Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Hon geschtern Foto von der TV gmocht.

Isch a 3.Serie mit Telaio-Nr. Fümpfhundertsiemtausndundirdendeppes.

konnsch unter den Link unschaugn.

Die Licker sain a nou derbei, ober de isch holt ewig nimmer gloffn.

Nägschte Woch wer i sie vielleicht houln gian. Bol Du Dein Porsche houlsch :-D

Servus

Topper

ma puttana grot bei der ....... helvetia vosichrung ungleitn :puke:

de welln 1800? Vosicherung für de Karre :puke: :puke: geats nou

und oldtimervosichrung geat bei ins do earsch sobold de karre 26 Johr olt isch

und do fohra muis 21 sein (i bin 20)

und seit heuer isch onscheinend di steure für oldtuimer von di 25? af in volln sotz erhöht gwordn :puke: :puke: also um di 220?

de teppn in Bozn drinnen

im reschtlichn Italien bleibns 25?

:puke:

tian de des zifleis lei weil i ia an auto hon odo wossen :puke:

iaz hon i mitn vorbesitza gredet

er zohlt (a bei der Helvetia, obo holt in Mailand) 85? OLDTIMERVERSICHERUNG (untn geats onscheinend a mit an 22 Johr oltn auto :plemplem: )

er hot gsogg i mog lei af seine Versicherung 19? draufzohln nocha dorfn a leit mit 20 JOhr domit fohrn

und sobold seine Verischerung ogloffn isch (holbes Johr) nocha konn i oane bei Helvetia Mailand mochn und zohl 100? im Johr

(sell war nocha decht awian a Unterschied :grins: )

wahnsinn

und nocha rednse ollm gscheid dass in Südtirol di Vosichrungen am billigschtn italienweit sein und dass die Autosteuer heuer net gstiegn isch

sella PENNAAA

Bearbeitet von Werner Amort

wos, lei 100 euros versicherung? sel war jo günschtig :-D

ajo, olz guate zum autokauf, schaut jo nit sou letz aus der porsche. hon ollaweil in porsche 914/6 in aussicht, 2,0 6 zylinder motor und 110 ps bei knopp 800 kg :-D

ober koschtn holt a a holbs vermögen, tendier holt decht zun kugelporsche ;-) oder a bulli

ps

woas von enk zufällig a feuerwehr oder jemand onders der an T1 oder T2

VW bus verkaft, suachet sowos unbedingt für die freizeit und in urlaub zu fohrn ;-)

Schaug amol do inni.

I zohl amol vourerscht gor nix fir meine Veschpm. Die oanzige Stuier, de i zohl isch De von meiner Lusso PX, wail die sell erscht huier 20 Johr olt wert.

Nor kriagn sie von mir de 19,11 Euro und paschta.

Bol i nor mit oaner von die oltn Kischtn fohr, zohl i die 10,33.

Wenn mi oaner auholtet und ummerkext wegn zu wianig gezohlt, nor sog i ihm, daß er do eppes folsch verschtondn hot und i woaß bescheid. Die Strofn fir folsche Einzohlung sein jo nimmer sou groaß und nor moch i mir koane Probleme.

Servus

Topper

Bearbeitet von topperharley

ajo, olz guate zum autokauf, schaut jo nit sou letz aus der porsche. hon ollaweil in porsche 914/6 in aussicht, 2,0 6 zylinder motor und 110 ps bei knopp 800 kg :-D

ober koschtn holt a a holbs vermögen, tendier holt decht zun kugelporsche :-D   oder a bulli

nojo bei di 914er muisch holt aupassn dass die Karosse net rostig odo (ex-)verunfallt isch

weil de Front isch olls lei gschwoas Forne sell mocht reparatun schwierig und teuer

mein 924 ischs ondort

sebn isch vorne olls gschraubt und feuerverzinkt :love:

hoi

also i leb nou :-D

der feiri tuat grod die ET3 oschleifn... :wasntme:

also hon mir heint an T2a VW bus oungschaug,mit 32000!! original kilometer drauf :love: , ober bin natürlich wieder zu spat gwesn, a deutscher hotn schun gekaft bzw. die ounzohlung gmocht:censored: :uargh:

@all

woas niamend a feuerwehr in enkerer umgebung, dia an VW bus verkaft?

(konn mon jo ollm brauchn :-D )

Danke topper

ich hab mal einen Beitrag geschrieben in deinem Forum mal schaun

Hoi Werner,

isch zwor nit "mein" Forum, ober i hon mi a mol gwellt in Club inschraibm.

Mir isch des lai ollz nou nit sou klor, ob i mi lai ban Club oder a nou ban ASI inschraibm muaß. Weil wenn i es Johr lai schun 90 Euro fir Clubbeiträge zohl, nor wert de Soch garling uninteressant.

