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Geschrieben

Sou iatz bin i a wieder mol do ;-):inlove::crybaby:

@luk: Ulten isch a genials talele! :inlove:

mfg. v0n_patsch :thumbsdown:

verdommp...erst grod aufgstonden... binn nou bis 12 af die weg gwedn...

gleiamol muas a raumschiff a roschtn... :crybaby:

NSR oder 123er rotax? :crybaby:

luk

Geschrieben (bearbeitet)

verdommp...erst grod aufgstonden... binn nou bis 12 af die weg gwedn...

gleiamol muas a raumschiff a roschtn... :thumbsdown:

NSR oder 123er rotax? ;-)

luk

ospele, sem hosch a weil durchkoltn! :-D

NSR nimer!

iatz hon i van a 125-er gasgas in zylinder! :crybaby: i hon lai ongst dass in lai mit kialrippn nit drkial!?!?!? wos sogs eis bzs wos glabs eis?

ajo und des isch dr zylinder van dr gasgas van koleg, und do hots olm in kopf und kolm sou kluane lechlen bzw maggen innigschlogn als ob wos kluans in zylinder drin gwesn war! va wos kantn sel sein??? (Kurblwell???) weil di kerz ischs holt mol nit, ajo und s wolzenloger ban kolbenbolzen und und pleil hots a olm gekillt! (sem hot olm uane wolz gfahlt!) ;-):inlove::crybaby:

@feiri: hon gsegn du hosch di gleiche idee kop! :crybaby::inlove:

Bearbeitet von v0n_patsch
Geschrieben

@luk: ok mochi mrg, bin iatz zu faul nu in dr garage onizurennen foto zu mochn! :crybaby::inlove::thumbsdown:

jo van a motard hon in oer, ober isch jo ober dr motour isch jo es gleiche bis af dr ibrsetzung! ;-):-D:crybaby:

@feiri: na hat lai a erster gwellt an wosserkialten af luftkialt umbauen! ober iatz loss in mol vourlaifig wossergekialt! ;-):inlove::crybaby:

mfg. v0n_patsch

Geschrieben

@feiri: na isch kuan direkter, und jo sou a bisi wos schun! ;-)

isch van a gasgas! :crybaby::thumbsdown:

@luk: jop isch geklemmt! Woas i nu nit genau ober wohrscheinlich lai a stufenrave mitn motour var aprilia odr sou wos! :inlove:

Cazzo, heit hob mr schun in erstn block verhaut ban schwoasn! Mir hobns ibrtriebn nor hotsn zouchn, und des wor mir holt schun zu viel! hehe

ober der 2 isch schun ounkep! :crybaby::inlove::crybaby:

Geschrieben

Wiaviel Hub hot dear? wos nimsch fira Kurbelwell? Weil bun seman iberleig i a olm nou ummer...

54,5 isch der Hub! sel ischs greaste problem weil i muas mit dr flotter anu an cm ausi.... na gor nit, sou wenn er wossergekialt bleib miasets sou a gian! :crybaby: :crybaby: sem wer mr ins lai wos mochn lossn miasn oder sou! :crybaby::thumbsdown: oder wia hasch dus mochn gwellt! weil 54-er wellen kriagsch schun, lai wenndon mecht i schun ba di 54,5 wenn nit 55 bleibn! :inlove: :inlove: ;-)

Geschrieben

54,5 isch der Hub! sel ischs greaste problem weil i muas mit dr flotter anu an cm ausi.... na gor nit, sou wenn er wossergekialt bleib miasets sou a gian! :crybaby: :crybaby: sem wer mr ins lai wos mochn lossn miasn oder sou! :crybaby::thumbsdown: oder wia hasch dus mochn gwellt! weil 54-er wellen kriagsch schun, lai wenndon mecht i schun ba di 54,5 wenn nit 55 bleibn! :inlove: :inlove: ;-)

i wear eper lei bun 54 hub bleiben und olles zom afn sem ounpassen, isch glabi am uanfochschten...

Geschrieben

i wear eper lei bun 54 hub bleiben und olles zom afn sem ounpassen, isch glabi am uanfochschten...

jo sel isch sicher s uanfochste! lai der hot original schun an 54,5er hub deswegn! :thumbsdown: ober jaja wer mr woll wos drrichtn! :crybaby::crybaby:

Geschrieben

na woas i leider nit!

ober weri mol omessn! :thumbsdown:

Hosch dr nor schun iberlegg wos fira Stuierzeiten mochsch? I honn sem a bisl a Prob., weil ohne Auslosssteuerung isch meine Auslosszeit ziemlich hoach oubm...

Geschrieben

Hosch dr nor schun iberlegg wos fira Stuierzeiten mochsch? I honn sem a bisl a Prob., weil ohne Auslosssteuerung isch meine Auslosszeit ziemlich hoach oubm...

i loss si mol sou wia sie sein! weil dei geat jo sou schun unmeiglich guat (dr zylinder holt mol) und nochher wos mochn geat olm nu! :thumbsdown: =)

Geschrieben

@luk: mrg nor böckstodl??? :inlove::crybaby::thumbsdown:

na,,, binn nicht oben gwedn.. honn drfir in zylinder fertig gmocht :inlove:

membranpfann plan gfräst und gewinde gschnittm, auslossfläche und zylinderfussfläche

geplant! wear iatz gian die kanäle leicht vorentgraten und norr kimmp er in die schochtel

noch holland !! honn eigentlich gwellt onfongs jänner schu zan schichten tian...ober... :crybaby:

stell heint später nou a poor fotos inni...

luk

ps: geatz ba dein zylinder lei mit nochhohnen oder isch die schicht durch..? sprich nui schichten..?

