Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

V Vespa The Resistance 24H from Spain

dragon_rojo

Empfohlene Beiträge

Hi guy!!!!

We have good news!!! The past Saturday we went to Zuera, to have a meeting with the manager of the track. He was very happy because of our return next year. We spook about the things that we should improve with respect to the past edition and about the date of the race.

By the moment we have reserved the weekend May 26th-27th, but it is not definitive. The Spanish federation may program one race of the Spanish championships this same weekend. In this case, we would have to change the date for our race, and the only option would be on May 19th-20th. Anyway, in December, 6 month before the race, we will be able to know the definitive date for the race.

I think in 1 or 2 weeks, we will open the inscriptions period.

Concerning the price, we would like to maintain around the price of the last year.

The rules in English will be available in the website. As soon as I can I will pass you the link.

Cheers. See you in Zuera!!!

:wacko:

Hi guy!!!!

We have good news!!! The past Saturday we went to Zuera, to have a meeting with the manager of the track. He was very happy because of our return next year. We spook about the things that we should improve with respect to the past edition and about the date of the race.

By the moment we have reserved the weekend May 26th-27th, but it is not definitive. The Spanish federation may program one race of the Spanish championships this same weekend. In this case, we would have to change the date for our race, and the only option would be on May 19th-20th. Anyway, in December, 6 month before the race, we will be able to know the definitive date for the race.

I think in 1 or 2 weeks, we will open the inscriptions period.

Concerning the price, we would like to maintain around the price of the last year.

The rules in English will be available in the website. As soon as I can I will pass you the link.

Cheers. See you in Zuera!!!

:laugh::wacko::wacko:

hätte da ein paar Fragen zu dem ganzen:

aus wievielen Fahrern besteht ein Team?

benötigt man eine Rennlizenz und wenn ja, ist diese vorort zu erwerben?

bez. Nachfahrt: ist ein Licht/ Bremslicht vorgeschrieben oder ist die Strecke so gut ausgeleuchtet?

wir waren 4 fahrer und eine gute seele, bzw ersatzfahrer, das sollte auch jeder auf die beine stellen...

ich glaube das war nur ein ärztlicher attest, lizenz weiss ich nicht mehr und wenn war die nur zu bezahlen....

bez. Nachfahrt: ist ein Licht/ Bremslicht vorgeschrieben oder ist die Strecke so gut ausgeleuchtet?

licht ist pflicht, gibt sonst schnell ärger - die strecke war augeleuchtet, aber eher semiprofessionell,

:wacko: ... blinkst du auch auf der rennstrecke? :laugh:

reglement wird ja vom TVB noch bekannt gegeben. die erfahrung hat gezeigt das die spanier blind wie maulwürfe sind, also discokugel alaaf. bremslichter braucht keine mensch. hinten gebremst wird ja eh kaum/gar nicht und wann ich bremse wäre auch das letzte was ich den anderen fahren mitteilen möchte - also beim fahren.

.... und wann ich bremse wäre auch das letzte was ich den anderen fahren mitteilen möchte - also beim fahren.

naja, kommt darauf an. wenn du wie wir eine 2x 180W xenon leuchte als bremslicht hast.... :wacko:

..ich wollte, aber ich konnt's mir nicht verkneifen...

ich bin aber mal gespannt wieviele teams aus Ö oder D da antanzen werden. nicht das wir die spanier zur minderheit machen...

vielleicht kann ja der ein oder andere schon mal "hier" rufen...

Bearbeitet von wheelspin