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Geschrieben
A sou...

I hon gmoant, Du hosch sie nou nit bschtellt ghob.

Passt schun. Wenn suscht amol eppes brauchsch, i hon nou a poor Fuffi-Toaler ummerliegn.

Servus

Topper

jo klor brauc i toale... unbedingt a plastikkreiz im special-lenker..(wo man die züge auerwerts inhängt)

und a funktionierende platin-zündung...

wenn eppas hosch ...wieviel und adresse bitte per Pm...

danke im voraus :-D

luk

Geschrieben

Hoi leute,

iatz bini noch guating 4 johr polini abstinenz entlich wieder on tour... :-D

lei a marder muani hot mr die dämmwolle ausen auspuff ausergfressen, dei isch viel zu laut...

Geschrieben
ähm sein mittlerweile ondre Karpf af Latsch odo brum geat des iaz? :-D

:-D

iatz muasi gian vergaser instelln, drahnt nou nit gonz schian aus...geat ober schun recht guat für 1,4mm quetschspolt.

Geschrieben
Hoi leute,

iatz bini noch guating 4 johr polini abstinenz entlich wieder on tour... :-D

lei a marder muani hot mr die dämmwolle ausen auspuff ausergfressen, dei isch viel zu laut...

:-D wos fir setup? polini 130... vergaser ,puff..etc.

bin neugierig... :-D:-D

luk

Geschrieben
servus andi.

jo hosch iatz den polini endlich bagong? weart schun gach zeit...

wieder 1/4 meile aufn highway? :-D:-D

isch nit souweit kemen, mir hots geschtern schun die erste kupplung pulverisiert. olm bold sie in reso kimp schleift sie lei mear. wor ober nogelnuie kuplung...

i hof die xl2 kuplung heb mear.

@luk

130polini, membran direkt über beide hälften, 30er tmx und drweil nou zirri bis dr franz fertig isch.

wia hosch du deine kuplung bzw. primär zun heibm gebrocht? brauchet umpeding epas stärkeres für dr kuplung. hat nit gmuant dass dei lei sou wianig heb.

@all

woas jemand die steigung von kegel von der nebenwelle?also do wou nir die kuplung auikimp?

Geschrieben

kupplung van rotax oder wos..? :-D

isch momentan a falc drin..ober af dein motor brauchsch die sell nett

i tatt amol die xl2 mit storke federn (worb) probieren...

wenns sell nett hepp...schreibsch mar noumpl nor sogider

wie i die xl2 auf max aufgepimmt honn... hott ba afn rotax kurzeitig kepp...

luk

Geschrieben

du hosch obr schun gsegn dass die membran folsch gedrahnt montiert hosch... :-D

war gester latsch gwesn (worn afn stilfserjoch). wenn i gwisst het dass sie geat war i a springl zukert! :-D

hosch verschraubt odr gschwoasn?

Geschrieben (bearbeitet)
du hosch obr schun gsegn dass die membran folsch gedrahnt montiert hosch... :-D

hä? :-D

gschwoasn honnin.

hosch du nit a amol uan iber bouade hälften gmocht?

hot jemand an xl2 kuplung zu verkafen? meinige gibs irgentwia nimmer, muas mr jemand durch hoben...

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben
hä? :-D

hosch du nit a amol uan iber bouade hälften gmocht?

jo obr eben mit membran längs net quer.. :-D

selbr gschwoasn odr glosn?

jo muas mainign olm no reaktivieren, obr i brauch oan der mir den schwoasn konn, weil selbr konn i sel net!

Geschrieben

Hmm...

I moan, i hon des Toal von die Züge lai von an Rundlenker. Special sicher nit.

Platin-Zündung hon i a koane mehr. I moan i hon no a Spuale, a poor Kontakte und Kondensator in Ersotztoalloger.

Servus

Topper

jo klor brauc i toale... unbedingt a plastikkreiz im special-lenker..(wo man die züge auerwerts inhängt)

und a funktionierende platin-zündung...

wenn eppas hosch ...wieviel und adresse bitte per Pm...

danke im voraus :-D

luk

Geschrieben (bearbeitet)
jo obr eben mit membran längs net quer.. :-D

selbr gschwoasn odr glosn?

jo muas mainign olm no reaktivieren, obr i brauch oan der mir den schwoasn konn, weil selbr konn i sel net!

i honn mrn selber gschwoasen.

wiesou hosch du sie eigentlich quer inbaut?Vorteile?

hosch kuane ibrige 6fedrige kuplung?

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben
Hmm...

I moan, i hon des Toal von die Züge lai von an Rundlenker. Special sicher nit.

Platin-Zündung hon i a koane mehr. I moan i hon no a Spuale, a poor Kontakte und Kondensator in Ersotztoalloger.

Servus

Topper

hmm...s toal van rundlenker brauch i leidr net..

zündung honn i mittlerweile aufgetriebm ... decht danke :-D

i

wiesou hosch du sie eigentlich quer inbaut?Vorteile?

strömungsbedingt... austritt welle...

obr... :-D

Geschrieben
hmm...s toal van rundlenker brauch i leidr net..

zündung honn i mittlerweile aufgetriebm ... decht danke :-D

strömungsbedingt... austritt welle...

obr... :-D

ausem sem grund honn i sie stehend inbaut, tats genau umgekeart sechn. und smeiste honn i mr sowiesou lei ogschaug... :-D

Geschrieben

hängt davon oh... wou duse platziert hosch...

wenn sou tief wia ban den kart motor do.. ok...

wenn ober kante kurbelwangen tat i liegend...

obr egal...sou extrem tragisch wearts net sein.. :-D

jedenfolls weitr sou..

luk

Geschrieben (bearbeitet)

na honn des mitn dyno nia probiert. tati ober gearn ausprobiern. wos brauchts olles drfir? hot jemand af die schnelle an anleitung?bin zu faul fir die suche... :-D

na videos honn i kuans. a por foto hatti wärend dr entstehungsfase...holt lei mitn handy...

