Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@ Auspuffstix (olle zwoa) deis negste woch passt nor ob Mitta (woasch jo matthi) kenen miar in dr werkstott deis moch und blech bring er miar bis selm 1mm dick

i hon 2 m² gnummen hell miaset leicht longen odr???? :-D

ACH UND MATTHI VIEL SPA? NU BAN OUNPASSN (VIEL HOSCH AF JEDEN FOLL OBER LEI ORBAT UND WEANIG SPAß) In dein Sinne :-D

@ Wenne i tat schun draußn scgloffn odr wos sogs eis (feiri wos moansch du) weil a nighter war sicher amol cool

Geschrieben

servus leute

nor m,uas i lei a wiedermol epas inni schreiben ;-)

@mathi

jo i hoff a dass du in puffaus schun in form gebrocht hosch, weil des isch a prutale figg orbeit. mir hoben iatz fertig, lai nou a por kluane ausbesserorbeiten und nor passt er perfekt aui.

frei mi schun aufn mochen :plemplem: .

i tat gearn a bild inni ober des zuig funkt nit gor asou :plemplem: i probier nor noumol.

@ all

also wenn isch iatz des in münchen? in 19en??

alos sem wear i nit drbei sein, weil meine schwester hot sem studienobschluss und sem muas i drbei sein. :-D

achjo @ wenne geile maschine :-D . wos hot dei ps??

Geschrieben

wegen schlofen woas i a no net genau,

i und der Voter kanntn sicher bei Verwandte in München schlofen, für die anderen alle miaßat man a billige Pension suachen, i kannt mal mein Cousin frogen ob er epes woas.

I wer schaugen.

Wieviel leit waren mir denn insgesamt?

Geschrieben

@vb1t I bin 100%ig drbei (und dr wenne jo odr)

Ban gerd woas i nit oub er drausn schloft und dr matthi???

Isch dei nor schun in 19ten???

Scheans Wochenende olle zom und teats nit zu wild

( :-D + :-D = :puke: )

Geschrieben

Ja hoi Wenne, ja i woas afn Ball do hats a Hetz am nächsten Tog isch man meistens letz????!!!!!! :-D

I bin der Stephan, wer isch der Mane?

ja am 19. isch des in München!

Was isch dann wegen schlofen??? Wieviel Leit sein mir? wenn mir net af der Party sein wellen dann kann man a hoam fohren. I war sem schun gern! :-D

Geschrieben (bearbeitet)

jo ebn di podiusdiskussion miasn mir ins schu gebn

i donn do martin weart sicho a afoure bleibn

der kanat sich a amol marn do!

wer nou

matthi wia schaugs aus

mane du a?

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

also i bin drbei, muas dir jo amol die nodel brengen!

lei mit wem mit fohren?? wer nimpen nor wem mit??

@mane:

I woas net ob dr feiri mit dir schun gred hot, obr wars a problem is auspuffmochn af fritig somstig zu verschiaben, do i is auto unter der woch fost sicher net kriag...

(ausserdem will dr votr dass i ihm amol wieder bamschneiden hilf in mittig donnerstig)

Dio, wegen de bälle, des kenn i, morgen muas i rosenmontigball austellen und auschenken und in dianstig tramin tiafgaraschfete auschenken (nochn oltbewärhtn prinzip, zwoa fir dir, oans fir mir :-D;-):-D )

Kimp jemand fa enk tramin umzug or???

Geschrieben

servus leute

@ mane und mathi

i hon iatz grod gsechn dass i swochenende worscheinlich nit zeit hoben wear, oben schlofen konn i holt 100% nit hon hechstens nomitog amol zeit, und sel isch prutal knop. :-D

Geschrieben

@ mathhi und feiri tja deis isch iats sau bleid deis miasts hol eis untr enk ausmochn miar sichs gleich iw ill holt zu mein auspuff keman :-D(

@wennne Joooo wenn irgendjemand plotz hott fir miar bin i sicher drbei und draußen scglofn tatt i a gearn :-D

Geschrieben

Souwoll, es wert ernscht.

I wor geschtern bei der Autoagentur, um nuie Papiere fir meine 175er TV zu mochn.

