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Geschrieben

So, hon iaz noch oanaholb monat wortn endlich mein schwoasser gekriag (scheiss versond..).

Wo nemps es enkre schutzgasfloschn her? leiflosche oder eigentum, wo fülln in südtirol?

Grüße

Mir in der Firma hobm an Vertrog mit der AIRLIQUIDE ibern Terzer Baumaterial in Neimorkt und holn nor olm zem die Floschn.

Die erstn 2 Floschn sein inklusive, wos es kostet woas i iatz net ....

Tschüss

Geschrieben

@LUK

So.... i bin iatz amol schockiert.... hon grod as erschte Mol nochn Testn in Zylinder or montiert und genau die Steuerzeitn nochgmessn.

Ausloss 170° und Überströmer 120° :-D und net 177° und 128° wia laut Datenblattl des i in Netz gfundn hon.

Konn so eppes iberhaup richtig guat gian? Des weart schun a lai so a 15 PS Motorl gwesn sein....

Wos sogsch zu dei Bilder :

Kolben.jpgkopf.jpgkerz.jpg

Amol zu fett isch dei Gschicht fa mir aus, sell isch klor, obwoll die Kerz perfekt Rehbraun isch.

Sorgen mocht mer eher dei sehr ungleichmässige Oblogerung richtung Ausloss afn Kopf....mahh :-D

Net grod Zeugnis fa optimal zentrierter Verbrennung, oder? Hon ersch ca 20 Km gmocht und vorn zerlegn 1 Minute Vollgas gebm, iatz hon i lai Ongscht, dass dei Oblogerung fescht zuanimmp und ba meiner Quetschkant fa 0,8mm sich ungsund afn Motor auswirken konn :-D . Najo... megerer einstelln und schaugn obs besser weart.

Tschüsssi

Geschrieben

azz.. 20km :-D

def. za fett...obr noch 20km sou a kruste

wos hoschn firan zündzeitpunkt, wos firn vergaser? bedüsung?

isch motor ordentlich dicht ? kopf..semmerringe?

isch der zylinder nui gebuchst ? zemm pfuschen se oft ba die

überströmer austritte nochorbatn...vieleicht deswegen bissl

schlechts spülbild...

obr mol ordentlich bedüsen, norr schaugsch nomol..odr?

luk

Geschrieben

Hoppala....

do hot sich moan i der Rotor a wian verstellt (Hon koan Keilnuat gmocht af KW )!!!!!!!!!!!!

Hon "leicht" zu viel Vorzündung kopp ---- 40°---- :-D

Wia konn des sein, dass er mit der Vorzündung so perfekt af Stondgas gongen isch und hauptsächlich untertourig gezogn hot und oben aui ogriegelt hot????

Wia gsog, hon ersch die erstn Probekilometer hinter mir, vielleicht nittamol 20, desswegen hon i grod as erste Mol olls kontrolliert.

Kopf isch dicht, Überströmer sein holt :-D verorbeitet, ober schun in Linie mit Laufbuchse.

Bedüsung 128 Hauptdüse af 28er Dell'orto. Wenn i nen megerer moch waret wohrscheinlich guat a wärmere Kerz eini tian, weil iatz waret dei schian braun. Hon in Vergaser bis iatz lai amol grob af Kerzenbild eingstellt, hon ober eben nochn Kolbmbild ersch gsegn, dass des net passt.

Wort ollm nou af dei Kupplung, nor wear i olls wieder montiern und desmol den Rotor besser fixieren :-D

Des mit der Vorzündung muass i amol genauer untersuachn mit an gscheidn einstellborn Strobolomp.

Gruss Stefan

Geschrieben (bearbeitet)

vieleicht fahlts ban konus a bissl... obr egal

konnsch jo mit ventilschleifpasta passend reiben...

norr hepper sicher, moch i olm ba kulukonus vespa

und ohne keil bar kulu!

keil honne a kuan af dr veps (selettra innenrotor)

konus stimmp obr perfekt..mit cnc gmocht!

hosch mol mit EGT gorbatet?

