Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

regionale identität und dialekt

amazombi

Empfohlene Beiträge

Demm ärodische Scharm fun doim dialegd konn sich eh koi schlamp ändzihä. Do ischs grodemol woscht, ob die fun Balin, Mannemm oda Muggeloch isch....

was haschen du fer ä frauebild? ich bin newe moine kerperliche vorzich ah bekannd fer moi romandische aquarellimbressione fun sunneunnegäng iwwä thaleischweiler. so ähm kanschd du nedd mid schlambe kumme.

• Antworten 74
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

Isch was net was ihr mit denne Groussstaddschlerre wollt die meischte sinn houchnasisch und ededebede kenne noch netemol die Kaddoffel vum eh Bommes unnerscheide dengge die wachse sou uffem Agger. No do bleib isch bei de Lissbet ausem Nachbarsot,der konn isch ach emol uffem Hinnern kloppe ohne das die Alt glei rum schreit!!!

Ok...dann übersetze ich mal.

Demm ärodische Scharm fun doim dialegd konn sich eh koi schlamp ändzihä. Do ischs grodemol woscht, ob die fun Balin, Mannemm oda Muggeloch isch....
Es vermag einer ehrenwerten Dame kaum gelingen, sich der erotisch angehauchten Austrahlung deiner Mundart zu entziehen. Dabei ist es von völliger Belanglosigkeit, ob jene in der Haupstadt Berlin, im wunderschönen Mannheim oder im idylischen Mückenloch des Neckartals das wohlige Licht der Welt erblickt hat.
was haschen du fer ä frauebild? ich bin newe moine kerperliche vorzich ah bekannd fer moi romandische aquarellimbressione fun sunneunnegäng iwwä thaleischweiler. so ähm kanschd du nedd mid schlambe kumme

Hea, do bin isch ga net so anaschta! Wolt bloos emol so a bissl den mennlische sguterboi naushänge losse... hab gedenkt, des wer fil kula. Im grund gnomme bin isch im kean a eha so a romandische heilsus wi du a enne bisch.

Bearbeitet von Andre

Hea, do bin isch ga net so anaschta! Wolt bloos emol so a bissl den mennlische sguterboi naushänge losse... hab gedenkt, des wer fil kula. Im grund gnomme bin isch im kean a eha so a romandische heilsus wi du a enne bisch.

na alla, deheem iss wo mer die leid kennd, unn fer misch als pälzer iss romandig kernkompedenz. fun doher simmer uf eener welleleng.

ps: isch hon ewe grad e mäl no fernost geschiggd, des war rischdisch schwer do ned im dialegd zu schreiwe. do musche uffpasse, die machen sonschd alles no.

Klingt für mich trotzdem wie 'ne Bayrisch/Sächsisch-Mischung :-D:-D

:-D

wann de dess jedsd ernschd mänsch däd isch mer mol gedongke iwwer doi oore unn doi fähischkeid laude zu differentsiere mache. grad wemmer zwätagder frisierd isses wischtisch dass mer verschiedene geroische ausenanner halde kann.

meine ganz persönliches problem liegt darin, dass ich - gebürtiger hesse, bzw. rhein-hesse - seit nunmehr 21 jahren in köln wohne.

ein etwas verwelktes rhein-hessisch.... kein echtes kölsch... manchmal entseht so etwas wie hesso-kölsch... scheiss globalisierung. *lach

meine ganz persönliches problem liegt darin, dass ich - gebürtiger hesse, bzw. rhein-hesse - seit nunmehr 21 jahren in köln wohne.

ein etwas verwelktes rhein-hessisch.... kein echtes kölsch... manchmal entseht so etwas wie hesso-kölsch... scheiss globalisierung. *lach

do hasche moi midleid. de heidegger mähnd jo die "sproch der sdille" sei allemol dem "geschwäds der grose schdad" vor zu ziije. do gäbts e scheeni passasch ausem langeharder hebelbuch. mer muss zwa, no heidegger, mo wie de fluss ins meer fliise um die kwell schätze zu lernä, awa zur hoimad werd em die fremde donn ofd doch ned. unn wemmer e zwetti hoimad irschendwo hot, vileischd a noch a driddi, awa die sibbzehnd heimad find mer nedd, unn wenn kaffd's enem a kenner mer ab.

