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Geschrieben

Luk moansche du kenasch nomol di gleiche rolle fi mi organisiern :rotwerd::rotwerd::rotwerd::-D

du bisch guat... wenn i schun de foscht net zeit honn za mochn!!

bisch du maschinenschlosser?

luk

Geschrieben

@egig

honn gsegn du hosch in falc umgedrahnt,mit 180° puff.... passen do die überströmer

oder isch extra so drfir gfräst gwordn?

geasch zan pimmelfechten aussi? i wers nett fertigdrmochn s motorl, oder deinigr war jo norr mit diagramm van

P4 ... zem wars holt geil wenn mer mein dyno norr drmit pgleichn kanntn... norr miasset i nett extra anort hin mit den gerät...

luk

Die Überströmer sein "fost" identisch wenn man ihn ou drahnt, de hon i ebm sem nochn kaf glei a wia augfräßt und leidor nia drun gedenkt dass i amol drahnen will und durch die Boysen Ports isch des olm a wia asymetrisch... find i obor net so schlimm de 2-3 mm unstimmigkeit!

Jo sofern sich olles mit dor Orbeit aus geat tat i wol gern mittian obor so gonz ohne forher amol richtig einstelln isch holt schwierig mitzuholtn ba de fanatn do drausn :-D

Wenn dein Prüfstond nor bolamol dornoch fertig stellsch befor i wiedor wos umändor kim i gern forbei...

p.s. tat mi a unreihen wenn for hosch Prüfstände zu bauen...

Geschrieben

a osch de selbo gedrahnt?

is material war et s problem. lai hon i koana bockn fi so a riesiga welle...

jupp... die boken sein woll eher dein klianers problem! welle muas zleschtn in "1" mol überdrahnt werden twischen spitzen

sischt unwuchtig! brauchsch an sehr storken mitnemmerspitz !

de laft mit 2500-3000 rpm (bei 180kmh) und wenn sem unwucht isch montiert dir de ols oh..inklusive ausenmauer der hitt :gsf_tumbleweed::gsf_tumbleweed::-D

luk

Geschrieben

Di maschine war do des zi mochn lai hom mir bis 2014 ols ausgeplant das di maschine et stian terf. Mir mochn ebn serienteile. Preis isch eigntlich egal

Geschrieben

@Luk, hon gestor zufällig an unruaf von an Looser kriag und keart dasses no an so an verruckten wie die ba ins in dor nechnde gib, des war fa ihn dor Koleg!

Der Typ hot an 350ccm Smallframe AC Motor in Orbeit mit eigenbau Zylinder (aus vollen gfräßt, mit eigener KW und eigenen Gehäuse... Zylinder soll demnächst zun Beschichten kemmen... hosch schun amol epas fa den Projekt oder ihn keart?

Geschrieben

na... i wohn jo af den bockberg do, und wenn er net in gsf oder et3 isch... kenn i nix!

poor bilder warn ober olm geil... und wia der in zylinder aussn volln gfräßt hott, sehr gsponnt!

geat eigentlich lei mit 5 achsen fräse + spezial 90° aungetriebenen fräsdorn + iber CAD cam...

und unbezohlbor...ausser des maschieen keart ihm! :-D

luk

Geschrieben

na... i wohn jo af den bockberg do, und wenn er net in gsf oder et3 isch... kenn i nix!

poor bilder warn ober olm geil... und wia der in zylinder aussn volln gfräßt hott, sehr gsponnt!

geat eigentlich lei mit 5 achsen fräse + spezial 90° aungetriebenen fräsdorn + iber CAD cam...

und unbezohlbor...ausser des maschieen keart ihm! :-D

luk

I woas no nix genaueres obor Bilder kriag i zuagschickt... Bin selbor gsponnt wia der Brocken aussschaug :-D vor ollem 350ccm wos a nuior Rekord für Smallframe Gehäuse war... is Getriebe wert nochn erstn mol gasgebm a klein bei geben, obor anscheinend mocht er a selbor a Getriebe....

