Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

so iaz obo fotos mochn

jo nochar hop iatz. willi heint nou sechn :-D

und kanschen nit schnell amol in an grüscht inniheibm und schaugen wias mitn insaugstuzen und in auspuffkrümmer tuat, hosch jo so viele troppln drhuam umerstian :-D

achjo und vermess amol die membrane, ob die tassinari iberhaup passt. (gleiche größe wie die rd membrane)

Bearbeitet von V5B3T

Bildo gibs do

msst001.jpg

msst003.jpg

meara moch i net do Solo hot jo von olle winkln fotografiert des ding

membranmoße schreib i ins SST Topic inne

lei soviel es isch a gummierte 4 klappnmembrane mit Stahlklappen

und wirklich gruas ischse a net :-D

megnin in rohmen inne hängen brauch i an fächerschleifa earschtl sischt bring i in zylinda net afn block aufi

Bearbeitet von Werner Amort

kopf isch a orginaldo dobei meineserachtens

wia isch des mit a zentralkörze?

gang sell inna fullframe?

man kannat zwor one weiterns an malossikopf odo so montiern

obo do orginale hätt holt in vorteil dass man zylinda und kopf separat voschraubn konn

wia ban a fuffi also

sel taugat mir schun

der hot holt an komischn brennraum :plemplem:

ksst001.jpg

ksst002.jpg

ksst003.jpg

Bearbeitet von Werner Amort

hoi

also andi, vielleicht losst sich jo nou wos ban preis mochen, wenn mir 2 oder 3 nemen.

wie schaug des nor aus wegen die stehbolzen. I tat sogn uanfoch a M8 gewinde innischneidn. des weart woll a gian, oder? :-D

andi, rundfräsen kannsch jo du, oder?

also geil war des schun, boa :sabber:

i wear ober an malossikopf nemen :-D

stehbolzen sein glab i 54/54 und bei vespa 54/52

sie miasn entwedo leicht versetzt wearn odo di löchi im Zylinda aufgibohrt

SUCHE SCHWOASA

a jo und weil mir suüdtirola in de 4 toge uhne gsf net gschlofn hobn

sein do die beiträge wosn mir in do sebn zeit af www.suedtirolla.de.vu gschriebn hobn

171   Datum: 2004-10-11 16:01:34werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
is gsf funkt wido i schlog for mir setzn insre diskusin sebn fort do: http://www.germanscooterforum.de/index.php?showtopic=43285&st=510entry586373 
170   Datum: 2004-10-10 20:01:08werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
hoi stefan 
i hon dirse gwel heinte kemmen zruggebrengen obo bei dme wetto *kotz* 
ps steafan kanasch mir net ausasuichn di motornummern von do pkxl??? de mit zwoa scholtzüge 
weil i brauch a xl kupplung 
es gib gerüchte dass is forum ob munta wido funkt 
ps olle einzelheitn von meinen motor http://www.freeforumzone.com/viewmessaggi.aspx?f=32809&idd=461 
169   Datum: 2004-10-10 19:30:04VB1T-Fahrer ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
Hoi Werner, han i net gewißt dass es is GSF nimmer gib, sell isch eweig schode. Sem hasch ja wieder epes zu tian fürn Winter. Super dass du des do gemacht hasch, du bisch oanfach spitze. I fohr morgen drei Wochen nach Lyon. Guats basteln und die Biacher mogsch lei kolten derweil. 
168   Datum: 2004-10-10 19:22:50VB1T-Fahrer ( [email protected] / keine Homepage) schrieb: 
I leg wert auf Originalität 
167   Datum: 2004-10-10 16:57:12werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
70% sell gitrauat i mi net ban dr sst somo 66 hon i mir amol gidenkt odo so obo earschtl wear i den oanfoch montiern und fohrn i will jo segn wos a niado oanzelno schritt bring... 
wegn foto 
jo feiri wos ischen mit dir grot an parabellum doleg und koane mochn 