Bearbeitet von amazombi

do hasche moi midleid. de heidegger mähnd jo die "sproch der sdille" sei allemol dem "geschwäds der grose schdad" vor zu ziije. do gäbts e scheeni passasch ausem langeharder hebelbuch. mer muss zwa, no heidegger, mo wie de fluss ins meer fliise um die kwell schätze zu lernä, awa zur hoimad werd em die fremde donn ofd doch ned. unn wemmer e zwetti hoimad irschendwo hot, vileischd a noch a driddi, awa die sibbzehnd heimad find mer nedd, unn wenn kaffd's enem a kenner mer ab.

Isch glaab do steckt einisches an wohrhait drinn. Alldieweil ich's om eijene Laib erfohrn hobb.

Kölle is minge Heimat geworde. Isch fühl misch hä esu wuhl... den Mentalität un esu.

Äwwer et is schon ens jet blöd wennsde inner Kneip op dä eck entlarvt weedst als Immi...

Sinn isch desweje ene schlächte Minsch?

Obber wenns isch widder bei de Eldern bin, in Limbursch, babbel ich aach widder wie's maul mer gewachse is...

@amazombi

ich geb mir schon Mühe (jaja, Mühe allein genügt nicht) die verschiedenen Geroische (trifft's ziemlich auf'n Punkt) auseinander zu halten...

Kenne auch einige wenige Leute aus deiner Gegend (oder warn's Badener? :-D )

und muss sagen, so richtig schwierig wurde es so ab 1,5 - 2 Promille,da hab ich teilweise nur noch 30 % von einem Satz verstanden... :-D

Aber Spaß gemacht hat's trotzdem immer

:-D

Grüße aus Berlin

Isch glaab do steckt einisches an wohrhait drinn. Alldieweil ich's om eijene Laib erfohrn hobb.

Kölle is minge Heimat geworde. Isch fühl misch hä esu wuhl... den Mentalität un esu.

Äwwer et is schon ens jet blöd wennsde inner Kneip op dä eck entlarvt weedst als Immi...

Obber wenns isch widder bei de Eldern bin, in Limbursch, babbel ich aach widder wie's maul mer gewachse is...

gugg ehmol do, 's goldene limbursch mit soim doom unn de fischbah. kennsche die noch? ich honn do a kolesch mit demm isch immer farrad faah, der gerald groh, wenn de denne kennsch.

de heidegger mähnt ja ah' dass mer sisch die hoimad in de fremde aneischned, des häßt dass nur mer selwer was im kopp orre im herz hod, gonz eigen, wasses so am end gar nimmi gebd, ode ni geb hod. des iss alles ned so trivial. isch komm aus de neh von lautre, unn, ah' wann mich fußball 'n scheißdregg inderessierd, isch krie heid noch 'n sdisch wenn isch an de betze (1.fck) dengk. frijer konnd isch ned schnell genuch weg, unn heid dun mer die aue weh' wenn ich zu long käh' bääm unn kä wald zu sii'e krii.

isch ess grad' noch e dos brodworschd.

Joo,

de amazombie schbrecht mär aus de seel. bin a grad on Woinachde dehäm in lautre gewest un do märkt mär mo wie äm de Wald un die bähm fehle. des war friher immer schä mit de gedunde fuffi dorch de wald ze blose.

un an all die bangerte die mich net verstehn: bassen uff, dos isch eich net am schlawitche pack, sonscht missen er kannelwasser saufe :-D

uff die palz

a wenn isch jedzd ä "neigeschmäkter" bin

Edid: Fär alle dies noch net wisse due.

Bearbeitet von spanier8877

ätt Floryam

fää misch bischt du en Fähräter emol Hesse immer Hesse do gäht nix doher.

