Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Mir hobm ins schun a mol gedenkt 2 identische Vespas zu mochn und in Boxenstopp komplett in an Zelt mochn und nor oanfoch mit an Quattrini Motor gonz unnauffällig weitor forn :wacko: nor war de scheiß 100 ccm Regel beseitigt....

Mit wern obor a mit mehore Veps inni kemmen, a wia unzugebm :wacko::wacko: mehrore Kolgn fa mir fohn Quattrinis nor konns schun epas ougebm...

Wos a guate idee war wenn irgend a Motogscheft als Extra no Leistungstests auf magari Extra Bezohlung mocht... und a so a 1/8 mile Stecke war a net letz... :wacko::wacko:

Do gabets schun no einiges wos mor so spontan einfollt!

I wer sem a mit meindo Falc inin forn (af do strosse) :wacko:

Ajo Luk osch du meglichkeitn af a 5achs Fräsmaschine zi fräsn? I hon ba do orbat lai normala 3 Achs und a 9achs Mazak ( :wacko: )

LG Tom

na honn eben "lei" a guate 3 / 4 achs ..ober Mit 12000er spindel und siemens 840er + Shop mill

sischt hatte jo gekinnt die formen fräsen..

luk

Jo dei als Vespafanat muas man wol olm mit a vespa forn... se isch jo drekt a Sünde sem drin af a ondores Geret aufzusteign :wacko: :wacko:

Wia du hosch an motor gegossn? An originaln kopiert und vorbessort odor wia konn man des vorstian?? Fotos??

lies dr uanfoch des gonze topic durch... (BOL MOL NET WOASCH WOAS TION)

luk

Fir olle dei nou nia Mitgfohrn sein: Nochn Rennen gian die ersten 5 nit an die Box sondern direkt zur Inspektion und der Hubraum weart vermessn....

Und der Rest fa die Fohrer isch a net bleid, so am Rande bemerkt !

Gruss Stefan

Mir hobm ins schun a mol gedenkt 2 identische Vespas zu mochn und in Boxenstopp komplett in an Zelt mochn und nor oanfoch mit an Quattrini Motor gonz unnauffällig weitor forn :wacko: nor war de scheiß 100 ccm Regel beseitigt....

Mit wern obor a mit mehore Veps inni kemmen, a wia unzugebm :wacko::wacko: mehrore Kolgn fa mir fohn Quattrinis nor konns schun epas ougebm...

Wos a guate idee war wenn irgend a Motogscheft als Extra no Leistungstests auf magari Extra Bezohlung mocht... und a so a 1/8 mile Stecke war a net letz... :wacko::wacko:

Do gabets schun no einiges wos mor so spontan einfollt!

Fir olle dei nou nia Mitgfohrn sein: Nochn Rennen gian die ersten 5 nit an die Box sondern direkt zur Inspektion und der Hubraum weart vermessn....

Und der Rest fa die Fohrer isch a net bleid, so am Rande bemerkt !

Gruss Stefan

Des wor a lei als Spaß gemaond und wia des genau oblaft woas i woll... bin bis iatz olle mol dorbei gwesn...

Wos des betrifft das du sogsch di ondorn sein net bled ban lestn rennen worn 2 vespas mit 130er dorbei hon oan fa di sem sogor a gekennt (sterzingor)... de sein nia af sieg gforn sunscht warnse jo sobiso disqualifiziert wortn und di nochts hobm irgend welche Idiottn die Vespa fan Lostor oar gstoln...

Logisch wenn man gewinnt muases ehrlich zuagian...

Mir hobm trotz technischor brobleme und an an mieserablen motor in 9-10 gemocht... magarie spielmor hoiror a wia weitor forne mit!

stehln keart do drin offensichtlich zur tagesordnung... mir nemmen af jeden foll an zuaning Van ,. denn man sperren konn,dass

mann nett die gonze nocht ban trappele bleiben muas und a bissl bsoffn sein konn!

loss mer decht net ols kralen, sischt unketten denn scheiss..

luk

Jo hon mir sel a schun iborleg obor meisnts ibornochtn mir a no drinn in auto odor van... sem moani lieg i liabor auset... =D

@luk fa wo bische du eugentlich? tat mor gern a mol dein zuig a wia bestaunen :wacko: :wacko:

@EGIG

A wenn jemand mit 130er mitgfohrn isch, tian er und sein ormselige Troppl mer load, weil iberholt hot mi nia oaner und ersch recht koan Vespa (koan Beleidigung, ober isch holt nix fir so a Rennen), a wenn i lai mit an 70er fifty gfohrn bin =) Huier weart des Rennen sicherlich extrem an professionellen Tropplen derzuagwinnen und es Niveau weart extrem hoach sein fa die umgebauten Vehikl. Frei mi schun afs Rennen, weart sicher wieder sooooooooogeil !!!!

