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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

iatz wear i amol in motor ausbaudn gian und die troppl amol odompfen nor schaug i mol wos i olles weckschneiden miaset um in vrgaser auser zu tian. nor schaug i mol weitr.

wos muant denn eis wou man mearer auserhouln kant? polini oder malossi???

schun schod um dr t5 lei umerstian lossn. dei motoren waren decht a supr tuningsbasis? mit dei groasn überströmer :-D

achjo gerode auslauf und fohrwerk tztz kettenountrieb :-D

Bearbeitet von V5B3T
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@Feiri

I moan holt genau s gleiche wos du gsog hosch aus an Malossi isches holt a bissl leichtr Leistung ausizuhouln (dr block muas nit gschwoast wearn weign Membran...)

obr dr Malle hot holt dein Scheiß Direktinloss und CVF........

Also i glab deis isch mea Geschmocksoch, also miasesch du als "Polini-Fanatt" eigentlich an Polini mochn odr???

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i glab dass man aus an malossi epr gleich viel auserbring wia aus an sst dr. vieleicht bring i sell nit auser auser obr irgentjemand sicher :-D:-D

an die querschnitte terfets nit gor sou viel fahlen bun malle, und dr rest isch a nit sou letz. ordentliche ringe (!!!wichtig!!!) muani hot er a.

und schunscht hilft olm lei der direkte vergleich auf dr strecke :-D;-)

@ gerd

dr käfer schaug gonz geil aus. die felgen passen obr glot nit gor asou drzua. zu nui sein sie. brauchet epas klassischeres.

und dear gatter vorne unter dr stousstong isch a nit grod super ;-)

@ mane

vieleicht kimm i aui. sem fohr i holt nit huam oune mein affeleforum.jpg:-D :plemplem: :-D

wenn sich dr mathi mol wieder zu wort melden tat nor kanet er jo a mol epas zur malossi/polini und wos schunscht nou olles gschicht sogen.

Bearbeitet von V5B3T
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:-D vielleicht kim i a ai eoas no net. in 4. hon i praktische prüfung, drnoch isch eh koa problem mehr mol kurz aui zu fohrn, obr iaz mit dr troppl... brrr zu kolt ;-)

wegn malossi, iglab feiri kensch eh schun mein meinung und zun sst a!!

on die Überstrrömquerschnitte fahlts net unf durchn cvf kimp jo a no wos, wos wiederamol beweist, dasses überströmfläche braucht für leistung (wiagsogg net verwechseln mit Drehmoment).

vorteil sein meiner onsicht lei die überströmaustritte (fir jemand der sich zem net zuitraut, wos sicher meist a gscheider isch) schunsch ols ondre hot mon ba an polini a, wobei mon zem koan cVf (schaugs enk mol den Kolben on) und koan Direkteonloss hot ( wieder Kolben, obwohl i in mein Polini schun liaber an Direkteinloss het als kurbelhaus...)

Von sst bin i sowieso net begeistert, schaug enk lei amol die Überströmführung on, dementsprechend isch a die orihginale Leistung.. Leute, wos hot der Zylinder wos a Polini oder Malossi net a hom...

i war schaugn mein Polini af Stehbolzen alla kurzhub um zubauen... wisst eh :-D

Mane: wegn dr werkstott, i fand des ongebot genial und bin sowieso glei drbei.. i moch erster die segmenrte af Papier und nocher obm schnell zomschwoasen, war jo perfektz. zwoa drei tog obenbleiben, untertogs schwoasn und af nocht feten...

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jo die überströmaustritte sein holt dr vorteil von malossi.

wiesou an direktinloss???

ma die ibrströmfiarung isch decht nit sou letz bun sst :-D

werkstott isch nor holbwegs geil und mit dr togesplanung von mathi bin ivoll zu frieden.

i wear mr a zwoa auspuff zurecht mochen, dass i nor lei mear schwoasn muas.

@ mane tua amol die inkafsliste inner dei i dr gepostet honn nor mol schaugen wos dr mathi drzua muant.

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du mathi wos sogsch du zu denn auspuff???

schauget von die maße her woll nit sou letz aus? :-D

zirri_v180.jpg

isch bisl kurz :-D

obr gonz interesant wenn man mit dr resolängenformel ausrechnet und mit 185 ausloss und 30 vorausloss und die leistung af ca 8500 rmp ounsiedelt. ;-)

isch muani a zirri 180° gedrahnt obr nit dr mr2000 puff sog holt sein verkeifer. er will 80 euros hoben drfir.

edith muant

wos isch denn eigentlich mitn wenne lous?

dear wount jo schunscht normal in forum do? und iatz hot er seit 2-3 tog nichts mear gschrieben!! isch wol nit dr lammy motor zun verhängniss gworden ;-):-D

noumol edit

hot jemand an link zu den topic wou si sem die gonzen auspuffmaße gepostet hoben in sf???

