Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

ich hoff des werd in mund net a so hort wia is koltmetoll... :-D

kannt leicht beschwerden verursochen...

ajo, hon heit is koltmetoll auigmocht. schaug gonz guat aus. gsport hon i obr seggo net, di hälfte war i wieder wegschleiden miasn... :plemplem:

Geschrieben

iaz lockmo di stelzböche aus der versenkung

matthi moch weita :-D

wor des grot geil

is Thermometer zoag 19grad di lammi laft spitze (naja di lüfterbox drosselt awian laft obo dechtort 105 :love: mear brauch i net)

hon grot a runde gidrant :love: :love:

sehr geil

der Sommer konn kemmern :love: :love:

nocha bin i glei fa di karpf aukholtn wordn obo ols in ordning natürlich :-D

Geschrieben

zun glick kemmen di karpf nimmer in mein keller or....

schaug beas aus der einloss!! :love:

Hon grod dichtfläche gmocht, als negsts wern die zwoa plottn verschraubt!

Zwoa deswegn, dass mon des drnoch net olm ortean muas, wenn mon in block amol spoltet...

wegen der typa, braune hoor hot sie kop, weiße stiefel und 18 wor sie, mehr woas i nimmer...

wenne, wegnen sondstrohler het i a idee:

du sogsch mr amol wenn zeit hosch und i kim mit Nodel, sondstrohlzuig und vespagtell zu dir und mir mochn des amol, du kensch di eh aus, nor geats schneller..

Hel war woll eppes net?!

@ mane

wo hosch du noamol in koso her und wia viel ??

WIa schaugs mit enkre troplen und püffe aus? Kemps weiter?

Schun olle firn zuig fan gerhard eingezohlz??

Tjuhui, huier wieder wia vor zwoa johr,

polini vernichtet malossi!!! :-D;-):-D

Geschrieben (bearbeitet)

servus leute

mitn auspuff ishc bu mir amol nix weiter gongen. bin olaweil drbei sgrischt fertig zu mochen.hoff dass is nechste woch lakieren konn.

dr polinimotor war foscht fertig.

mathi tua amol a por bilder iner von dein einloss.

achjo und des mitn polini vrnichtet malossi muasch mr earsch beweisen...

porgo bu mir geat kuan smily

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben (bearbeitet)

monster%20019.jpg

Schug enk amol di hintere Brems on... ;-)

monster%20018.jpg

moca%20008.jpg

Wer findet die Boost Bottle? :-D

ibrid%20012.jpg

Do hängen jo no die Züge fan Getriebe untn aussi... :uargh: ;-)

Auspuff fa an scooter? Schaug abissl in die folsche richtung...

;-):-D :love: :-D

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

servus

@mathi

hosch dein primavera umbau iatz fertig???

na im earnst

wos sein denn des für troppln??

schaug ober irgentwia nit wirklich professionell aus...

Geschrieben

@v50_racin'

wenn Du nor in Mittig zun Sepp oarfohrsch, laitesch mi bittschian derfour un. I muaß zem noch der Orbet nou an PC inschtalliern, obr konn zem in Foll ah e bissl schpäter unfongen.

Nor gangetn mir zerscht nou a Bierl trinkn und mochn die Toaleübergob.

Servus

Topper

Geschrieben

ober die erste maschin schaug hurisch noch leistung aus... :-D

jo, sog jo nia mehr eppes ibr meine orbeitn... :grr: :-D

na, hon grod die ori. Roafn auiton af dr pv, muas in freitig revision.

Mitn Block geats a ollaweil guat weiter. hon in ersten fa 6 schrauben iaz drein (M6 in inox--> nobel nobel... :-D ) und auserdem wor i heit retifica. Bis nexste woch sollt i in zylinder wieder kriagn (ca.35 ?)... i hoff dr fuas hebs...

hob es olle ibrwiesn? ...dass des zuig polamol kimp!

@ wenne: wegnen sondstrohlen + nodl auibrengen, wia schaugsn aus??

Ps: Heit seit longen mol wieder mit dr troppl gfohrn. Isch des geil, kopf nui ogedichtet, super stondgas unt nicht folschluft ziachn oder so...

