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Geschrieben

i hon in 60x51 falc in meindo... und wene apor seitn zrug geasch misat irgntwo fa mir is leistungsdiagramm sein... i hon lestn summo an haufn kilometo gemocht ohne probleme. Bin af diverse vespa treffn gfohrn usw.

60x51 isch fi mi perfekt! fa untn ausa unmeglich viel leistung. hon af 150meto zb in regnsburg a 35PS Vespa geputzt =-D

Geschrieben

Aber hallo, sowos hon i hearn gewellt Lechna! Wenn i frogen terf wia dein genaues Setup/Motorzusommensetzung ausschaug kannt i mi awian orientieren...gibs Sochn de du vielleicht verändern tasch bezüglich verbauten Teile im Motor?

Bis iaz bin i erst in der Planung, die Verwirklichung weart wohrscheinlich erst Ende Frühling wearn weil i momentan net viel Zeit übrig hon. Obo wenni zu a konkreten Vorstellung kamp, kannti in do Zwischnzeit, schun einige Teile gebraucht ergattern wia do Egig ah gemoant hot wenn sich wos ergib.

Danke für die Tipps bis iaz!

Geschrieben (bearbeitet)

setup:

60x51 zylinda ohne ausloss steg gehaeuse gesaugt (und gedrahnt montiert)

falc welle 51 hub

Auspuff falc reverse

membran onsaugstutzn falc mit membrane

Keihin PJ38 vogasa

Getriebe original ausso 24 primaer

woas et wos i no vogessn hon

Bearbeitet von lechna
Geschrieben

setup:

60x51 zylinda ohne ausloss steg gehaeuse gesaugt (und gedrahnt montiert)

falc welle 51 hub

Auspuff falc reverse

membran onsaugstutzn falc mit membrane

Keihin PJ38 vogasa

Getriebe original ausso 24 primaer

woas et wos i no vogessn hon

Wos i mir unschoffn tat odor verändern wenn des meinor war odor i a Empfehlung mochn terf, war als erstes a ondors ougstuftes Getriebe, wenns a lei is Runner isch... mocht obor einiges an Fahrspaß aus und dor 4 isch net ewig long und man hot koan Scholtloch drinnen ! Mir persönlich tat a Zylindor mit 3 Teiligen Ausloss mehr zuasogn und vor ollem isch dor sel Zylindor ausbaufähig, hot unten ausor genua kroft und isch net so a drehzohlvich wia dor 2 Teiler!

Wos mir im ollgemeinen ba die gedrahntn Blockgesaugtn net gfollt isch die nehe vom Auspuff zum ASS, isch jo net umpeding vorteilhoft wenn is gemischt vorher Aufkeitzt wert!

Mein Koleg hot grot an 58odor 57x51 mit Oanteiligen Ausloss und in gleichn Auspuff wia du im Aufbau, bin gsponnt wia dor sel laft!

Geschrieben

Jo is getriebe awin voendon on i mir a schun gedenkt. Owo bo i hon gor koan scholtloch zwischn ola 4 gänge und in 4tn gong drahnt do motor voll aus. Gschwindigkeit mäßig pasts a holbwegs. No denke weris lai aso losn.

Wegn in zylinder gedrahnt : lauro hot behauptn das is gemisch ongeregt werd durch des das do ausloss nebn in ass vorbei get. Deswegn honin noa a aso gekaft. Wegn in worm wern fan gemisch hone koana probleme. I hon schun amol di temperatur gemessn, isch genau gleich blibn.

Jo noa seinmo amol gspont wos ba dein koleg ausa kimp

Geschrieben

Danke für die Infos Lechna! :thumbsup:

Ok neues Setup:

Falc 60x51 Zylinder ohne Steg

Falc Drehschieberwelle

34 Stutzen und Vergaßer

Zündung Vtronic oder Parmakit

Kupplung MAV.SP mit 10 Federn (mittelstork)

27/69 mit DRT Kupplungskorb

DRT Runner Getriebe

Schaltklaue DRT mit verstärkten Feder

Auspuff Big Bertha

Wos sogen di Profis, gibs no Schwochpunkte im Setup für an zügigen Stroßenverkehr?

Egig fohrsch du mit deiner Vespa lei af Piste odo ah af do Normalstroße, wenn jo wos sogen die "höheren Instanzen" dozua? :sly:

  • Like 1
Geschrieben

i tat frisch an 38 vogasa drau :-D und kupplung a falc. gib nix bessas. donoch war i mit dein setup invostonn.

eventuell kansche jo an 60x51 zwoatoalign kafn.

wilsch du den motor eigntlich afn summo zi lafn breng? sist konidi jo evtl amo testn losn

Geschrieben

Wenn schun für Touring an 3 Teiler olm und a Direktgesaugtor hot eigentlich in keiner weiße nochtoale wenns um Drehmoment geat, wenn logisch dor Restliche Setup auf sel ausgeleg isch, sogor Preislich ischs a fost no günstigor wenn an Membran ASS nimmsch und vor ollem gibs fa Vollwongenwellen hochwertigore und eventuell a einigr guate gebrauchte!

Worum eigentlich die Mav.sp Kulu?