obo i bin jo net asou asou schaug do dr aus innen http://img54.exs.cx/img54/8004/20040608142308.jpg die strömer öffnen (51mm hub und ut untn bündig kanäle) so um di 130° do bootport lei holbis aslonk und ausloss woas i net do polini isch do viel schindar 
5 schian glechmäsig gruase kanäle (wo issch do sabber smily) http://img54.exs.cx/img54/9242/20040603223215.jpg und is geilschte isch der isch kolbngesteuert 
do kamasch a leicht innin orginal vogasaloch inne 
wegn gsf 
des beruhigt: http://www.google.de/search?q=cache:VG1QCLrMaIcJ:www.germanscooterforum.de/+germanscooterforum+&hl=de 
166   Datum: 2004-10-10 15:55:31feiri ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
also i glab mir wearn do wegen n gsf sauber von die mods und in maniac verorscht. des isch epr olles wiederamol lei a bleidsinn und dei hoben suine gaudi drbei. 
achjo bevor i nou epas vergiss: bin heint mitn uan gwesn in eurocili dear mi gstopft hot orlupfen. schaug gonz geil aus innen. foscht wia a sst zyli. 
und nor honn i nou von sou an onderen stift sein mr2000 mit auspuff mebrane kopf und insaugstuzen begutachtet. extrem scheiss gussquali vom zyli. in die überströmfenschter sein richtige guss pulver pazen auf die seiten zui. volle minder. mol schaugen ob dear epas geat bun nechtsen rennen! 
165   Datum: 2004-10-10 15:48:27feiri ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
obr ausen polini muasch a schun epas auserhouln dass er geat wia a plug and play sst dr tat i amol sogn! @wenne moch amol a foto von der laufbohn innen mit boostport und epas zu vergleich zuiheibm. des mit die ringe scih saubleid. nor konn man wieder lei ca. max 68-70% aulossbriete mochen. 
164   Datum: 2004-10-10 13:55:08mane ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
wos sogs eis drzua?? 
163   Datum: 2004-10-10 13:53:39mane ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
ach i denk deis mitn dr loss i amol (zumindescht dei saisoun) Und wenn amn denkt in rotax af1 kriag man jo a "schun" für 330?(jo i woas wossrkialung...) obr wenn man sich an reinen QM-racer aufbauen will geat mit selmman sicher a Stuck mear.. 
I honn sellm amol a weilele mitn amazombie pms gschriebn weign Fremdzylindr ... sellm hot er gschriebn dass dr polini sst standart so ca. 14-15 ps und dr DR ca.13-14 Ps hot... Lougisch konn man do nou viel ausrhouln (siehe scauri) obr ob sell af ounhieb ban 1.sten Zylindr geat wog i zu bezweiflen.. Außerdem glab i dass ban Polini sicher a nu viel geat(z.b. Gerhard) weil 18.5 ps muass man earscht amol ausn SST ausrhouln!! 
Also ... sou sichs holt i;-) 
162   Datum: 2004-10-10 13:07:18werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
wia gsogg für 70? find i den saugeil obo für 250? woas is net :-/ 
161   Datum: 2004-10-10 13:05:10mane ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
Hoila wenne du i bin a bon ibrleign oub i mr an sou an Dr kaffn soll?? 
Sogsch du dass der nicht gscheids isch (i moan deis sein 250-? lei fürn Zyliund sell isch schun a Geld!!) 
160   Datum: 2004-10-10 12:35:40werner ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
wia gsogg do dr schaug holt aus wia a orginalzylinda innen lei holt an mikrign boot port hotta meara obo der fan scauri wart schun awian ondort ausschaugn innen;-) nou a nochteil vom dr 
oan kolbnring isch a gussring und do ondre schun a stohlring und is glück wos du mit di gussringe hosch kennen mir jo;-) 
wos tuischn mitn auspuff feiri forsch a auson stuasdämpfa fir? 
und iaz für mi am wichtigschtn wo kon i mein block aufschwoasn lossn planen und (ginau) spindln wissat i in rodeneck a möglichkeit obo schwoassn :-/ 
und übohaup feiri sog amol in gerd und in mane dassnse amol do innaschaugn solln!!!! 
159   Datum: 2004-10-10 11:48:57feiri ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
du dr scauri hot jo a mit an dr sst gwunnen(auf et3.it). nor wearn mir sel schun a drrichten )) 
158   Datum: 2004-10-10 11:37:50werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
jojo des isch a umgibauto orginaldo sst 
obo a net soffl ondort wia do dr 
157   Datum: 2004-10-10 11:35:54feiri ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