Iaz brauchet i a Datenblattl, sou wia man sie fir die Vespa von Lari Flour zuagschickt kriag z.B:

t.jpg

Weil's obr die Innocenti nimmor gib, hon i iaz wohrscheinlich a kloanz Problem. I hon zwor a Bedienungsonleitung von Scooterhelp ausgedruckt, obr die sell isch holt nix offiziells und nou derzua af englisch.

Der Boss von der Autoagentur hot zwor gsog, er probiert's asou, obr wenn i evtl. a Kopie von an Biachl von a sou a Lambretta kriagn kannt, gang's holt oanfocher.

Hot von die Südtirouler do unter ins koaner a TV175 mit Biachl?

Servus

TV-Topper

Geschrieben

hoi topper

also unter ins südtiroler gsfler weart kuaner a 175TV hobm, wenn nit dr wenne, nor niamends. konn ober mol bei mein bekonntn schaugn, der sell hot a 2-3 olte lammy stian, evt (miar wearn holt pech hobm) hot der sel sowos. i woas nit amol wia a TV ausschaug :-D ...

ps

geat des ba der agentur echt so guat, muasi mol wegn meiner 150er VL frogn,ober die sell hot GOR NIX. Sem hon i holt es gleiche blattl vom Lari wia du von der fuffi... :-D

Geschrieben

zu der tv, konn i laider a net viel sogn... :wasntme:

@feiri und mane: wia schaugs aus mit enkre püffe?? hon iaz mein modell fertig, gonz schean a orbet, des aols. Hon oan nommitog drmit verbrocht is modell zu mochen und an zwoaten es wieder ozuändern, do is erste net ban nochtkatsl (seitenfach) vorbeigepassst hot!!

i war nor morge zu mittog auistarten. wos i no frogen gwellt hon, isch ewgn an 33,5mm durchmesser rohr gebogen fürn krümmer und a 23mm gebogens rohr fir zun schluss... :-D gibs sel vielleicht zuafällig obn irgendwo ummerliegen??

Geschrieben

Donk enk fir die Beiträge.

I hon eh schun mol gwellt ba die Scooterdepoca-Buam frogn, lai hon i nit in Doppelposter schpieln gwellt. I hoss des, wenn man drei Forn autuat und iberoll von gleichn Wixa die gleiche Frog lest :-D

Iaz wer i dechtamol zem innischraibm, nor sieg i jo wos laft.

@v50 racin'

Jo, die Agentur isch recht intressant. Der Chef isch gonz a takter und hot ba meiniger schun innerholb von oan Tog in Estratto ghoult. Ba mir hot des olm a poor Tog gebraucht, bis in gekriag hon :-D

Wenn es Fohrzuig lai radiato isch und Du die Targanummer (nit die Targa selber) hosch, nor brauchsch eigentlich lai mehr des Datenblattl und an Wisch von aner Werkstott und in Rest mocht er Dir.

Wenn des ba meiniger olls kloppet, nor schreib i an ausführlichn Bericht. Iaz wort i erscht mol o.

Servus

Topper

Geschrieben

Hallo leit!

@Werner-Amort bzw. VB1T-Fahrer

Wie schaugs ba enk noar mitn Plotz aus? Weil ba mir fohrat nö 1 odo 2 kollegn miet. Und mir wurn ins schun olle om Sprit und so beteilign. Obo wennas nimma guit plotz hop noar fohrmo schun selbo außn.

Wegn übernochtung kanti die CVJM-Jugndherberge empfehln, sem wori schun amo, odo wisst des schun wo liegn?

PS: I bin iz 3 toge wegn technische Probleme nimma ins Netz kemm und hon amo awin an gineat. Also sorry wegn do vospetung.

