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Geschrieben

jo luk wiso net zum beruf mochn... :-P vor a boor johr werts ba de net ondorst gewesn sein wia ba dir iatz ;-) hehe

obor wos in de olm olles infoll isch schun brutal genial...

er hot a epas gsog das er iatz an zylindor mocht vos ba 5000 in reso geat und nor bis 14000 drahnt... wia sel zu schoffn isch, isch mir a a retzel!

hosch dein net fertig gekriag iatz afs rennen in bremen?

Geschrieben

na... brauch nou uanfoch zeit, kimm lei longsom weiter! sein uanfoch zu viele toale de selber gmocht

sein...und nou za mochen sein... motor kimmp de toge zom , und nocher wortn nou 3 auspüffe af mir..

der prüfstond wortet a nou, holz firn winter a .. normal orbatn muas i a... etc...

ober i bin noh dron...

luk

Geschrieben

Het schun a gern oan obor des brauch Plotz und freundliche Nochborn :wallbash:

Af FB isch oanor der de gonzn Motoren Bauern in Süden mit Prüfstände versorg (a der in Falc) und forlong firn kompletten fertigen Prüfstond mit PC usw 1800!

Geschrieben

prüfstond der guat funktioniert, mit gscheiter schwarer rolle...glab i nou net sou gonz!!

ober jo... an Armschläger P4 kostet sou um 6000.- mit grundaustottung....

und selbergebaute ausm gsf (de ah guat funktionieren und realistische wertre zoagn) kregsch

kuan unter 2,500 ... sein olm wieder einige ummer de a rolle drinn hoben , de zuwenig trägheit hoben!

leider isch des sou,

luk

Geschrieben

Ps: sou an prüfstond bauen isch a :shit: orbat, meine rolle wiegt 350Kg , und wenns wellt kinns jo kemmen testen,

fir kluan geld... wias wellt, sechts norr eh! wichtig isch viele sochen zan testen mitzahoben, (vorbereitet holt)

und in an prüfstondraum , wou mehrere testen isch "" olm " mear zuig ummer, von vergaser bis auspuffonlogen!!

luk

Geschrieben

Mir isch dor Preis a ziemlich wianig fir kemmen ober sollet der stimmen wars wirklich super, jedenfolls isch der holt sicherlich so oanfoch wia meglich gebaut und wenn man mehrore fa de forkaft konn man sicherlich so an Preiß vieleicht mochn... Der Prüfstond wos ban Falc untn steat isch a fa ihm und schaug ca. ehnlich aus lei dassor af Rollen steat!

Zu dir aum zu kemmen isch jo a a Lösung obor sein nor decht olm 1-2 Stund fort ollemol und wenn a poor Kolegn sein wos olm widor amol an Leistungstest mochn wellatn ischs sicho net a schlechte Lösung! Obor ob sich des lei fir mi rentiern tat, denk i ehor net!

Geschrieben

Mir isch dor Preis a ziemlich wianig fir kemmen ober sollet der stimmen wars wirklich super, jedenfolls isch der holt sicherlich so oanfoch wia meglich gebaut und wenn man mehrore fa de forkaft konn man sicherlich so an Preiß vieleicht mochn... Der Prüfstond wos ban Falc untn steat isch a fa ihm und schaug ca. ehnlich aus lei dassor af Rollen steat!

Zu dir aum zu kemmen isch jo a a Lösung obor sein nor decht olm 1-2 Stund fort ollemol und wenn a poor Kolegn sein wos olm widor amol an Leistungstest mochn wellatn ischs sicho net a schlechte Lösung! Obor ob sich des lei fir mi rentiern tat, denk i ehor net!

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Geschrieben

Widor a Woche fost um und leider Gottes oanmol a schlechte Nochricht und oanmol a guate!

Dor Carter wos von Lauro kem isch und von Uber Racing fertig gstellt wortn isch wor mongelhoft an mehreren stellen und also reif für die Tonne, noch 3 Carter huier loss i die Piaggio Motorblöcke hinter mir und hon in Gernot fa GP1 kontaktiert wos mir glei am Muntig an CNC Motorblock zukemmen lost! Hoffentlich isch iatz de Zeit mit Logersitzschrotten pasee... :-D

Geschrieben

Luk i wer sicho amol kem;-)

kuan problem,,, boller fertig isch loss i wos hearn! dauert ober nou,,,

@ egig

du hosch soviel vespa toale fir souviel geld, also i tat den püfstond kafn ! !! wenn er nix

taugt, kafsch holt an bessern....

luk

Geschrieben

@ lechna... honn gsegn die zylinders sein in 2 wochen fertig...decht fein schnell gongen... :thumbsup::thumbsup:

hosch du a uan , oder lei fir die DE organisiert..?

luk

Geschrieben

na i hon lei oan fi di deitschn organisiert;-) i wer villeicht schaugn irgntwenn amol fi mein et3 awin an greasan zylinda zi krign owo olm block ungsaug. momentan hone jo an 60x51.

jo in lauro hone schun feur hinton orsch gebn :cheers: i hon gsog awin presto presto aswie mir do herobn orbatn tin :-D

Geschrieben

i glab net dass er sich va dir stressn lott... :sigh:

dess ich holt an botzen geld in uan tusch!!... soa a lieferung geat oiawerts net olm...

