Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

hi people

 

I am from Croatian, like Vespas and I have a lot of them
I found on your site instructions for tuning 200 engines.but I dont find instructions for 150 engines.
My engine is runing with scootrs exaust, and am interested in light tuning for the engine
.

 

i understand german but I am bad at writing.

 

thanks

Geschrieben

Hi ricardo,

It is basically The same. Higher your compression, and give it More exhaust time by Wirkung in The exhaust. You can skim The upper sie of The cylinder, and put a spacer beyond it. Try "Steuerzeiten Rechner" at google , to See how much. Port times of 120 to 170 or 125 to 175 shoul be achieved. I would propose the lml 150cc 5- port cylinder and some block grinding - it is cheap and a mich better base. Look at 150er 100km/h motor in this forum, and you will geht further information...

Greetz

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.


×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information