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Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Is meed and speed steat in 10 togen un und wenn jemand luscht hot mitzuforn meldets enk, wer an 9 sitzer mieten wenn gnua leit zom kem!

Geschrieben (bearbeitet)

Vespatreffen algund
Bruneck-sterzing-jaufenposs-algund und zrug ibor boazn-brixn-bruneck

Geila tour gewessn! 292km olls zomm. Ohne motorschädn ols reibungslos.
v0n_patsch negstsmol trinkmo a bier!

Bearbeitet von lechna
Geschrieben

Krasse Schwingenaufhengung!

Isch des a 80er Johre Rotax und wos soll des nebm Gasor sein? Obor net a Boost Bottle?? =D

Geschrieben (bearbeitet)

isch a mito Zylinder soviel i nou woas, und na die 30 PS hot sie nit...

 

wenn man des holt sogen terf, schunscht hoast lei wieder i red bleid ummer... :-D

Bearbeitet von V5B3T
  • Like 1
Geschrieben

jo er ot epas fa 125cc gsog also musz a cagiva mito zylinder sein jo. gsog hota epas um di 30ps... :cheers:  di idee mit do brems find i net letz. auso das di loger olls voller dreck wor und die schwinge ziemlich groas ausgfollen isch

no dozui ischs a "9er" Motorblock

Geschrieben

30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

Geschrieben (bearbeitet)

30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

Wou sicht man in sem? Wiesou soll der kuane 30 ps kennen?

Edit: i honn zwor sleistungsdiagramm nit gsechn, ober gonz weit weck solls jo schainbor nit sein...

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben

Ziemlich dünn des toal und die Aupuffublogen de i so do hon und sel sein einige sein ziemlich ondornst dimensioniert und a 125er Cagiva Zylinder mit 125ccm auf 30 ps zu bringen isch moani net so oanfoch!

Geschrieben (bearbeitet)

geat it so letz leute... lai kuan ongst.... ;) :D
@lechna: jap a groases ober :cheers:

@egig: in auspuff sig man jo nit.... der isch van a onderer :D
wenns mi nit teischt wor des a vsp-road oder sou wos... :-D

Bearbeitet von v0n_patsch
Geschrieben

Sem muas iatz an onderer auspuff oubm sein, sleschte mol wenn i sie gsechn honn wor amol uaner drauf dear fir leistungen sou richtung 40 ps isch...

Bild?

Geschrieben

Ah okey hon gmuand des isch di gleiche... war selbor gsponnt wos so a cagiva leistet und tatcin prüfsrond fir an Lauf zur verfügung stelln!!

Geschrieben

bitte net 9er motorblöcke oireden....   i nimm se enke oh ...olle!

jeder motor denn i honn sein olte laufkultur 9er....

 

s beste wos gib.... brechen nia!!

 

gud nigh´t...aus

 

luk

Geschrieben

sehr fein sou solls sein!!!

bitte moch zearschtl in polini fertig :-D

und is loch im rohmen isch somit woll a vergessn odo

weil wenne schu gearn in vergasa zoagsch konsch jo in malossi girato draubaudn un in vogasa rechts ausnschaugn lossn

(sell geat jo a uhne cut)

nocha hosch kurze gaswege

und fürn tournmotor reicht di orginal posizion jo locko aus...

i bin grot meine t5 suichn gongen im stodl

de wor holbwegs eingstaubt

nojo seit i di lambretta hon nimma gfohrn

a koa wundo di lambretta hot a sowos wos man heintzitog grodauslauf und fohrwerk hoast :-D

t5004.jpg

t5005.jpg

u sie laft olm no :cheers:

Geschrieben

onscheinend hota do benzin drin um di tank heache auszigleichn =D owo i sog boost bottle..... :-D

 

 

wenn sell...norr extrem folsch aungschlossn!!

 

luk

Geschrieben

Uh geil meine olte5

gibs aktuelle bildo

 

hon heint meine OriginaltuningServeta a bisl feina ingidüst, laft iaz sehr fein

mir tadats echt amo wundon wos de druckt.

 

ähm wia schaugs aus mit insro prüftondsgaudi :-D:cheers::cheers:

Geschrieben

Is erste Rennen letztes Wochenende isch holbwegs guat gloffn und bis Freitig 10 Afnnocht wor no net amol fix ob i startn konn weil mor in vordertog die Kupplungszwischenscheiben geplotzt sein und dor Motor voll Späne wor! 5 liter Öl durchglossn und in letsten Liter no drausn oane stunde forn start und nor ischs decht no gong!

 

Resultat Plotz 3. Klasse1

Plotz 5. Pro Sports

Top Speed für 200m in dor DBM Geschichte 135 Km/h

 

 

Is Forhwerk wor extrem ungeeignet und sehr unstabiel zu foren und vorscholtn hon i mi a a poor mol, Training vor die Starts hots a koans gebm ober bis Mindelheim wer i schaugn olles zu verbessern!!

post-40685-0-36640600-1373381334_thumb.j

Geschrieben

supper egig!!  weiter sou.... hoff dass i irgendwenn zeit honn ban motor weiter za mochn....

norr konn i vieleicht glei a mol gegen dir fohren.... zwor nett sou schnell.. obr sell isch jo gleich...

 

luk

 

wos gibs sischt nuis do in südtiroler forum`?

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    • Das Stichwort heißt: "Wiederherstellungskosten". Angenommen, du gehst zu ner Werkstatt und sagst denen, du möchtest ne PX haben, neu lackiert, über 20 PS Leistung, Scheibenbremse, bisschen Fahrwerk, alles eingetragen und fix & fertig abgestimmt, ohne selbst einen Handschlag dran zu machen. Dann kann es schon sein, dass da ein Betrag rumkommt, der ins 5stellige geht. Das zahlt natürlich keiner. Aber das wäre halt die Summe, die es kostet, so etwas aufbauen zu lassen. 
    • Na ja... würds ei fach messen Block mit dichtung trocken zusammen. Dann spalt KuWe Wange zu Gehäuse messen. Zerlegen Lagertiefstand im Gehäuse ermitteln.   Wenn der Spalt 0.8mm ist und das Lager 0.5 tief dann würde uch 1.3mm abstand Ring zu Wange machen
    • Es sieht so aus, als hätte ich für 60CHF inkl. Versand einem aus der Schweiz ergattern konnte... Ich lass das hier mal offen bis ich weiß, dass er auch funktioniert. Danke schon mal für alle Hinweise
    • Hallo,   hat jemand zufällig vielleicht einen Schaltplan von einer motovespa 125 cl ? Hab folgendes, Motor aus einer 125er cl . Top Zustand aber mit femsa Zündung und keine Aufnahme für Ducati Zündung. Jetzt gehen aus der Zündung aber nur 5 Kabel raus. 2x braun,1x schwarz die gehören zur Zündung. Und dann nur noch grün und gelb. Hab ne 12V Konversation Kabelbaum drin. Weiß jemand wie ich das ganze anschließen soll? Ist ja 1 Kabel zu wenig. Die GT usw haben ja insgesamt 6 Kabel. Meine hat aber nur 5 und das sicher original... vielen Dank schonmal 
    • Ich kann die Zylinderhaube/Motor immer anfassen ohne mir die Hand zu verbrennen.   Da lief mein M200 wesentlich heisser!
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