Bearbeitet von V5B3T
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der isch jo ziiiemlich kurz. ober cshunsch net letz, wos ischen des?? schun probiert auf vespa??

jo, de isch mr gonz guat gelungen de togesplanung... :-D;-)

nana, scherz beiseite des mochmr jungs net?? hot dr mane blech a und wos fir an schwoaser, wia roll mr die blech segmente (ok i mit mein 2mm blech bin eh oaniges gwehnt)

feiri, wia mochschen du die form.

woasch wos geil war:

Zyli drahnen, einlass oben über dr welle und links ausser in vergaser und in auspuff so ähnlich wia in mr für gedrahnt. war a sich leichter wegn die segmente...

oder moansch du?? holt ziemlich auffällig und orbeitsaufwändig (einloss)

ajo, konsch du mir mol in polini odrahnen?? wia mochn mir des am besten?? wenn i in fiarerschein hon kim i mol aui und nor mochmr des, oder??

iPs i muas a longsom bstellen gean, dio is erste mol dass i mehr in der troppl einispendier, schunsch wor jo olm mehr lowbudget tuning...

edit: endrohrdurchmesser fahlt :-D

Bearbeitet von 100 spezial
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bin a ollaweil bun ibrleign ob i nit mein malossi drahnen soll. bu an rennmotor war jo gleich wenn dr vergaser seitlich auserstian tat :-D .

i honn in mane mo a inkafsliste gschikt mit an haufen sochen drauf dei amn brauchen tat, er frog sein onkel wegen dei sochen nor kriagetn mr sie von sem oder er bstellt si ins.

natürlich 1mm blech und geeigneten schwoasaparat :-D

ma bin nit sou gonz ibrzeigt von deiner einlossvariante ;-)

es isch jo uanmol voll die pleielstonge in einloss drinnen bun aufwertshub, muani holt wenn ir ichtig nochgedenkt honn. isch a schun spat iatz.

du muasch umpeding amol wieder auerkemen nor kenen mir des olles amol ausdiskutieren. ibr interne und schreiben ischn des olm bleid :-D

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edith muant

wos isch denn eigentlich mitn wenne lous?

dear wount jo schunscht normal in forum do? und iatz hot er seit 2-3 tog nichts mear gschrieben!! isch wol nit dr lammy motor zun verhängniss gworden :-D   :-D

nojo i kear holt zi de leit wosn a orbatn miasn und olleweil ischs zimlich stressig

und wenn mir eppis zin kopf stiegn isch nocha de blede vespa technik von do 5 :puke:

do zylinda isch jo geil obo do rescht :puke: :puke:

vorgeschton giwelt benzinschlauch wechseln

(bei lambretta 5min arbeit)

bei t5 sitz abbaudn

tank ausbautn

vergaser zerlegn

luftfilto obaudn

wechseln

nocha irgndwia den schwuln benzinhebl wido durchs loch fadl

und so weita :puke:

insgesomt oanaholb stundn orbat :puke:

geschton gaskabl wechsl giwelt

bei der lammi 25min orbat

bei der t5 noch 1 stunde entnervt augebn (wor a schu 11e dinocht und i wor sischt schu von der orbat miad) :puke:

und ias wortn nou beade ganscholthülln :puke: :puke:

hon iaz net olls durchglesn

obo des wellt ban an malle di gleichn querschnitte zommbrengen wia ban an sst

wia will den sell gian

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na isch sie net... ba meiner variante, obr holt umständlich zu mochen und ausserdem miast i zem mein ondern einloss verschliassen oder holt an doppio... wer woas... ;-)   :-D

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doppio isch uncool :-D

na obr decht gonz interesante variante. dr vergaser weart obr sem a nit plotz hoben? oder geatz aus dass er holt afzeitn auserschaug.

hoi

wia, wos? werkstott? wos hobs do am lafen eis fanaten? ;-)

du feiri, miar kannsch nor a frisch uan zommenbrutzeln, drfir leich i dir nor amol inzre eigenkreation ;-)   :-D

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die eigenkreazion muasch mr dechtersch leichen fürn buach. :-D:-D

wenn uan zeichnesch und i nor nou zeit honn noch meine 2-3 puffs nor moch idr schun a uan.

obr i glab man hot mit uan auspuff a schun ziemlich long orbeit wenn man ihn schwoast.

