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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

leute i hon a problem! veps isch iats ca. 2 munat gstondn! hot donn öl gezochn weil miar is koltmetall ogkaut isch. hon donn olls saubor geputzt und olls mit koltmetoll zua getun, honn donn zur zusätzlich fixierung schlitze in block innigfräßt um a plotte zu fixieren damit mor is koltmetall a do bleib wos hinkeart. honse donn ungelosst und und amol ordentlich ausrachn gelot! de hot donn noch ca. 10m olm no volle fehlzündungen kop und donn hon i die zündung oa getun und gsechn dass dr holbmond hin isch, noidn kolt und gedenkt iats passt olls obr noch ca. 1 km wiedr gebrochn. mittlerweile isch dr dritte hin olm noch ca 1 km! an wos konn des liegn? hon des no nia kop und i vrstea a net fa wo des kemmen kon! wisst des irgnd a lösung?

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werner du olta knollkopf, kimppsch a auf oirolampretta noch näckcharziulm oder wos giat? bisch gardasee iber bundesstrossn oder ibarn mendelposs und donn durch de pammpa und san lorenzo gfohrn? selm homm mia letsches joahr gmocht, wor geil. de carabinierie wohrn von de 10 oansa gonz begaischtert ;-D

tirol isch lai oans, a landl a kloans .... i hopt´s jo olle an klescha :-D

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na wenn denn muascht schon am dunnerschog auffidunnan weil donn isch de parti von de tschetsons und de schtoakepf. kenntama uns jo im allgoi oder bei ulm treffen, i fohr erscht gegn mittog mittn kloan rüdn und dem onkel weg. einikimmen wirscht olleweil, de mochn jo nur a riesengschiss um gor nigs.

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auserdem lot sich des berechnen :-D

meine hot im 4tn a olm bis ca 7500 gidrahnt

evtl richt ise widoamol her als winterfahrzeug wenn di lammi zi schod sein

sebn obo mit 172er und langer übersetzung

Don verkafs sie mir leabr :-D bevor de umbausch

Gruas, Hansi

P.S. berechnen isch net so meine stärke

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bind a feiwehrlompe forne aufi :-D

i tadat do obo nix gruas richtn

oanfoch gach in gelbn kabl von der liachtmaschin nemmen zin an regler fohrn und direkt a noie litzt vorziachn zin liacht

und fleisaufgobe oane zin rüli

isch worscheinlich oanfocha als do fehlerdiagnose bei an marodne kabelbam

reschen isch a für die a umweg

weil mir jo net durch vorarberg fohrn sondern fernpass allgäu

sitz grot vor der korte

also innsbruck mötz fernpass reutte füssen donn a7 und die 980schnellstroß noch isny lindau stockach

leschtes johr seimor gachtpass gfohrn und tannheimtol usw

obo sell hon i morgn koa luscht

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    • Wieviel cm ist die Gabel gekürzt? Evtl. reichen die 15mm der SS Platte nicht um den Death–Wobble zu unterbinden. Ursache ist meist der stark kastrierte Nachlauf und durch das kürzen die Verschiebung der Gewichtsverteilung auf das Vorderrad im Schubbetrieb.   Hatte das Thema gerade mit 5cm gekürzter Gabel und 185mm kurzem ZIP Dämpfer, das fährt wie auf Eiern. Kann morgen mal Bilder raussuchen.
    • Fahre ich seit ein paar tkm, mit 58 Hub. Kann nur Positives sagen. Endlich vernünftige QS mit passender Verdichtung am M200, schicker Brennraum, Kopf kann montiert bleiben bei Zylinderdemontage. Leistung wurde auch gefunden. Kurve ist irgendwo hier weiter oben.      
    • Die Schweissnahtqualität der Polini Box wird auch immer schlechter. Sieht aus wie mit zuwenig Strom geschweisst: Das ist echt ein Witz. Hält so vermutlich bis zur Eisdiele. ich kapiere nicht, warum man da nicht ein ordentliches Blech drauf macht, das steif genug ist, um Vibrationen zu widerstehen...   Wenigstens scheinen sie dort nachzusetzen wo sie manchmal undicht ist: Die Vierecke an der Naht sind mir früher zumindest nicht aufgefallen..
    • Hatte neulich ne PX die nicht zünden wollte. Hab dann zuerst mal den Widerstand der Erregerspule auf der ZGP ausgemessen und mit ner anderen verglichen die ging: Widerstände praktisch identisch. Dann das Pickup ausgemessen, später sogar getauscht gegen eines das sicher geht - der Motor wollte trotzdem nicht laufen. Dann mal mit dem Oszi geschaut was da aus der Spule raus kommt und das war schon sehr interessant: sieht aus als ob die Spannung kurz wegbricht.   Die Spule mit der der Motor dann lief lieferte so ein Signal:   Nie wieder Fehlersuche ohne Oszi     Das was aus dem Pickup kam sah so aus und ist dem von Ewald-R sehr ähnlich:  
    • OK - dann muss ich mich nur trauen, fester zuzupacken. Hatte schon befürchtet, dass die vernietet sind.... Danke 
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