Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

I net, no net! =D

Isch dor 56x58 motor von mencarani, wos in identischn zylindor wia i hot und mein nuier kopf kimp fa ihn und soll einiges draufpockn an leistung, mindelheimsetuo wor 42 ps mit original kopf, 44-45 schetzi miastn mit 58welle drin sein, sellat i net af 44 kem kimp a 56er falcwelle eini wos nor erhebliche unterschiede brengen soll... obor wert sich zoagn!

Lei schun lüra radl oar soll 1,5ps brengen wos i olm no drauf kopf hon, kialung brauchts offensichtlich fir 150m jo net obor hon an berign lüfter mir zuageleg der des olles zwongsbelüften wert...

Geschrieben

egig..du hosch leistung genua...kimmp dr nett fir!?   wenn fohrn übsch,  (wos absolut nett hoasn soll dass du schlecht fohrsch, sondern schun guat )

denk i dass du zem schneller bisch , wia mit wieder zig euro nou de 2 ps suachsch...odr?

es sein jo fohrer amstart  gwesn, (zb. solo) mit ordentlich weniger leistung as spitzenfeld, hobm a gwunnen!

 

denkfahler meinerseits? 

 

grus luk

Geschrieben

ps:  fohren tuasch nett 150m , sondern 400 , a 2 takt motor hott ba 60° die höschste leistung , wos mear isch follt oh...

 

lüfter aweck + 1,5 ps  ,  kühlverluscht  nimmp sa foscht wieder, und wenn du mearere mol hintereinonder fohren muasch

brausch kühlung! und nett mit spritzerle af an iberhitzten zylinder spritzen , wos mear als in hertz wea tuat!

 

luk

Geschrieben

Will negstes johr a in walsch do forn und in dor c3 start i sichor, und dor greaste grund wiso i die 56er welle eini tat isch dass i mit der teoppl a in c5 startn konn!

I wer meine motorn auf 150m auslegn und meinewegn a af 200 und ob i di 400 negstes johr iborjaun forh woas i net... mindelheim solls anscheinens jo nimmor gebm 2014!

Lüftung kimp net wek sondorn lei is lüra und kialn tua i nor nit an 12v autokialor mit 25cm durchmessor wos a onstendig wind mocht und eigenlich reichn sellat

Geschrieben

Will negstes johr a in walsch do forn und in dor c3 start i sichor, und dor greaste grund wiso i die 56er welle eini tat isch dass i mit der teoppl a in c5 startn konn!

I wer meine motorn auf 150m auslegn und meinewegn a af 200 und ob i di 400 negstes johr iborjaun forh woas i net... mindelheim solls anscheinens jo nimmor gebm 2014!

Lüftung kimp net wek sondorn lei is lüra und kialn tua i nor nit an 12v autokialor mit 25cm durchmessor wos a onstendig wind mocht und eigenlich reichn sellat

 

 

"" mindelheim solls anscheinens jo nimmor gebm 2014!""

 

isch dess iatz die gleiche reklamestory wia stockach??

 

luk

  • 2 Wochen später...
Geschrieben

Quattrini block inch heist kemm :thumbsup: 

 

 

 

wosi iz genau noa nimm woase no et. i wer zin lauro ochn forn u mir de sich mol unschaugn. 58x56 sog es sol besso harmonisiern, noa were worscheinlich in sem nemm.. (hon a no awin in topic gelesn und bin mer odo wianiga iz selbo ibozeigt) Auspuff vosuiche amol a big bertha d&f her zi kriagn zum testn, u ansunstn nemate in standart falc....

Zündung wert  a v-tronic... de fan falc bzw Pvl mocht jo koan Strom soweit i woas noa werts a v-tronic odo vl amol zi testn di polini.... mit do v-tronic bini eig schun volle zifriedn gewessn... hon nia koa problem kop

 

Getreide war fi mi a 5 gong interessant  :cheers:  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  la kosts viel zu viel u no dozui on i is bedenkn wos die holtborkeit unget.... Generell musse no ibolegn obe fan lauro  kaf odo fa mav.sp wie do egig... sel schaug a zimlich guit aus

naja longsom longsom werts schun :cheers:

Geschrieben

uhh ..geil....!  wos zohlt man fir sou scholn? 

getriebe olm falc.... oder faio ...meine meinung! Drt honn i verbaut in renner,,,,mol schaugn...

isch nou nett af dr strosss gloffn... lei rolle...und sell isch nix

 

LUK

Geschrieben

In mein nuin motor kimp a falc eini weil die aktuelle verzohnung af dor nebenwelle fa mav.sp

Mit falc kupplung a wia a gemachle isch, es kimp obor wos nuies mit a geiler kupplung und neuer verzohnung und sel test i nor fir ihn afn 58x58!

