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130 POLINI DOUBLE ADMISSION WITH 53mm CRANK


Empfohlene Beiträge

Hello GERMAN BOY! :-D

I want to present you my new motor composed by:

-130 polini double admission

-Mazzuchelli crank 53 mm

-PHBL 24

-DRT cluth with 4 disc surflex modificated, "Kupplungsabdeckscheibe" and "innerer Kupplungskorb"

-Schaltkreuz/Schaltklaue DRT

-24/61

-Pk flyweel 1,6 kg (6 poles ignition et3 compatible)

i'm waiting for the crank from denis because there is a delay on the delivery!

Let's take this photos for the moment......i accept any kind of question!

i update as soon as possible!

BYE

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Nice, kinda oldschool though...what did you do with your flywheel, have your rivets fallen out or how come there are screws in it?

Did you alter the position of the "hub" for iginition timing or what's the point of that? I've thought of that once for using a original PK XL II HP4 flywheel on a PX-did you intend that, too?

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Nice, kinda oldschool though...what did you do with your flywheel, have your rivets fallen out or how come there are screws in it?

Did you alter the position of the "hub" for iginition timing or what's the point of that? I've thought of that once for using a original PK XL II HP4 flywheel on a PX-did you intend that, too?

Yes i have rivets the flywheel because i cange the big cone with the small (19)

if you look good yuo see that i take a reference and i put the cone in the same position like the old one.

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Why do you use a longer durationtime for the Boostport than for the other Transferports?

No no... the boost port and the transfert duration will be the same....

at the moment it is different but i will modificate the transfert port from 120 grades to 130 grades like

boostport.

Ciao Romeo

ancora non conosco le fasi di aspirazione della valvola e al cilindro.... perchè non ho ancora ricevuto

il pacco da DRT.

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    • Hat doch Heckantrieb, die VA legst du auf die Rücksitzbank, gelenkt wird durch Gewichtsverlagerung.
    • Hab mir zwei originale gebrauchte mit 5 Kabeln kommen lassen. Gleiche Nummern, CEM125 A2, BJ 88 (li)+87 (re). ich würde sagen,  dass die zwei rechten Spulen weniger voll gewickelt sind, oder? Gewicht ist li: 796g, Re: 774g   Die Drahtdurchmesser ließen sich nicht so richtig schön messen, scheinen aber jeweils 1.15mm zu sein.  
    • Schön, dass hier eine rege Diskussion gemäß Topictitel am Start ist!!!   Bitte verzeiht, dass die Forumsgeschwindigkeit deutlich schneller als meine ist. Bei meinem Motor wird es oft laaange dauern, bis ein kleiner weiterer Schritt vollzogen ist.    Im Chimera-Kit sind Pleuel mit 107 mm länge, oben 20 mm Augendurchmesser und unten 22mm Hubzapfen verbaut.  Ich habe mich in den GasGas-Zylinder verliebt (hoffentlich nicht blind), weil ich die Auslasssteuerung so sexy finde. Der Kolben hat einen 15 mm Bolzen und 21,4 mm Platz in der Breite für das Pleuel.  Eine passende Hubzapfen, Pleuel, Lager Kombination scheint nicht so einfach aufzutreiben zu sein.  Zu meiner großen Freude ist Powerracer (schon länger) mit am Hirnen, wie die Kurbelwellen angepasst werden könnten. 
    • Beschreibung: Auspufflack - neu und unbenutzt  Preis: 17 Euro plus Versand Standort: Meerbusch    Ich verkaufe den Auspufflack. Ich hatte 2 Dosen bestellt und nur eine benötigt.    Zustand neu und unbenutzt.    Abholung in 40670 Meerbusch oder Versand möglich.   Gruß Horst  
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