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Geschrieben

servus

heint die erste testrunden mit der lammy gmocht, auspuff isch zwor s gewinde im zylinder ausgnudelt, ober mocht jo nix :-D

geat jo echt net letz die karre :-D

ober vespa passt mir besser ;-)

Geschrieben (bearbeitet)
gerhard, wie siehts eigentlich mir den Rohren aus, Geld angekommen??

<{POST_SNAPBACK}>

wenne, nodel ligg irgendwo in keller, schick sie dir iaz nor... :-D

feiri, wenn mol wieder einersch8augsch... ;-)

des mitn kopf geat in ordnung!

es kimp decht lei a 22 aui und mir segn uns in juli bar qmile... :-D

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben
jo des braucht sei zeit bis sich is Kreiz wido aurichtit

schlieslich bisch jo 4 johre long tschergat gsessn beim fohrn :-D

<{POST_SNAPBACK}>

5 johr, genau gnummen wearns negstn freitag, 1.april 5 johr. =ein tog vor mein geburtstog.

ober wenn, nor richt i mir uane, wo targa und biachl dobei isch... :-D

Geschrieben

Hoila olle zom i wear heint 18 und mechat olle Vespa-fohrer a virtuells :-D ausschenkn wer a richtigs will konn negsten Somsta do ba mir auikemman nor kriag a mear als oans

Ps: Frohe Ostern

Geschrieben (bearbeitet)

so i kimm grott fan a kloane tour mit do lammi :love: :love:

vorbei an den "golanhöhlen"

DO archivaufnahmen weil sobold i giwelt hon Foto mochn les i af do Kamera

No Memory Card no suppo

20040316162638.jpg

a poor bergstraßlan und hauptstroße

ols laft perfekt :love:

lei holt mit der nadel schieber mischrohr kombination kim i net zirecht

de kennt man schiane beim gasgebn in gewissa bereiche geatse aha fett und zeitweise wido eha mogo

do (orginale, obo leise) Lustfilto drosselt zwor awian obo es isch olm nou decht ginui leischtung do um jede standat 200er (lambretta wia vespa :-D ) stian zi lossn und meara brauch i net

so kimsch locker mitn verkeh mit :love:

dofir ischse schin leise und unauffällig

muis i dreckt amol an orginalauspuff probiern schaugn obse sebn schun längsoma geat weil leise war do sell noualom

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben (bearbeitet)

jo matthi i woas wia des isch wenn man af eppis wortit ;-)

iaz wor grot do Stephan do

nocho hobmo nouamol 30km gimocht

wor suppo

a wenn i wido eppas draukemmen bin

meine Körze (W4) isch zu kolt

in verbindung mit net Vollgasfohrn und an zu Fettn Mischrohrbereich und mein 1.3kilo leichtn Schwung

ergibt des Startschwierigkeitn im warmen Zustand

di Körze wor a durchaus feucht

und ummin Vogasa muis i mi nouamol bessa Kümmern

do Stephan hot nocha nou dozehlt dass der im April Deitschlond ausi ziacht zi do freundin

also seinmo Leimo zi zwoat im Chapter Pustertal

zin 1.Mai kimpa obo inna zur Weihe und des seits a olle einglodn

demol hon i sogor a aktuellis Bild gimocht

Grüße und habediere

edit

suche Mikuni VM24

und Gerd hot deine LIS eigentlcih oan Schlüssl für Lenkspörre Zündschloß und Werkzeugfachl odo 2 untoschiedlicha

und i war inertessiert am Zündschloss (sofern intakt)

weill wenn du de decht lei vokafsch sebn kriagsch gleichviel obs drinnen isch odo net :-D

biete 30?

