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Geschrieben

hoi stiftlen

@ mathi

also i glab schun dass in a spanglerwerkstott a wig schwoasaparat isch. und schunscht holt sicher an autogenschwoaser.

miasn mr holt mitn sem schwoasn. geat a super.

lei srollen weart schwarer, sel miasn mr epr sicher von hond. dei maschienen sein sicher zu groas.

nana schwoasn tua i mrn schun selber und rollen terfsch drn a selber :-D;-)

@ mane

post amol meine inkafsliste dei i dr gschikt hon.

@ wenne

sel hot er schun. hon ober a kuan 24er gaser mear do. an 25er viertakter hat i muani nou.

morgen isch af latsch do autoslalom. kimp jemand zuaschaug und a por :-D ??

isch jo in koltern untn nou gonz luschtig gworten bis zun schluss :-D :plemplem:

Geschrieben (bearbeitet)
hoi stiftlen

@ wenne

sel hot er schun. hon ober a kuan 24er gaser mear do. an 25er viertakter hat i muani nou.

:-D ??

<{POST_SNAPBACK}>

oan mit steckunschluss???

kanasch mir den nia amol leichn zum teschtn ob der übohaup montierbohr isch???

odo brauchschn weil du damit in rasnmäha frisiern willsch :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

rasenmäher tuning rulez :-D

jo kant i drn schun. muas lei amol schaugn ob i denn ibrhaupt nou hon :plemplem:

honn ollaweil ein brutales chaos bu mir do. :plemplem:

Geschrieben

:puke: :puke: :puke: bin grot a stuck gfohrn :puke: :puke:

gor nimma giwehnt des wockeldingsdo :-D

verfluacht iaz riacht der karre weiss und ausn auspuff fliag benzin ausa :puke:

2 minutn im stond gasgebn un am bodn isch a locke :puke:

also kulusiri hin woschreinlich :puke: :puke: :grr:

des wors woll mit t5 fohrn übon winto :puke:

wear iaz nouamol sichoheitsholbo in vergasa derlegn

weil do komischerweise lei sptritt kimp koa öl in der hoffnunf dass lei do schwimma steckt odo so

obo is sel glück wear i woll net hobn :puke:

Geschrieben

Hoi Leitlen deis war die Inkafsliste van Feiri für 2 Auspuff:

-dünnwandige 38er rohre (miasetn innen 34mm hoben) [ca.1m]-38er schweißbögen [3-4 stuck]

-27er rohre (miasetn innen 21-22mm hoben) [ca. 1m]

-27er schweißbögen [2-3 stuck]

-42er rohre (hobm innen ca.38mm) [10-15cm]

-1mm dickes stohblech blank (also nicht beschichtet oder verzundert) [sem woas i nou nit wia viel mr brauchn]

-eventuell nou 33er rohre (=zoll rohre) und drzuakearate schwoasbögen

die quantität isch für ungefer uan bis zwoa auspuff von mir (!!!) vourgsechn. wos du olles brauchsch woas i nit, weil i nit woas wosfirgn du mochen wilsch.

nor von die maschienen:

-WIG und/oder Autogenschwoasaparat

-Steig Forst bier

-dein tropplgrischt mit an laaren block, 133er zylinder drauf und in raufn zui, sodaa

Geschrieben

wos evtl nou gschickt sein kannat

a olto dämpfa uhne fedo

somit kenntis kontrolliern oba beim einfedern nindort unstuaßt...

glab des net a dassis oanfocha war in resokörpa earschtl grod zi schwoasn und donoch in auspuff earscht zi curlen???

oanfoch olm wido schiaf oschneidn und fodrahnt zommeschwoasn

(des wis eh wia i des moan)

mir kenntis a net helfn mit mein problem do: http://www.germanscooterforum.de/index.php?showtopic=50695

Geschrieben

Werner, wenn wilsch konn i dr mein phb 24er leichen...

feiri, wichtig 17mm endrohr!!!!!!

also a rohr mit innen 17mm!!

und hot jemand a ohnung wia mon die rohre biagen konn, ohne dass sie zomquetscht werden, isch nämlichnet so oanfoch wias ausschuag. am besten war schun a gebogens stickl...

weil 17mm segmente mochn konsch vergessen..

und werner, de idee hon i eh in mein auspufftopic erläutert und als ontwort des programm gekriag...

Ps: hot jemand a Ohnung wia man mitn Rhino konen mocht und de donn schneidet, dass man a kurve in auspuff drmocht

Pps: werner, schod dass net kemmen bisch gestern, wor gonz lustig in Vahrn

Geschrieben (bearbeitet)

jo i hon irgndwia koa luscht kopp

wor total fertig :plemplem: :plemplem:

megn vogasa

donschian fürs ungebot amol schaugn muis earschtamol de scheis t5 richtn :puke:

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

wegn vergaser:

sou schaug mein NUIO unsaugstutzn zur zeit aus

vergaser003.jpg

vorne di passfläche hot an durchmesser von guit 30mm

eigntlich miasat do di giklemmte version woll a nou locko aufi passn

wegn plotz zur kialhaube hin odo

11.JPG

und vorne de Plastikbuchse im vergasa wos hot de wellan ausnduchmessa?

matthias kanasch mir den wia gsogg nia amol leichn für a woche

dassemon in tratta mit aua gebasch

Geschrieben

du konsch jo sel nemmen feiri, obr i brauch unbedingt a 17 Rohr (35/2=17,5 obr des brauchts, zun foll a 18er obr net mehr, verschenksch lei leistung)...

werner, forsch amol or nor konschn hobn fir an wöchl, woasch eh wo i wohn.

