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Empfohlene Beiträge

Geschrieben (bearbeitet)

ein bisschen genauer solltest du schon werden, was willst du ausgeben, was kannst du, was willst du ?

und wenn du noch nen anderen topictitel wählst schauen vielleicht sogar die hierein, die was dazu sagen können.

nur so als tip.... :-D

Bearbeitet von T5Pien
Geschrieben

Lassen Sie uns sagen, dass ich eine Mutter in 22 * 67, eine Kupplung dr verstärken Vilo anticpé sondern setzen und die denken, die aber einen Topf und eine bessere carb t5.Vaut-Touch-Transfer oder nicht, und Sie haben Fotos für die Transfers oder ein Beitrag der Erörterung dieser

Geschrieben

Please don't use any translator-machines and try to tell your problem in english. Some of us can speak/read/write spanish or french too.

Geschrieben

Please don't use any translator-machines and try to tell your problem in english. Some of us can speak/read/write spanish or french too.

:-D

ich kam mir gerade schon ziehmlich verarscht vor - daran hatte ich nicht gedacht.

Geschrieben

Let us say that I reinforce a mother in 22 * 67, a clutch dr Vilo anticpé but set and think, but a pot and a better carb t5.Vaut-touch transfer or not, and you have photos of transfer, or a post discussing this

Geschrieben (bearbeitet)

Touring or topspeed?

How much money can you spend on it?

Have you already any parts?

What I found using the search-engine is: DR 177, head: Polini 177, carburettor SI24 with some extra work on it, porting of the engine case, Barrel and piston, ignition 18-20° btdp. No useful answers concerning the exhaust. What do you want to use? Expansion champer or almost standard?

Topspeed should be 95-100 km/h with enough torque for a longer transmission.

You should ask here for an exhaust and the transmission. Maybe the gearbox of the 200ccm engine can be used.

To be honest, I don't have so much experience in tuning 125ccm or 150ccm. I just searched and translated for you. I is not so easy because everyone uses some dialect or slang here.

You asked for advice for translation: I use google. But your sentences should be short. Then the results are much better.

Change the topic-title into: "Welches Setup für DR 177" and you will get more response.

Bearbeitet von DocMed
Geschrieben

Touring or topspeed?

How much money can you spend on it?

Have you already any parts?

What I found using the search-engine is: DR 177, head: Polini 177, carburettor SI24 with some extra work on it, porting of the engine case, Barrel and piston, ignition 18-20° btdp. No useful answers concerning the exhaust. What do you want to use? Expansion champer or almost standard?

Topspeed should be 95-100 km/h with enough torque for a longer transmission.

You should ask here for an exhaust and the transmission. Maybe the gearbox of the 200ccm engine can be used.

To be honest, I don't have so much experience in tuning 125ccm or 150ccm. I just searched and translated for you. I is not so easy because everyone uses some dialect or slang here.

You asked for advice for translation: I use google. But your sentences should be short. Then the results are much better.

Change the topic-title into: "Welches Setup für DR 177" and you will get more response.

I already have the kit dr, I want an engine that drives high

Geschrieben

What type of DR-Kit do you have?

What do you want to make?

What parts do you have?

You want to make it drive faster,so you want a longer gear transmission?

Geschrieben

What type of DR-Kit do you have?

What do you want to make?

What parts do you have?

You want to make it drive faster,so you want a longer gear transmission?

have the kit Dr. into 177, and have that

Geschrieben

Ce ne vas pa comma ca. Tu droit ecrire en francais que tu veux faire avec ta PX et nous essayons à traduire avec google.

Et s'il vous plaît changement le titre à "Welches Setup für PX mit DR 177". Utiliser le bouton "Bearbeiten" dans ta première contribution.

Geschrieben

Also Leute, helft ihm doch mal, bitte! Ich hab kaum Plan von der 177er Sache.

Für die, die keine Lust haben zu übersetzen: Er will nen schnellen Motor auf der Basis PX 125 mit DR 177. Er will was wissen zum Vergaser, z.B, T5Si und zur Übersetzung. Vielleicht kann man dem Froschfresser helfen?

Geschrieben

Also Leute, helft ihm doch mal, bitte! Ich hab kaum Plan von der 177er Sache.

Für die, die keine Lust haben zu übersetzen: Er will nen schnellen Motor auf der Basis PX 125 mit DR 177. Er will was wissen zum Vergaser, z.B, T5Si und zur Übersetzung. Vielleicht kann man dem Froschfresser helfen?