Hon sie ca.10 min af stondgas gean glossn (extrem tiaf) nor kurz ongongen ban gas und glei auigedrahnt...

des freit es tunerherz.... ;-)

ajo, matura hon i huier a no.... ;-)

i hoff mir geats net wia in sax... :plemplem:

Geschrieben (bearbeitet)

na matthi des geat net wiklich guat

SORRY

weil des miasat sich nocha vor der gerage abspielen (fix montierter hochdruck) und sebn isch iatz asphaltiert und de suaerrei hon i net di nervn zommezikehrn :-D(

ausodem hon obo schun sowas von koa doweil

orbat

lammi eindüsn

sst

fliaga baudn (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7307086774&ssPageName=STRK:MEWN:IT)

Lampe untn restauriern

T5 fürn WInto herrichtn

beim Porsche ischma a Wossoschlauch girissn

und die grage war a amol auziraumen :puke:

do wearn di somstige zi heiligtümer bei an sellan zeitplan

na obo mogsch la auaforn zi do suomi in bozn industriezone

http://www.somi.it/

sebn kriagsch a zwischnstück

und quarzsond gibs bei an niadn baustoffhandla

kanaschmo nia di nodl inna briaf schickn hosch oans guit nocha :-D

adresse konnido mit pm schickn

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Wohrscheinlich hot mir es worme Wetter bissl afn Geischt gschlogn, obr moants es man tat's derrichtn an Südtiroler Raid iber zwoa, drei Passlen ban ins do zu organisiern.

Do brauchets jo gor koane Fete dernoch und a suscht koan Ungricht, lai daß man mol a kamotte Runde mochet.

Weil mir a olle ziemlich in Lond verstrait sain, waret eppes zentrales vielleicht nit letz. Man kannet jo gonz oanfoch lai ibern Jaufn und Penserjoch und Boazn und Meran fohrn, sou wia do:

U4exmvgg.jpg

eventuell kannet man die Fohrt nou iber die Mendel erweitern und sou 3 Pässe in oan Tog mochn.

I woaß lai nit, ob zem olle Kischtn mitmochn :-D

Es isch a klor, daß nia olle mitkemmen kennen. I hon jo selber a nit souviel Zeit, obr hetzig waret's af jedn Foll.

Geschrieben (bearbeitet)

fir an sunntig war des net a blede idee...

mir fohrn a pissl manond und kennen nor nebnbei abissl firn mendeltreffen ausmochen...

(huier mochmrs amol wieder ordentlich....)

EDIT@wenne: post decht amol fa de weiber de du hosch is foto, tat mi intressieren, vielleicht kenn i a poor...

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben (bearbeitet)

@topper

SUPER IDEE do bin i sofort dobei :love: :love:

meine Kischt mocht des a mit kein Thema

lei sch des ziehmlich weschtlich gelegn de route

evtl dassn mir (Pustra) lei in Jaufn mochn und donoch übos eisacktol hoam

also bozen meran Jaufen und nocha wido hoam sischt wearts zuviel für ins weil mir miasn jo nou unseisn anou

is Pensa hon i is Leschtejohr zwamol gimocht :-D

odo mir baudn in Mendlpass/Gampenpass mit ein

isch holt olm awian bled weil mir ziemlich ausnond wohnen

Matthi i war sowieso dofür dassn mir stottn mendltreffn an corso mochn

weil a treffn mit zelt fleisch und :-D organisiert huir jo do VC unterlond wia do tom gsogg hot(klopf auf holz)

sell war nocha sowieso a pflichttermin

a corso hät in vorteil man kannat ihn bei letzwetto spontan verschiabn passstroßn sollats bei ins eh ginui gebn

und wia gsogg di einlodung zin 1tn mai motoweihe bruneck steaht a

topper gerd und matthi und a olle ondon(hobn sischt nou welche a fahrende veps)kemmen!

ps follt mir grot ein

hot oando zufällig nou kontakt zi do marlinga truppe?

also franz hiasl und co.

edit2

weibo gibs koane hon vom johr 86/87 koan fotos wia i sig

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Wegn der Route isch nit sou hoagli.

Es isch obr sicher nit leicht, weil mir jo von Vinschgau bis Puschtertol und Überetsch/Unterlond olle vertoalt sein.

Mittlt drin war Boazn, obr sell find' i als Start/Ziel-Kulisse nit sou schian. Zem tat mir Meran besser gfolln. Magari kannt men zem mit aner Genehmigung iber die Freiheitsstroß oifohrn und sich zem anort treffn oder sou.

Wia gsog, des wor lai mol sou, daß man gredt hot. Vielleicht wisset jemand jo nou a bessere Route und schianere Treffpunkte.

Servus

Topper

Geschrieben

Wos natürlich a ganget war a Aufschpoltung in zwoa Gruppm:

1.) Treffpunkt in Bruneck fir die öschtliche Londeshälfte

2.) Treffpunkt in Meran fir die weschtliche Londeshälfte

nor fohrn de von Bruneck bis noch Sterzing und de von Meran a. Dernoch mitanond iber's Penserjoch und oi bis Boazn und nor getrennt wieder hoamwert.

Schwierig, schwierig... :-D