Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

So insorore Prüfstondsgaudi isch pasee und bin mehr als zu frieden wos ausor kem isch!

Mir hobm in Luk sein GSF Dyno genau afn P4 Leistungsdiagramm einsgtellt (wo fa unfong un net viel gfalt hot) und nor hobmor a wia ungfongen ban Vorgasor zu spieln... Forher wor lei a Wurfbedüng drin noch empfehlungen von ondoren..

Vorher honni 34,8 PS spitze kop wosmor afn Luk sein Prüfstond ba 3 Läufe hintranont vorher a kop hobm!

post-40685-0-14448700-1362602952_thumb.j

Geschrieben

Nor gibs iatz endlich an Prüfstond in der Gegend :thumbsup:

Wor die Bedüsung zearsch sou folsch?? Weil 6 Ps drzua isch schun nit letz oder hosch schunscht a nou Sochen verändert?

Geschrieben

Jo in Dianstig ischor Pronto und nor wer i a gleiamol an vergleich mochn eventuell a mit dor gleichn Bedüsung wia drausn ba Gp1!

Jo mir hobm lei die Bedüsung vorendort und es isch olleweil a wia bessor wortn, wor obo is gleiche wia sem drausn sem hon i in unfong 29 ps kop und nor mit kloanen obendorungen fa dor zündung und mischroar hone nor noch 5 läufe 35 ps kop...

Geschrieben

Nor gibs iatz endlich an Prüfstond in der Gegend :thumbsup:

Wor die Bedüsung zearsch sou folsch?? Weil 6 Ps drzua isch schun nit letz oder hosch schunscht a nou Sochen verändert?

prüfstond laft... wer mog konn kemmen!!

luk

• Like 1
Geschrieben

Hobm Heint mein Motor auf Ausgongsbedüsung wia afn P4 und Luk´s Prüfstond zruckgedüst und nor die Trägheit vorändort bis i af die 35ca. kem bin (schworze linie)!

Donn hobmor no fan Koleg in Quattrini Motor draufgstellt (Roate Linie)

m1l 2011 128/186

vforce2

m3xc

34er VHSB

Vtronic

DRT Runner

Wurfbedüsung

Olles wert ba dor Obstimmung fan Prüfstond also nimmor faln!

post-40685-0-12726700-1363559437_thumb.j

Geschrieben

Gonz genau Rolle isch obgeglichen und mir mochn de a fir jedn zuagegnglich ob Vepsa, Cross odor Scootor! Mir messn fa olles die Leistung :-D

Geschrieben (bearbeitet)

jo ba mir gibs news=) hon ibon winto abisl umstyling gemocht und in motor optimiert. Ueberstroemer greasa getriebe ungepasst neue logo neue siris neues scholtkreiz .

Auspuff isch in bestellung (wort schun seit 2 monat) obo leido hotamon folsch gemocht deswegn mochtan iz nomol aso wie idn will;-)

lg tom

Bearbeitet von lechna
  • Like 1
Geschrieben

jo ba mir gibs news=) hon ibon winto abisl umstyling gemocht und in motor optimiert. Ueberstroemer greasa getriebe ungepasst neue logo neue siris neues scholtkreiz .

attachicon.gifIMG_0720.JPG

Auspuff isch in bestellung (wort schun seit 2 monat) obo leido hotamon folsch gemocht deswegn mochtan iz nomol aso wie idn will;-)

attachicon.gifIMG_0701.JPG

attachicon.gifIMG_0702.JPG

attachicon.gifIMG_0700.JPG

lg tom

Mann Mann, wort olm no auf den Auspuff firn Koleg und i moan des konn ba mir a no dauern!

Zumindest bin i mitn Rahmen fa mein Drag Racer Projekt vorun kemmen und des GFK isch eine Fockenorbeit... obor i hoff is die Orbeit zohlt sich aus am Ende!!

Moantes 1-2 cm Federweg sein Ausreichent grode aus zu fohrn? Roafn kem 2.50/10 Kenda Dragracer Roafn aum wos i ba Amazon um 17 Euro gekaft hon!

Sitzbrett wer i Heint unfongen und soll bis forne zun Tunnel reichen...

post-40685-0-26705500-1364554283_thumb.j

post-40685-0-97649300-1364554297_thumb.j

post-40685-0-42077600-1364554307_thumb.j

Geschrieben

tank konn i in normalen a nemm odor holt lei an kloan aus alu odo plastik mit 1-2 litor wos a wia in heachorn tiafpunkt hon wia dor originale!

wol strebe kimp no eini und wohrscheindlich werd sem dot sitzit a schaniere vorschraubt dass man is gonze heck aufkloppen konn, muas obor erst schaugn obs mit die winkl zombasst net dasses olles plm vorkeilt...

is beinschild werd a no a bissl mit questrebm zum tunnl zurn vorsterkt!

Geschrieben

meines erochtns san 1cm a leicht genui. wos kimp do wela motor inin eigntlich? i hoff wol a falc odo?

Forsch ausn zi sip erich?

Moantes 1-2 cm Federweg sein Ausreichent grode aus zu fohrn?

Geschrieben

Recht mehr als 1 cm werts a nimmor sein und sel a no woche 1cm weil i lei di Ori. fedor gekürzt hon, hintn wer i in dämpfor horizontal montiern und in rahmen ba dor stoßdämpforaufnohme um 10 cm noch hintn forlängorn und sem kimp nor a a original forderer dämpforeni wos mit a Stonge forlengort wert weil sunscht dor gasor nimmor grode drauf passt!

Eini kimp natürlicherweise a Falc 58 Quadrathubler gedrahnt mit 250er vforce!

woas no net ob i messe ausi fohr je noch dem wia weit i sem schun mit mein motor bin weil bin leste april woche willi den lafn und fetestet hobm... rahmen wert no a wia dauern ( isch amol mehr orbeit als dor motor)

Geschrieben

i frog nomol:   I fohr am 13. zi sip ausn zi d customshow , will jemand mitfohrn?

A und luk loss dein karre amol un i doworts net de amol zi hern :cheers:

lg

Geschrieben

versuch ., dasse bis freitog laft.... wert eher freita um zehne...

auspuff isch gschwoasn und olle spezialhlterungen drfir...

morgen nou s egt zapfl aischwoasn und lackieren°!

norr kimmp dr rescht... isch nou einiges bis zum 1 mol kicken...

luk