Grüße Martin

Geschrieben (bearbeitet)

so

also wegn Münchn nouamol

fohrn tui i mitn scudo (2 Mitfohra)

und do stefan mitn fiat (4 Mitfohra)

mitfohrn tuit do martin (99obemar), evtl mit 2 kollegn?

und wer nou von die Vinschger????

mir tadatn ins dausn a pension suichn, do stephan hot an cousin drausn der do schaugn kannat!

obo leitln wenn er schun so nett isch sich zi erkundign miasn enkre zuisogn a passn

et dassn do wido am Freita umme 11 dinocht sms unkemmen bei mir :-D gell sell tuat net

also nouamol wer war do interessiert, und hott a a möglichkeit bis holb ochte odo so noch brixn zi kemmen ?

nocha kannatn mir den schu mitnemmen evtl!

Geschrieben (bearbeitet)

:-D:-D;-)

bin begeistert

af jednfoll a besserung afn vorgänga aufi :wasntme:

und sogor a curly :love:

teischt des lei odo passat der sogor mitn gepäckfach

und wo hoschen in Bogen zwischn dämpfa und Resokörpa her?

i wor heinte a beim Schrauben obo beim Porsche

hom mir nuie Teflonbuchsn bei der Liachtmaschin gidrahnt :love:

(de weisn dingo do)

:love:

motor223.jpg

Geschrieben

bo, de s sein zwoa holbbögen aus edelstohl, de dr feiri ibrig kop hot! i hoff de gean a guat zu schwoassen. als nägsts wer i nen mit mein elektroden fertig punktieren undnor an kolleg zun schean schwoassen gebn. jo sollet mit gepäckfoch passen, deswegn geat er so komisch manond. gegenkonus stimp no net gonz von verlauf her, obr bin gonz zufrieden. denn hon i iaz in ca. 15 orbeitsstunden gmocht, mit planen...

frei mi schun huier afn treffen... :wasntme: :-D

Geschrieben (bearbeitet)

und i mi af di SMS am Freita dinocht :-D

obo dai dai elektrodnschwoasa

sell, spielt wol übohaup net auf

odo hosch wido 2mm blech gnummen :-D

wos hotten do feiri und do hiphopstix a oan gimocht?

in gleichn odo ondort?

Geschrieben

sie hom an ondern, net an curley, geat eher so wia dr zirri. sie hom beade in gleichn...

na, wer lei mitn elektroden punktieren, gschwoast werd nor schun mit wig oder mig...

ajo, termin firn treffen isch dr 23. programm tat i wia letz johr ausgmocht circa ibernemmen..

(henmr huier bissl friaer on, als lests johr...) :-D:-D

Geschrieben

@ Werner:

Sein tut di CVJM in do Landwehrstr. und sel isch foscht in zentrum, la woas i et wie weit des fa do Kultfabrik weg isch.

I riaf di odo in Stpehan de amo Toge un.

Grüße Martin

Geschrieben

Wia versprochen geats weiter mit meiner Reimmatricolazione von der TV

Die Agentur hot gsog, i konn sie in Italien nimmer zualossn, weil sie bei der Obmeldung in Eintrog "demolita" gekriag hot. Wenn sie lai "radiata" gwesn waret, nor war olls in Ordnung gwedn, obr sou geat nix. Onscheinend nutzts mir a nix mehr, wenn i sie in Daitschlond zualoss und nor importier. Zem scheint olm wieder des von der demolizione auf und baschta :uargh:

Weil i obr nou nit augib, hon i mi mol ban an Bekonnten weiter untn in der Walsch intressiert. Wenn decht nou eppas geat, nor bericht i weiter.

Derweil hon i schun mol die Tankuhr restauriert :love:

pwLuSx63.jpg

Geschrieben

Hoi Leit,

*Martin*

Die Kultfabrik isch beim Ostbahnhof, net schwierig zu finden, für is andere han i an Stadtplan von München.

Wegen schlofen kennt es amol a unter www.jugendherbergen.de schaugen, i schlof bei meiner Tante!

Also bitte wer a Zimmer braucht kümmere sich am besten selber!

Martin i han drei Plätze frei, i han lei in Voter in mein Auto, also du und dei Kolleg kenn bei mir mitfohren und halt hinten in der Mitte no oaner (fohr mitn Fiat Tempra)

Also bitte wer a Zimmer braucht kümmere sich am besten selber!

*Werner*

De Buchsen schaugen guat aus, hasch woll no losgeleg gestern!

I frei mi volle :-D:-D;-);-)