(ein neues kostet 16 :-D )

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

hoi

du wenne, do isch lei mea der schlissl fürs zündschloss vorhanden, ergo sein do verschiedene schlüssel vorgesehen wordn...

nou epes

i mecht schun a lammy, zun fohrn sein dei echt klasse, ober sem uane mit biachl und targa. wos ischen nor mit der ondern lis, dei du um 150 kriagesch. die seitenhauben tat i brauchn.. :-D :wasntme:

schreib mir bitte mol a pm und so mir wos i do verlongen konn bzw. terf... :-D

grüße

gerd

Geschrieben

jo de seitnbackn sein ziehmlich doteggn wenn i mi recht erinner obo des isch iaz 4 johr her dass i de ungschaug hon

de isch ban a motomechanika gstondn konn sein dassase schu vokaft hot

meara per pm

af second händ isch oande drinnen

di gleiche wia i hon

a dl (gleicn motor wia di lis lei a ondre mascharina)

in weiß

a italienische(seltn lei 3 johr gebaut)

BzTarga und biachl

der will obo 1000 ? :-D

in 1tn tog worde mit 800 drinnen nächstn schun um 1000 :plemplem:

http://www.second-hand.it/index.phtml?p=de...e&id=1110827303

somo 800 odo 900 mechasche schun investiern in den modell

nocha wissate nou a spanische 200a (net seltn net schiane obo suppo motor)

a in der preisklasse

obo orginallack und sogor nou kollaudiert

obo di sell wear i kafn

zin olle toge fohrn

:-D

sischt woas i a koal lammi olleweil ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

:-D hon i woll...

du obo de in bozn de del wenne de für 800 odo 900 so kriagasch sebn warsis schun wert

weil du mir hobn iaz 2005 de wearn nimma meahra? :-D

1110827304.JPG

und bz targa isch woll a eppis wert :love:

i wissat nocha nou a indische dl

gleiche karosse

lei net olm 100%ig verarbeitet

bz targa obo koa biachl

un im verhältniss mit 600? isch di sell nora wido teure

meine (fost meine) neue spanierin schaug übrigns ca so aus:

lei une blinka und awian a dinklas blau und holt a 200a

:love:

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Nicht fir unguat, obr des Blaue Zuig gfollt mor nit norret :-D

Iaz hon i obr nor a genua gläschtert. Die Veschpm sain jo a nit olle umbeding schian :wasntme:

Viel wichtiger isch, daß es worm gworn isch und daß i geschtern mit der Veschpa in Biergortn gfohrn bin :-D

Geschrieben (bearbeitet)

i hon jo selbo gsogg dasse net schian isch

obo suppo motor :love:

und wenn i mirs üboleg isch de obo bis afn Scheinwerfazierring und Bremse identisch mit deiner TV piu meno holt :-D

warmo di tv obo a liabar ;-)

na i glab de wos i do in aussicht hon de hot an dünklan forbton evtl find fotos von a vergleichbore

(die oben gepostete, de mit blinka isch übrigens leschts johr bei der motoweihe in Brunneck ummargstondn i hon obo koan bsitza gfundn :-D )

do kemmen no di bildo von der ondern

forbe trifft eha de zui

Lamy2.JPG

und holt den 200a stroafn in der backe

315m.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Wou Du Recht hosch, hosch Recht, Werner.

Ibrigens hon i mir grod es Schticki-Buach bschtellt. I wer mi also noch die Houm-Workschopp-Manualz nou a bissl in Sochn Lambretta weiterbilden :-D

Bisch woll a schun fria in Biro, ha Werner? Isch nou nit amol ochte...

Servus

Topper

Geschrieben

jojoheit hot mi a sella speditör fan bett ausa grissn

der wos gmoant hot schuun um 7e zeug brengen zi miasn :-D

mitn sickibuich hosch a guite investition gimocht :love:

wenn i des fria kopp hächtte hätts mi a for oanige fehla bewohrt :-D

hosch schun eppas doleg am motor von der tv

und gerd hosch di dl schun gikaft ;-)

i hon übrigens a grot eppis bestellt

an nuidn vogasa für di Lammi

an 24er pwk

http://www.schaltroller.com/index.php?show...=0entry779118

keihin24mm.jpg

schaugn wos do geat

und gerd de bildo von der bozner dl hon i per mail kriag

schaug net letzt aus wia i find :love:

post-7-1112163735_thumb.jpg

und wundon tat mi a leibold wos in de penna megnin feinstaub infollt

iaz wearts schu soweit kemmen dassmo im summo a nimma fohrn dornf :puke:

Geschrieben

Hoi Werner,

na bei der TV hon i nou nix getun. Hon obr olle Spezialwerkzuiger gekaft, wos i brauch und a an Dichtungssotz und Semmering. Die Loger kaf i do ban ins in Londmaschinenhondl.

