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Empfohlene Beiträge

  • 2 Wochen später...
Geschrieben (bearbeitet)

gibts schraubernews afn summeer ai? :wacko:

@ werner ... bisch fanatisch gwordn? konnsch mol mitn steiner tom a tour mochn... sell isch a sou a mtb freak!! ;-)

luk

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben (bearbeitet)

jo, wetta ist suppa do.

war heid am gardasee unden und hob in tobole pizza gessn.

gestern über jaufenpass wors a traum wetta und suppa zum foran...dia gs is über pass gflogn :wacko:

morgn oder übermorgn gehts ans sellajoch ;-)

Bearbeitet von gravedigger
Geschrieben (bearbeitet)

sers leute!

wos geatn do??? nix lous olaweil in südtirouler topic??? ;-):wacko:

nor schreib i holt wiedermol wos hehe

wer mr wieder gian a nuis zylinderle zualeign, hot va enk jemend mol an 140-fabrizi kop oder mol wos zu tian kop mitn??? mecht wissn wia er geat! weil i kraiget iatz uan billig! :thumbsup::crybaby:

der wars: http://www.vespa-servizio.com/elaborazioni/fabrizi-racing-fht/

lai holt der mitn 51-er hub va den! :thumbsup:

in forum findet man a nix ibr den zylinder! ollgemein sein kuane fabrizi umer! wouroun lig sel??? mol gian tian si nit letz! van koleg der isch wia sau gongen deswegn! :-)

mfg. pfatsch

Bearbeitet von v0n_patsch
Geschrieben

Dr Migo hot a olm uan kop, der sel isch ober nit wunder wia gongen, sem honni schun bessere Polini gsechen... :wacko:

sicher??? i hon si zwor nia gsegn, ober gsog hobn si olle si isch volle guat gongen! hehe :-);-)

Geschrieben

fabrizi isch leistungsmäsig net di wucht...und schlecht verorbatet! leider...

bisch sicher dass du den kriagsch... den gibs jo lei fir 55mm hub! sprich... mit kit -kurbelwell! wos miasesch den zohlen? gonzen kit, oder lei zyli...

51 hub gibs jo lei in gehäusegsaugtn,

http://www.germanscooterforum-shop.de/DE/Products/75039800/Rennzylinder+FABRIZI+145ccm+.aspx

und in alu hotts den a geben, glabi... aus der schochtel konn der nix , ...

moch in gas gas fertig, norr gibs leistung... grins..##

luk :wacko:

Geschrieben

fabrizi isch leistungsmäsig net di wucht...und schlecht verorbatet! leider...

bisch sicher dass du den kriagsch... den gibs jo lei fir 55mm hub! sprich... mit kit -kurbelwell! wos miasesch den zohlen? gonzen kit, oder lei zyli...

51 hub gibs jo lei in gehäusegsaugtn,

http://www.germanscooterforum-shop.de/DE/Products/75039800/Rennzylinder+FABRIZI+145ccm+.aspx

und in alu hotts den a geben, glabi... aus der schochtel konn der nix , ...

moch in gas gas fertig, norr gibs leistung... grins..##

luk :-)

schade...... :wacko:

jo sel isch hort wenn dei do oubn in der schual mol in finger van o.... tatn nor war i schu viel weiter! iatz wer i lai schaug miasn irgndwou zun an schwoasapparat zu kemen und selber schwoasn! ban fräsen torf nor dr koleg wieder zui! hehe

oder viell werd fir dr stroß a mol lai a parma kit gmocht! weil sel kriaget i a uan! ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

oder viell werd fir dr stroß a mol lai a parma kit gmocht! weil sel kriaget i a uan! ;-)

wichtiger war irgentwenn gach amol epas zu mochen... :wacko:

:-):crybaby:

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben

wos norr iatz... gas gas proto oder fabrizi müll...?

luk

jo dr gas gas werd af jedn foll gmocht lai holt bis wenn! weil sou iatz isch hort! xD

und wohrscheinlich holt souwos fir vourher! i wer uanfoch in negst bestn wos i bisl billig kriag kafn, sem werd sich nor woll wos draus mochn lossn! :wacko: weil sust werd des nia nix! ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

Hoi Jungs,

Schian enk wiedo amol zu hearn.

Wer fohrt des johr mindelheim?

Fohrat nämlich gearn wiedor amol ausi.

Ps: desmol isch do fohrbore untersotz ober zuverlässiger und net vorbaschglt wias letztemol, also "Vespa oschleppdianst" brauchi koan mear.

Grüße Simon

Bearbeitet von Px Racer2
Geschrieben

Hoi Jungs,

Schian enk wiedo amol zu hearn.

Wer fohrt des johr mindelheim?

Fohrat nämlich gearn wiedor amol ausi.

Ps: desmol isch do fohrbore untersotz ober zuverlässiger und net vorbaschglt wias letztemol, also "Vespa oschleppdianst" brauchi koan mear.