I kenn lai es weiter vorne mitspielen (nit bleid zu redn....ober olls Ondere interessiert mi net!) und hoff miar kennen ins wieder aufs Podest gonz oben fohrn. Wahnsinn und Maschine miassn natürlich wieder harmonieren =)

In diesem Sinne..... man sig sich spatestens ban Rennen

Stefan

@luk fa wo bische du eugentlich? tat mor gern a mol dein zuig a wia bestaunen :wacko::wacko:

wos fir zuig ,...? in NR 5 zylinder...? lig ols nou in dr firma., weili moch ollaweil s gehÄuse drzua...

binn fa St. Nikolaus / ulten... nou ziach ober leibol um!

meld di mol in juni...sem honni mehr fertig...

fa wou bisch du... in schreiben noch a pusterer bui..ha`?

@ V5b3t Frog amol ban olli ETs (grand sport) oder bei wiseco handler...

luk

@EGIG

A wenn jemand mit 130er mitgfohrn isch, tian er und sein ormselige Troppl mer load, weil iberholt hot mi nia oaner und ersch recht koan Vespa (koan Beleidigung, ober isch holt nix fir so a Rennen), a wenn i lai mit an 70er fifty gfohrn bin =) Huier weart des Rennen sicherlich extrem an professionellen Tropplen derzuagwinnen und es Niveau weart extrem hoach sein fa die umgebauten Vehikl. Frei mi schun afs Rennen, weart sicher wieder sooooooooogeil !!!!

I kenn lai es weiter vorne mitspielen (nit bleid zu redn....ober olls Ondere interessiert mi net!) und hoff miar kennen ins wieder aufs Podest gonz oben fohrn. Wahnsinn und Maschine miassn natürlich wieder harmonieren =)

In diesem Sinne..... man sig sich spatestens ban Rennen

Stefan

Guat fanatisch sein mir a obor so extram a widor net dass mor umpedingt auf sieg forn.. fir ins zehlt eigentlich lei dor Spaßfaktor ba den gonzn Spektakl und wegn sem nemm mor a a vespale... und de soll a net extram umgebaut werdn.. von ausen so original wia meglich und von innen logisch is maximale wos geat... und a wenns di troppl odoer dor motor net heb, scheißegal nor giamor holt a wia budl loanen... :wacko::wacko:

Man konn an fifty odor sunschtige trappelen nia mit a Vepsa forgleichn... es gib moani a sunscht koan Fohrzoig wos no ungeeigneter fir des war :???:

Gestorn hon i is erste mol in zirri motor unglossn... madonna der rennt... ohne irgend welche einstellungen wie vergaser und zündung mochtor schun Umdrehungen jenseits va die 10000!!! Ob der is Rennen iborsteat isch holt a mol dahingestellt... :wacko::wacko: Nor denkmor ins holt OBOR GONGEN ISCHSE :wacko:

@Luk na bin net fa Pustortol... bin fa Klausn obor bin oft in Pustortol ummor obor dass i di schreibsproche schun ibornumm het war no koan augfolln :sly::-)

Also mir hobm die Erfohrung gmoacht, dass die extreme Leistung fan Motor net ausschloggebend firn Sieg isch, logisch hilfts, ober man muass konstant fohrn und sell guat, weil es isch hort a Sekund Zeit durch Leistung zu gwinnen, ober extrem leicht 5 Sekunden zu verliarn wegen Stau vor Kurven oder folsch getimte Boxenstopps. Zuaverlässigkeit far Troppl isch es Wichtigste, deswegn wearn huier in der Mittogspause Gaskabl,Kerz und so gwechselt, damits ins net gleich geat wia leschts Johr... :wacko:

Onfongs fohrsch jo firn Spass, ober mi ziacht des so eini dass bold lai mear fanatisch wearsch. Muasch der Vorstelln, dass i sogor in Tog vorn Rennen die Piste ogongen bin um die Gerodn ozumessn und derhoam die Ibersetzung nomol verfeinert hon. Wor super hilfreich ober kronk a awian =)

@ v5b3t muas iatz in vischga ai... aqua prad wegen der fischerprüfung! :wacko:

fischn tui i eigentlich schu seit i gion konn... obr honn kuane luscht mehr do ba ins lei

die ausländer ohne prüfung fischen za lossen...weil di sem terfn..i net!! binn stolz af insern lond!!

luk

Also mir hobm die Erfohrung gmoacht, dass die extreme Leistung fan Motor net ausschloggebend firn Sieg isch, logisch hilfts, ober man muass konstant fohrn und sell guat, weil es isch hort a Sekund Zeit durch Leistung zu gwinnen, ober extrem leicht 5 Sekunden zu verliarn wegen Stau vor Kurven oder folsch getimte Boxenstopps. Zuaverlässigkeit far Troppl isch es Wichtigste, deswegn wearn huier in der Mittogspause Gaskabl,Kerz und so gwechselt, damits ins net gleich geat wia leschts Johr... :wacko:

