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T5 Tuning, but what parts? :rotwerd:


ClausFox

Empfohlene Beiträge

timing klappt problemlos mit dem richtigen zylinder und richtiger überarbeitung :-D

ansonsten gäbe es ja auch den einen oder anderen "fremdzylinder" der mit 60 hub noch sehr gut funktioniert und keine lawine kostet :-D

aber wie immer.. jeder wie er will oder kann :-D

thomas :-D

Bearbeitet von Uncle Tom
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  • 4 Wochen später...

it is a 57mm px200 crank for t5

I am very intrisert the 57mm crank. You can create one for me? how should it be sent to Norway, and what slgas payment will you use? PayPal? or anything else you want me to pay over?

you have 28ps :-D:-D

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  • 1 Jahr später...

Hi, malossi with 56.5 crank from W5 is what I drive, with a Wiseco piston, self designed head, NordSpeed exhaust, modified Vespatronic, KTM reed valves and 35 carb.

My crank is old, the first ones made in 56.5, made with a Piaggio crank and smaller rod.

For the clutch, as Maniac says, you should use CNC machined (I use a cosa). And be carefull, 21/68 will be way to short for your engine !!! I'm using 22/67... I might try with 23/65.

:wacko:

Bearbeitet von Acman
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