Awer egal hauptsach is du fährscht ä Veschpa un bischt im Herz noch en Ointrachtler

Schoppe inne Kopp

Alla bis demnäscht mol widder

onde Amazombie

Ä scheenes Topik hoschte do uff gemacht

Bearbeitet von Tumbstone

gugg ehmol do, 's goldene limbursch mit soim doom unn de fischbah. kennsche die noch? ich honn do a kolesch mit demm isch immer farrad faah, der gerald groh, wenn de denne kennsch.

ei, die fiszbar, su wädds glaab isch geschribbe, hat emohl dem ässte froind vun mainer schwester gehört... dem guido stenger. den gerald kenn ich nit.

die hat ober uffgemacht als isch schon in kölle wor... bis 85 habb isch in so aaner bänd im kalkwäck gespillt... do hatte merr noch annern läde, wo merr hin'gange sinn..

do gabs noch des"zoom" in diez und des "logo" in neunkäsche.. merrr sinn au8ch als in de "ausweech" noh giesse gehfahrn...

ätt Floryam

fää misch bischt du en Fähräter emol Hesse immer Hesse do gäht nix doher.

Awer egal hauptsach is du fährscht ä Veschpa un bischt im Herz noch en Ointrachtler

Schoppe inne Kopp

Alla bis demnäscht mol widder

onde Amazombie

Ä scheenes Topik hoschte do uff gemacht

isch habs derr schon emol gesachht:

in der kathedrale maines häzzens brennt immer eine käzze für die ointracht.

äwwer ...und manschmol auch leider: ming häzz schläht für dä fc kölle...

bis neulich, häbbert.

bisste die daach mal uff e kölsch in der stadt?

Bearbeitet von floryam

Joo,

de amazombie schbrecht mär aus de seel. bin a grad on Woinachde dehäm in lautre gewest un do märkt mär mo wie äm de Wald un die bähm fehle. des war friher immer schä mit de gedunde fuffi dorch de wald ze blose.

un an all die bangerte die mich net verstehn: bassen uff, dos isch eich net am schlawitche pack, sonscht missen er kannelwasser saufe :-D

uff die palz

a wenn isch jedzd ä "neigeschmäkter" bin

Edid: Fär alle dies noch net wisse due.

ja wie? bisch du aus laudre? awa e jingeres semeschder, odä? sunscht missden mer uns jo kenne. gebds do noch oder widder a szen' mit rollerscher? isch hon a grad bei der im profil geläs dass du jedserd am bodesee wonsch und dort probleme mit de rennleidung hosch. isch hädd do vielleischd a lösung. schreib' mer mol a pm.

on de tumbstone: uffm kalkwärk festival war isch a mol. die weld is eschd a dorf. streng genumme missden dan jo a all dialegd spresche.

on alle annere: was iss'n los bei eisch daheem? immä hochdeitsch? des konn jo ball ned sin!

edit fräht sisch grad kapud. allewei iss a paked akumm, do han isch in ameriga a keihin vergaser geschdeigert. drei dah hot des jedsd blos gedauert. uff die kolwe die isch for iwwer nem monad kaff han ward isch heid noch. awa der vergaser, iss des e geräd. 39mm, e rischdisches monschder.

Bearbeitet von amazombi

39... Heigawwel! Isch des e Migunni oar e Delloddo? Oar eppes gonsch anneres?

wann du hannewaggel mo rischdisch läse dädsch hädsch gesieh dass du sdehd dass es e keihin iss. der soll uff a schnälle lambretta. isch han do seid hunnerd johr noch brogge von rumlaie, und eigendlisch a noch ganze mopeds. solong die schdehe gehd nix kapudd, also will ich do negschdes johr renne mit fahre. fehld bloss noch die kurwelwell, und dann muss isch e auspuff defor baue. die inselaffe hän jo middlerweile mid schlitzgesteierde zilinnder 37ps. do wer isch ned ganz hikumme, aber unner 30 will isch a ned falle. also klods isch mo stadd nue zu kleggere.

hach godd er leid is des schee. do häng isch misch doch a gleih mol mit nei. gut das do ah mol dribber g`red we`d. s`isch halt ah e scheeni sprach do des pältzisch. da kamma ah so schee fluche, noch besser als wie im idalieeeeenisch:

wand ma noch emooh so e freschi andwod gisbsch na schlach isch da oinieh in die fräääääääääääääääääääääääääässssssssssssssss.

isch grüsse alle hochdoitschereda un honewäscha.

