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Geschrieben
huiuiui... do isch amol leistung do :-D nit letz...

@v50 racin

du wenn amol drweil hosch kansch dein tacho houln kemen, honn olles von collaudo kriag, und terf endlich wieder umer fohren mit meiner pv... :-D

noch 2 monat in bozen bu der zualossungsstelle hobm sie oungriaft dass sie biachl endlich gfunden hoben :-D und a woche spater honn i nor die troppl kriag

servus andi!

jo i wer mol bei gelegenheit vorbeischaugn. Des sein jo olls zoggler do unten, dein voter hots mir neulich erzählt, dass sie s biachl nimmer gfunden hoben. isch jo a reiner witz...

hosch eig. die olte targa kolten terft? weil de wor jo, sogmer nimmer gonz original....

Geschrieben
@ Lukulus

hosch du in auspuff vo der vespa(Rotax) eigentlich selber gmocht?

tat mi interessieren weil i jetz in summr a poor marmitte schwoaßn wer

der isch für a 150er sprint obr isch no net perfekt ..

p1020358m.th.jpg

p1020376.th.jpg

hon jetz gsegn isch a jollymoto aso

woasch du wia dünn es Blech von sem isch?

geiler puff.. :-D

meiner isch kuan jollymoto... isch a umgschwoaster "ihle" racing für cross..

luk

Geschrieben

@100 special: Nochträglich ols guate zin giburztog :-D

In do leschtn zeit hot ba mir is basgl an Vespa/Ape motorn a awin nochgilossn :-D seite a auto honn..

I honn hei zufällig mit oan girett der wos a vespa und a Lambretta umma stion het, und i het la a Froge.

Oanmol het der Eltere Herr a 125ga Px relativ guat banondo, blau originallack, bj. woase et sie hot holt no, die Seitnbockn die befestigungen drekt ba die Bockn, sel wor bana 125E wose amol zi richtn kop honn schun unton Sitz, also missatze a eltara sein, leido isch ba do sem is Problem dassze automatisch o gimeldn word isch weil lenga die Steure et gizolt wordn isch, die Papiere warn no vorhondn. i wor ba do zuilossungstelle disem hobm obo gsog das zuilossn la geat wenn i banan oldtima club bin, woas jemand wos i sem tion muss und wosz kostat de wido un zi meldn, Preislich war diesel ba di 800 euro.

Noa heta ni a lambretta bj. 1958 isch obo et sicho, er moant de war bj. 1950 odo älter weilse no is Loicht unton Lenka hot, do motor lafat obo die biochlan und targa falt, do Motor laft, zuistond rel guat. Er wellat fi disel 1000 euro, war sel zi teure?

Geschrieben

Hi..David ,,... die homse gsuacht in mindelheim

mi hom a poor gfrog... "südtiroler?!... wo isch der david 15,,," :-D

a rotax ape wor a drausn.... :-D

luk

Geschrieben

sers leute!

hon mol wieder vorbei schaugn gwellt! :-D

ollaweil isch nix gong, weil i auto kaft und sem bisl basglt hon! :-D VESPA 4-EVER :-D

na i hat frogn gwellt ob jemond van franz-auspuff die zeichnung und in bauplan hat! weil i kant mitn wosserschneider a poor ausschneidn, sem kant i a infoll jemond uan mit ausschneidn! :-D;-):-D

Geschrieben

Servus Londsleit!

Muaß mi noch longer GSF-Abstinenz a mol wieder meldn.

Hoi Werner! Isch des Deine Lammy? Schaug holbwegs porno aus :-b nit letz, nit letz la schod, dasses koa Vespa isch *stänker*

I wer mi bessern, und schaugn, dass i wieder efter in GSF drin bin.

Hossa

Topper

cool

wia verlaft der?

apropo

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Geschrieben
sers leute!

hon mol wieder vorbei schaugn gwellt! :-D

ollaweil isch nix gong, weil i auto kaft und sem bisl basglt hon! :-D VESPA 4-EVER :-D

na i hat frogn gwellt ob jemond van franz-auspuff die zeichnung und in bauplan hat! weil i kant mitn wosserschneider a poor ausschneidn, sem kant i a infoll jemond uan mit ausschneidn! ;-):-D;-)

I hett no oan komplettn bausoz im Keldo lign, wene mechasch kennasche van sem die Masse nemm, ba instetresse PM :-D

