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Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Is meed and speed steat in 10 togen un und wenn jemand luscht hot mitzuforn meldets enk, wer an 9 sitzer mieten wenn gnua leit zom kem!

Geschrieben (bearbeitet)

Vespatreffen algund
Bruneck-sterzing-jaufenposs-algund und zrug ibor boazn-brixn-bruneck

Geila tour gewessn! 292km olls zomm. Ohne motorschädn ols reibungslos.
v0n_patsch negstsmol trinkmo a bier!

Bearbeitet von lechna
Geschrieben

Krasse Schwingenaufhengung!

Isch des a 80er Johre Rotax und wos soll des nebm Gasor sein? Obor net a Boost Bottle?? =D

Geschrieben (bearbeitet)

isch a mito Zylinder soviel i nou woas, und na die 30 PS hot sie nit...

 

wenn man des holt sogen terf, schunscht hoast lei wieder i red bleid ummer... :-D

Bearbeitet von V5B3T
  • Like 1
Geschrieben

jo er ot epas fa 125cc gsog also musz a cagiva mito zylinder sein jo. gsog hota epas um di 30ps... :cheers:  di idee mit do brems find i net letz. auso das di loger olls voller dreck wor und die schwinge ziemlich groas ausgfollen isch

no dozui ischs a "9er" Motorblock

Geschrieben

30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

Geschrieben (bearbeitet)

30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

Wou sicht man in sem? Wiesou soll der kuane 30 ps kennen?

Edit: i honn zwor sleistungsdiagramm nit gsechn, ober gonz weit weck solls jo schainbor nit sein...

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben

Ziemlich dünn des toal und die Aupuffublogen de i so do hon und sel sein einige sein ziemlich ondornst dimensioniert und a 125er Cagiva Zylinder mit 125ccm auf 30 ps zu bringen isch moani net so oanfoch!

Geschrieben (bearbeitet)

geat it so letz leute... lai kuan ongst.... ;) :D
@lechna: jap a groases ober :cheers:

@egig: in auspuff sig man jo nit.... der isch van a onderer :D
wenns mi nit teischt wor des a vsp-road oder sou wos... :-D

Bearbeitet von v0n_patsch
Geschrieben

Sem muas iatz an onderer auspuff oubm sein, sleschte mol wenn i sie gsechn honn wor amol uaner drauf dear fir leistungen sou richtung 40 ps isch...

Bild?

Geschrieben

Ah okey hon gmuand des isch di gleiche... war selbor gsponnt wos so a cagiva leistet und tatcin prüfsrond fir an Lauf zur verfügung stelln!!

Geschrieben

bitte net 9er motorblöcke oireden....   i nimm se enke oh ...olle!

jeder motor denn i honn sein olte laufkultur 9er....

 

s beste wos gib.... brechen nia!!

 

gud nigh´t...aus

 

luk

Geschrieben

sehr fein sou solls sein!!!

bitte moch zearschtl in polini fertig :-D

und is loch im rohmen isch somit woll a vergessn odo

weil wenne schu gearn in vergasa zoagsch konsch jo in malossi girato draubaudn un in vogasa rechts ausnschaugn lossn

(sell geat jo a uhne cut)

nocha hosch kurze gaswege

und fürn tournmotor reicht di orginal posizion jo locko aus...

i bin grot meine t5 suichn gongen im stodl

de wor holbwegs eingstaubt

nojo seit i di lambretta hon nimma gfohrn

a koa wundo di lambretta hot a sowos wos man heintzitog grodauslauf und fohrwerk hoast :-D

t5004.jpg

t5005.jpg

u sie laft olm no :cheers:

Geschrieben

onscheinend hota do benzin drin um di tank heache auszigleichn =D owo i sog boost bottle..... :-D

 

 

wenn sell...norr extrem folsch aungschlossn!!

 

luk

Geschrieben

Uh geil meine olte5

gibs aktuelle bildo

 

hon heint meine OriginaltuningServeta a bisl feina ingidüst, laft iaz sehr fein

mir tadats echt amo wundon wos de druckt.

 

ähm wia schaugs aus mit insro prüftondsgaudi :-D:cheers::cheers:

Geschrieben

Is erste Rennen letztes Wochenende isch holbwegs guat gloffn und bis Freitig 10 Afnnocht wor no net amol fix ob i startn konn weil mor in vordertog die Kupplungszwischenscheiben geplotzt sein und dor Motor voll Späne wor! 5 liter Öl durchglossn und in letsten Liter no drausn oane stunde forn start und nor ischs decht no gong!

 

Resultat Plotz 3. Klasse1

Plotz 5. Pro Sports

Top Speed für 200m in dor DBM Geschichte 135 Km/h

 

 

Is Forhwerk wor extrem ungeeignet und sehr unstabiel zu foren und vorscholtn hon i mi a a poor mol, Training vor die Starts hots a koans gebm ober bis Mindelheim wer i schaugn olles zu verbessern!!

post-40685-0-36640600-1373381334_thumb.j

Geschrieben

supper egig!!  weiter sou.... hoff dass i irgendwenn zeit honn ban motor weiter za mochn....

norr konn i vieleicht glei a mol gegen dir fohren.... zwor nett sou schnell.. obr sell isch jo gleich...

 

luk

 

wos gibs sischt nuis do in südtiroler forum`?

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    • Neuer Versuch, einen LF-Tank innen wieder fit zu bekommen.     Für alle, die sich fragen, wie ich das gemacht habe:   1 Liter destilliertes Wasser zum Kochen bringen, 2 Löffel weißen Essig und 1 Teil Backpulver hinzufügen, abkühlen lassen zusätzlich zwei Tassen Coca-Cola, einen Spülmaschinentab und den Saft einer halben Zitrone (Limette geht auch) diese Mischung 3 Minuten lang schütteln, damit sich alles gut auflöst und vermischt dann die Mischung auf etwa 78° erwärmen, in den Tank geben und (z. B.) mit einem Tauchsieder die Temperatur 45 - 55 Minuten möglichst genau bei um die 70° halten wieder abkühlen lassen und dann noch vorsichtig etwas Chlor in die Mischung kippen Tanköffnung sorgfältig verschließen / abdichten. Diesen Punkt besser vorher vorbereiten! Mischung 20 Minuten einwirken lassen, dabei mehrfach den Tank vorsichtig bewegen / drehen Mischung zur späteren Entsorgung (Sondermüll!) in einen Kunststoffbehälter (z. B. Weichspüler-Flasche oder sowas) ablassen, mit destilliertem Wasser nachspülen, dann den Tank erst mit Druckluft ausblasen / trocknen, dann mit einer "fettigen" 2T-Mischung (ca. 1:10) ausspülen / ausschwenken und offen stehen lassen, damit der Benzinanteil verfliegt zuletzt dann kontrollieren und bemerken, dass der Tank immer noch genau so scheisse aussieht wie vorher - und dann einfach einen neuen kaufen
    • 1. Nein  alles ok. Im ausgebauten Zustand ist das anders herum. Wenn eingebaut drückt das Bremspedal auf den Stift vom Schalter und er ist offen.   2. Ja.   2.1. So bis 14V.    Ist eine 12V ZGP mit 3 Pin Ducati Regler verbaut? Oder hängt da ein Regler an einer selbst reglenden ZGP? Bitte mit Foto.
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