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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Vespatreffen algund
Bruneck-sterzing-jaufenposs-algund und zrug ibor boazn-brixn-bruneck

Geila tour gewessn! 292km olls zomm. Ohne motorschädn ols reibungslos.
v0n_patsch negstsmol trinkmo a bier!

Bearbeitet von lechna
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jo er ot epas fa 125cc gsog also musz a cagiva mito zylinder sein jo. gsog hota epas um di 30ps... :cheers:  di idee mit do brems find i net letz. auso das di loger olls voller dreck wor und die schwinge ziemlich groas ausgfollen isch

no dozui ischs a "9er" Motorblock

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30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

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30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

Wou sicht man in sem? Wiesou soll der kuane 30 ps kennen?

Edit: i honn zwor sleistungsdiagramm nit gsechn, ober gonz weit weck solls jo schainbor nit sein...

Bearbeitet von V5B3T
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Ziemlich dünn des toal und die Aupuffublogen de i so do hon und sel sein einige sein ziemlich ondornst dimensioniert und a 125er Cagiva Zylinder mit 125ccm auf 30 ps zu bringen isch moani net so oanfoch!

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sehr fein sou solls sein!!!

bitte moch zearschtl in polini fertig :-D

und is loch im rohmen isch somit woll a vergessn odo

weil wenne schu gearn in vergasa zoagsch konsch jo in malossi girato draubaudn un in vogasa rechts ausnschaugn lossn

(sell geat jo a uhne cut)

nocha hosch kurze gaswege

und fürn tournmotor reicht di orginal posizion jo locko aus...

i bin grot meine t5 suichn gongen im stodl

de wor holbwegs eingstaubt

nojo seit i di lambretta hon nimma gfohrn

a koa wundo di lambretta hot a sowos wos man heintzitog grodauslauf und fohrwerk hoast :-D

t5004.jpg

t5005.jpg

u sie laft olm no :cheers:

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Is erste Rennen letztes Wochenende isch holbwegs guat gloffn und bis Freitig 10 Afnnocht wor no net amol fix ob i startn konn weil mor in vordertog die Kupplungszwischenscheiben geplotzt sein und dor Motor voll Späne wor! 5 liter Öl durchglossn und in letsten Liter no drausn oane stunde forn start und nor ischs decht no gong!

 

Resultat Plotz 3. Klasse1

Plotz 5. Pro Sports

Top Speed für 200m in dor DBM Geschichte 135 Km/h

 

 

Is Forhwerk wor extrem ungeeignet und sehr unstabiel zu foren und vorscholtn hon i mi a a poor mol, Training vor die Starts hots a koans gebm ober bis Mindelheim wer i schaugn olles zu verbessern!!

post-40685-0-36640600-1373381334_thumb.j

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supper egig!!  weiter sou.... hoff dass i irgendwenn zeit honn ban motor weiter za mochn....

norr konn i vieleicht glei a mol gegen dir fohren.... zwor nett sou schnell.. obr sell isch jo gleich...

 

luk

 

wos gibs sischt nuis do in südtiroler forum`?

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    • Aus dem was ich gelesen habe, ist der deutliche Unterschied zwischen dem läppen und honen eventuell für manche Leute, in diesem Fall, noch nicht ausreichend herausgearbeitet.   Ich versuche das mal, hoffentlich richtig, zusammen zu fassen. Bitte um Korrektur falls etwas fachlich falsch ist.   Beim Läppdorn habe ich die Möglichkeit, eine geometrische Form (z.B. maßlich definiert zylindrisch), mit einer geeigneten Maschine und gut gespanntem Werkstück, die genaue (definierte) Maßhaltigkeit (Bohrung) an der besagten Stelle einzubringen. Der Läppdorn stellt durch seine Geometrische Beschaffenheit/Bauart diese Präzision zur Verfügung. Vorhandene "Unrundheiten" oder Lageverschiebungen durch z.B. einseitiges einlaufen, habe auf den Prozess keine (?) negativen Auswirkungen.    
    • Bei deinem handelt es sich um Miscathus sinensis (Chinaschilf). Das würde ich teilen und zwei Bündeln daraus machen. Sollte aber auch in Einem machbar sein. Beherzt zupacken    
    • Auf Rückfrage von Fips Dieml hier mal 2 Fotos von der Einführung der Spiegler-Leitung in den Lenkkopf. Das geht sich gerade so aus bei der Zuführung in den Lenkkopf. Ich habe aber vorher noch die Einführung sauber verschliffen und die Grate weggeschliffen. Sonst ist der schwarze Plastiküberzug gleich mal weggerubbelt!   Länge der Spiegler Leitung ist bei mir 1350mm ohne Banjos. Standardlänge bei SIP zu bekommen. Bei mir halt in schwarz wie oben in den Bildern im anderen Beitrag zu sehen.   Banjo oben 20 Grad, Banjo unten 60 Grad     Gruß Feuerfuchs  
    • Ja, ich hab' hier zufällig auch grad eine XL2 stehen, die so'nen Aufkleber hat, mit Hologramm.
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