Ps: mir wor heit bissl fad, nor honn i amol so a komisches leuchtzuig, des wos af mein schreibtisch gsronden isch bissl modifiziert

Schaugs selber:

2004_0309schabl20010.jpg

2004_0309schabl20011.jpg

Mit kloan scholter untern lenkrohr und zun foll hon i no grean und blau, folls mir roat nimmer gfollt :-D:-D

Geschrieben

bääääääääääh i hon leipold leimo untribslose leichn manondlign in do gerage

hon grot in t5 motor ausgibaut und zerleg

chaos001.jpg

chaos002.jpg

in simmering wor nix unzisegn obo bei simmerringe woas man jo nia

und für olle wosn nou nia an orginaln(!) t5 zyli gsegn hobn :love: :love:

chaos003.jpg

Geschrieben (bearbeitet)

:love: des sein geile zylinder :love:

obr des schaug jo nou wilder aus als bu mir wenn i an block zom stell. wenne du schmied :-D

achjo wos muants denn eis isch a rd membran groas gnuag fir an 130er malossi wenn amn epas auserguzeln will oder wars gscheider frisch sou a 6-kloppen nemen wia do KLICK???

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben

du wenne, aber eGay italien steht a 150GS mit BZ targa 3XXXX, des wars woll und nor nou sou günstig :uargh:

2500 will der und nor fahlt nou s biachl, sisch war a GS mit BZ targa gonz geil :love:

Geschrieben

i hon grot bei a lambterra dl 200 mir ockernem ORGINALLACK ungleitn :love:

de wor in do smart drinnen der hot 3500 giwelt

mit biachl obo radiata :-D

laut foto worse bessa beinond wia de bei ebay wos olbe drinnen isch

sischt di gleiche

Geschrieben
dr vorige (direkt auf die KuWe)hot ihm muani nit gorasou gepasst :-D

<{POST_SNAPBACK}>

nana wor gonz geil. lei heibm hats besser gsolt. ;-)

wos sogs nor eis? miaset decht ausreichen in dr greas wia die rd isch oder??

wenns mit a malle membran funkt :-D

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    • Gibt es Immunrezeptoren? Ist das die kombinierte Immuntherapie? Wenn ja, kann ich Dir berichten, dass die meine Frau ziemlich sicher gerettet hat und das war vor zwei Jahren, was soweit ich weiß in der Krebsforschung schon wieder eine halbe Ewigkeit ist. Die Zulassung der Immuntherapie war wohl noch ziemlich frisch, aber sie hatte auch schon Leber- und Lymphknotenmetastasen. Die waren nach der Immuntherapie verschwunden und die Zelluntersuchung des operativ entfernten Gewebes hat keine lebenden Tumorzellen mehr gefunden. Sie hatte allerdings HER2neu triple positiv und keine Hormonmarker. Es könnte also auch die Chemo gewesen sein.  Die Mediziner in meiner Familie haben mir von einer damals laufenden Studie in Luzern zur Laboranzucht eigener Antikörper berichtet. Wie weit da die Zulassung ist, mussten wir dann nicht mehr verfolgen.  Was Dir die Entscheidung wahrscheinlich zusätzlich noch schwerer macht, ist, dass Du diesmal weißt, was auf Dich zukommt und das ist nunmal ein echt hartes Brett. Ich kann Dir nur wünschen, dass das Ergebnis auch so eine positive Überraschung wie bei meiner Frau sein wird. 
    • und das kleine I blinkt und blinkt... sagt "schreib doch was!".. schreib was du fühlst, denkst. Ihm noch sagen willst... Tod du bist ein ARSCHLOCH! Du nimmst, schneidest weg, machst das Licht aus.  Wie kann ich jemanden danken, der nicht mehr hören kann? Könnt ich malen, so wär es der kleine Mann auf seiner VBA. Sein alter Rucksack weht im Wind wie er gerade um eine Kurve fährt.  Könnte ich ihm nochmals danken, so wäre es für die Stunden in der Werkstatt. Er fluchend, weil diese rebellische Mutter nicht ihren Gang fand. Ich genervt, weil er fluchte... Was würde ich geben, nochmals genervt zu sein.   Rainer hat der Szene so viel gegeben, mit seinem Einsatz, seiner Arbeit (vor und hinter der Bühne). Rainer war mein Freund, der Stammtisch, war unser Tourguide, unser Organisator, unser Flyer...    Mit nicht nur einer Träne...    machs gut      
    • Mich würde bei Gehäuse mit so einem schlechten Guss! Die Haltbarkeit interessieren! Denn schließlich ist ja der hinter Dämpfer am Motor befestigt.  Wo ja auch einige Kräfte auf die Aufnahme wirken.   Wenn da der Guss durch zu viel Einschlüsse geschwächt ist, ist das sicher nicht gerade optimal. Wenn das bei 100 bricht. Ist a bissl nebenluft das kleinste Problem. 
    • Sehe ich wie @Sieger Bitburg   Abhängig davon, ob die Karre vorher mit dem S&S Newline perfekt und minimal zu fett lief, würde ich auch und sicherheitshalber mit der Resoluten Resi auf HD 145 wechseln. Dann mal testen wie das läuft und ob ggf. zu fett. Dann kannst du immer noch wieder in Richtung mager runter gehen.
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