@ wenne

dr insaugstuzen miaset ausen 28,5mm hoben.

wia wars denn mit urlaub? wirksch ziemlich gestresst. :-D:-D:-D

achjo dei nuie quote funktion isch supr ;-)

Bearbeitet von V5B3T
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nojo i kear holt zi de leit wosn a orbatn miasn und olleweil ischs zimlich stressig

und wenn mir eppis zin kopf stiegn isch nocha de blede vespa technik von do 5 :puke:

do zylinda isch jo geil obo do rescht :puke:   :puke:

vorgeschton giwelt benzinschlauch wechseln

(bei lambretta 5min arbeit)

bei t5 sitz abbaudn

tank ausbautn

vergaser zerlegn

luftfilto obaudn

wechseln

nocha irgndwia den schwuln benzinhebl wido durchs loch fadl

und so weita :puke:

insgesomt oanaholb stundn orbat :puke:

geschton gaskabl wechsl giwelt

bei der lammi 25min orbat

bei der t5 noch 1 stunde entnervt augebn (wor a schu 11e dinocht und i wor sischt schu von der orbat miad) :puke:

und ias wortn nou beade ganscholthülln :puke:   :puke:

hon iaz net olls durchglesn

obo des wellt ban an malle di gleichn querschnitte zommbrengen wia ban an sst

wia will den sell gian

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nou eppis

wist des in durchmesser von an 24a polini unsaugstutzn?

do wo wo fogasa draugiklemmp weart?

bzw kannat mir den mess`n?

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doppio isch uncool :-D

na obr decht gonz interesante variante. dr vergaser weart obr sem a nit plotz hoben? oder geatz aus dass er holt afzeitn auserschaug.

die eigenkreazion muasch mr dechtersch leichen fürn buach. :-D   ;-)

wenn uan zeichnesch und i nor nou zeit honn noch meine 2-3 puffs nor moch idr schun a uan.

obr i glab man hot mit uan auspuff a schun ziemlich long orbeit wenn man ihn schwoast.

@ wenne

dr insaugstuzen miaset ausen 28,5mm hoben.

wia wars denn mit urlaub? wirksch ziemlich gestresst. ;-)   :-D   :-D

achjo dei nuie quote funktion isch supr :-D

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Hoila leitlen..

Also mein Onkel isch Spangler und i glab er weart sou zimlich olle Maschienen oubn hobn dia mir brauchn!!!

Wellts es in die Weihnachtsferien mochn (hellm hat mr holt viel Zeit)??

Und MATHI fir wos hosch du dein Puff berechnet (für Spitzenleistung,drehmomen...usw.)??

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Und MATHI fir wos hosch du dein Puff berechnet (für Spitzenleistung,drehmomen...usw.)??

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worsscheinlich zuweanig bomd. ober sel isch jo gleich

als ersts mochsch sowieso an prototyp und nor schuagscsh weiter wos fahlt, schunsch kimsch nirgends hin...

jo i tat schun so mochn. i kannet mitn auto in die ferien aui fohrn und a poor tog obmbleiben... lei wo schlofen und essen?? zun foll holt in auto und essen sfhunsch wo, oder?? losst sich woll wos organisieren??

mir brauchen auf jeden foll an schwoaser (hosch wig??), 1mm Blech, a 35mm gebogenes rohr und a 17mm gebogenes rohr... uns holt a flex...

wos hoschen ols fir geräte???

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ER hot:

Sou a Wickel-Maschien a Schwoaßapparatt Blechschahr (i glab a a Maschien zu ausschneidn) und und und....

Und Essn Kannsch in Foll ba mir do (Iwoun lei ca 6 KM aweck)

Und zun Schlofn wer mr schun a nu epas fintn!!

WER KIMP NOR OLLS SEALAMORKT (i tua selm a 2 stindlen orbatn nor kantez oan a zwoa GLÜHWEIN gratis trinkn) :-D

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@ wenne

dr insaugstuzen miaset ausen 28,5mm hoben.

wia wars denn mit urlaub? wirksch ziemlich gestresst. :-D   ;-)   :-D

achjo dei nuie quote funktion isch supr :-D

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bäää urlaub sog nou oanmol urlaub ;-) :puke: olss et asou oanfoch

snechschte mol wear i stroßnkera koa stress und jede menge urlaub :-D :plemplem:

ban unsaugstutzn wos hoasten miasat hobn

hotter oder hotter net?

und gibs den klemmvergaser a als 25er bzw kanat ma den ausdrahnen

bin olleweil beim überlegn ob i net in vogasa geklemmto montier

weil wido a stuck wianiga wos a tour draugian konn (Gummiverbindungsstück :-D )

wissat koando von enk an oltn 24a gikelmmte version

zin testn

di innereindn kennen a fahln sell hon i jo vom 25er

sella kindospielzeug miasat des jo manondlign hobn in mengen ;-)

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