Geschrieben
I hett no oan komplettn bausoz im Keldo lign, wene mechasch kennasche van sem die Masse nemm, ba instetresse PM :-D

jo bitte wou war des? :-D

vour an mounet hon i mol wos baut:

autozindspual und gstott dr flottr lai in kounus! :-D

hot sel schun mol jemond probiert??? weil ba mir hots bisele gfuchst! :-D

videos:

http://de.netlog.com/go/explore/videos/videoid=de-4745644

http://de.netlog.com/go/explore/videos/videoid=de-4745886

http://de.netlog.com/go/explore/videos/videoid=de-4745844

Geschrieben
jo bitte wou war des? :-D

vour an mounet hon i mol wos baut:

autozindspual und gstott dr flottr lai in kounus! :-D

hot sel schun mol jemond probiert??? weil ba mir hots bisele gfuchst! :-D

videos:

http://de.netlog.com/go/explore/videos/videoid=de-4745644

http://de.netlog.com/go/explore/videos/videoid=de-4745886

http://de.netlog.com/go/explore/videos/videoid=de-4745844

@ 100 spezi ols guate nochträglich.. :-D

@ patsch

wos genau hott di denn gfuchst?

bis af zi viel wenig schwungmasse natürlich..

luk

Geschrieben
@ 100 spezi ols guate nochträglich.. ;-)

@ patsch

wos genau hott di denn gfuchst?

bis af zi viel wenig schwungmasse natürlich..

luk

di platinln hobn sich holt olm verstellt! hon si sogor mol oungschrauft und ounpickt und si hobn sich verstellt! :-D

sie isch olm lai kurz gongen, ober sem nit letz! und iatz isch holt dr kolbn flötn gongen! :-D:-D

wenn dr dritte gong auftoun hot nor isch si olm sou 5-10 cm in dr heach gongen! volle geil! :-D :-D

Geschrieben

bin wohl am 12.08. im Martelltal unterwegs...Bergasthof Stallwies (wenn zimmer frei) jemand zeit/lust auf ein bier?

dann gehts am 13.08. ins veneto...

hat jemand infos über einen guten wasserpark am gardasee?

gruß

tom

Geschrieben
servus tom

ja meld dich einfach, wennst da bist. meine nummer hast ja. bier klingt immer gut, evt. ja im bierkeller oder so

lg

gerd

:-D

Geschrieben
servus tom

ja meld dich einfach, wennst da bist. meine nummer hast ja. bier klingt immer gut, evt. ja im bierkeller oder so

lg

gerd

hi gerd,

bin raus...gerade ne spax schraube im platten hi-reifen vom bike entdeckt :-D

das wars dann wohl fürs we...neuer reifen kommt wohl erst in 1-2 tage...also nix mit geb. feier auf der hütte in martell feiern.. :-D

hoffe es klappt mal wieder...

cu

tom

Geschrieben (bearbeitet)

sers..

die low budged veps van bruader nimmt formen aun...net amol letz gwordn...

selber gschliffn-gekittet-grundiert - glackt--! :-D;-)

weiss kreiz orange... rescht schworz ... original dämpfer lei die federn weiss gmocht... :-D

sogor s lüra va der platin zündung hott irgendwia a vespatronik stile gekreag...lei irgendwia folsche grundplotte.. :-D;-)

motor isch gleich wia gekaft... 85er polini , lei an check gmocht, nuie loger und dichtungen getauscht..

und zylinder und kurbelwelle bissl be-dremelt...

18er primär und 18.16er vergaser und leovinci puff honne van die street devils gschenkt kreag...

auspuff holt gmiast endrohr umschwoasn....

felgen und roafn hobm leider gfahlt...obr in sip gobs schworze felgen...

wia gfolltse..? isch der gschmock va meinkluan bruader..(ähh..mittlereile grösser).. :-D

isch zwor net so geil wias kackbraun van jolly... obr jo.jo... zem fahlt iberhaupt nou der AVS picker afn tank... :-D;-)

luk

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Bearbeitet von lukulus
Geschrieben (bearbeitet)
sers..

felgen und roafn hobm leider gfahlt...obr in sip gobs schworze felgen...

Hoi Luk,

wenn a poor Felgn zun Lackiern brauchsch, tat i Dir oan Sotz fir a groaßes Bier gebm.

I wohn in Lana, zin Foll konnsch Di la meldn. Schaugn zwor grausig aus, obr wenn sie eh schworz mochsch und af low-budged geasch...

Roafn, hatt i magari a no eppes in 3.00-10. Muaß amol schaugn. Zem miaßetmor holt eppas tauschn.

Servus

Topper

Bearbeitet von topperharley
Geschrieben
Hoi Luk,

wenn a poor Felgn zun Lackiern brauchsch, tat i Dir oan Sotz fir a groaßes Bier gebm.

I wohn in Lana, zin Foll konnsch Di la meldn. Schaugn zwor grausig aus, obr wenn sie eh schworz mochsch und af low-budged geasch...

Roafn, hatt i magari a no eppes in 3.00-10. Muaß amol schaugn. Zem miaßetmor holt eppas tauschn.

