Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Wenns um drehmoment geat nor isch Hubraum die beste lösung, Höchstleictung mit Bond obor net umpeding... Obor noch den gonzn wos man fa de 64er falc gsegn und keart hot hon i olm schun meine Bedenkn kop und werse a no olm hobm

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

und wia olm gibs nia koane Garantie und sel isch ba selche Sochn schun kacke wenns an nuien kolben+Beschichtung brauch!

 

Fong iatz an Drehschiabor un fir negstes Johr, will nor in Italien in dor C3 a wia mitmischen... :-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

I moan wenn man fa holbor red isch dor 64er am ungeeignestn! Wos in drehmoment beteifft isfh a gust gmochtor 58x56 sicherlich kaum letzor als dor 64er weil hon die lestn 2 wochn 2 kurvn fa die 190er falc gsegn und wos de geleistn hobm tat i schun fost als minderleistung bezeichnen oanor 32ps und 34 nm fort obor ba 9000 an a wond und dor oane 36 ps mit 21nm und extemeauf extreme drehzohln ausgeleg... mein 58er hot 35 nm und 42ps und bond brauchmo net redn... a dor 60er konn net mitholten, meiner meinung sein do die einströmwinkel net fir de bohrung augeleg, sein jo fa honda kopiert und die sem hobm original 54er bohrung... wenn man den auf epas gewisses auslegn will war guat 2-3 auspuffonlogn duchtestn zu kenn um an sein optimales ergebmniss zu kem!

Het in foll 2011er und 2012er falc dritto do

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

64x54 net obor der ougeklemmte noch 5 km wor a 64x56 und di oan 2 wos i grot beschribm hon 2 64x60! Obor worum soll dor 64x54 ondorst sein, kolben bleib dor gleiche... obor konschs jo amol borbiern und ins fan gegentoal iborzeign =D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Iz kimi nima mit fa an 64x54 oni nia geret.... I hon domols ot ban lauro ungeleitn und ihm fi an tipp gfrog wos er moant... Wie gsog er hot gsog 58x56 und wenne mehra will noa 64x56....

I will holt ebn volle drehmoment , lai woas i et wos nem weil a jedo wos ondos sog...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

100% bessere wohl und hot extremes Potenzial...

Auserdehm je nehor dor Hub zur Bohrung gleich kimp desto optimaler Laft die soche, mochn jo sehr sehr viele Hersteller ba ondore motoren und wor oan grund fir mein 58x58, wobei i ban iborlegn bin weg auf 56 hub oufrisiern, fir die c5 und anscheinend laft dor sel a bessor, a meine welle soll net grot optimal sein um die volle Leistung aus zu schöpfn..

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo wor kingwelle honi drin, fir stoßeneinsotz sichor optimal! Fir mi und in renneinsotz wo jedor 1ps zehlt laut lauro und mencarani nix gscheides... dor lauro fohrt in seine troppln odore welln als de de er sunscht forkaft und angeblich sein do erheblich unterschiede... hon erst widor a kurve von an 58x56 gsegn mit ibor 46ps und ebm mit der speziellen welle, wo genau die unterschiede sein dorfrog man sobiso net!

Mein drehschiabor motor hon i a epas spezielleres gegönnt und den spaß hon i mir 600 euro kostn glossn... hon die kurve von ezio gsegn der huior ollen in dor c3 dorfungfon isch und i muas sogn bin dorschrokn dass a 130er drehschiabor so guat lafn konn... 6,8 auf 150m , wert nor fellig baugleich wia meinor werdn...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo wor kingwelle honi drin, fir stoßeneinsotz sichor optimal! Fir mi und in renneinsotz wo jedor 1ps zehlt laut lauro und mencarani nix gscheides... dor lauro fohrt in seine troppln odore welln als de de er sunscht forkaft und angeblich sein do erheblich unterschiede... hon erst widor a kurve von an 58x56 gsegn mit ibor 46ps und ebm mit der speziellen welle, wo genau die unterschiede sein dorfrog man sobiso net!

 

Gibt es eigentlich auch eine Begründung warum die Kingwelle für den Renneinsatz nichts gescheides sein soll?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Die genauen unterschiede kenn ich leider nicht aber such die Falc Wellen die im Handel sind unterscheiden sich von denen die er verwendet, eventuell kann ich im Nov ein Blick die Welle machen die Lauro in Regensburg gefahren ist und anschließend dem Mencarani verkauft hat und der die nun in seinem 58x56 verbaut hat und nun nochmal Motor spaltet da er die Falc Motorblock hälfte verbauen will...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information