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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

miasset in block firn Nr.5 glosperlen-strohlen, wos do jemand wo se des tian / bzw preis...

muan do in raum südtriol... 3cm grober dreck isch weck, ober der isch sou eppas van aungfressen...30 johr olt und s erschte mol gschpolten.. genau wia i se am libsten honn für protos... :thumbsdown:

luk

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es leben di 2-takter! volle geils toal! :thumbsdown:

hat a mol uan richtn gwellt, weil mit hatn mol wos zomgrezlt mit a 2 250ccm Cr-Zylinder.... :crybaby:

Hon mi bei dr ASI erkundet und es isch don bold dr erschte Trabbi mit ASI... vieleicht honi don sogor in oanzigen Trabbi der in Italien ungemeldet isch :crybaby:

Bearbeitet von vespahansi
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jo sel ischmo schun klor! :crybaby: es muss jo et a perfekta primavera odo et3 sein ... i kafat oana zi restauriern und nochan dohoam in a schauglasl inin zi stelln. Eventuell a a zwoata zi fohrn :crybaby:

Wichtig isch dasman no eppas draus mochn kon ob do motor laft odo et isch scheisegal :thumbsdown:

lg tom

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jo biochl isch mir a wichtig... woas jemand wenn i a vespa kaf mit deitscho zuilossung konn i de noa a af italien umschreibn? und wenn zb a auspuff odo wos woasn i a scheibnbremse ingetrogn isch , ibonemmse sel wenn i noa a italienischis biochl moch? :thumbsdown:

lg tom

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wia schaugs aus mit die 2 fremdzylinderbaschgler?

gibs schun news?

luk

hehe, wenn i a gmuant bin....momentan steat mol ols weil si ban koleg in dr schual oubn an fräser krahlt hobn, nor hot dr learer durchdrahnt und hot gsog iatz terfn si nix mear fir sich mochn! :thumbsdown:

sou longsom longsom beruhig er sich wieder! hehe

und holt van briaderle s vespele hon i gmocht! sem isch ober lai des drin:

102 pinasco

23-er alu getriebe

24-er vergaser

m3xc auspuff (den si nit richtig hear hot) :inlove:

und jo hehe

ajo und va mein oltn malossi hon i endlich mol di stuierzeitn ogmessn (genau) hehe:

ausloss: 191°

haupt-überstromer: 126°

neben-überströmer: 123°

weil heit kimpn dr nuibesitzer ohouln! :crybaby::crybaby:

lg. simon

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woas jemand fa enk vielleicht wo man ba uns time serts in M7 (für die Stehbolzen) herkriag?

I muan dr Waibl af Sinich, gleiamol nebnen OBI hot epas wenn i mi richtig erinnern konn. Hosch Gewinde ausgrissn?

Woas jemand wos i tian kannt wenn i a M8 wieder af M7 mochen mecht? Mit die time sert geat sel jo schun nimmer. Gibs do nou ondere insetz? Honn an Block mit M8 Zylinderstehbolzen, passt mr ober nit sou guat...

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edith: soweit i glesn hon schraufsch in m7 time sert in a m8 gweinde, also miaset des wos du vor hosch genau mit an time sert funkn.. waiblkennet iu molschaugn. werner wo hosch du deine gekaft?

Heb des nor wiedr guat, hof schun, oder:)

edith 2: feiri schusch kanntn glabi a helicoils gean...

Bearbeitet von 100 spezial
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    • Nachdem mich mein alter 122 mit stahllaufbuchse dieses Jahr leider von mir gegangen ist, hab ich mir einen 60‘er Pollini zugelegt  weil mich das mit dem wasseranschluss von der Seite eigentlich schon immer genervt hat hab ich diesmal die Kühlung durch die adapterplatte geführt ist ganz schick geworden und sollte auch gut funktionieren ;)  Adapterplatte ist 18 mm dick der Teil mit dem Gewinde 30 mm  schlauchanschluss ist dash 10 mit 12 mm innenduchmesser, querbohrungen 2x 10 mm  mit einer 56 mm Fabbri welle und 125 mm pleul komm ich jetzt auf 126/190, das lässt noch Platz nach oben… final  würde gerne so auf 130/198    hoffe man erkennt wie ich das gelöst habe  war ganz schön eng mit dem Krümmer da musste ich mehr wegmachen als mir eigentlich lieb war           
    • Sehr wahrscheinlich. Wenn du bei Ebay einen Artikel einstellst, gibt's einen Button, um dir von einer KI einen Text generieren zu lassen. Die Ebay-KI ist aber offensichtlich nicht sehr ausgereift.
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