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben
af wos firan zylinder hosch denn gebaut?

polini.. offen? sprich steuerzeit - auslass...

oder wos onders?

luk

na malossi! stuierzeitn nia nochgmessn! ;-) 1mm untergleg ausloss und inloss beorbetet, blockscholn gschwoasn.... ols zom! lai di stuierzeitn hon i nia gmessn!

inzwischn hon i nou a 22-er getriebe verbaut, weil mr s 24-er zu long wor! :-D 34-er vergaser! selbergmochtn insaugstutzn, zumindest an toal di lamelln und in kostn hon i van an koleg! :-D

iatz hengs mi ban instelln bisl her! :-D keine ahnung sie tuat nit des wos sie sollet ober kimp ols nou! :-D:-D

Geschrieben (bearbeitet)

@pfatsch

nit letz. wia schaugs aus mitn weisen stuan ibr dr groden? wenn bisch amol umer af nobet?

weil schunscht tua i morgen in motör auseinonder...

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben
@pfatsch

nit letz. wia schaugs aus mitn weisen stuan ibr dr groden? wenn bisch amol umer af nobet?

weil schunscht tua i morgen in motör auseinonder...

nit asnond tian! iatz geat si mol gor nimmer! mocht fehlzindungen und sing nimmer inni! wohrscheinlich isch dr flotterkeil hin! ober wer mr schun mol schaugn! :-D :-D

Geschrieben
@pfatsch

nit letz. wia schaugs aus mitn weisen stuan ibr dr groden? wenn bisch amol umer af nobet?

weil schunscht tua i morgen in motör auseinonder...

iatz woas i nimmer weiter! wohrscheinlich konsch den motour lai mol asnond tian! weil keil wors nit, nor hon i a nuie zündung, flottr und a onders CDI probiert! wors ober ols nit! vergaser ischs glabi mol a nit! ober bo muas ersch schaugn! :-D

Geschrieben (bearbeitet)
na honn des mitn dyno nia probiert. tati ober gearn ausprobiern. wos brauchts olles drfir? hot jemand af die schnelle an anleitung?bin zu faul fir die suche... :-D

na videos honn i kuans. a por foto hatti wärend dr entstehungsfase...holt lei mitn handy...

geil... :-D

honn a mitn gedonken gspielt an zonkloppboren kluan prüfstond

za bauen , der in kofferaum inne geat mitn laptop...

honn s programm schu mol orglodn ´( http://atom007.heim.at/tmt/gsf_dyno_de.html )

@ 100 spezial...

weil i jo a sellettra zündung honn ( sprich kuane lichtsignale )i eigentlich lei di möglichkeit

aufzanemmen und sell geat mr af die eier...

referenzdiagramm vannen P4 honni i iatz jo ..

froge: wenn i a kluan elektromotor ( mit kuan wiederstond ) mittels holterung

afn block montier, und ban rotor untreib... kreag i zem de signale de i brauch?

drehzol iber der kerze (muas imer uan zulegn)

und die zündung geat norr unter lost besser inzastellen...

mit der elven box muas i nou tests mochen..

2° ibr der kerze und an endlos endscholter af der rolle kannets a gian...

obr sell honnimer eigentlich net untian gwellt... :-D

die rolle muas ziemlich schwar sein honne mol glesen... :-D

@V5B3T losch porr news hören , wenn eppas zan lafen gebrocht hosch..OK?

luk

Bearbeitet von lukulus

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    • Und dann ging das so schnell? Dabei heißt es doch wenn man ihn frühzeitig entdeckt hat man sehr gute Chancen. Ist wohl wie immer trotzdem eine Frage an welcher Stelle man sich bei der Gaußschen Glockenkurve befindet.
    • 50 + Lagersitz abgedreht   So steht die Felge genau auf Höhe der Kotflügelkante.
    • Hab mich auch lange mit dem Thema Rally 200 auseinander gesetzt.  Besitze eine restaurierte seit 20 Jahren die ich selbst damals aufgebaut habe, hatte die letzten 20 Jahre sehr viel Spaß damit und war immer ein zuverlässiger Begleiter auf langen Touren,  VWD zwei mal, Alp days öfters usw.  Hab mir jetzt noch eine gelbe o Lack sonnengelbe aus Japan gegönnt, die Woche fertig geworden mit 265 quattrini.  Hat mich gute 16k gekostet bis alles fertig war.   Also wenn du eine seltene Farbe bei der Rally 200 suchst im o Lack die gut da steht, Falze usw. , ein guter Motor drinnen hängt, das ganze auch noch eingetragen ist und fahrfertig ist alles unter 15 k billig.   Du kannst dir schon was restauriertes oder ranziges für unter 10 kaufen , aber wenn du die nach deinen Wünschen mit Motor ausstatten willst, Tüven usw . , dann landest auch wieder bei meinem Betrag.   Daher mein Rat,  spar noch mal 5 und kauf dir was vernünftiges, darunter machst nur Kompromisse die dich später ärgern.    
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