du werner dear sst zyli auf dr et3 seite isch ober epr kuaner. dear hotn mit 52 hub und 9 kialrippen. es sein decht lei 8 odder 6. und auserdem kimp mr dei soch mitn membrankosten und die boisenports zu die überströmer ziemlich walsch fir. 
edit: ups bu die kialrippen honn i mi verzeilt 
156   Datum: 2004-10-10 11:02:39werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
gsf soll von einem onderen forum übernommen wearn 
vogasa obon tretta tadat i net i tadat is loch zin rohmen zuidn awian vogresson nocha muis des asou a schliafn 
des do als beispiel: http://www.et3.it/images/CM%20rid/CM%20rid%2009.jpg isch jo a a motor wos in a pv hämgt 
i üboleg olleweil ob i mir net a orginallack pk richt den inzibaudn weill sebn ar meara plotz vor ollem beim auspuff 
un von di offizielln bisch a sichra weil wer rechnt schun domit dass oando a sella schiache pk frisiert 
und nou a vorteil war vorne kanat i a PXneu TROMMELbremse montiern de bremsat wia sau (schun bei der T5 gsegn) und schaug orginal aus 
amol schaugn wosn di walschn von mein motor hotn http://www.freeforumzone.com/viewmessaggi.aspx?f=32809&idd=461 
155   Datum: 2004-10-10 10:46:41feiri ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
servus mein sst sollet in mein pv rohmen inni. nou a vespa vertrog mein voter nit. tat sie ober nit af olltogsmotor auslegen. soll schun ordentlich feuer hobem! vieleicht drschneid i a mein grüscht und tua mir in vergaser neben in kurbler auser...(wou ischs tuifele von gsf???) woasch schun epas nuies vom gsf???? 
154   Datum: 2004-10-09 12:28:38werna ( [email protected] / keine Homepage) schrieb: 
Wenn oans will a bild do innestelln nocha oanfoch bei http://www.imageshack.us/ ist bild "hostn" und di url fan bild do inna kopern (is gleiche wia fria lei holt uhne [img=und] ) also ols wos dozwischn isch 
nocha muis manse holt unklickn 
so do sein bildo vom sst http://img34.exs.cx/img34/2341/sstmontiert001.jpg 
http://img34.exs.cx/img34/2884/sstmontiert002.jpg 
http://img34.exs.cx/img34/2185/sstmontiert004.jpg 
http://img34.exs.cx/img34/5708/sstmontiert006.jpg 
so i gea iaz oans trinkn 
153   Datum: 2004-10-09 10:43:34Werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
jo iaz woas i nicht heint isch olmobtrieb sebn lockt do budl 
vieleicht bau i in motor nou gach in an rohmen inne 
250?? nojo i woa net ob a sell wert war do polini ohne froge do sell isch geil obo do dr i woas net 
der schaug aus wia a orginalo (sst)lei hot mit an mikrign boost port :-/ 
so übernahmegschichtn hon i a keart keine ahnung ob do eppas drun isch 
www.scooter-point.de glab i keine ahnung 
nouamol wegn sst und vogasa brum bausch deinign net gidrahnt au zin an richtign viertlmeilerenna 
an stroßnmotor bau jo i schun i hon schun amol im forum von et3.it gfrog hon obo a koa ontwort kriag nou holt 
mogsch lei schaugn a jo und wosch isch iaz mit do bestellung bei worb5 
152   Datum: 2004-10-09 09:58:03feiri ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
servus leute. super idee wenne. ihon grod in chat drinn glesn dass es von einem onderen großen scooterforum ibernommen gworden sich. stimp sel oder isch sell wieder mol lei käse???? i wear mr iatz epr a gian an sst dr kaafn holt um 250 öres. achjo und wenne schreibsch mr nor wenn schaugen konsch wias mitn insaugstuzen passt.  
151   Datum: 2004-10-09 09:41:51Werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
sell woas niamand so ginau 
gerüchte gehen von nima finanzierbar bis technischer defekt 
150   Datum: 2004-10-09 09:06:44100 spezial ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
wos fahlt eigentlich in GSF?? Ps: guate idde mit der site!! respct 
149   Datum: 2004-10-09 07:00:49Werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
so I hon iaz an fächerschleifa kriag und i gea iaz block ausspindln 
MEHR POWER harrharr 
späta gibs bildo! 
148   Datum: 2004-10-08 20:18:45Werna ( keine Email / keine Homepage) schrieb: 
Hoi iaz weils GSF nimma tuit han i gach de "seite" gimocht als ersotz fürs gruß an die südtirla weil mir miasn ins jo verständign 

