Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Apologies for writting in German. I am selling my GS 150 scooter. Its is good running condition but paint is scratched in several places. Please see foto. My asking price is 2100 EUR but am happy to negotiate. Please mail me at [email protected] if you have any questions or you can call me on +31 6 21857014 for more info. This can be in German as I understand it a bit.

vs5jvt1.jpg

Geschrieben

yeah - I know its expensive. I gave a high price as people liek to negotiate and I wanted to see if this was realistic - I dont see many GS 150s for sale so wasnt sure. I would let it go for 1800 euros...........

Geschrieben

Shure ... but ebay.com wil be better ... :-D

I don't think the bets will reach 1.800,- ? on ebay.de 'cause it's a non-german GS without german documents ...

Geschrieben
Dabei ist die VS5 viel seltener als die Augsburger GS3...

Hast scho' recht, aber is' halt keine deutsche GS - also weniger Geld (zumindest hier in D / bei ebay.de). Ist halt nicht als Dienstfahrzeug geeignet ... :-D

Geschrieben

sorry - i didnt understand the last 2 posts. Also I think the Germans still pay pretty fair prices for non german bikes. Oliver from Scooter Center Koln paid 2000 for my 1950 vespa rod model which wasn't german...

• 4 Wochen später...
Geschrieben

As I've not had much interest in the bike and I can't be bothered to ship it on ebay.com -I have now dropped the asking price to only 1600 Euro. For those of you that were in Marl this weekend you will have seen it there..... Let me know if you are interested.

John

tel: +31 6 21857014

emai:[email protected]

Geschrieben

Für Interessenten. Ich hab mir die gute Stute in Marl näher angesehen und war sehr beeindruckt. Der Verkäufer scheint übrigens ein sehr netter Kerl zu sein. Wenn ich Vespafan wäre, würde ich bei dem Preis zuschlagen. Die GS wird sonst hier im Forum ja auch wie eine heilige Kuh gehandelt, da müßte der neue Preis ja ein Schlager sein.