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Empfohlene Beiträge

Geschrieben
es gib a a bild fan a vom Simon gschwoaßtn Auspuff

sell honn i somt do Suichmaschine et gfun, isch jo gleich.

Ban nextn mo wer is bessa probieren.

@werna, pxracer:

Es seit jo in do nechnte va Brixn woas ondo fa enk wie des sem mit do Mitgliedschoft ba do Crossbohn sem isch?

Geschrieben (bearbeitet)
Ban nextn mo wer is bessa probieren.

selbo gschwoaßt?

i find de echt ok

isch jo koa trogendes toal fan an aufzug sondon a kack auspuff fan an Kack Zwoatakta :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben
also insere deitschen kollegen gfollt a yankee muani nit so guat. :-D

ober es gib nix gemiatlichers als a yankee, bsunders zu 2! :-D

@luk

du bisch a kronke sau, echt geiler zylinder!... :-D

ebm,und de gfk sitzbänk...isch sell woll asou geil... :wheeeha:

die gschmäcker sein ebm verschieden...sischt schaugetn jo olle weiber gleich aus... :-D

Also luck du bisch lei mear zach :-D !!!!!!!

Cools topic im sf-bereich.... i hieb dr die daumen dass ols sou funktioniert wia du dr deis vourtsellsch!

Respekt sog i do lei mear

hoi mane! long nicht mear gschriebm do!

tua net zaviel lobm,mol erschter fertig mochn des ding...

Ähm Siomon i erinno mi af dein Bild van gschoastn unsaugstuzn va dir :-D

I woas schun perfekt ischs et. Weil i mi et sofl ban rolln und putzn va die Toale bemüht honn, wennis noamo mochat sem wersch schun seibra :-D

and unsaugstutzen konn i mi a nou bsinnen...schweizer kas.. :-D

bravo david! isch wol guat der auspuff! du wearsch sicher nou besser ban schwoasn,

bisch nou jung ;-)

luk

Geschrieben

@david: koschtet glabe 80? isch obo zach zui kem, brauchsch de gonze ausrüstung und so.

jo di erstn schwoasvrsuche sein olm hort obo mittlerweile konnes schun a gonz guat!

so erscht its amo gschwoast:

Geschrieben
@david: koschtet glabe 80? isch obo zach zui kem, brauchsch de gonze ausrüstung und so.

jo di erstn schwoasvrsuche sein olm hort obo mittlerweile konnes schun a gonz guat!

so erscht its amo gschwoast:

bravo... iatz nou schnell in eisnigen insaugstutzten drouber

mit der erlerntn technik ernuiern! tuat felli in herz wea... :-D

luk

Geschrieben

@hansi

Wenn's Fohrzuig als "demolita" ingetrogn isch nor geat in Italien lei folgender Weg:

-Zuaschtond muaß guat erholtn oder restauriert sein

-bei an FMI-tesserierten Club Mitglied sein

-FMI-Inspektor muaß die Maschin begutochtn und a technisches Gutochtn/Datenblattl erschtelln

-fir 3 Johr die doppelte KFZ-Stuier nochzohln

-mit Gutochtn/Datenblattl + Stuierbelege ba der Motorisierung zun Collaudo unmeldn

Dernoch kriagsch nuie Targa und Biachl. Theorien, de besogn, dass men die olte Targa koltn terf gibs zwor a, obr i hon sell nou niament getroffn, ban semm des gongen isch.

Dauer von der gonzn Prozedur soll ca. 3/4 bis 1 Johr sein.

Wohrscheinlich isches billiger und schneller, wenn men des Fohrzuig in Daitschlond zualosst und nor wieder importiert. Hon i obr nou nit geteschtet.

Geschrieben (bearbeitet)
@v50_racin'

In der "Verkaufe"-Section gib oaner a Sondstrohlkabin um 80 Öre her.

Wenn nou intressiert bisch. Strohlguat gibs a derzua moan i.

danke :-D

wear gian schnell schaugen...

edit sog, dass er nit versendet, lei selbstabholung und sel rentiert a nit...

ober irgendwenn kim i schun zu uaner, isch jo nit sooo dringend...