Servus

Topper

danke firs ungebot...hosch mi obr folsch verstondn...

die felgen sein van sip ausser (gibs fertiger in schworz)

die veps isch mittlerweile fertig..und der gedremelte 85er geat net letz...

luk

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    • Dann wohl auch weg: Die fiesen Geräusche, wenn man statt der Telefonnummer versehentlich die Faxnummer angerufen hat.
    • Die Idee klappbare Backen umzusetzen hatte ich zwar schon davor, jetzt mit dem 787B als Vorbild waren die aber noch viel stimmiger.Was das dann am Ende für eine mords Arbeit ist sieht man auf den ersten Block garnicht und in den Videos vom Posch sieht das ja auch immer soooo einfach aus. Ich habe dann auch den Drehpunkt im Rahmen leicht nach vorne geneigt um die Backen beim aufklappen leicht von der Karosse wegzuschwenken um Kratzer gerade im Bereich der Sitzbank zu vermeiden.     Nach mehreren misslungenen Versuchen mit Verschlüssen für die Backen die zum einen funktional aber auch zum Thema passen sollten bin ich am Ende bei Kugelsperrbolzen gelandet, die der Mazda auch zum Befestigen von Karosserieteilen verwendet. Die Tunnellichter find ich immer noch Gut, also sollten die bleiben und nur ein kleines Update in Form von Led Leuchten kriegen. Gefunden bei nem Chopper Shop für nen annehmbaren Kurs mit E und allem. Auch wenn die Rückleuchten des 787B komplett anders sind, ist das einer der Punkte wo dann mein persönlicher Geschmack entschieden hat. Ziel sollte ja auch eine rollergewordene Hommage an den 787B sein und keine Replika mit 2 Rädern zu wenig.   Ab dem Zeitpunkt war auch schon klar, dass das Beinschild ungecuttet bleiben würde. Die Form und Lackierung des 787B passten meiner Meinung nach nicht zu einer eher filigranen Front. Zumal der Motor mit einer Motorino Diavolo Schaltraste ausgestattet werden sollte und somit auch der Platz für den Lenker im 4ten Gang kein Problem mehr sein sollte.   Beim Cosa Motor sollte die hydraulische Bremse bleiben, also musste vorne auch ein entsprechendes Bremspedal ran. Das von MMW ist optisch schon ganz nah dran, aber weil es halt noch ein bisschen schicker sein könnte und ich beruflich eh mit Metall zu tun habe, hab ich kurzerhand eins um eine Motorradbremspumpe konstruiert und gefräst. Optisch natürlich ähnlich MMW, aber die Funktion gibt ja nicht so viel Spielraum, vor allem vor dem Gesichtspunkt das ja quasi alles für ein Rennauto gemacht sein soll, also nüchternes, technisches Form follows funktion Design. Der Kotflügel für die Lamy Gabel war dann der nächste Punkt. Ich habe im Internet viele Bilder gesehen von mehr oder weniger gut gelungenen Teilen. Der Koti vom Jockey, wie er auch auf der Martini verbaut ist, gefiel mir schon gut. Nachdem ich den mal montiert hatte, war er mir aber viel zu schmal, da musste was Bulligeres her. Also zum örtlichen Motorradverwerter des Vertrauens gefahren und einen für eine Buell besorgt, der beim Hinhalten im Laden gut zu passen schien. Beim genauen anpassen in der Werkstatt war mit den Rundungen und Formen aber einfach keine stimmige Linie umzusetzen. Somit flog das Teil erstmal in die Tonnen und ich bin nochmal zum Händler und hab einen für ne CBR1000 geholt. Der passte zumindest vorne irgendwann recht gut und in Verbindung mit dem Buell Hinterteil wurde auch ein Schuh draus. So ein Kotflügel ist sicher Geschmackssache, finde aber am Ende ist es genau der Richtige für die Kiste. JBS Koti CBR/Buell Eigenbau   Um beim Thema Rennwagen zu bleiben habe ich einen Batterietrennschalter zum Benzinhahn umgebaut.  
    • Ähm...      ... Nein   Obwohl ich ein enges Zeitfenster habe, Ende Januar kommt K2, kann und werde ich warten. Ich hab jetzt nen neuen Tank lackiert, den Gaszug mit Eigenbau Gasrolle angeschlossen und bin aktuell damit beschäftigt, die Grimeca aus der PX zu popeln. Die soll an die Gabel der ETS, dann muss ich noch die Elektrik auf Vape umstricken (Tipps dazu?), bis das fertig ist, hat Erich sicher die Teile los geschickt.  Motor erneut einhängen und anschließen ist ja nun das einfachste am Umbau und innerhalb kürzester Zeit erledigt... 
    • Genau die, soweit mir bekannt ist gibt es auch keine andere mit 787B Thema.
    • Ironie funktioniert nicht im Netz..  Natürlich bleibt die Bank beim Roller!  Ich möchte da auch gar nicht drauf sitzen: Erstmal find ich die gar nicht so bequem, außerdem isse in dem aktuellen Zustand doch arg selten und optisch empfinde ich die Mono zu meinem Projekt stimmiger.    Ich behalte ja auch den orig Motor und alles weitere der Karre, auch, wenn ich da was austausche. 
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