Grüße Simon

simon des war geil wenn du mindelheim kommst

gruss tom

Geschrieben (bearbeitet)

Hoi Werner!

Geil dasse des Foto no hosch!

Na iats honni ba dor nuidn px wirklich ols tip top gemocht.

Komplette motorüberholung mit an bearign Touren Setup. ( 177er Polini, 24er si , Mazzu rennwelle, 200er px kulu, Longe Übersetzung und ob mrg. Sip Road:-)

Seit 3wochn Laftse noch 15johr Stondzeit wiedo wia an oanser. Hon schun 700km gemocht mit Lady hintn drau ohne jemals a prob. Khop zu hobm.

Bische mindelheim a? Wenn Jo, Fohrmer mitanonder?

Grüße Simon

Bearbeitet von Px Racer2
Geschrieben

Hoi Simon cool das man di a widramol hert=)

i hon a no a sea foto zimlich long her ;-)

Magari kantman jo amol an kloana tour mochn owo irgntwie ziecht do koando... :wacko:

LG Tom

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    • Servus!   Hab jetzt mal etwas in dem Topic gestöbert und bin mir jetzt etwas unsicher wegen meiner Bedüsung.   Motor frisch aufgebaut: Malossi MHR 221 Pipe design charger Keihin PWK 33 China V Force   Aktuell bin ich bei HD 152, ND 35. Nadel ist eine CGL wenn ich mich nicht täusche, die hängt in der 2. Nut von oben.   Ich hatte vor Reso sehr starkes stottern, welches ich durch das ändern der Nadelposition schon gut verbessern konnte. Ich werde demnächst nochmal mal noch die 1. Nut von oben testen. Ansonsten soll bei vielen wohl die BGN Nadel wunder bewirken.   Was mich eher etwas stutzig macht, ist meine 35er ND. Ich lese hier viel im bereich von 40-45. Habe angst zu mager unterwegs zu sein.   Der Roller reagiert im Standgas bei Gasstößen absolut unauffällig und kommt auch gleich wieder ins Standgas zurück.    
    • servus, bin gerade dabei wieder einen super g zu bauen wird mein 3 jetzt nach ein paar fehlern will ich ihn jetzt standhaft aber dennoch mich dampf bauen bin damals steuerzeiten 187 128 gefahren das ging sehr gut war mir aber zu viel drehzahl fahre scorpion reso dennoch sind mir 9.5k umdrehungen etwas zu wild bin dann einen mit 185 125 gefahren der auch ganz gut ging aber da hat es hintenraus etwas gefehlt. daher meiner frage was empfiehlt ihr mir was sich gut mit dem scorpion fahren lässt kann gerne etwas wilder sein aber muss auch mal für eine längere ausfahrt halten.
    • Hm, dann kann ich mir das Ganze nicht wirklich erklären, außer die Hauptdüse wäre keine 118er, obwohl es drauf steht.   Prüfe bitte auch mal die Hauptluftkorrekturdüse, nicht dass diese zu klein ist. Es sollte eine 160er sein.   Eine originale Dellorto-Düse hat diese Prägung (siehe unten), außer ein Fälschergott hätte auch das gefaked.       Die Rally200 muss mit dem originalen Setup (Auspuff, Si24 E mit originalem Luftfilter und HD118) voll ausdrehen.   Dreht die Rally nicht voll aus und tut sie das erst mit einem anderen Luftfilter, der - weil grobmaschiger - mehr Luft durchlässt, dann spricht dies für einen zu fetten Motorlauf. Also wie von Dir vermutet, entweder zu wenig Luft oder zu viel Benzin im Verhältnis.   Ist das Nichtvollausdrehen der Rally wirklich deutlich spürbar?   Ist die erzielte Endgeschwindigkeit (per GPS oder mit einem verlässlich anzeigenden Tacho gemessen) mit dem Luftfilter A eine andere als mit dem Luftfilter B (auf jeweils identischer Strecke)?   Wenn ich im GSF forsche, finde ich ein paar Beiträge von Rally200-Fahrern, die angeben, dass ihre Rallys mit originalem Setup mit einer HD118 etwas zu fett laufen würden. Vielleicht gibt es tatsächlich eine Streuung und deine Karre braucht eher eine HD116?
    • ein Beispiel: ich stamme aus der Zeit, als Internet noch "DFÜ" hiess und mit einem 300 Baud Modem gemacht wurde. Da kam der Text langsamer, als man ihn flüssig lesen konnte.  Dann gab es 1.200 Baud Modems, dann 2.400, dann 14.400 Baud usw. Bei 96kBaud (inkl Kompression!) war laut einigen Experten "physikalisch" Schluß! Mehr geht technisch nicht über verdrillte Kupferleitungen, hieß es.   Ich habe hier in meiner Bude 64 MBit über verdrillte Kupferleitungen -vulgo: Telefonkabel-, es ginge sogar noch mehr, brauchen wir (2-Pers. Haushalt) aber nicht. Angeblich geht das gar nicht. Tüftler/Ingenieuere/Entwickler haben es möglich gemacht! 
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