-monnem

Äd amazombie

ajo bin isch ä laudrer bub, abber jingeres semeschter is reladiv (BJ 77).

han an woinachde grad de Manni "die Flex" gedroff, abber der fahrd nur noch audi unn abunzu rollerränne zb. in saarbrigge. sonscht sinn die alde kolesche nimmi so am fahre. ( zb de Oschterheld).

Bin abber ah frieher nur 50 N gefahr unn tuning hat sisch uff kurzhub bezoh.

griiß

Äd de zombis ama

hosch du koi bagaasch? Isch kumm voa lauda kinner hihte nimmer zum schraawe...hoffendlisch werd da klee schnell greßa, damit isch den in de gorosch mitnemme konn. Mit so em klone lernsch rugzug oihändisch tippe! oihändisch schraawe is ma dann aba doch zu gfällisch....

Bearbeitet von Andre

äd andre:

isch han eigendlisch frei, muss awer trodzdem noch e paar sache mache befor isch misch in die winderfrische ab mach. neweher hann isch de halwe dah ah noch rohre gesäht, endkabbe dief gezoh unn bleche geschnitt weil isch noch a paa von denne franz bausetz unners volk bringe muss, unn dann bin isch zwischedorsch imme lambreddakram am difdele, unn ah' noch protodibbe von neiere smallfrähm-dinger am baue. bagasche han isch schunn ah', die sinn awa kompled behoord unn wohnen im keffig, oder, ah kombledd hoorisch unn drausse uff de jachd no nachediere. dann gäbt's a noch die maddam, die iss awa jo dagsiwwer a unnerwegs. newe dem will isch nägschdes johr jo a radspordlisch noch mo agreiffe unn bin deshalb am dräniere. bei mer im umfeld ging joorelang der spruch: "de s. iss immä an alle fronde offe". isch glab' dess dreffds ganz guhd. isch wüsd jedsd ned wie des gehe solld mid nachwuchs, awer die inschläch kummen schunn näher, isch wees ned wie long isch misch noch wehre konn.

Heidanei...des klingd aber gonz schee oktief! Do misst i mir a Schoib abschneide...indzwische konn isch zwa scho in vaschidenne Frekwendsloge ins Sofa pupse, aber mehr Spod mach isch grod net.

Des isch hald so a Sach midde Kinners...machsch se frih, sinse schnella gros und du kannsch mit denne noch ohne Parginson an de Soifekischt schraawe...machsch se zu späd, kenne se disch wenigschdens noch im Rollschtuhl rumschiewe...

kotz gsacht: net zu lang wadde!

hob grademol gereschelt: Wenn mai Bu seschdsä wärd, dann bin i scho fascht fiereferdsch !!! Des heeßt so gud wie halwer dood!

Bearbeitet von Andre

Heidanei...des klingd aber gonz schee oktief! Do misst i mir a Schoib abschneide...indzwische konn isch zwa scho in vaschidenne Frekwendsloge ins Sofa pupse, aber mehr Spod mach isch grod net.

Des isch hald so a Sach midde Kinners...machsch se frih, sinse schnella gros und du kannsch mit denne noch ohne Parginson an de Soifekischt schraawe...machsch se zu späd, kenne se disch wenigschdens noch im Rollschtuhl rumschiewe...

kotz gsacht: net zu lang wadde!

hob grademol gereschelt: Wenn mai Bu seschdsä wärd, dann bin i scho fascht fiereferdsch !!! Des heeßt so gud wie halwer dood!

wann du mer dess so forreschensch lesch isch misch heid obend noch uff die maddam.