Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
mal hier ne frage an die runde:

fährt einer von euch 2008 nach elba?

viell. könnte man sich ja im vintschgau treffen??

hab gestern ne weihnachtskarte von ner pension in latsch bekommen,wo ich ab u. zu übernachte...da ist mir das mit elba eingefallen...würde das treffen gerne mal mit der reusse anfahren.

gruß

tom

hi

also ich fahr ja wahrsch. nicht nach elba, aber ich wohn 3 km entfernt von latsch. da könnte man sich ja mal treffen und da ne tolle runde ins martelltal fahren..

Geschrieben
hi

also ich fahr ja wahrsch. nicht nach elba, aber ich wohn 3 km entfernt von latsch. da könnte man sich ja mal treffen und da ne tolle runde ins martelltal fahren..

na das ist doch mal ein wort!! :-D

den werner hab ich ja auch schon mal getroffen..

meld mich dann wenns losgehen soll!

cu

tom

Geschrieben

hurra die gams!! :-D

schu gsechn do brauch i nimmer kemmen... :-D

höchstens a poor bier saufn und mol in wias ausschaug

" guatn preis-leistungsschwoasser " probieren! :-D:-D

ober iatz zack zack in zylinder auschwoasn.... :-D

luk

Geschrieben (bearbeitet)

wor zufällig beim larcher in bozen

wolfram gold hot er net

hon don wolfram 2,4mm grian ginum für alu und für stohl 1,6mm grau

zusotz AlMg5

bis nou bin i wirklich zifridn mitn schwoapa

a di Balanceverstellung hot schian wirkung gizoag

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Wos muasch'n sandlen? A gonze Veschp oder lai Toale?

In Lana gib's an Carrozziere, der sell tuat moan i a sandlen, oder gib sie zumindescht in Auftrog.

Des waret die Adress:

Rainbow Bike U. Car Painting

39011 Lana (BZ) - Dr. J. Köllenspergerstr., 6

Tel. 0473 490924

Oder suscht amol in Pit in Terlan frogn. Der sell losst jo a oftermol eppes sandlen.

Servus

Topper

Geschrieben

muasch lei schaugen dass es strohlguat ferritfrei isch, sunscht fong dir des innerholb kurzer zeit wieder on zu rosten..

hon vor kurzem a VNB5 gsandelt, hon 80 Eur blechen gmiast für 2 stund SELBER sandlen, also lei maschine und strohlguat.. :-D

ober die Rally loss i mit glosperlen sandlen (in glurns isch uaner der bietet sel für 1500 eur :-D on)

und nit vergessen, in lenker jo LEI mit Glosperlen strohlen...

Geschrieben
Wos muasch'n sandlen? A gonze Veschp oder lai Toale?

In Lana gib's an Carrozziere, der sell tuat moan i a sandlen, oder gib sie zumindescht in Auftrog.

Des waret die Adress:

Rainbow Bike U. Car Painting

39011 Lana (BZ) - Dr. J. Köllenspergerstr., 6

Tel. 0473 490924

Oder suscht amol in Pit in Terlan frogn. Der sell losst jo a oftermol eppes sandlen.

Servus

Topper

Miaset komlette Vespa ohne lenker strohln losn.. woasch ob er nächschte woch offn hot?

Pit hon i schun gfogt.. obr der gibt de immer oanen ausn unterlond. Und hem muas men don volle long wortn, weil er lei, wenn er viele sochn zu sondln hot unfongt.

Gruas, Hansi

Geschrieben

I denk schun, dass er offn hot.

Der isch a afnocht meischtens länger als 6e in der Werkstott.

I hon fir meine kloane Strohlkabin a Glosperlen gekaft. Geat viel besser als der lausige Quarzsond. Außerdem stabs nit asou narrisch.

Wail i hon nämlich koane Obsaugung.

Geschrieben

So hon iaz ibr di weihnochtsferien die et3 banane mit dickern Krümmer fertig gmocht und bin drbei in block nui zomzustelln...

a wian a banale frog, obr wia putzt es am schnellstn in block?

hon heit di legste weil mit schraufnziachr, stohlaufsätz, fettlöser und sogor hochdruckreiniger ummergmocht obr des isch vielleicht sauber (er9 ober sicher net schnell und schun gor net so sauber wia i mr des vorstell...

nimm schusch oft oin kompressor und tua in spritzer far forb benzin eini, blos drmit o und mit an pemsl. gibs bessere meglichkeitn an block sauber zu kriagn???

Geschrieben

wenn an sondstrohlaufsotz kafn willsch firn hochdruckreiniga muasch aupassn, weil damit des ibrhaup guat geat brauchsch a mindestförderleistung fa 11-12liter di min. do werner woas do bessa bescheid, moch enk speta a foto fa mein aufsotz.

Geschrieben

Simon lebsch du a no :-D

i honn amol a sea Pistole kop de wos sond ungsaug hot wie de wos inna Sondstrolkabine isch.

De honnse une Kabine her ginumm sell isch recht guit gong isch obo a riesn sauerei in Sond wido au zi raum

Geschrieben

am bestn amol in werna frogn drsel kennt sich do awian bessa aus wia i!

ajo i brauchat an 166er malossi kolbn, hot zufällig oandor oan umanondo liegn weil meinigo isch in rach augong.:-D

Simon

Geschrieben (bearbeitet)

wos solle mitn sem tian? do weard la do kolbn gewechselt ols zom gsetzt und fertig: sprich olltogsschleudor!

die edith sog do werna soll amol in 166er topic inne schaugn und sogn wos er fan topic holtet.

Bearbeitet von Px Racer2
Geschrieben

@v50_racin'

I hon wia gsog, de Kabin:

Sondkabin

Schaug holt amol total identisch aus. Ob do nor Güde oder suscht eppes afn Zettl oubm steat isch jo wurscht. De wert eh irgendwo zomgebaut, wo die Orbeter la 50 Cent die Schtund kriagn...

Fir Kloantoale geat de ollemol guat. Kompressor brauchsch a nit an riesign, weil men ba Glosperlen eh nit zu hoachn Druck fohrn soll.

Quarzsond geat zwor a guat, konn i Dir obr deswegn nit empfehln, weil die Kischt koane Obsaugung hot und der Q-Sond prutal stabm tuat.

Ba die Glosperlen hosch a guate Sicht und bol sie zun stabm unfongen isches a Zoachn, dass sie wechslen mogsch.

Sicher waretn die greaßern Modelle mit Obsauger und Trichterform zun Strohlguat-Tauschen praktischer, obr zem isch der Preis glei amol ibers Doppelte fir in nägscht greassern Modell und sell isch fir die Vespa gleich intressant wia's kloane. Wenn eh nit in gonzn Rohmen innibringsch, nor mogsch la die kloane nemmen, weil die restlichn Toale konn men olle zerleger innitian. Fir die Gobl muasch holt in LuFi ausbaun, dass sie zem aussisteckn konnsch.

Wou es Sondstrohln mit sou an kloan Kabindl nit guat geat, isch ba ölversaute Motorn. Der Öldreck isch zu woach und braucht prutal long, bis er von Strohlguat entfernt wert. Es saubere Putzn vorn sandlen bleib oan af koan Foll dersport. Ba Roscht isches logisch onderst. In semm frisst der Sandler guat aweck. Motor sandlen find' i ziemlich überflüssig - ordntlich oidompfn und evtl. nou bissl Koltreiniger. Wert eh wieder dreckig...