3qix-7k.jpg

40° isch logisch fatal...wenn n richtigen zündzeitpunkt hosch,

weart a nou mear leistung ibr drehzohl kemmen.. denk i

luk

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben

Als erstes amol :-D ........ geiles Trappele hosch do konstruiert, net letz !!!!!

EGT= exhaust gas temperature???? Wenn sell moansch, net wirklich, dei professionellen Teile sein mer zu tuier. Bin ober derbei mer a gscheide oanfoche Onliegesonde firn Auspuffknia zu baschglen, mit oanfochn Display wia dei fir die Scholtkastn af 12V.

Nor waret nou guat wissn wiaviel Grad verkroftbor sein. Ba die Auspuffberechnungen redn sie oft fa 500 und mear Grad Gastemperatur, sell glab i ober net gonz. :-D

Bin ba weitem net so professionell wia monch onderer do, muass mi holt mit dei Maschinen und Mittel und Kollegen arrangieren dei i zur Verfügung hon :-D:-D Baschgler und Feigler tat der oane und ondere sogn.... Bin nor ban fohrn net so letz :-D hahaha

Stefan

Geschrieben (bearbeitet)

iatz schauger dr motor mittlerweile sou aus, 400gramm zusotz gewicht

af n innenrotor gmocht, weil die 350 gr. zu leicht und nuier auspuff...

des egt isch nimmer so tuiar, wenn du de sonde gratis kreagsch bzw schu hosch,

und der sensor genau genua isch,konsch den jo nemmen! sischt kostet

a egt glabi 60-70 euros komplett! geat bis 1200grad..

ausloss temperatur geat ba rennbedüsung foscht af 700° ai...

0ber 600° - 650° glabi glong fir ins...

honn in nochbor sein 133 polini af 630° bedüst... laft wia an uhr

schu a weil...1 km mit vollgass norr 630° :-D

baschler sein mir ols, hängt davon oh wie fanatisch du des ols

betreiben willsch... wenn unaer mol kart zylinder af crosserblock

baut norr in fifty inni... bissl fanatissmus isch zem schun do,

und hosch jo gschriebm dass gwinnen willsch,sou wias keart :-D:-D

der rotax motor fir der vespa hott mi in verhältnis za ondere wenig gekostet...

ols selber gmocht, toale wia zündung und zylinder ols ebay fir wenig geld...

kurbel selbergebaut,,,etc

do a poor fotos ...

3qix-7l.jpg

3qix-7p.jpg

3qix-7m.jpg

pg.html'>3qix-7o.jpg

3qix-7n.jpg

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben

Jo i glab ohne ebay warmer olls orme Schweine, hon a jedes Toal iber ebay gekaft, a um relativ koan Geld.

Iatz muasch mer lai nou sogn, wia du 50 Gramm af der Zündung merksch :-D ???

Ba dir weart holt ban Start des Drehmoment gfahlt hobm. Mir hobm ban Rennen so wianig wia meglich Gwicht kopp (PVL Innenrotor). Wor a wia "skorbutisch" in enge Kurven, ober hot holt geil auigedrahnt af der Grodn.

100-150 Euro weart des EGT schun kemmen wos i grod gsegn hon. I moch des Teil mit Akku holt net fix aui, konn mer des net as gonze Rennen mitfiarn, a wenn man sofort seign tat wenn eppes fahlt.

Stefan

Geschrieben

wer redd den fa 50gramm.. :-D

um 400 erhöht wia oben gschrieben... von 350 gr innenrotor alluan,

af 750 gesommt! ban start fahlt die schwungmasse, und start

isch ba 400m vesparennen wichtiger als späteres leicht schnelleres

hochdrahnen....

bau der grod selber des EGT...ban rennen schaug kuan mensch mer oi...

vorn rennen zuistecken zan ohdüsen, wegen höhenunterschied und guat! :-D

i kregs egt ´fir 50 eggen (inkaf), weil kenn uan vom scooter center!

gruss luk

Geschrieben

cazzo heit kronknhaus splitter fan flexn von aug aussertean. negst mol OLM mit brill, scheiss " lei kurz oschneidn.." :-D

AIAIAI... Augen hot man lai 2 !!!!! I greif koan Flex mear un ohne Brilln, seit mer a amol a Splitter eini isch :-D

... zem hon is a derlernt... :-D

Guate Besserung, Stefan

Geschrieben

Kotflügel verbogen hon i oan.