Onfongs fohrsch jo firn Spass, ober mi ziacht des so eini dass bold lai mear fanatisch wearsch. Muasch der Vorstelln, dass i sogor in Tog vorn Rennen die Piste ogongen bin um die Gerodn ozumessn und derhoam die Ibersetzung nomol verfeinert hon. Wor super hilfreich ober kronk a awian =)

Okey sel isch wol schun ehor fantisch kronk... die stecke hobm mir ins wol a schun aufzeichnen glossn vor 2 johr obor mehror gedonkn hobmor ins net gmocht...

weil i gsog hon is maximale ausn motor holn, mir hobm so extrem koane leistung kop dass ins in die grodn olle dorfun gforn sein und aufkolt hobmo olm in di kurvn... so untorlantlor van A-TEAM (vespa mit kart Zylindor) hobm gsog selche fohra brauatn sie negstes mol... Deswegn hots in ba dor leistung gfalt... wichtig isch a dass man net zu ibortirebm fort und ehor schaug gleichmesig di rundn zu mochn... obor in die grodn brauchsch oanfoch leistung....

Woas schun jemand epas ob sie die stecke wiedor gleich mochn?!?! Hon a mol lei a 3 gong 16er Getriebe vorbaut weil mit 10000 U/min isch sel a long genua... sein in 3 schun ca 70 sochn laut Übersetzungsrechner ausn I-Net!

@ v5b3t muas iatz in vischga ai... aqua prad wegen der fischerprüfung! :wacko:

fischn tui i eigentlich schu seit i gion konn... obr honn kuane luscht mehr do ba ins lei

die ausländer ohne prüfung fischen za lossen...weil di sem terfn..i net!! binn stolz af insern lond!!

luk

Wenn muaschn aui? Konsch af an Bier zuakearn bu mir wenn i drin bin :wacko:

woher kommen die Fotos? an die kann ich mich gar nicht mehr erinnter!

War mein erstes Vespa Project mit gerade mal 15 Jahren... :wacko:

Hier noch ein paar aktuellere Fotos, nur der Auspuff ist nicht aktuell am Foto.

Quattrini m1x, überarbeitet, 2mm Spacer

Quattrini m3px

MMW Kupplung, 12 Federn

Undi Pilzwelle

Vespatronik 1,6 kg

34 Dellorto

Ansaugstutzen Rotax, aufgeschweißt

Cosa Getriebe

post-40685-0-02149600-1329136240_thumb.j

post-40685-0-32075100-1329136291_thumb.j

post-40685-0-03993000-1329136343_thumb.j

Bearbeitet von egig

Quattrini m3px

MMW Kupplung, 12 Federn

Undi Pilzwelle

Vespatronik 1,6 kg

34 Dellorto

Cosa Getriebe

ohh mann... :wacko::wacko::wacko:

Logisch gibs no schianere fir Selche Sochn obor de hon i ba dor Hond kop nor honis amol brobiert.. und a originale kemmat fir mi nia in Froge weilse oanfoch a schlechtores Fohrvorholtn hobm und i olm schun epas ausergewöhnliches mochn gwellt hon... wia schun gsog des isch 6 Johr her und tati noamol soepas mochn wisset i a ondore Gobln wos idealer warn!

Obor in groasn und gonzn hon i a ba Vespatreffn nia groase negative Sochn keart... bis logisch af selche de lei af Originale Sochn stian und in rest als Verschandelung segn... Des isch ebm a Cusom Vespa und net oane wia jede ondore!

Obor es wert olm ihr gebm den des gfollt odor ebm a net! Jedor hot seine Meinung und sel isch a guat so! sunscht tat mor jo olm no olle mit an 50erle ummor forn

Quattrini m3px

MMW Kupplung, 12 Federn

Undi Pilzwelle

Vespatronik 1,6 kg

34 Dellorto

Cosa Getriebe

:wacko: iatz bini sprochlous.

Isch des mit den riesigen Radl vorne schun nou holbwegs fohrbor?

ach scheisse, wor schun weck , sein do schun um 2 gstartet... war logisch kemmen af a bier!!

volle cool des Aqua Prad...

luk

Wenn noumol auifohrsch sogsch friaer epas, Bier waren grichtet :wacko::wacko:

Wiso glei Seochlos? wos schockiert dir den soffl?? :wacko:

Jo geat wirklich suppor ausor dasses a wia hert isch mit der Gobl obor hon hint und vor 13 zoll obm nor ischs a wia ausgeglichn.. Die Sip glorius Bastards (odor wia man des schreib) isch mit Zoll Felgn bestückt und wert so jo a ba Sip vorkaft..

Bearbeitet von egig

Quattrini m3px

MMW Kupplung, 12 Federn

Undi Pilzwelle

Vespatronik 1,6 kg

34 Dellorto

Cosa Getriebe

Sommer 2008! Urlaub in Gufidaun. Roller stand vor dem Hotel - daneben ein Paket von SIP.

Gruß nach Südtirol

sigi

• 2 Wochen später...