@ egig

wia schaugs mitn esc racer aus? bisch schun weiter? wos geat norr mit den prüfstond?? gibs news?

luk

Geschrieben

Stimp:-)

Na do lauro orbatit eigntlich wol sist schnell. Hon nia probleme kop. U af ihm konman sich volossn.

Et aswie der typ fa ke performance....

Geschrieben

KE performance...hosch wos bschtellt ba denn..?

honn den de auserirdische protowelle gmocht, 51 hub mit 125 pleuel und passt ohne spindeln!!

zach dass de iberhaupt laft, gwuchtet honnese guat, sein 200gramm wolfram inneggongen...

isch glab i s uanzige wos richtig laft ba denn projekt...

honn drfir 2x K+G kupplung gekreg... passt jo..wos solls

luk

  • Like 1
Geschrieben

DBM Racer isch olm no afn Gleichn stond weil i den in Wintor mit ruhe ungian will weil i sem 4 wochen urlaub hon! Mir falt lri mehr di 51er welle und is getriebe ddr rest isch komplett!

Hon gesto in carter gp1 kriag obor widor lei probleme... Af oanor seite isch lei 1/100 logorspiel und afn odorn 3/100... Iatz muas olles noamol zruckgschickt werdn und kontrolliert werden... Cazzo olm olm widor irgend a scheis wos net kloppet...

Wia gsog fir mi aloan zohlt sich a prüfstond zur zeit net aus und preißlich ischs noch an Gp1 motorblock kauf ehor amol net drin... Obor for kop honis eigenlich nia oan zuazulegn... Dorweil konn i jo zu dir a wia aum kem :-P

Geschrieben

KE performance...hosch wos bschtellt ba denn..?

honn den de auserirdische protowelle gmocht, 51 hub mit 125 pleuel und passt ohne spindeln!!

zach dass de iberhaupt laft, gwuchtet honnese guat, sein 200gramm wolfram inneggongen...

isch glab i s uanzige wos richtig laft ba denn projekt...

honn drfir 2x K+G kupplung gekreg... passt jo..wos solls

luk

na hon owo amol gewelt eppas bstelln. bin owo noa zin glik mitkemm das der lai olla ibon tisch ziacht.... is prinzip on sich isch jo genial. i hon sogor mit oan geret wos den zylinda hot. laut ihm et amol aso letz wie atoal do moan.... lai hot der mensch insolvenz ungemeldn und braucht geld deswegn betagglt er die leit...

Geschrieben

i woas bescheid ibr ihm, ober er leitet mi stat amol un... sou frogen wias mit mein zylinder

geat.... i sog holt norr olm s gleiche..."isch nou net fertig" :-D

@ egig mein prüfstond dauert nou awia...leider..

Gp one gehäuse ...nobel nobel.. :aaalder:

wos schraufsch do drauf?

luk

  • Like 1
Geschrieben

Dor uber hot folgende fehlor festgtelle: die kw logorsitze hoben a unterschiedliches untermoß oanmol 46,99 und oan mol 46.85 amstott max 46,6!

Schaltkauenaufnahme 4mm zu long!

ANlosser ritzel streift in ruhnezustond an der Nebenwelle weil dor Unlosserholbmond zu wianog weit zruck geat

Hauptgetriebelager isch ca. 6mm zu weit hinten (spacern)

Motor isch praktisch unbrauchbor und kimp zruck! Dor buff isch leo i hon 2 bestellt und dor ondore lig no ba mir fir an koleg obor geprüfft wortn isch lei meiner!

Na longsom hon i di schnauze foll fa den oan zun ondorn scheis und stendigen hin und her!!

Luk wos zu zun bsg corse im ollgemeinen und zu dem dass dor sel koane ölung fir di kupplung hot wia dor originale!

Beim gp1 war i weitor die 53er welle gforn wer iatz obor af 56 umsteign beim nechstn versuch...

Geschrieben

wos ban Gp1 gehäuse`? krass... souvl fehler...wahnsinn! foscht net möglich mit

sou anner maschine .... die logersitze kearn 46,97 + - 0.005mm...

wos sog nor dr uber ..?

Bsg...? kuane ahnung .. i namm preis leistung a Quattrini gehäuse , und a kingwelle drzua...

luk

Geschrieben

wos ban Gp1 gehäuse`? krass... souvl fehler...wahnsinn! foscht net möglich mit

sou anner maschine .... die logersitze kearn 46,97 + - 0.005mm...

wos sog nor dr uber ..?

