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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

@ 100 spezial

105 pleuel wos gschwing passt honn i kuans gfunden!

miasesch a 123 rotax pleuel kafn und die breateren wondung

af moss schleifen!

wegen auslosssteuerung ich sou!

bannen graugussguss zylinder wars inne mochn net s problem

sondern die ausdehnung van guss! hot ca. s doppelte van alu+

sien auslossgsteuerte zylinder olm neben ausloss die wosserkühlinngeng!

ober probieren konn ma olm :-D holt bissl mear spiel lossn!

miasset hol schun nou holbegs odichten!

luk

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mendltreffn odr?

moch heint meine veps fertig! znochts kem fotos!

ajo die edith frog nou wear sich fa enk guat mit zyliköpfn auskennt! meinigor isch jo original und wia mor mittlerweile wissn konn man viel fa an so an zylinderkopf ausorholn! an wen kannt i mi do wendn? luk odr gravi?

Bearbeitet von Px Racer2
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hoi leit,news va di welln:

honn in somsta die 2te seit fertiggmocht!

s beschissen tuire wolfram isch a aungrollt :-D

@ 100 spezial

muas nou pressdorn drahnen und norr weart mit

200 ° verpresst!

nor mitn rundlaufprüfer ausrichten und

mit wolfram feinwuchten!

wegen 105er pleuel honn a bill in netz ummergschaug

ober fix fertigs honn i af die schnelle net gfunden! :-D

woasch du uans? wenn gang logisch mit silberloger!

die obmosse sollatn sein wondung unten : 11.8mm

wondung oben : 11.8mm

pleuelbolzen unten:20mm

kolbenbolzen 15mm

honn rotax prox pleuel in ebay gfunden ober die

wondung und bolzen glabi isch grösser ! kannet mann

ober mit flächenschleifmaschin

unpassen! :-D ober war a möglichkeit!

honn amol den "wheele"(verkaft de "berliner welle")

do in forum gschriebn und er hot gsog: rotax pleuel va

italien aussi gekaft und norr ungepasst!

ober zem miasset man a loger auftreiben

va 20 bolzen af rotax duchmesser! wurd man ober leicht

kregn!

do a link van pleuel:probier die obmosse

ausser zakregen! oder a fertigs 105 oder 110 pleuel za derfrogen in forum!?

http://cgi.ebay.de/PLEUEL-Satz-NEU-Aprilia...VQQcmdZViewItem

poor bilder:

E44YD.jpg

E5OR4.jpg

E7Q7O.jpg

E8OYK.jpg

Bearbeitet von lukulus
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sitzbonk kimp an ondre aui!

motormäßig momentan so:

166er malle (ausloss a bissl aui gezochn)

malle membran

überströmer fan block ungepasst

30igor dello

jl evo

200er kulu

23/64 iborsetzung

schätz ca. 15-16ps

moch di negstn tage fotos hon lei grot stress!

ajo mit den zachn cut vor ischse volle leicht gewordn, de lupfts gearn(geil)

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af meiner well fan rotax a 97 er

und afn nuin a-kit block 105 er!

bin olm nou a bissl skeptisch! meine meinung:

105er pleuel vorverdichtung +

97er viel höchere kolbengeschwindigkeiten af totpunkt!

ebm , jo und na!

wenn uans audertreibsch zoagsch mer a poor foto!

eventuell nimm i an sotz!

luk

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hoi leit, hon a problem und zwor di tropll geat nimmor un! worschainlich iborsoffn! mittlerweile geat se maximal 6-7sek mit gezochnor luft und dornoch stirb se o! wos isch dos beschte tian? woas nimmor weitor! kerze hon i gwechslt und so weiter! kannts a an eps ondors liegn? ajo di troppl racht zeimlich viel, net weiß sondorn richtig blau

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