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Geschrieben

hoi

jo der genetti in lana isch do gonz lässig drauf, do wor i mol vor 4-5 johr (a mit 75er), wenns bei ins im vinschgau no kuane collaudostell gebm hot.

hot olles bestens gepasst.

Geschrieben

Kimmp a olm awian drauf un.

I gea olm ban Genetti und hon a olm olz in Ornung. Zem gibs koane Probleme. Wenn eppas nit orginal isch, oder eppes nit funktioniert, nor konnsch logisch durchfliagn. Sell isch obr a ihmene Recht und Pflicht.

Ba mir hot amol die Hup nit gro laut getun, weil die Battrie foscht laar wor, nor hot er a sou bissl graunzt, obr olls gian glot. Oanmol hatt er mi wegn an schlechtn Roafn foscht fliagn glossn, nor hon i ihm gsog, dass der Reserveroaf jo nou guat isch und i in sem iaz glai montier, wenn er will. Sell wor ihm nor decht zu gscherig, nor hot er mi durchgwunkn.

Schlechte Erfohrungen hon i ban Pneustirolo in Sinich gmocht. Der hot mir zerscht in gonzn Collaudo gmocht und dernoch gsog, dass i zohln und hoamgian konn, weil i gflougn bin. Dernoch noumol zohln firn Collaudo. Hon die Eier voll ghob und gea iaz nimmer zem hin.

Geschrieben (bearbeitet)

jungs hons neue biachl kriag

unds pickale drinn

also ols in ordnung :-D

logisch a lei oanmol in collaudo gizohlt

wos zohlts es so

bei mir worns so 63e odo so woas nimma ginau

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

hoi leitln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du luk i hon di frogn gwellt ob i und dr koleg mol innikemmen kantn deine vespa ounschaugn, weil mr dechtrsch inzwischn mol innifohrn(2motard griane kawa und a mx, vielleicht hosch ins mol gsegn(lai 125))!!!!!!!!!! weil die ultner sogn olm wenn mir drin sein :"seits schu wiedr do?" :-D

Geschrieben
hoi leitln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du luk i hon di frogn gwellt ob i und dr koleg mol innikemmen kantn deine vespa ounschaugn, weil mr dechtrsch inzwischn mol innifohrn(2motard griane kawa und a mx, vielleicht hosch ins mol gsegn(lai 125))!!!!!!!!!! weil die ultner sogn olm wenn mir drin sein :"seits schu wiedr do?" :-D

kennts gearn kemmen... ober bin olleweil bissl in zeitstrss...

und der rotax isch nou zomzastelln... und wenns schu kemmp solletar schun lafn ..oder??

die nuin toale warn fost fertig... ober i kimm za nix :-D:-D

bol i n zom honn und er ordentlich laft...stell i a poor bilder inner...norr woasch bescheid..!!

bin olm nou ban zylindergiasprojektl... es geht voran...

luk

Geschrieben

I het a poor Toale her zi gebm.

Oanmol an Polini 130 ccm Zylida und a Ape getriebe mit Welle, beada toale hom a bissl Rost ungsezt obo missatn no funktioniern, fi beada Toale wure fir an 10na her gebm.

Zudem voschenkate:

A 130 ccm Welle untrans Pleidlogo hot Spiel ischt Ok

A longubwellle mitn kloan Konus , Laufleistung ca. 100 km obo noa isch do Zopfn fan Liftaradl o gibrochn.

und noa no a originale ape welle, untrans Pleidllogo hot a win Spiel ischst Ok

Die sem sein olla fir a SF

und noa hette no a 150 ccm PX welle woe ebm gimisst honn is Giwinde van Kulu gewinde oaschneidn weil do schraufe soffl ausgimurkst wor.

Wenn oando de Toale braucht moga sich la meldn, i war in Sunnta a in Raas ban Crossrenn

Geschrieben
Sehr storkes Interesse an folgende Toale:

130er Polini

130 ccm Welle untrans Pleidlogo hot Spiel ischt Ok

Isch der Zylinder no fohrbor, oder norret derkralt?

Servus

Topper

Der Zylinda isch eigntlich et dokralt obo hot a win Rost ungsezt af do Laufbohn, i glab nochn auschleifn war der wido forbor.

Geschrieben
Jo, original mit Schlissl.