Muaß men obr guat aubiagn, suscht isch nicht.

Ban die Nochbaukotfliegl muaß men derfir olm zerscht unpassn, suscht sain sie asou tschelewenget, dass men ban Zuischaugn brechn muaß :-D

@100spezial

wieso kemmen mir olle erscht nochn Splitter-Außertian drau, dass a Schutzbrill a gaile Soch isch??? Bin selber a sou a Foll...

Geschrieben

@100spezial

wieso kemmen mir olle erscht nochn Splitter-Außertian drau, dass a Schutzbrill a gaile Soch isch??? Bin selber a sou a Foll...

idem... 2x spitol.. 1x sogor mit netzhautunbohren,weils den schwein innegebrennt hott..

die reschtlichen 2 x selber mit spitzigen papier vorn spiegel aussergekrotzt... :-D:-D:-D

iatz a mitt brille... eppas brauchen uanfoch länger.... :-D:-D

luk

Geschrieben (bearbeitet)

tank hat i a 2-3, uan bianco spino conservato.

hot epper a poor Special toaler fir mi??

brauchet Kotflügel, Tank und Seitenklappe...

@luk.

tuasch du kurbelwellen richten a?

bei meiner GS 150 kurbelwell isch der lima konus total im eimer.

die reprowellen sollen eben nets wahre sein..

Bearbeitet von v50_racin`
Geschrieben (bearbeitet)

@luk.

tuasch du kurbelwellen richten a?

bei meiner GS 150 kurbelwell isch der lima konus total im eimer.

die reprowellen sollen eben nets wahre sein..

wos genau isch denn hin? konus derribbelt, oder keil..?

moch mol a bild... isch olm sou a gradwanderung..

1. wie ist der zuastond der welle..pleuel und lager...log-sitze?

2. wos kostet denn a nuie "original-welle" .. gibts de nou?

i konn die denn schun richten , holt evtl. in keil mit koltmetall

schliessen und in konus nochdrahnen.. s lüfterradl geat drnoch

holt weiter eini.. sell muas klor sein!

unter 70 euri weart holt nicht gian..

gruss luk

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben

wos genau isch denn hin? konus derribbelt, oder keil..?

moch mol a bild... isch olm sou a gradwanderung..

1. wie ist der zuastond der welle..pleuel und lager...log-sitze?

2. wos kostet denn a nuie "original-welle" .. gibts de nou?

i konn die denn schun richten , holt evtl. in keil mit koltmetall

schliessen und in konus nochdrahnen.. s lüfterradl geat drnoch

holt weiter eini.. sell muas klor sein!

unter 70 euri weart holt nicht gian..

gruss luk

hoi luk

also konus isch schun org mitgnummen, keine ahnung wos do gongen isch.

original wellen gibs leider kuane mear (ausser jemand hot no uane NOS ummerliegen), die mec.eur baut ober welche noch. De sollen holt von der qualität nit s wahre sein bzw. gibts do a groaße streuung. die uanen sein super zufrieden, ondere sogen wieder dass sie verdrahnt sein bzw. unrund lafen.

am liabsten war mir holt die originale von an fochmonn (dir sozusogen) aufgrichtet. i moch morgen mol bilder, nor sig man jo..

@hansi

i schaug de tag mol wegnen tank. in rest nor per pm..

Geschrieben

hallo leute=)

i suichat dringend a px 125 rohmen der wos no ungemeldn isch. :-D mit targa und biachl logischaweise

zuistond egal haupsoche di nummo dolest man no :-D

odo a kompletta px 125 war a egal fi so 800 bis 900 euro..

wenes oana hop odo jemand wisst meldits enk bitte unto mei tel nummo 348/4936390 oddo unto mei email [email protected]

Tat mi freidn wensich jemand meldit damit i amol mein membrane block und in atom auspuff testn kant :-D

Liebe grüse aus reischa :-D

  • 2 Wochen später...

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