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Empfohlene Beiträge

Geschrieben (bearbeitet)

So um is MendltreffnTOPIC von in Spam (welcho vor allm von mir kimmt)sauber zu haltn ...

ob iaz olle anektotn wosn sich im Lebn von die Südtirola rollafohra ergebn do eina

@feiri fohrsch du nocha morgn di et3 unschaugn???

Bearbeitet von Werner Amort
  • Like 1
Geschrieben

uh sell war a möglichkeit muis amol schaugn do lig nou oaniges manond in meiner werkstatt :-D:-D

du hoch jo in cutaway vogresort...

wellan schiaba hosch du als ausgong gnummen???

an 40a???

und wieviel hosch du wo weggfeilt

und vorstellns konn sich do mane wol selbo ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

cools topic

i fohr an zirri puff

morgen gea i a 125er ounschaugn, um ca 600 ober nit gor a sou guat banonder hoter gsog. i hoff er hot sie nor morgen, nor weart gekaft, collaudo, motor gewechstelt ( :-D ) und ingefohren.

edit

@ mane

servus. bisch fitt? mir hoben ins jo in traindler unterholten.

und schun entschieden?

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben (bearbeitet)

buttana

sehr geil des schaug noch leisutng aus :love: :love:

lei i hätt holt ongst dass is flüssigmetall eine reise durchn motor mocht :-D

schad dass i de afn mendl net fohrn sich :-D( ;-)(

wos ischn des wella membrane???

und wer hotn des gwschwoast???

schod dass i fon mein porting koa bild hon...

bäh und wo bleibtn heuer do summo

bin heinte gfohrn im kurzn leibile und mir hots die hohr augstellt

schaiße isch des kolt heure

ajo und mahias wieviel hosch du dein schiaba augfräst und woen ginau

und wellan hosch du al grundlage khopp????

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

I hon an 40er kop

also am besten tuasch so:

- erster vergewissern obs sicher dr schiaberbereich isch (markierung afn gasgriff), weill ba so sochn täuscht mon sich oft.

- schaugn ob vviel zu fett bisch oder eher net, nor woasch ob mit weanig risiko mehr onemmen konsch oder ob erher longsom tean muasch

-nor nimmsch a rundfeile und feilsch in Cutawaxy (woasch eh wo dr sel isch, auf dr "einlosseit" von vergaser, und mochsch olm a bissl weg und nor probiersch oanfoch.

-lei nia zuviel, weil zui geat leider nimmer so guat :-D

@ feiri

wegnen überschreiben isch so wia i gschrieben hon, wenn ban Notar und ba dr ACI worsch, nor isch praktisch ols schun passiert!!

werner, wo siggsch du do gschwoasst?? i sig lei viel riskiert!! :-D

B mir isch dr einloss a net viel kleaner obr ohne irgend a pazzl koltmetall!! ;-)

.. ausser af die überströmer rantlen hon i gmiast a wian eppes auitean, weil er schunsch nimmer ogedichtet hot!!

Ps: i fohr mit gekürztem proma (lowbudget-tuning :-D )

Geschrieben (bearbeitet)

:-D;-) proma klingt sehr südtriolerisch :-D;-)

obo glabsch net dass du deswegn a solche kloane düse brauchsch???

häsch du den schiaba bei der hond

kasch mir nia ausmessn wifiel do iaz im endefeckt cutaway isch oanfoch in mm von der unterkante aus...

mit die gasmarkierungen ischs asou

sell bringt nichts weil

i hon koa problem beim fohrn sebn laft ols perfekt

bis afn relativ huachn vobrauch (ca. 5l)

lei hon i koa stondgas

i klab i tui bis zin treffn nix meahr mir jo wurscht megn stondgas

und loss enk amol losn...

ajo un des weart decht net sogn dass der einlass lei asou aubngipickt isch???

odo evtl. UNGIDRATLT :-D:-D

edit af deine froge ausm mendeltopic:

werner, wos fohrtn deine für a v-max??

digitacho 100

mit viel zu kurzer übersetzung

do gangatn locko 110 mit entsprechender übersetung

und des olles mit an orginalzylinda und uhne richtign resoauspuff

also i bin zufriedn

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben (bearbeitet)

so i hon iaz in cutaway awian augfräst

vieleicht 0,7mm odo so ca.

und ser geil i hon a wundobors stondgas

hon sogor gikennt di stondgasschraube holbis ausatreibn

nud die leerlaufgemischeinstellschraube ( :-D ) zuagt beim trib a ordnlich wirkung :love:

sehr geil so mui des !!!