Lei in Riamen hon i nit derzua.

Zuastond Guat bis mittelprächtig.

Wenn ernstes Interesse hosch, moch i a poor Fotos.

Hosch a PM :-D

@hansi,

des war woll eppes für di, viel billiger kriag man dia a nimmer...

Nuova Haube

puh... 175 Euro isch schun a statlicher preis... obr mehr wia 100 will i ehrlichgsogt net zohln... do wort i liabr no a wian..

Geschrieben (bearbeitet)

Sell isch dein cusin?? Wie kloan die weld eigntlich isch

Jo in sem kenne schunn, wor erst vorlests wochnende mit ihm und a poor ondra ban crossn

Bearbeitet von David15
Geschrieben

gib ihm mol a poor kehin düsen za leichn...

de laft viel zu fett... wie ohdüsn honn i ihm erklärt ... ober hilfm gscheider a bissl :-D

ps .. hosch die welle olm nou in regal liegn? :-D:-D

gruss luk

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    • Genau!   Fotos stehen noch aus!   Und ich arbeite bei sowas gerne mit der Prüflampe (da kannst du zum Beispiel auch nichts falsch machen wegen AC DC (nicht die Band 😎) weil hier hast du ja AC drauf zum Beispiel, was auch am Messgerät so eingestellt werden muss).    Und wie oben schon gefragt: Durchgang auf allen Leitungen? Von wo nach wo genau? Bis zum Schalter? Zum Relais?    Wenn die Karre läuft und du einfach mal mit der Prüflampe schaust, wann in welcher Leitung was ankommt, ist schon mal klar, ob PHASE dir fehlt oder nur Masse.    Masse kannst du ganz simpel mit einem Hilfskabel von einer Schraube legen und direkt an die Fassungen gehen!     und jetzt: FOTOS  
    • Ich bin ja Lambretta-Neuling... meine Li 125 Special ist seit gestern zugelassen und ich bin die erste größere Runde gefahren. Dafür, dass sie die letzten Jahre vermutlich fast nur gestanden hat, lief sie erstaunlich gut. Mit einer Ausnahme: Das Hinterrad wackelt. Und zwar ist es mehrere mm seitlich kippbar, das spürt man auch beim Fahren. Alle Radschrauben sind fest, Rundlauf gut, Reifen neu. Es ist wirklich das Rad, die Schwinge bewegt sich nicht.  Hauptwellenlager? Oder kann die Nabenmutter Spiel haben, das man wegen der Sicherungsscheibe nicht fühlt? 
    • Servus. Natürlich hat es strömungsgünstige Vorteile wenn du alles aufeinander anpasst und schaust, dass es keine Kanten gibt, gegen die das Gemisch stoßen kann. Jedoch ist hier auch weniger mehr, da sich ansonsten die Vorverdichtung im Gehäuse verändern könnte, was sich nachteiliger auswirken könnte. Heißt, lieber eine schöne Fase vom Zylinder zu Gehäuse, oder natürlich vom Gehäuse zu Zylinder, als eine lange Rutsche rein-dremeln. UND, Dichtung bitte auch anpassen.   Am Zylinder könntest du den Auslass noch anpassen + polieren. Bin mir nicht mehr ganz sicher welches Sehnen- oder Bogenmass das maximum in der Breite ist, aber im Kopf habe ich noch folgendes. Breite geht zur Seite das Stehbolzens (3P) max. +1,5mm und auf die andere, freie Seite, +2,5mm (ohne Gewähr). Die Höhe ist ja immer bezogen auf den Auspuff, aber kann auch gerne mal +1mm hoch.   Wenn du aber einen Road-Auspuff fahren willst, was der Sito Plus oder der Giannelli OriPower ist, dann würde ich nur die Auslasskanten schön verrunden. Generell gilt, Steuerzeiten messen, wissen welche man braucht oder will und dann arbeiten. Noch zwei Infos: - bei Grauguß-Zylindern fahre ich immer um die 1,3mm Quetschkante und schaue dass der Auslass im UT komplett geöffnet ist. - Kolbenring-Stoßspiel schaue ich dass es nicht zu klein ist. Bei bissi zu groß, fahre ich eigentlich immer bis ich denke ich fühle ein Nachteil. Kannst ja auch einfach mal Oldschool die Kompression messen.
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