Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Do vogasa passt die Kerze isch braun..

I wor grot ban Blizn und mir isch eppas au gfoll:

Ba stondgas isch die Zindung grot a mm undo do 17 grad linie obo kamm gibe a win gas noa geat de Markierung afn Liftaradl ca. 3 mm augn.

Isch sell weil sich die Zinsung vostellt odo kimmp do la die Pisole nimma nochn?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

servus!

kennt von enk zuafällig jemand an guaten, günstigen Sondstrohler für a Vespa?

Hon nämlich iatz endlich a tolle largeframe :-D kriag

Ober do sein hunderttausend forbschichten :-D drauf, hon kuane lust de olle von hond ozuschleifen...

post-2286-1194427540_thumb.jpg

Bearbeitet von v50_racin`
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hoila Gerd,

also af glruns gobs a firma dia pulverbeschichten tuat, die selme tean a strohlen, i tat die selme amol frogen hoben eiegntlich olm gonz humane preise :-D !!

Apropo Geld.... i glab du bisch mir nu epas schuldig (sou als kloaner Denkounsotz: 200er motour -> kurzer 4ter...??)??

Wia schaugs mit dein aus??

Bearbeitet von mane
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hansi wenn du deine nase irgendwann haben willst dann wäre es nicht schlecht wenn du mich mall nach meinen bankdaten fragen würdest

versand zu dir kostet 20 euro

mfg tom

Jo, schick sie mir per PM. Dann überweiss ich dir das geld sobald ich wieder in Südtirol bin.

Gruss, Hansi

P.S. kannst dann auch gleich den Vespa München Kleber beilegen.. den euro hab ich dir ja schon gegeben

Bearbeitet von vespahansi
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

I tadat vorschlogn als earschtes an 172 Malossi!

als grundloge

Zylinderkopf losch dir vom gravedigger oan umarbeiten.

längere übersetzung und 28er oder 30er PWK mit Benzinpumpe, odo holt dellorto PHB28 obo benzinpumpe tadat i sebn a montiern, a wenn viele ohne fohrn

Drehschieber a bissl unpassn (Querschnitt) und die Kurblwelle flexen (Steuerzeitn)

so bleibs rückrüstbohr

a 24er si wurat sich sicho a nou gonz ordntlich fohrn obo i hoss de kack si vergaser, an konventionelln vergasa derstellsch viel schnella in...

Auspuff konnsch a in orginaln obnlossn vorerst, isch leise und laft verdammt guat für an orginalauspuff

resopuff konsch olm nou aubntian PM isch sebn sicho a guato allrounder

obo wia gsogg i bin T5 olm orginal gfohrn, obo so tat holt is

i denk a mit orginaltopf kriagsch do an top tourer leise und zuverlässig mit dem du a 120 auf der autobohn dahindonnern konsch

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@vespahansi

suachsch no a T5? wisset uane um 1400 af meran, mit ongeblich nui gmochten motor.. :-D

Du moansch a weisse in Algund mit LI Targa(Bild).. jo, hon i mir schun ungschaugt. Obr de isch genau gleich wia meinige (O-lack und Weiß). Und zwoa gleiche brauch i net. I brauchet eher oane de in an schlechten zuastond isch...eppis zum nui aufbaun. Wenn jemond a schnäppchen fir mi woas oanfoch sogen.. und i suach a no immer an Primavera Rohmen ohne papiere!

@werner

Perfekt, don werd i mir erscht amol a ondere T5 suachn, weil meinige will i Originol lossen :-D

Gruas, Hansi

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information