Jo meine Kiste laft a im olltog obor sem net mit gedrahten Ausluff und Gaser af dor seite ausor, sel wer i olm lei zum Renneinsotz montiern!

Dor 2 Gp1 Motor isch a grot im aufbau mit 60x54 2 Teiler und keart an Unterlanter...

Die Südtiroler Falc Gemeinschoft wächst also stehts :-D

In foll wenn jemand an an VHSB 39,5 Racing interessiert war i het no 2 fa 4 no do liegn wos zu verkaf sein

Geschrieben

Wenn jemand Lust het negstes Wochenende mit zur Prüfstondsgaudi fa Gp1 mitzuforn losts mi wissen!

I wer am Freitig zi mittog startn und hoamwerts geatz in sunntig mittog und mir ibornochtn drausn in a pension und sem war nor ebm no zu reserviern sobold i woas wia viel sein, es war a di meglichleit no a vespa mitzunemm!

Geschrieben

Jo sel nimm i mit sicherheit her!

Des fan uber isch a nimmor aktuell a wenn i af diritto umbau, weil i hon in Ausloss ban lestn mol ausgeraumb und hon d a Stehbolzenheizung gmocht obo i wer in di kemmanden 2 munate sichor amol oi forn zumindest zun fabio fa bsg weil er will a an obglrich mochn fa mrin falc af sein TM!

Geschrieben

putega...nett zeit !! nimm af jeden foll s diagramm mit...evtl. ohzagleichen!

nemmen tiamer eh des vom uber...wenns no passt... !

luk

Überlagerungen der Leistungen werden nach der Veranstaltung einstellen!

Ich hoffe es finden sich noch einige Burschen / Mädl die mit´n EGIG zu uns kommen.

Wir haben eh a guats Bier + an guatn Wein a!! (des Forst is owa a sehr gut) :-)

liebe Grüße, GP1

Geschrieben

Überlagerungen der Leistungen werden nach der Veranstaltung einstellen!

Ich hoffe es finden sich noch einige Burschen / Mädl die mit´n EGIG zu uns kommen.

Wir haben eh a guats Bier + an guatn Wein a!! (des Forst is owa a sehr gut) :-)

liebe Grüße, GP1

Gernot, es gibt bereits NEWS wir kommen mit sicherheit und mittlerweile sind wir schon zu viert und wie man sieht will sich das keiner entgehen lassen, aber die Mädel´z werden wir für dieses Wochenende in Südtirol lassen... :-D

Ein kleines Stück Heimat an Köstlichkeiten werde ich auch mitbringen, dann können wir am Vorabend bei einem Bier und einer Marende uns auf den nächsten Tag einstimmen :cheers:

Geschrieben

die scholtrastn worn nia betroffn und des problem jot eig nia gebm weil fa einigenchundert sein lei a poor zrug kem in die lsetn wochen und sem sieg dor denis net hondlungsbedorf epas zu ändorn, in die kemmanden Wochen solls a nuirs gebm wos no preziesor gefertigt werd mit cnc und somit no genauer auf dor Hauptwelle sitzt... obot is iatzige isch a schun top!

Geschrieben

Hon is drt bstellt. + no a sterkara fedo und neue kugilan. Noa werts wo passn: hoffe:-)

passt sicher...obr ordentlich distanzieren s kreuz unds getriebe!

luk

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    • Die 2 in meinem engeren Umfeld kamen wie meiner mit 7/100. @dorkisboreddas ist kein voodoo. Ist das Kolbenspiel zu eng, klemmt der halt. 
    • Dich hatte ich auch nicht als Schwätzer bezeichnet oder ? Über den Preis wurde nicht gesprochen ! Nur zur Info. Preise sind mir aber bekannt.    Also wenn du nicht mal Details weißt, dann schreib am besten nichts ! DANNE    BITTE SPART EUCH SOLCHE NACHRICHTEN BZW. SCHREIBT MICH NICH AN, WENN IHR ES ERNST MEINT UND ZEIT NACH GELDEINGANG VERSCHICKEN KÖNNT. DANKE  DAS BLA BLA BLA UND BILDER HELFEN MIR LEIDER NICHT WEITER!    DANKE 
    • Der Carbon Tank ist soweit dicht. Er fasst insgesamt 11,6 Liter, also geh ich von 11 Litern aus und entleert sich bis auf 0,5 Liter komplett.  Bis jetzt wurde er nur mit Wasser befüllt, da meine Pumpe zum Abdrücken den Dienst quittierte, wird aber nachgeholt.  Gewichtstechnisch geh ich von einem Gesamtgewicht von ca. 10,5 Kilo aus. Tank leer wiegt ca. 2,3 Kilo und 11Liter Benzin wiegen ca. 8,2 Kilo.  Bei den Bildern ist noch mal der Gfk Klotz dabei als Vergleich, bei den unter zwei Bildern fehlt noch der Deckel dieser wird nach dem verbinden der beiden Teile ( Rückwand und Handschuhfach) und dem ausstreichen mit Epoxidharz C gesetzt.  Nun folgt noch eine Schicht Laminat über die Vorderseite das er wie aus einem Guss aussieht.   
    • lets be sirous... was soll uns dein Beitrag hier denn sagen? Oder sollen wir zusammenraten was du uns mitteilen willst?
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