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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

schisse, honm aguate und a schlechte nochricht:

die guate i hon heit die theorie van B bestonden, die schlechte

for lauter freid hon i hoamwerts fost wian zuviel gas gebn und nochdem i ba die tacho 70 in zwoaten in dritten gscholten hon, hots kurz geklumpert undnor (ba fost stondgas) isch sie blockiert..

dio, des erinnert mi gonz on gebrochenen kolben!...net schun wieder... heit nommitog war i lei mol wieder schaugen gean... :veryangry: :-D(

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servus leitlen

gratulation zun dr theorie, isch eh s schwarste von der gonzen prüfung. kimp mir holt amol fir.

und hoschn schun orgebaut in zyli? tat mi iatz schun interesieren wiesou sdenn gschrotet hot.

bisch boll erger als i! lei dass i wohrscheinlich nit sou viel gfohren binn :grins: .

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scheisse, scheisse , scheisse!!!!! ;-)

waor heit teorie mochn firnB und bin a durchkemmen, vor lauter freid volle hoamgezogen und noch dem i sie bis ca. 70 Tacho in zwoaten gezogen hon, isch sie in 3. ba stondgas und no kupplung gezogen blockiert!! Hoam gschoben und Moztor auf:

Kolben wieder o... :-D :uargh:

...is zwoate mol iaz! i glab es wert zeit fir an olli kolben, und weil i frisch drbei bin wert dr zyli a bissl onghobn.

wos sogen es, 185-125 wart woll gonz guat passen, oder?? wert nor mit eigenbaupuff gfohren, also koan problem wegn auspuff...

scheisse

edit: wor grod offline, nor hon in zunvoll noamol gschrieben, weil die beiträge no net aktualiesiert worn... :-D Ps: i bin grod amol 1700 km gfohren, sel isch a net soviel!! obr mitn proma und eigenbau puff hot sie sdhun guat grissen. hon zem an kolleg mitn radl hoam gezogen, der hot lei ollaweil gschrirrn, enn i is gas bissl augeton hon... :-D;-)

Bearbeitet von 100 spezial
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ischer schun wieder an dr gleichen stelle gebrochen?

hosch wieder seta monsterlöcher gmocht? schunscht isch sell schu komisch.

sem ischer bu mir nou tadellous und meinige hat schun a epas mitgmocht :-D .

in somsta hot nor decht nou uan qm lauf stodtgfunden. dr eurocilindro isch gegn an kollege mitn 136er gfohren.

der eurocili hot brutal leistung nochgelot. dei geat iatz leimear holbsouguat wia sie zearcsh gongen isch :-D;-)

schod dass i nimmr gegen ihm gfohren binn. :-D

achjo dr "milchschlauch" ischen schun wieder gebrochen :-D;-)

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na bitte, der hot sicher probiert ba dr zündung ummerzudrahnen, weil du nen gfrrogg hosch und iaz geat sie holt nimmer... :-D

jo in gleichen ort, zomp dass i demol wirklich mehr fleisch als reserve glossn hon. obr mitn ollikolben follt des fenster eh gonz weg, nor war koa problem und i konn endlich amol de kraler far laufbohn orschleifen... in Hub/bohrungsverhältnis tuats zwor net guat, obr solong sie lei bis max. 9000 drahnt isch eh gleich tat i sogn...

wiaviel ischn deine laut tacho in 2. oder 3. gongen?? mir kipm fir dr zirri hot zuwor viel dompf in die obrn touren, obr unbeding"hoach" /10000/ drahnt er a net...

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@ wenne

und i hat natürlich mitgwelt :-D . jo schod dass man soepas nit friaer erfort. war wirklich amol geil zuazuschaugn.

@ mathi

na sou wirklich hoasch drahnt hot meinige nit höchstens bissl über 9000. ;-)

dr zirri hot holt nor wirklich dompf und sell isch gonz luschtig :-D

ober sell hot siche a nou an der vergaserinstellung gelegen.

wos hottendes mitn hub/bohrungsverhältniss aufsich? konsch mr des amol erklären?

du wenn kimsch ins wiederamol bsuachn? kennen mr wiederamol a bissl diskutiern, bu mir follt iatz snuie projekt bold amol oun und an uan zwoa :-D .