Geschrieben

@Luk, hon gestor zufällig an unruaf von an Looser kriag und keart dasses no an so an verruckten wie die ba ins in dor nechnde gib, des war fa ihn dor Koleg!

Der Typ hot an 350ccm Smallframe AC Motor in Orbeit mit eigenbau Zylinder (aus vollen gfräßt, mit eigener KW und eigenen Gehäuse... Zylinder soll demnächst zun Beschichten kemmen... hosch schun amol epas fa den Projekt oder ihn keart?

I muan i woas wer des isch, honn mr ober denkt dear tuat nicht mear... Woasch du zufällig von wo dear isch?

Es gib schun a 1-2 Verruckte do ober viele tian a lei gearn reden...

Geschrieben

Wo er orbatet wearsch nit wissen? Kurbelwellen hot er muani schun mearere gmoch und Zylinder muani ischs a nit der erschte, gsechen honni i ober nia uan, wenns holt dear scih denn i muan...

Geschrieben

Na i wort vergelblich af die ontwort fa den loutor wos mir die kontaktdaten gebm gsellt het und fotos sein a koane unkem!

  • Like 1
Geschrieben

luk moch mir a rolle :cheers::-D:cheers::-D:cheers::-D:-D:-D:-D

nia drweil.... leidr!

@ egig fotos va eppas wos nett gib sein olm schwierig aufzatreiben.... :-D

na na.... schaugmer mol ob wos kimmp....

luk

Geschrieben

nia drweil.... leidr!

@ egig fotos va eppas wos nett gib sein olm schwierig aufzatreiben.... :-D

na na.... schaugmer mol ob wos kimmp....

luk

Keine Ahnung obs lei Gerede wor und wos der wirklich in Orbeit hot... i wernen noamol unleitn und frogn wos do los isch :wacko:

Geschrieben

heint focknstoll mit kärcher geputzt... uff...! iatz sauber und morgen evtl. die gipsplottntrennwond inne!

bissl niedr, ober wert gmiatlich..... tisch und eggbonk liegg a schun ummer!

luk

  • Like 1

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    • Servus, zum Anbringen von alten, originalen Plaketten suche ich die richtigen Typen bzw. Materialien von Schrauben und Muttern. Welche wurden in den 50er, 60er und 70er Jahren verwendet und haben einen hohen Originalitätslevel. (ok, die Plaketten kommen ja jetzt erst dran und sind somit nicht original. Aber wenn man das schon so haben möchte, dann sollte es wenigstens Zeitgemäß aussehen).   Danke für Eure Antworten. Gruß Markus
    • Wo wir dann bei den Internetbedüsungen wären und ErFAHRungswerte mal so gar nix aussagen, da jeder Motor anders ist und immer irgendwelche Details an Infos fehlen.   Mein DR75 Formula mit Polini Rennwelle, minimal gefrästem Einlass, 16.16er und Originalfilter, 3.72er und 4109S Originalpott möchte nämlich eine gemessene 85er im Sommer und eine 88er im Winter. Wie immer kommt man um's Selbstabdüsen nicht herum.
    • Hast Du etwa gepetzt?   Ich bau da so hart eine Polini Box dran. Ihr werdet schon sehen!   Irgendwann …
    • Hallo zusammen, als ich mit meiner Cosa gefahren bin, ist mir aufgefallen dass sie nicht so richtig aus dem Quark kommt. Bedüsung passt (200ccm 10ps) auch die Luftfilter sind frei. Bei 80 km/h ist absolut Schluss. Habe mal den Auspuff demontiert und mir den Auslass angeschaut. Ist das alles Verkokung? Soweit ich weiß ist der Vorbesitzer nicht viel gefahren. 14000 Kilometer in 33 Jahren sprechen für sich. Oder gibt es einen anderen Grund warum sie keinen Dampf hat? Danke schonmal im Voraus. VG
    • Klasse Aktion, Philipp! Sehr cool! 😎 
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