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

na der kosten isch mit 2 schraufen ibrkreuz oungschrauft und die membrane mit vier. skoltmetoll isch eigentlich lei zun dichten. terfet eigentlich nit auskemen.

mambrane sein wia die malossi

schunscht holt wia a olter baschgler ausn dorf gsog hot, uan motor fliag olm :-D:-D

Geschrieben
wieviel hobn do sich nocha mitlerweile ungmeldet zin treffn

von ins kemmen 3  i do 99obemar und do vb1tfahrer

scheint jo ziehmlich familiär zu werden

muis obo deswegn net wianiga spaß mochn :-D

seta frogen wearn nor do gestellt und beontwortet :-D;-)

Geschrieben

sein jo nou 3 toge :-D

deine olte gibschn :-D

und sischt sollnse holt mitn maxl sein auto mitfohrn isch jo wursch do stephan isch leschtes johr a mitn auto kemmen

i hon heinte in choke af seilzug umgibaut

sehr fein longsom weart meine arche perfekt ;-)

lei a por resso muis i nou findn

115 miasn schun drinnen sein

jojo earschtl amol schnella übosetzn

Geschrieben

werner, i hon iaz im laufe der einstellorbeitn a no amol Cutaway vergressern miasn. iaz hon i so ca. an 55 Schiaber.

Hd hon i 98, obr isch moani schun af dr sichern Seite.

Also firn treffn nimm i amol olle vergasersochn mit de i hon, nor kenn mr amol einstelln...

Wenn jemand hot, i brauchet a poor Nodeln zun probiern. Egal ob D22, 27 X,K fa scooter oder schunsach wos, ols mitnemmen. und zunfoll a 97 oder 96 zun probieren!!

Wenn mir olle unser zuig zommentrogen, war mr wol bol unsere vergaser einderstellt kriagn :-D !

Geschrieben (bearbeitet)

olls klor

i hon a d29a nodl (ingibaut, mogra als d22) und irgnd a fetta wos holt drinnen wor

hauptdüsn hon i a nou massnweise do

i nimm ols mit

frei mi schun :-D

woas niamand zufälli wia i an schiaba ausmessn kom und in cutaway (laut dellorto) bestimmen...

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben
nor do wenne, mein inloss in früher fase. ;-)   gonz nett oder?

20040712201034.jpg

nich vergessa dia Plattn no zverschrauba, oder so :-D Ich versteh zwar den Werner, aber an meiner Aussprache und buchstäblichen Wiedergabe muss noch getunt werden :-D:-D

Geschrieben

gerhard das ist grade mal tuningstufe 1 was du da von dir gegeben hast! ;-):-D

Das muss so klingen:

feiri, vergiss net di plottn zu verschraufen... ;-):-D

aber was für ne platte meinst du? ich seh nur nen abgeschnittenen 24er Ansaugstutzen und ein grün silbernes Gehäuse... :-D

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    • Berichte bitte wie sich das fährt wenn du soweit bist 👌🏻
    • Hi allerseits! @timo123 Ich habe den Dichtheitstest gemacht und ich bin nach allem was ich sagen kann ... durchgefallen.   Es ist aber nicht die Dichtfläche zwischen den Motorgehäusen, die mir Sorgen macht. Es ist der Simmerring zwischen Kurbelgehäuse und Kupplung. Ich habe es mit einer Standluftpumpe probiert, es reicht aber auch reinzupusten und überhaupt nicht fest: Die Luft entweicht ab recht kleinem Druck und kommt aus der Entlüftungsschraube vom Getriebe am Kupplungsdeckel raus. Ich bin hin und hergerissen, ob ich den Motor öffnen soll, denn ich habe das Teil sehr umsichtig montiert. Ich bin mir keines Fehlers bewusst und zum Tausch muss Kupplung raus, Motorhälften auf, Kurbelwelle raus. Ich überlege, ob ich's einfach sobald es wärmer wird im Roller ausprobiere, denn wenn ich mittels Kickstarter den Motor durchbewege, fluktuiert erwartungsgemäß der Unterdruck am Membraneinlass (ich halte einfach eine Hand drauf). Oder doch in das Manometer investieren?     Übrigens, das zweiteilige Lager, wie von Dir obenempfohlen habe ich besorgt und hat super gepasst. Besten Gruß! Peter
    • Nein reduziert das Risiko nicht. Bei SF immer mit ASS Abdrücke . Hatte bestimmt schon 20+ Defekte Ansaugstutzen 
    • Ich denke, das erklärt sich aus der Todesanzeige.  Ist ne scheiß Erkrankung.
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