Bsg...? kuane ahnung .. i namm preis leistung a Quattrini gehäuse , und a kingwelle drzua...

luk

Dor uber hot gsog die Logotsitze sein so zu groas und er mochtse olm 46,80 gerollt! Er sog zruckschocken isch is gscheidigste olles ondore war ausngschmissenes geld...

I konn die kingwellen leider net beurteilen weil man koane longzeittests no hot!

Du forsteasch jo mehr fa wellen und wos sogsch du zur wuchtung und longlebigkeit?

Bsg kemmat lei in froge wenn dor Preis ähnlich isch als beim GP1 ansuschten het i genau wia dus gsog hosch vorkop!

Geschrieben

i kenn de kingwelle net... konn iber ner kurbelwell nix sogen wenn i se net ba mir afn bock kopp honn...

wuchtung isch logisch lei a generelle, weil do jo lei a pauschals kolbengewicht gnummen gwordn isch...

die kolben ober sehr stork in gwicht varieren... (konn mann ober nochorbaten)

ansonsten schaugse recht fleissig aus, grundmaterial passt a... za nitrieren warse holt und die sirisitze

mit 1200er nochzaschleifen af der drahbonk!....

46,8 konn net stimmen, zem drahnt kuan loger mehr, s rollen isch a feine soche da gefügeverängung!

wenn er sa auf 46,98 rollt , isch des a top soche! 46,8 waren 2 zehntel mm druck...unmegich!!

luk

Geschrieben

i kenn de kingwelle net... konn iber ner kurbelwell nix sogen wenn i se net ba mir afn bock kopp honn...

wuchtung isch logisch lei a generelle, weil do jo lei a pauschals kolbengewicht gnummen gwordn isch...

die kolben ober sehr stork in gwicht varieren... (konn mann ober nochorbaten)

ansonsten schaugse recht fleissig aus, grundmaterial passt a... za nitrieren warse holt und die sirisitze

mit 1200er nochzaschleifen af der drahbonk!....

46,8 konn net stimmen, zem drahnt kuan loger mehr, s rollen isch a feine soche da gefügeverängung!

wenn er sa auf 46,98 rollt , isch des a top soche! 46,8 waren 2 zehntel mm druck...unmegich!!

luk

Sorry, stimp hon noamol nochgschaug und er sog die Sitze solln 46,980 hoben und sein tianse 1x 46,995 und 1x46,990

Konn sein dass durch die net forhondene feinwuchtung mit dor Zeit des die Logor und dessen Sitze belostet und beschädigt?

Geschrieben

Heint hon i in 2. Gp1 Motorblock den i in gebrauchten Zuastond von GP1 gekaft hon und hon ht die Logorsitze fa den ausgemessn!

Egebnis: 46,980 und 46,990 sprich wieder is gleiche wia ban ondoren... Worum der de Logorsitze net glei rollt forstea i net und optisch schaugnse a net guat aus! Es sein viele Riefen zu erkennen und fa a glotter oberfläche sein di kompletten Logersitze welten entfärnt! Des erklärt a in umstrittenen Logerschodn fan Miki Hilton!

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    • Die 2 in meinem engeren Umfeld kamen wie meiner mit 7/100. @dorkisboreddas ist kein voodoo. Ist das Kolbenspiel zu eng, klemmt der halt. 
    • Dich hatte ich auch nicht als Schwätzer bezeichnet oder ? Über den Preis wurde nicht gesprochen ! Nur zur Info. Preise sind mir aber bekannt.    Also wenn du nicht mal Details weißt, dann schreib am besten nichts ! DANNE    BITTE SPART EUCH SOLCHE NACHRICHTEN BZW. SCHREIBT MICH NICH AN, WENN IHR ES ERNST MEINT UND ZEIT NACH GELDEINGANG VERSCHICKEN KÖNNT. DANKE  DAS BLA BLA BLA UND BILDER HELFEN MIR LEIDER NICHT WEITER!    DANKE 
    • Der Carbon Tank ist soweit dicht. Er fasst insgesamt 11,6 Liter, also geh ich von 11 Litern aus und entleert sich bis auf 0,5 Liter komplett.  Bis jetzt wurde er nur mit Wasser befüllt, da meine Pumpe zum Abdrücken den Dienst quittierte, wird aber nachgeholt.  Gewichtstechnisch geh ich von einem Gesamtgewicht von ca. 10,5 Kilo aus. Tank leer wiegt ca. 2,3 Kilo und 11Liter Benzin wiegen ca. 8,2 Kilo.  Bei den Bildern ist noch mal der Gfk Klotz dabei als Vergleich, bei den unter zwei Bildern fehlt noch der Deckel dieser wird nach dem verbinden der beiden Teile ( Rückwand und Handschuhfach) und dem ausstreichen mit Epoxidharz C gesetzt.  Nun folgt noch eine Schicht Laminat über die Vorderseite das er wie aus einem Guss aussieht.   
    • lets be sirous... was soll uns dein Beitrag hier denn sagen? Oder sollen wir zusammenraten was du uns mitteilen willst?
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