Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

wenn man des schain sauber mocht und an lufi drauftuat nor schaugs a flot aus und s ansauggeräusch holtet ishc a in grenzen.

man konn holt an viel schainern ounsaugstuzen mochen, iberhaup wenn man iber boade hälften mocht, weil i hon di a bussl plotzmongel.

und meine karosserie isch sowieso nit grod die beste, sschild vorne hot a schun a por maggelen und iberol sein a por lechlen zu viel, nor mochtses des loch a nimmer aus, und wenn is schian ausschneid nor konn i a amol wieder zuaschwoasn.

@ mathi

wou tuasch nor du hien?? des hot bu mir schunscht amol nit gscheid plotz :-D

:plemplem: koa ansauggeräusch

dei dei sell glabsch woll selbo net

meine Lammy hot in Luftfilto sogor untor do Bocke kopp obo weil koa unsaugbox dechtorsch tscheiße laut

iaz hon i di orginale Box umgebaut

sehr fein foscht koa Unsauggeräusch obo holt awian wianiga Leistung ca. 2 km/h

obo sell isch mir wurscht

Hoi Werner,

ja super wenn du mir die VB1 mitnehmen kannsch, wegen Sitzplätze isch koa Problem, i fohr dann halt no mit an andern Auto noch, mein Voter fohrt ja a mit.

Han no net ungemeldet, weil i no net sicher war ob i des Wochenende dann Zeit han.

Der Manni und a poor von de wellen a ausn!

also i war schun drbei. liaber war mir obr fost mit jemanden mitzufohrn, wenns irgendwia gang, do i s auto net fa mir isch und is net sicher (wos hoast eher unwohrscheinlich) kriag!

wia i verstea fohrt iaz dr wenne (wia gsogg 1,5 plätze) dr stephan, gerd (und fon stephan dr tata??)

leut sein mr ausser fohrer feiri, mane, manni und i. also miasetn mir decht leicht plotz hom, oder?????

Ps: @ feiri des ischa ziemlich eng, vielleicht muas i a a kloanigkeit wegschneidn, wenns sich gornet ausgeat, obr zem sicher lei soviel dasses net auffollt.

filter werd nor a strumpf far mama!! :grins:

Hai Leit,

mein Voter fohrt sicher mit, mein Bruder woas no net genau.

Also zwoa Sitzplätze han i sicher frei.

Han mi itz ungemeldet, Werner des isch super dass du mir den gsog hasch die Veps ausn zu nemmen!! :-D:-D Dankschian!

Also mir miaßen holt fria genua starten, weil mir die Veps bis spätestens halbe 2 an Ort und stelle hoben miaßen.

Nimmsch du a epes mit ausn??

jo suppo

na i nimm nix mit

weil di Lammi hot holt decht a poor maggilan (de wos i obo geil find :-D )

und sischt hon i nix extras

evtl di Bachetta als best scheunenfund

obo sebn wenn oando drausitzt ischse mittlt o :-D

sell war zi gfährlich

evtl verkaf i a poor ersotzteile

obo mit deinigor gewinnen mir sicho oan Pokal

fria austian isch koa problem

sel miasatn mir awian fria fohrn mitn scudo

di oan kenn jo nochakemmen späta

wos denkt des megn übobnochtn?

sollmo ins a Zimmo nemmen odo so?

und wicht

Wer nimmt die Südtirolfuhne mit inson Stond zi verzieren :grins: :-D

ps geschton hon i is auto kriag

isch des a geilis gokart ;-);-)

do ischs zuagongen

do Vito hot an Potsch kopp nocha hobmon gimiast fan hänga olarn und mitn POrsche fa affi aua hoamfohrn

weil den potsch hosche nimma doflickt mit den schaiß Spray und Reserveradlan hobn di noidn auto jo koans mea :uargh:

des wor a spaß 200km zu dritt im Porsche

späta evtl fotos

Bearbeitet von Werner Amort

hoi

du topper, hons nou nit gschofft fotos zu mochn von der pv. wear i ober wochenende :-D

@wenne

wegen t2, i muani hon olm pech, iatz will ern decht selber koltn oder i setz an tausender mear, ober sem kaf i mir wos gscheiders

wegn münchen, miasmer holt schaugn, evt. kannt i jo 1-2 leit mitnehmen... :-D

Jo, der Koutfligl isch nou perfekt. Hot lai fourn die Forb ogwetzt und der Lack isch souwiesou ban Oblättern.

I hon gmoant, der isch erscht ba dor 200er TV aus Kunschtschtoff gwesn, obr i glab nit, daß der mol gwechselt gwortn isch, wail de Mihl schteat jo schun seit 30 Johr.

Iaz wer i mir mol ban Casa Lambretta Typ untn a bissl a Werkzuig kafn, nor gea i in Motour mochn.

Die Papiere mocht mir die Diamanti Agentur in Meran, zem hon i schun ungruafn und mog lai mol die Targanummer vorbeibringen. Kriag holt a nuis Tafele hintn drau, obr sell isch mir foscht gleich. Magari kimmp des in Italien a irgendwenn asou, daß af die Oldies a roats Kennzeichn montiern konnsch/muasch. Zumindescht hon i mol sou Gerüchte kursiern gheart. Wobei ban ins do olm lai gscheit gredt und nicht getun wert.

Obr selleterwegn lossmors ins nit verdriassn :-D

Servus

Topper

jo stefan nocha isch olls klor

wia tianmonen megnin übonochtn?

topper

isch der Kouti aus Plastik?

wegn motor

du brauchsch eigntlich lei an Polradabzieher

um di Kupplung hintozihebn af a olte scheibe an hebl aufischwoasn

odo kafn

werk20001.jpg

nocha brausch nou zwoa(!) sella dingo

werk20003.jpg

(lange M6er Gwindstonge mit an hebl drangschschwoast)

evtl nou an Kupplungskompressor

werk20005.jpg

wenn do motor herrausn isch gschoffsch mit a Holzzwinge a :-D

und an Abzieher fürs hinterradl

http://www.worb5.com/shop_de/images/medium/werk20008.jpg

sischt brauchts nix extrans

auso holt bei der Gobl nou an Federspanner

siehe hier

http://www.germanscooterforum.de/index.php?showtopic=55763

de wosse zi kafn kriagsch sein nix wert

bzw ungschickt :puke:

und gonz wichtig