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Was gibt´s so alles bei "ET3.it"?


Empfohlene Beiträge

ok, noch mehr auswahl ...

aber was sollen die zylinder besser können als z.b. falc?

was polini auf jeden fall könnte wär durch massenproduktion

die "konkurrenten" im preis ausstechen -> was ich aber nicht glaube,

da der "neue" polini rap ja auch nicht gerade billig ist und

können tut er auch nix!

will hier nix runtersprechen und laß mich gern mit argumenten überzeugen!

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Eben, abwarten und Tee trinken.

Polini hat aber defintiv den Vorteil der Massenproduktion gegenüber den Kleinserienherstellern.

Ob das der einzige Vorteil ist/wird, zeigt sich ja noch.

Freu mir auf jeden Fall ein Loch in den A.... das da was neues kommt von einem der Großen Hersteller.

Unabhängig davon, wie das wird.

Frischer Wind und so.

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Hi Mauro!

Could you give us some details to the new M1A or M1AR kits? :-D

Like bore/stroke or layout of transfer and exhaust ports compared to the "old" M1L 2009? Do you have pictures of it?

In der Beschreibung auf youtube steht was von wegen 51 hub, müsste dann ein 61er Kolben sein für 149cm³

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Hi Mauro!

Could you give us some details to the new M1A or M1AR kits? :-D

Like bore/stroke or layout of transfer and exhaust ports compared to the "old" M1L 2009? Do you have pictures of it?

My cylinder is a prototype, in the sense that is a pre series, done in few pieces and manually adjusted and finished in order to have it ready for the beginning of the championship, so it's not exactly as the good one. What I know is that the outcome for the water wil be in a different position because the one I have doesnot finin et3 frames. Yesterday we had the firs final cylinder (not me of course) so I guess that in the next days you will see a dedicated post on et3.it, from Negres I guess. What I can say is that there are two basic version on the base of M1L 125 (b(with booster) and 150 (without booster) (87,51,60). The head is different an do the allowed squish (lower) . The "normal" (M1A)versions fits on the original case, as M1L , rhe R version is with baseplate (maybe I'm wrong for this) . The M1A I have works and behaves like M1x , in the sense that is veeeery linear and almost flat in power for a very good and long range. I can not say if this will be the standard for this cylinder but I guess so. Is amazing how much power you have also at low RPM. The exaust is dedicated. I can not say more now becouse I still have to test it. This we I'll try on the track.

ciao

mauro

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Ciao to eveybody, this is a very short video of the first kick for my M1A , 150cc. Also this year i'll be here in Italy racing for VPI :-D , I Hope to meet you elewhere for the ESC if i suceed in coming!

ciao

mauro

Hi Mauro,

hope we see you for the ESC or in france. And don´t forget your largeframe :-D

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