Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Vespa PX200GS (T5-frame)


Svint1

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Bitte die Regeln für das Marktplatzforum beachten. Besonders wichtig, um die Threads möglichst kurz zu halten, sind die

PORNO Regeln:
Preis angeben! Höchstpreisauktionen werden nicht geduldet! 2900,- 2500,- 2400,- 
Ort angeben! IMMER! Auch wenn ihr im Profil einen Wohnort stehen habt, es braucht den Artikelstandort. Norwegen
Richtig beschreiben, sehr gerne auch mit Bildern!
- Nicht zugleich bei eBay/ ebay Kleinanzeigen einem anderen Auktionshaus bzw. kostenpflichte Plattform einstellen! Nur hier
- Ohne Eigentum kein Verkauf! Der angebotene Gegenstand muss Eigentum des Topiceröffners sein, kein Verkauf für Dritte oder im Namen von Dritten

[bitte obigen Text löschen, wenn ihr eure Verkaufsanzeige formuliert] Ist meins

 

Hi,

I'm selling my 1988 Vespa PX200GS in original antrazit grey.

This Vespa is rather rare, as it has a T5 frame, but PX200 frame number: VSX1T3012XXX

 

It was produced for Denmark, Holland, Belgium and Austria, but nobody has track of how many produced, as they used "normal" PX frame number on a T5 frame...

 

Mine is healthy and in good shape. -minor rust, just surface. All inside has been treated With oil to prevent rust.

The Paint isn't the best, but has been "decorated" With alot of stickers, which of course are removable.

The engine is totally standard PX200 With Electric start and autolube. Rebuildt With New bearings and seals 500km ago.

Only "tuning" is a Sip Road 2.0, but comes With standard as well.

Shocks both front and rear was also New 500km ago, along With all bearings and seals in front hub.

As it is a T5 frame, it has T5 headset. Everything Works, except the revcounter that lives it own life....

 

In addition I've fitted a very rare "madrid-rack", aka Volvo-rack on the rear. -very Nice for passangers and luggage.

It has healthy Sip Performance tires, but I'll throw in a set of Conti Twist as well!

 

The scooter stands in Norway, but I'll deliver for free to Germany  as I'm going to SCK...
-will deliver along the route from Danish boarder to Cologne.

 

The scooter has all papers (Norwegian) in my name, so all is good. The scooter was imported from Denmark by me, so shouldn't be any problem taking it back to EU again.

Any questions are welcome!

 

Rgrds Øyvind

 

IMG_0700.PNG

IMG_0216.JPG

IMG_4223.JPG

IMG_4228.JPG

IMG_4257.JPG

  • 2 Wochen später...
  • 2 Wochen später...
  • 2 Wochen später...

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.

  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.


×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information