Thank you very much, this n' is not obvious

Geschrieben

If you want a "engine that drives high"

i suppose you own the wrong kit.

You should try the Malossi 166 ccm Kit for

a "high" performance.

Below this kit the Polini 177 kit has established.

Below Polini we know the DR 177 kit.

But there is a topic about the kit you own in GSF.

There are some specialists on this kit.

Please use the search function and you will get the

information you may need.

Salut!

Geschrieben

Thank you very much...

Salut sorcier,

si tu veux trouver un peut plus d?infos, c?est peut être mieux de poster ici un peu plus de détails à propos ton moteur actuel.

En ce qui concerne le kit DR, je peux te dire déjà que c?est un cylindre de tracteur c.à.d. pour un moteur qui ne tourne pas plus que 6500-7000RPM ; car avec un régime plus haut, les segments de 2mm vont provoquer un blocage. :thumbsdown:

Mais pour trouver une bonne configuration pour ton kit, raconte-nous encore un peut plus de détails sur ton vélo: admission carter, vilo, pot, carbu, etc.

Salutations,

RGV

Geschrieben

Also Leute, helft ihm doch mal, bitte! Ich hab kaum Plan von der 177er Sache.

Für die, die keine Lust haben zu übersetzen: Er will nen schnellen Motor auf der Basis PX 125 mit DR 177. Er will was wissen zum Vergaser, z.B, T5Si und zur Übersetzung. Vielleicht kann man dem Froschfresser helfen?

setup: vergaser: SI24 von der PX 200 mit einer 118 Hauptdüse, Mischrohr B3, Luft:160.

auspuff: billig sito-plus teuer T5 auspuff.

übersetzung: Kupplungszahnrad mit 22 zähnen original 21.

ich war am samstag in reims (frankreich) auf dem teilemarkt und habe sehr nette leute vom http://www.vespaclubdechampagne.com/ kennen gelernt.

evtl. kann er ja die mal fragen. :thumbsdown:

Geschrieben

Salut sorcier,

si tu veux trouver un peut plus d?infos, c?est peut être mieux de poster ici un peu plus de détails à propos ton moteur actuel.

En ce qui concerne le kit DR, je peux te dire déjà que c?est un cylindre de tracteur c.à.d. pour un moteur qui ne tourne pas plus que 6500-7000RPM ; car avec un régime plus haut, les segments de 2mm vont provoquer un blocage. :thumbsdown:

Mais pour trouver une bonne configuration pour ton kit, raconte-nous encore un peut plus de détails sur ton vélo: admission carter, vilo, pot, carbu, etc.

Salutations,

RGV

Niveau moteur j'ai tout d'origine,et j'ai changer joint spi,roulement et le moteur est ouvert donc c'est pour ça que je profite pour mettre un kit

Geschrieben

Niveau moteur j'ai tout d'origine

Salut sorcier,

comme déjà expliqué par timeworker, prend un carbu standard de la PX200 c.à.d. un SI24, si tu veux, tu peut encore légèrement modifier ou bien ovaliser ou bien adapter le boîtier d'admission par rapport au cratère.

Si ton vilo est encore l?original avec course 57mm, prend un vilo avec temps d?admission allongé et avec une course de 60mm, un de mazzucchelli suffit largement pour la puissance du DR.

Pour modifier correctement le vilo d?origine avec un disque ou dremel, ca va te prendre beaucoup de temps...

Concernant un pot adapté pour ton DR, prend un pot pour puissance à bas régime, pour ce la, le pot original de la T5 est le premier choix. Premier prix c?est le Sito plus, mais au niveau sonore, le Sito plus est assez dur mais ca va quand même.

Surtout il faut adapter les gicleur et contrôle aussi une fois l?avance à l?allumage.

Et pour augmenter la vitesse de pointe, faudra encore augmenter en allonge, le plus simple avec un pignon primaire (d?origine) de 67 ou 68 dents chez les PX125, c'est d?échanger au niveau de l?embrayage, le pignon de 20dents avec un de 22 dents, mais si tu as une transmission de PX200 23/65 - tant mieux.

Le printemps arrive bientôt, alors ne gaspille pas trop de temps avec ton kit DR, assemble vit ton moteur et à fond la caisse!

Salutations,

RGV

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