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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

david deine loger sein kemmen!

sein die gleiche ort wia se a in der

super kart serie gnummen wearn!

1 qualität TN9 C3=(erweitertes spiel wegen grösserer

wärme aufnahme) und polyamidkäfig=(leicht

selbstschmierend und lafen viel leiser)

preis sogider in freite,muas erscht lieferschein schaugen!

kregat a die gp loger ober die sem kosten noumol

s doppelte :-D i nimm olm de,weil geat eh s ondere

ols erschter in tilt!

poor foto:

QYUYP.jpg

R0QLX.jpg

R1IFX.jpg

luk

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Hoi,

i bau de Logo mit a Presse in und dran mo ne extra an Ausfz weil desmo muss ols perfekt sein :-D

Wegn die Logo:

Guit das iz schun die Logo kemm sein

de marke isch sischt schun a guita de isch a original ban Ape drin (olla Logo va SKF)

Also die Qualität stimmat schun

Tasch du ban untran Logo va do Kupplung zin Block a eppas vosterkn sem isch a SKF drin

Bearbeitet von David15
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@ vespahansi

so , honn mein polini 130 umbau van cusin noumol koalt,

um dir de foto za mochn! wer woas wia lons dauert nor ischer

schun vernichtet :-D

honnen schu a weil kop und nia zeit kopp anort aizabaudn und za testn,nor honnin in cusin

verkaft! ( firn APE :-D ) wos solls...

veränderungen:

polini kopf:verdichtung leicht erhöht+zentrale kerz+

squish af grand sport kolben ungepasst!

zylinder: steuerzeiten verändert auf 195° auslass 135° Ü-s+

kanäle auf max gefräst+direkten boost port+auslass auf 65-70% offen!

direkten einlass 34mm mit 2x19mm direkte seitliche nebeneinlässe!(gian

net durch die stehbolzen wia ban zirri sondern aussenummer verschwoast

bis in die überströmer!

membranpfonn gschwoasn+6 kloppm tm membran!

auspuff honni gsog soll er a bil a drehzohlfreundlichen aitian mit

vergaser iber 30,norr wear vileicht schun eppas gian! :-D

poor bilder:

SGUAS.jpg

SH5S7.jpg

SHL6Y.jpg

SI8RC.jpg

SIXS3.jpg

SJJ4S.jpg

luk

Bearbeitet von lukulus
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jo isch a 45° inoxknia um die stehbolzen ummergschwoasn:laugh:

schod dass er kuane veps hot,zem verstand i mear

wos der zylinder taug!

inner woch will er den ape bagong hom!

norr wari gsponnt wia der geat!

setup:

mazzucchelli vollwange

125 cross auspuff

34 mikuni

hp4 l.

27 er getriebe

loss eppas hearn boller laft ( ob guat oder schlecht)

luk

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@100 spezial

polini kopf isch net so stabil,ogfrest a nou

norr gian 8 schraufn recht guat!

o-ring honni i a uan innegmocht!

der dichtet 100% :-D

scheisse dass des rennen iatz schu isch,

i tat glei mit ober

mir hots 2 gong derissn und in block unten

a 4cm groasses loch aussergrissn :-D

iatz isch norr kuan toal mer in der scheiss kischt

drinn wos i net selber gmocht honn :-D

iatz muassi di 5 kurbelwelln fertigmochn,

und norr in block wider flicken,und zem wearen

2-3wochen drauf gian!

scheisse des geat mer iatz af di eier!!!!!!

wenn oi fohrsch unbedingt die bestzeiten aufschreiben+welle

fohrer!

variable zündung und selbergmochter powerjet verbindung

muas nou montieren!bronzekopf mit gp layout und squish!

verdichten ober net so hoch wia di sem,weil zem wearts

meine kurbelwelle a nou hear hom :-D

david ols gwuchtet!!

luk

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i wer a mol schagn wia sichs ausgeat, war af jedn foll sicher a guatr grund die versicherungsstillegung wiedr auzuhebm.. :-D

na obr sogamol, hosch wirklich no nia ibr a auslossteierung tipo flapvalva wia fan andre do in forum realisiert zu mochn..e

PS: wegnen 105r pleil, du hosch wirklich koans ummer?

Bearbeitet von 100 spezial
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wos nuidn block???

zuaschwoasn logisch! und wenni nou 5 kilo

alu aischwoasn muas,der block weart nou vollendet! :-D

des sein ols meine fahler und man lernt lei va der

erfohrung ! honn holt in leschten schwochpunkt

iatz gfunden ,und woas zan glück schu wia ausmerzen!

in onfong sein di kurbelw. gflogen,logersitze,

gangsprung,kulu etc...

wenn a smallframe moll iber 30 ps hott nor

wearts schwar des afn boden za bringen!

de probleme hobm olle ,di wenigschten gebense zua!!!!

inna 2 monat ischer perfekt,und norr za di rennen!

nia aufgeben :-D

luk

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