Geschrieben

na,,, binn nicht oben gwedn.. honn drfir in zylinder fertig gmocht :crybaby:

membranpfann plan gfräst und gewinde gschnittm, auslossfläche und zylinderfussfläche

geplant! wear iatz gian die kanäle leicht vorentgraten und norr kimmp er in die schochtel

noch holland !! honn eigentlich gwellt onfongs jänner schu zan schichten tian...ober... :thumbsdown:

stell heint später nou a poor fotos inni...

luk

ps: geatz ba dein zylinder lei mit nochhohnen oder isch die schicht durch..? sprich nui schichten..?

jo i hons mitkriag dass nicht worsch!

super! nor geat sie woltaboll! es miaset fost glongen wenn in mit sou oagene polierstianlen durchpolier! :crybaby::inlove:

nor geat des schun!

simmi

Geschrieben

probiern schodet sicher nit!

nor sig i jo weiter! :thumbsdown:

klemmp zemm wou du poliersch... honne ols durch, wor sogor nou schicht drauf!!

wenn schicht drauf... diamanthohnen lossen! meine meinung...

isch olm risiko... vollgasklemmer af an sellan zyli steckt "kuane " vespakurbel weck!

luk

Geschrieben

klemmp zemm wou du poliersch... honne ols durch, wor sogor nou schicht drauf!!

wenn schicht drauf... diamanthohnen lossen! meine meinung...

isch olm risiko... vollgasklemmer af an sellan zyli steckt "kuane " vespakurbel weck!

luk

ospele! hehe jo schicht war schun nou drauf! :thumbsdown:

wos tatn des diamanthohnen kostn???

guat zu wissn! :crybaby: :crybaby:

simmi

Geschrieben (bearbeitet)

Souwoll, iatz honni amol olls mit CAD zeichnet, schaugen ob des nor in Wirklichkeit a olls asou zompasst wia i mirs vourstell :crybaby:

Snexte isch nou die Aluplott bstellen gach amol und nor wenn man endlich amol Zeit hat konni nor lei mear olls fresen :thumbsdown::crybaby:

Woas jemand an gscheiden Ourt wou i uane holbwegs zun an Preis herkriag? Moße: ca. 155x115x45mm

Bearbeitet von V5B3T

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    • Hab' ich getan. Du schreibst, mit der Leistung (blaue Kurve) ist das Ding nicht fahrbar. Dem stimme ich zu und wollte das mit der Bemerkung "wenn man das auf der Straße fahren wollte" nur unterstreichen. Ich würd's nicht wollen, dafür fehlt mir auch die Erfahrung mit so viel Leistung. Ich bin nur Minderleistung bis knapp 22PS gewöhnt und das reicht mir völlig im Alltag.   Zur Frischluft und der Lüra-Abdeckung finde ich in der Predigt nix.
    • Hut ab und ehrvolle Anerkennung…   möchtest du uns verraten was an der Luftzufuhr im Rahmen geändert wurde?  …wie z.B. Loch oben und unten vergrößert, Rahmenlöcher oder Röhrchen, Venturi innen ans Loch wo außen der Schlauch drauf kommt, Rohr durch den Tank …usw.???  ..da ich bisher in der Hubraumklasse noch nie mit nur 0,5 Ps Reduzierung durch weglassen des Schlauchs in Verbindung mit einem größeren Deckel ohne weitere Bearbeitung hingekommen bin… (liegt vielleicht auch an mir)   sollte das auch deinem Geheimnis unterliegen akzeptiere ich das natürlich. Da du das ja auch gewerblich anbietest, wir hingegen das nur als Hobby betreiben.   …finde aber dass das GSF dann nicht ganz der richtige Ort ist…  hier lebt das doch auch in gewissen Maße vom teilen der Errungenschaften/Veränderungen… Das ist aber nur meine persönliche Meinung.   Abschließend noch eine Frage… die 32,05 Ps vom Wochenende bei der Prüfstandsgaudi, war das der selbe Motor??? Nur anderer Prüfstand, oder andere Veränderungen? Wurde dort auch mit Deckel und ohne Schlauch gemessen? Oder mit Schlauch?   hätte nicht gedacht dass mit dem schmalen DS PX Einlass diese Leistung zu holen ist… nochmal mein Kompliment…    
    • Hier aus der Support Aktion die Schnittdateien. Sie sind mit lizenziert mit https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.de   Also sie darf verwendet werden aber kein Geld damit gemacht werden. Weitere Spenden an das GSF sind willkommen.   Viel Spaß.   https://wrenchdog.org/8_11_20deg_gsf_wrenchdog_konenlehre.svg    
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