hoi

also folgendes

wegen inzere sst zylinder. hon den hein mol oungschaug, der hot ober a stohllaufbuchse(war mir jo egal) ober der soll iatz af uanmol 280 kosten (weil der ******* vent=inzer local dealer a nou epes verdianen will) :puke: :puke:

i sogs enk, i kriags in di eier :-D :uargh:

ober der typ hoast rozzante alessandro und isch vo conegliano (Treviso), der den sst zylinder nou logernd hot :-D

i hon grot a pm vom 99obemar kriag!

mit den text

Hoi, wie geats?

Hosch haint Südtirol heute gschaug? Sem homse Vespa-Trial fohrn fohrgstellt!!

Do sanse mit heachagelegga Specials 130cm³ durchn Wold gfohrn, des san so Brixna. Hosch fa dei schun amol epas kheart? Weil do gibs sogor Europameisterschaften und dei san a pormol 1. wortn.

Na obo in TV seinse schun schwoch gfohrn do binne mit meina CROSS-200er schun ibo zachere orte gfohrn :-D ))

Vespa-Grüße Martin

wia geil isch des denn

und nocha nou in meiner nochborschoft!!!

mit de miasn mir kontakt aufnemman

a nor mochsch du des ibrn vent :-D . hat mir a kennt infolln in sem amol zu frogen :uargh: :plemplem:

polinis waren schun geiler als dei dr, ober wenns die sel zu an guaten preis gib, nojo :-D .

i hon men 130er polini block sem von irgentan oungestellten von der zingerle metall mochen glott. sell war woll in brixen oder umgebung oder??

i hon sem nix gezohlt weil von mein kollege dr voter drausen georbeitet hot.

wor ollerdings nit grod 1 klasse gschwoasen, hot ober kep und isch gfohren ;-)

honns a grod gsechn des im südtirol heute. holbwegs geil, ober schun foscht a vespavergewoltigung, mit die schianen pv's :-D(

Gottseidonk funkts gsf wieder

bun kulu iberströmer isch ausen aufgeschwoasn und bun inloss richtung kulu a und des loch drunter.

woas a nit wos dei do fir a komischen schwoaszuasotz gnummen hoben dasses grian weart :plemplem: :plemplem: :wasntme:

Bearbeitet von V5B3T

hons jo schun im südtirolla gästebuch gschrieben ober noumol epas zun mr2000.

bun kpf hoben ei uanfoch irgentuan hergnummen und sem auftrog gschwoasn und noue qetsch ausedraht und iatz sein olles luftblaterlen do wou dei gschwoasn hoben. :-D richtig scheise eben.

bin gsponnt wia des mr2000 kit nor geat in friajohr.

sem gibs sicher epas zu sechn bun sem rennen. mir hoben sogor an kluanen nighter geplant drnoch aufn groasen parklopz von dr tolstation von lastcher skigebiet (= :puke: ) ober dr parkpülotz isch in friajohr und herbst gonz nützlich und man hot a rua von onder leute ;-) .

mann mann frei i mi aufn friajohr und auf die nächsten rennen :love: :love:

:-D

hoi

du feiri, des isch sou. i hon eigentlich mit den händler selber grett und er hot gsog sou ban die 250 soll er kosten.itaz hon i ober den gestern nit derwuschen und er hot in vent in zylinder oubm glot. i muas iatz schaugn dass i den negstn manta triff, nor geat sicher epes.

@werner

der typ (sicher sou um die 60) hot mi ounkaut, wos i mit den zylinder tua und hot glei gfrog ob i den in die vespa installiern mecht. i an grins draufkop und nor hot er ounkep zu erzähln, über 30 ps usw ;-):-D

also sobolds wos nuis gib, i loss es enk wissn

ajo, hobs gsegn im oldie topic, von der auktion in mailond :-D

jojo nor wear i schaugn dass i snechste mol bold i sou epas zu sechen kriag di digi cam mit hon. mocht holt a a bleides bild wenn man vor der konkurenz siune zylis oliachtet :-D .

nojo die 30 ps find i schun a bissl optimistisch :plemplem:

wear morgen auf olle fälle amol bun vent oubm vorbeischaugn und mir den zyli amol ounschaugn gian. ;-)

@ wenne soll i die digi cam mitneman :-D:-D