I hatt zwor schun 4 Fohrzuige, de i versichern miaßet, obr oanz isch a Fuffi, die sell welln sie nit und wenn i fir die ondern zwoa nor mit Oldieversicherung und Club a foscht 200 zohl, nor konn i fir 300 a glei olle normal versichern :-D

I bin total verwirrt :uargh:

servus leute

honn iatz in somsta meine et3 ogschliffen und iatz weart sie nou bisl gschwoasn, a loch firn vrgaser gschnitten :-D , a bissl gekittet, grundiert und i hoff in 2 wochen konni sie nor spritzen :love: .

@ mathi

zu dein zyli bini leider olm nou nit zuikemen. i hoff morgen oder ibermorgen ;-) .

@ wenne geile maschine wos dr do gekaft hosch. :-D

hoi

@topper

jo, tat meine verkafn, oder a gegen a TS tauschn (mit der oanen isch jo leider nix gwordn :veryangry: ). bilder konn i dir per mail a poor schicken. wieso, hasch interesse?

ajo, tiat miar bitte bei enkere local :-D Feuerwehren schaugen, ob sie nit günschtig an T1 oder T2 bus zu verkafn hobm

iatz hon i gestern noumol schnell grechnet, mit uan quaratmeter miasat man schun 3-4 auspuff drmochen.

und i tat decht lei olles 1mm blech neman.und in auspuff knia wearn mr ins a miasen aus blech wikeln, weil mit geeignete rear schuags schlech aus :-D .

frogn amol wiaviel dr quadratmeter kostet.

:-D

Bearbeitet von V5B3T

Hoi V50-racin'

Interesse hatt i schun, weil i eigentlich schun olm a Primi gwellt hon - eigentlich mehr a ET3, obr sell war wurscht.

Ba mir happert's lai bein Plotzongebot und sell isch a guat sou, weil i demnächst mein 12. Fohrzuig ohouln gea. Wohrscheinlich bin i nit gonz normal, ober wer isch sell a schun in den Forum do??? :-D

A Kolleg von mir hot iaz übrigens a en T2 VW gekaft. Isch außen grau und innen grian, wail's amol a Daitsches Bullenauto wor :grins:

Die Nochfrog fir T1-T2 isch amol grot prutal. I hon zwoa Kollegn, de innerholb von die leschtn 3 Munet oan gekaft hom. Gach fohrn sie olle laimor mit de Kischtn ummer...

Servus

Topper

feiri wos tuischen

es sein ginuag kischtn mit 18 ps und und uhne a sella schiachis loch ummar

dai des tadat i nia

:-D:-D

weil nocha wenne amol af di rolle geasch und deine laute gelöcherte kischte lifort "lei" 15ps und es kimp an ondro mit uhne loch und 18 ps und uhn (unsaug)lärm nocha kannat sell eha peinlich wearn

topper i wear berichtn

und gerd bei ins gibs nichts

Hoi leute.

werner, bis zun 19 isch no aweil! i tat sogen vorher amol. kimsch net amol boazen or?? war ca. mitte zwischen mir und dir!

feiri, bitteschuagsch holt dassnen nor amol drmochsch, weil i schunsch mit mein gehäuse net richtig weitermochen konn!

Koltmetoll brauch nor koaner, oder??

mane, i denk wenn du des nor demol sicher regelsch, geat des fa meiner seit aus guat!

Wegen Krümmer, hel wart sich woll irgendwo eppes finden lossen.. Sunsch nimm i holt in Krümmer von Polini Auspuff far NSR

Ps zun Thema schamen miassen oder net, do i jo is gleiche vorhon:

Miar isch ehrlich gsogg gleich ob i mi nor schamen muas oder net. des wert sicher a ordentliche orbet und ausserdem muasch olls amol probieren. Wichtig ich dass man ideen hot und die sem versuacht zu verwirklichen,....

jo bei mir ischs olm sou dass i wenn i amol buazn kimm

nocha woas i des a holbe stund dofor

also viel zu kurzfristig für selle sochn

na bobo es sein jo leimo 3 wochn bis zin 19tn

mir miasn sowieso ausmochn wia mir do tian

wegn Loch in do Bocke :puke:

de ideen hobnse schun schun unfong der 80iger jahre kopp

also in innovationspreis gwinnsch do koan

und wos soll des wellan Vorteil hobn???

dasse in Koa Dorf mea innefohrn konnsch weil de Karre zi Laut weart

dass aniado Karpf af 10 metto sicht dasse illegal bisch

Leistung bringsch sowieso koane (iaz kimmp mir net mit 10*0,1 PS :plemplem: )

meines erachten schaugs Schiach aus (nojo mit 18 hots mir jo a nou gfoll :-D )

also i sig do koan Vorteil

und auserem früa odo späta ruit enk des giwis

weil guate Rohmen wearn a nimme mehra

und wia gsoo mit an sella arche konsch jo nimma fohrn

(also amol an Obstecha übo di Grenze odo amol sischt awian weita)

Werner,

Style-Police