Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Isch a Nuova.. obr widr mit dem gleich problem wia bei meiniger ondern. Dia Nos bei der a kaputt.. obr immerhin wos sie a widr billig.. also dr karosserie typ der mir meinige letzschte Nuova nos ungschwoast hot wor net so guat, mol schaugn ob i bei dem Projekt mehr glick hon...

Gruas, Hansi

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

am besten zu dem typen hingian und dir von sem an kaufvertrog unterschreiben lossen, sel isch sicher nia folsch (moch i eigentl. olm, inkl Ausweis und steuernummer, nor hosch im folle olm wos in der hond!)

des mitn "proprietario non intestatario" hon i a schun mol keart, ober isch sel nit lei bei die radiatas gwesn? (vorsicht holbwissen..)

und sunst versuachsch mol auserzufinden obs den typen überhaupt no gib. Nor mochsch holt amol a tolle urlaubsfohrt in die toscana bzw lossch dir von ihm die umschreibung mochen..

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So, hon jetzt mit meiniger schweschter gredet.. de hot eh im April vorkopt noch florenz zu fohrn... i glaab hem fohr i oanfoch mit und schaug amol ob dr Typo no bei der adress wohnt, de im biachl ungebn isch...

Gruas, Hansi

p.s. hot epper erfohrung mit reparaturen von targas.. untn isch mir lnks a holbe zohl ausgebrochn

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

I hon zem oanfoch von aner guatn Targa an Obdruck von der gleichn Zohl gmocht und aushärtn glossn.

Dernoch legsch die Targa af den Obdruck drauf und giasch in fahlendn Stuck mit irgendan Material aus. I hon an 2-K-Kleber gnummen, obr es geat a normaler Karosseriekitt. Eppes flexiblers isch logisch nia folsch, weil der Karosseriekitt bein erschtn kloan Verbiagn bricht.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

servus.....bin der Hannes

nett soviele Südtiroler do in den Forum ounzutreffn!!!!

da i momentan mein erstes Projekt- Alltagsblock :-D (Malossi136) fertig gmocht hon, hn i a schun a 2tes in Aussicht (160 Polini ver Honda NSR, wgk).....und dazu hobn einige ve enk sicherlich guate Ratschläge und Tipps bzgl. Blockanfertigung mit Plott usw.

zum Malossi:

136 Malossi- Membran(Malossi-Stutzen)- 1 mm höher(3mm Plott)

Getriebe: 27er

Vergaser: 26 Malossi momentan....muas ober a 30er ai...mol schaugn->26er passt mir besser firn Alltag- weniger Verbrauch ecc...

Auspuff: Zirri (new) drahnt meiner Meinung noch gleichmässiger in Gegensatz zun oltn Modell und hot in di untern Drehzohlnbisl a bessere Leistung

und wia gsog des isch momentan mein Block und der negste isch in Orbeit!!!

hn leider kuane fotos ve den Block....wenn Gelegnheit besteat tua i poor inni....

nor loss is mol...

serz

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

servus.....bin der Hannes

nett soviele Südtiroler do in den Forum ounzutreffn!!!!

da i momentan mein erstes Projekt- Alltagsblock :-D (Malossi136) fertig gmocht hon, hn i a schun a 2tes in Aussicht (160 Polini ver Honda NSR, wgk).....und dazu hobn einige ve enk sicherlich guate Ratschläge und Tipps bzgl. Blockanfertigung mit Plott usw.

zum Malossi:

136 Malossi- Membran(Malossi-Stutzen)- 1 mm höher(3mm Plott)

Getriebe: 27er

Vergaser: 26 Malossi momentan....muas ober a 30er ai...mol schaugn->26er passt mir besser firn Alltag- weniger Verbrauch ecc...

Auspuff: Zirri (new) drahnt meiner Meinung noch gleichmässiger in Gegensatz zun oltn Modell und hot in di untern Drehzohlnbisl a bessere Leistung

und wia gsog des isch momentan mein Block und der negste isch in Orbeit!!!

hn leider kuane fotos ve den Block....wenn Gelegnheit besteat tua i poor inni....

nor loss is mol...

serz

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

... je noch dem wia schnell du fohrsch.. !? :-D

wenn schaugsch ollaweil ca. 90-100 zu fohrn fa boazn ina 3 stindlen...

i glaab i wers gas feschtklemmen... so zwischen 90-105 .. und don vom Brenner bis IBK sichr über dia Autobohn...

wann fahrst du nacu landshut zum vespatreffen

Also wir fahren am 13.4 zu drit in einem Transporter und mit Vespa im Gepäck nach Landshut... why? willste auch kommen?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

am beschten füllsch olls mit Fettn aus. Wou Fettn isch, konn koa Feichtigkeit eindringen :-D

@hansi

in 2 stund bisch mit der Vespa sicher draussn. I bin in 5 Stund bis Augsburg gfohrn.

[stänkermodus ON] Mit der Lammy kannesch magari doppeltsoulong brauchn, gell werner? :-D [stänkermodus OFF]

Iber der Autobohn schneidesch sicher an guatn Stuck o, weil die Stroß unter der Europabrugg isch gonz schian länger und kurvenreich. Obr ban Vespafohrn isch jo eh der Weg es Ziel und wenn's nit grod Winter isch und die Stroß hintern Brenner eisig isch, nor isches a gonz a nette Route.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

i glaab i wers gas feschtklemmen... so zwischen 90-105 .. und don vom Brenner bis IBK sichr über dia Autobohn...

Also wir fahren am 13.4 zu drit in einem Transporter und mit Vespa im Gepäck nach Landshut... why? willste auch kommen?

logo wir fahrn um 8 los von garching da um 10 der corso beginnt

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information