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Empfohlene Beiträge

Geschrieben

do gibs a eigenes topic drüber..glab i...

 

i honn lei thermobond um temperaturen zu erhöhen,  lautstärke bisher egal...

sischt hatt woll glei ban nr 5 die wolle gwechselt... :-D :-D

 

luk

Geschrieben

Moin.

 

Wir sind am Wochenende 15-17. Mai in Südtirol/Gardasee/PIsa unterwegs, wollte mal fragen ob es zu dieser Zeit bei euch vielleicht eine sehenswerte Veranstaltung gibt...

Vor 3-4 Jahren sind wir mal auf einem Beschleunigungsrennen in einem Industriegebiet gewesen...gibt es solche Veranstaltungen noch ?

 

 

Gruß,

Geschrieben (bearbeitet)

Hi, am 17 ist in neustift und Margreid ein vespatreffen.

Wobei es in margreid eher etwas flotter zugeht, ist auch ne coole strecke am kalterer see vorbei usw :-D

Wir waren da letztes jahr, vlt auch heuer wieder wenn sichs zeitlich ausgeht, und wenn di karre nach dem sip open day noch läuft

Gruss

Bearbeitet von lechna
Geschrieben (bearbeitet)

geston beschlossn heuer Serie 2 zi fohrn. De isch iaz sicho 6 johr gston, 4 mo gitrettn und geat wia a ihrl. neuo Benzinschlauch Saugschnorchl und Batterie noar konns losgian... :cheers:

post-7-62932_thumb.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

do komplette Rohmen isch neu lackiert, technik und elektrik isch a noi.

hon de 2007 neu gimocht.

 

motor isch a 190a SR drau mit Ancillotti und 25a

laft soweit honz guat i schätzamo 14 PS odo so.

 

lei wos i hon, ba der, san relativ storke vibrationen ba huache Drehzohlen so ob 7000 odo so.

 

mechanisch net erklärbor weil ginau den Kolbn hone mit ginau a sellano Kurbelwelle und ginau a sella Zündung schun in ondre motorn ingibaut. de lafn supporuhig.

Polrad honi a ondos probiert aschun.

 

famiaraus gsegn fahlts do ba do Spühlung.

odo ban Kopf.

 

do Zylinda isch a billigo Steelliner aus indien woe an guatn Kolbn innegschliffn hon.

Steuerzeitn miasti nochschaugn obo sicho nix extrans 120/175 odo so.

 

la isch zB die Lauffläche gorawian in die Üboströma innagston ba di austritte, und die Winkl fa di Üboströma hobn a eha zufällig ausgschaug.

i hons zwor awian ungipasst. hon do obo nets richtige werkzeug um zuizikemmen.

I häng a poor Foto un wose gfun hon fa fria.

 

famirausgsegn spialt der Zylinda net saubo und es bleib a Oltgaskern ibrig innand, odo so, und desswegn vibriertse.

odo keine Ahnung.

Jemand a Idee?

 

Wenni di Bildo fa den Zylinda unschaug eh zi wundon dasse ibohaup soguat geat...

 

 

 

 

 

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Geschrieben (bearbeitet)

gefühlsmäßig tati obo decht sogn dass do irgndwia schun do motor selbo grobe tuit.

 

i konnmi z.B. errinnern an an 175a den i gimocht hon aus an ausgibohrtn 150a originalzylinda. dose hot gleich gitun, sebn honi a die Silentgummis giwechslt, zündung, Kurblwelle ols nix gibrocht.

weckgong ischs earscht bole an 185a Mugello also an ondon Zylindakit montiert hon.

 

famiarausgsegn fahlts do ba do Spialung...

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

I hon amol an 200a px motor kop wos brutal vibriert hot. nia ausafunn wosz wor. A zündung welle usw gewechselt...

Bo i kon la sogn ba mein m200 worns holt de scheis plc dämpfer wosn zu viel vibration übertrogen hobn

Geschrieben

Kurze unterbrechung , sry!

Miast a zùndung fa 19 af 20er konus brengen und hon in netz gfunn dassz oanor amol mit a buchse probiert hot lei ohne keit, problem isch dass des ca. 2mm dick sein wert und um a nuat fir keit zi hobm muas man de buchse schlitzt lossen, praktisch offe um is moß fan keil!

Moantes sel heb des auf dauer?

Geschrieben (bearbeitet)

I tat in konus drahnen af a drehbonk. Und eventuell in keil awin kürzen. Sel miaset eig gian

@werner. Die originalen von der vespa. Owo i bin oleweil af der suche von an mittlmos härte zwichen original und plc

Bearbeitet von lechna
Geschrieben

Wia konus drahnen a buchse moansch?

Fa 19 auf 20 wert jo greasor, moan du hoschs umgekehrt vorstonn...

Follt mor dor spruch ein, brett 3 mol ougschnitn und olm no zi kurz =D

Geschrieben

Lechna; fabbri hot verschiedene gummis in ungebot wos i woas... i hon ihre fa an handlor do untn, sein roat und kein plan fa wem... test i in dea iatz nor

Geschrieben (bearbeitet)

Aaaa iz kimi mit , jo i hons umgekehrt voston :-D

Kenasch jo ah aufschwoasen und noa ausdrahnen:-D

Blech glab i net das sel long heb, je noch dem wi stork der motor.

Isch des a originale zündung?

Bearbeitet von lechna
Geschrieben

Lechna; fabbri hot verschiedene gummis in ungebot wos i woas... i hon ihre fa an handlor do untn, sein roat und kein plan fa wem... test i in dea iatz nor

Fabbri oni schun gsegn, di sem san onscheinend a bissel härter aswi die originalen.

Wer a worscheinlich di sem nemm

Geschrieben

Ape motor mit pro cup zylidnor... 15ps umanond!

Pinasco baut zùndungen mit elektro start kronz lei in 20er konus und do isch ebm a 19er welle drauf

Geschrieben

schwierigo foll

Irgntwie in konus fa an ondon lüfter misatman draubreng. gian do die lüfter flotton net a oa wie ba do v-tronic?

Sem tati amo fa do sem in rotor drauf schraubn u testn obs gang

Geschrieben

wos i woas hobn di pinasco Zündungen ba di Spualn an ondon Durchmesser.

sein also net mit varitronics kompatibel.

 

Ähm soanfochste weart sein entwedo af a Varitronic umbaudn und in Starterkronz sebn verschrauben?

odo in di Pinasco Zündung di Nabe fan a 19mm Varitronix verschaubn.

 

obo beadis recht viel aufwond eigntich.

Geschrieben

Meglich war holt a 19er standart pinasco zùndung kafn und a 20 mit kronz fir ape und nor umpressen, kriag man des ordentlich hin odo? Het jemand a adresse in BX?

Geschrieben (bearbeitet)

aso pinasco gebats jo a mit 19mm lai uhne kronz.

 

sebn isch sell is oanfoachste, klor.

 

hosch koan foto fa den Polradl, hon ibo google gach nix gfundn, odo i sog des war schu mochbor...

 

vor ollem miasasch nix opfon, ibrig hesch noar a gonzis pinasco 20mm polradl. holt uhne kronz

Bearbeitet von Werner Amort
  • 2 Wochen später...
Geschrieben

servus lait...  wia schaugs aus... gibs news?

i kimm olleweil nett grod weiter mit mein mist,  also binn i wieder nuigierig

wos bei enk geat...

 

luk

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