Die gongradln und schaltklaue worn iatz ban lestn mol zerlegn no wia nui, obwohl i einige verscholtor und gonghupfer kop hon... wor selbor gonz iberrascht!

Geschrieben

Original v50 welle obor pk war ergor weilse a wia dickor isch, af Rundlauf mussmanse konttolliern weil 2 fa 3 worn ba mir grot a wia krum... und sem wor a a pk welle dorbei

Geschrieben

:cheers:  guat. iz musi schaugn in 2-3 wochn were zin lauro fohrn u noa schauge amol wosa fi mi schians hot. evtl wene jemand epas mitbreng muss lei sogn! Luk evtl zùndung (hoschme jo mol gfrog)

Geschrieben

:cheers:  guat. iz musi schaugn in 2-3 wochn were zin lauro fohrn u noa schauge amol wosa fi mi schians hot. evtl wene jemand epas mitbreng muss lei sogn! Luk evtl zùndung (hoschme jo mol gfrog)

 

 

na brauche nimmer , honn pvl mit Gpx drauf... bombe!!

 

luk

Geschrieben

Cool! Jo zündung het i a gern a pvl. I brauch obo ebn strom fi licht noa isch bold... Di neue polini war interessant zi testn owo wens noa a glumpat isch noa isch schod ums geld.

Geschrieben

Net? Hon vor2 wochn in veid nübel fa dor dbm fir di vespatronic gschickt und hot auf onhieb olles perfekt gepasst!

Pvl ischs koane obor fir die stroße und deine drehzohln tusts a vespatronic sicher a!

Geschrieben

ja / ein !!  afn prüfstond findsch durch verlogerung der bereiche schon leistung! viele stunden... 

hängt va deiner angschtrebten  nenndrehzohl ob...  wella auspuff etc...

 

luk

  • 2 Wochen später...

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



  • Beiträge

    • Ich bin dabei, Wichteln (muss ich gucken ob mir was einfällt).   Danke für Orga!  
    • Servus, Hat Jemand Erfahrungen mit der Entfernung von Fertan? Ein junger Allgäuer, nennen wir ihn den Gärtner, hat sich an den Trittbrett Roststellen ausgetobt. Ergebnis sind leckere brünierte schwarze Flecken. Kennt man ja. Die will ich allerdings weg haben. Da hat es der Gärtner zu gut gemeint.   Hat Jemand Erfahrungen mit Fertan Entfernungen? Funktioniert RostDelete um die Stellen blank zu machen? Andere Mittelchen? Am Ende bliebe natürlich nur noch schleifen.   Cheers Philipp 🍻   Bild dient nur um den Post attraktiver zu machen 😎
    • Über einen Auftraggeber dieses Projekt vor der Tonne, bzw. teurem schweißen und neu schichten lassen bewahrt. Hat nen top lackierten Roller mit "Motorschaden" günstig geschossen!   Was dann aber beim durchmessen der SZ an's Tageslicht kam! Auslass war knapp an die 200° gefräst, genau gesagt bei 58er Hub 4,7mm zu hoch.   Nach Absprache mit dem Instandsetzer der den Motor aufbaut ging ich den Weg dieser Variante, seht selbst. Ein Inlet aus hochfestem Alu eingepasst, dieses Inlet wird mit einer M3er Schraube gehalten, die durch das Sacklochgewinde M6 vorne im Auslassbereich reicht. Der Kopf der Schraube wurde im Ø 2/10mm abgedreht, die Auflage der M3er Schraube um Schraubenkopfdicke tiefer gesenkt.   Hier kann die Schraube nach oben nicht raus fallen, das Inlet wurde auf eine Lage JB Weld aufgeklebt. Ganz zum Schluss wird die vorher gefräste Auslassoberkante samt Inlet gepanzert,
×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information