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wos war des wella projekt???

und wia gedenkschen du dein ringproblem zu lösen???

asou kimsch du a negschtis johr net af di mendl aufi :-D

i hon iaz glei zwoa projetzte gstartn

ähm des wochenende kimp wido do orginalmotor in di lambretta inne (de krucke)

und do dondre weart doleg und für mein nuidn aluzylinda gfräßt (siehe oben)

desweiteren awian schnella übosetzt und neu gelogert

(a "geöffnetes gschlossnes" loga bei der kurbelwelle isch nocha decht net is wahre :-D;-) )

un dmein ondos projekt

in oanaholb wochn miasat i mein sst dr kriagn :love: :love: :love:

a block lig schun do am tische

wo tadatn des a 20a vollwonge bstelln???

hob des in südtirol do jemand odo muis i a walsche welle in deitschlond bestelln :puke:

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wear a an olli kolben verbauen.

wear gian an polini mit monsterblockeinloss mochen :-D .

oder wenn mr nou epas gonz flottes infold an malossi direktgesaugten war a amol luschtig :-D

und wenn i nou an sst kriag nor in seman natürlich.

wear mi ober vorerscht aufn polini beschränken. solet ober schun a in an gewissen moße olltogstauglich sein.

die welle tat i bu sip bstelln, sem kostet sie jo lei bu die 80-90euros. biliger kriagsch sie do a nit ;-)

Bearbeitet von V5B3T
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dio, iaz heb die winterprojektzeit wieder on... bin a ollaweil drbei mein motor bissl zu verändern. wos sogen es steuerzeiten , 185 zu 125 passt, oder ?? mein polini 152 hot eh lei 182 ausloss mit valve max.

i wer schunsch holt no in ollikolben und in 28 verbauen. einloss bleib ober no zur hälfte poliistutzen, weil i net unbedingt wieder a holbs johr in der garage sein will, liaber fohren... :-D

vielleicht fohr i mol wieder aui(mit ori motor und eigenbau, wer woas... :-D

kenn mr net wegnen kolben bissl ermäössigung kriagen, wenn mr zusommenmochen, oder so?? wia moschschen du des mit dr bestellung??

Ps: wo hot deine mit 190/130 is max und wo heb reso on??

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hoi

also werner, wenna schwoasen losch, nor sogsch epes. achjo, hon amol a portmap vom sst gmocht :-D

wos soll i tian, bitte helftsmr weiter. der vent (local dealer) lig olm nou im kronkenhaus und sein orbeiter woas ah nix wegen buchse oder nui beschichten.

hon ober af et3.it an wildschiachen polini sst gsegn, der hot sich an membrankosten draufgebaut. nor war s problem wegn kolben a nimmer sou tragisch :-D

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di rettifica in bozen

do feiri hot di nummo glab i

den zyli wos zu gsegn hosch des wor gor a orginalo :love: wenns der isch wos i moan

der do:

CM_rid_09_small.jpg

du kriagsch mit membran obo ondre probleme

dass du den vogasa nimma IN do vespa unto bringsch

bei Kolbngeschteuert miasat gedreht odo ungedreht beadis meglich sein uhne schneidn

bei membran muisch schneidn

mir wurscht meino kriag sowieso koa zulossung

vorläufig

meinigo weart net gidrahnt

mit vergaser beim tretta ausaschaugn :love:

ps onscheinend hots a amol a benelli gebn mit gleiche stehbolznboße?

32809_224_1453_19593.jpg

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@ gerd

dr vent kimp morgen wieder auer hot dr emil heint gsog.

ober war gscheider wenn frisch bu dr retifica ounriafn tasch.

und portmap innerstelln

i tatn an richtign racer drausbauen, mit vergaser herausen neben in kurbler, scootergobel vorne mit scheibenbremse, die gonze gschicht dranen eventuell, kurzgasgriff nit vergessn und racing sitzbonk (gell wenne :-D )

:love: :love: :love: :love:

@ wenne

drzeil mir genaueres über den benelli zylinder

ccm?

stehbolzen passen hosch gsog?

Hub?

luftgekialt wia i sig?

geat er guat?

stuierzeiten?

wou kriag i uan billig her?

und wiaviel kostet er sem?

oder nou besser wer hot an guatn gebrauchten der mrn billig gib?

:-D

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keine ahnung

i bin mir netamol sich ob di bolzn passn mir kimp lei fir (laut foto)

meara wia do steat woas i a net

do:

http://www.et3.it/prototipi%20II.htm

ps meino isch ginau asou giplant wia du sogsch

harrharr

olto 50rohmen mit vogasa ausaschaugn

i baudn obo deschtort ungidrahnt weil i evtl späta in vergaser im (geöffneten)rahmen versteckn will

Bearbeitet von Werner Amort
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