Die VNB de i restauriern muas bring mi no zum wahnsinn, passgenauigkeit von die toale (zierleisten, trittleisten) isch uanfoch lei :-D

Bearbeitet von v50_racin`
Geschrieben

I hon a bei meiner SS zerscht a sou a Trittleischten-Combo von SIP oder SCK um billigs Geld gekaft.

Hon i dernoch lai verwerfn gekennt, weil sie sou :-D gepasst hobm. Hon nor ban Mauropascoli a poor oanzelne gekaft und die semm sein nor besser gongen. Die Zierleischtn fir die SS gibs obr ban Pascoli wia bei SIP, SCK und olle ondern nit die richtign. Sein ollesomt awian zu kurz.

Geschrieben

Ban grage Staggl neu 2350 Euro und noa no 250 euro die Zuilossung,

isch eigntlich a akzeptablo Preis im Vogleich wos ondra Motoradlan aso kostn.

I bin mit der une Zilossung a gforn und sel hot a morts hets gimocht deswegn honne mo a de gikaft

Geschrieben

a kuan poppenstiel, ober jeden seinigs.

Isch olm gschmockssoche, ober um den geld kriagesch z.b. a onder gebrauchte 125 2t cross mit ordentlich power (woas iatz nit wos de leistung hot, ober schaug iatz nit noch an monster aus..)

2500 eur tat i iatz in wos onders investiern, wenn i sie lei so herzunemmen hat..

Geschrieben

2500 euro :-D ? Diodio selm wissat I a epas onders zu kafn. In dein Punkt mit die 2t Cross muaß i in Gerd recht gebn, fir dein Geld kriagsch selm schun a spaßiges Gerät!

Obr nichts für unguat isch lei meine bescheidene Meinung, gfolln muaßas schlussendlich dir!

Geschrieben

Obo wos hilft mir a 125 ccm 2-takt cross wenn i wegn de neudn Luftverbesserungsgesetze et amol vor die Haustier forn terf.

Deswogn honne mo a an 4-takta girichtn und va KTM gibs ebm koan 125 4-takta und die oan gfoll mo van aussauchgn et soffl obo ibo Geschmock konnman jo streitn

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    • Hätte ein Kpl Set.  Blinker, Scheinwerfer und Rücklicht in weiß. bei Interesse pm
    • Behutsam Ausbohren und Gewinde neu schneiden. Hatte ich auch schon mal bei nem gebrauchten Motor an der Stelle.
    • Der Schalter auf der Kupplungsseite sitzt hier. Loch bohren mit anschließendem Gewinde schneiden geht - mit dem richtigen Werkzeug und wenn man's kann ..:   Dass die beiden Schaltertypen unterschiedlich aussehen hat schon seinen Grund: der Bremslichtschalter ist für die vollhydraulische Bremse und wird von der anderen Seite her eingeschraubt als der Schalter am Kupplungshebel. Außerdem ist der "Sicherheitsschalter" am Kupplungshebel nur 1-kabelig - der schaltet einfach gegen Masse.   Zum Bremslichtschalter im vorderen Bremszug: ich hatte mehrere T5en und keine hatte diesen Schalter im vorderen Bremszug. Ich kenne den nur aus den PXen und T5"classic"(?) aus z. B. DK und GB. Und ja: beide DK-PXen die ich hatte hatten einen schlechteren Druckpunkt an der ansonsten guten Lusso-Vorderradbremse. Würde ich heute nicht ohne Not verbauen.
    • Mit dem Drucker hat das nichts zu tun. Ohne groß auf die Geometrie einzugehen hilft die Funktion „Horizontallocherweiterung“ bei Gewinden und normalen Löchern komme ich ganz gut mit dem Wert 0,4 zurecht. Ansonsten müsstest Du den Düsenversatz, bezw. Material bei der Zeichnung berücksichtigen.
    • Jep, schei**e. Das überbleibsel der abgedrehten Schraube.... Da die scheinbar nur von dieser Seite verschraubt wurde, wirds wohl schwierig die raus zu bekommen....  
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