Zerscht muaß i iaz grod nou mein SS-Motour fertig zombaun, zem brauch i lai nou a nuie Kabelhils fir die E-Kabel von der Zindung und i tat gern an Aluminium-Dichtung ban Zylinder verbaun schtott der originaln Papierdichtung (wegn besserer Wärmeoblaitung).

Dernoch wer i mol a poor von meine Schrottkischtn fein odompfn, daß sie mol orndlich sauber sein (=Leichenwäsche) und nor tua i sie in Keller, wou i's zun Schraufn feiner hon als in der Grasch. Erscht dernoch kimmp nor die Lammy drun.

Guat Ding braucht guat Wail.

Weil mir grod ba dor Lammy sein:

Wos kannet man in Foll af der TV fir an ondern Zylinder aitian? Meiniger isch wohrscheinlich eh zun Ausschleifn, nor war i fir a Hubraumerweiterung nit ogeneigt.

Muaß man fir an Stage4 die Kurbelwell wechslen oder paßt de von der TV?

Servus

Topper

Geschrieben (bearbeitet)

jo du konnsch deinign ausschleifn bis 200ccm

kolben woas i net obs do was gibt (so große) für di TV Welle

odo in Mugello den wia i hon sebn gibs an extran KOlben für deine Kurbelwelle

(die TV hot ein längeres Pleuel)

do gibs topics dozua

http://www.schaltroller.com/index.php?showtopic=46918

wirkich konkrete erfahrungen gibs obo earsch am ende vom Topic

kostn tuit der 220?

und isch aus ALU

den konsch a mit Standarvogasa forn

obwohl i zin 22 rotn tadat

(follt a net au)

und an (noidn!) Orginalauspuff von der Casalambretta

mein motor weart ähnlich wearn

a Mugello 185

24er Vergaser

und entweder orginalauspuff

oder umgebautn (olleweil drau)

der soll donn echte 105 lafn

druck von untn hobn

wichtig(!) orginalsound

ideal waret wenn idn fürn kollaudo net umbaudn brauchat weil i hon a olleweil wianigar zeit

evtl dass i nou an drosslsotz entwickl :-D

und af sell orbat i olleweil hin

i hon grot die Northern soul top500 kria

500 northern soul titl af 2 mp3 cds :love: :love:

sehr geil

konn in nächstn nighter kam mehr erwartn :love: :love:

und beim mendltreffn weart hui soul auglegg mir sein decht koane gti proletn ;-)

i tat obo vorschlogn mir mochn des huir im spätsommer weil sischt weart des decht nix

wia weit seinen enkre roller

feiri?

und mane fa dir heart man a nixma :-D

wia weit bisch

iaz earschtl amol 1.tn mai

wer kimmp?

geschton hobn sich nou a poor sella 16jährige ungsogg

unter onderem de flipflop wos bei ebay drinnen wor und nou a poor

e fohrn obo getrennt von ins weil de gruppe kim bei koane (blaulicht)holtestelle fir sell isch sicho ;-)

de flip flop hot an vsp drau

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

wos isch in ersten mai??

Dr feiri moani kimp huier cshun gonz guat weiter, wos i kert hon, i a . lei ban mane schaugs moani net so guat aus...

mane, muasch lei selber amol eppes tean... :-D

gestern hon i retifica ongruafn, obs dr zyli bol isch, nor sogg mir der off, der het schun 58mm! :plemplem:

bin heit einigfohrn, nor schaug i. hot logisch no net 58mm kop. is problem wor lei dass er 57,9 kop hot und durch den 1/10 ausschleifen de vier schean kraler pan ausloss (de no fan sax dreinsein) net wekgean...

Dio, iaz woas i schun brum so a unterschied zwischen worm und kolt wor (1/10 Spiel isch viel, nor no de kraler...)

naja, ba mir geats firwerds.

nexste woch seinmr maturareise... ;-):-D :puke:

Geschrieben (bearbeitet)
wos isch in ersten mai??

somo lesch du des a wos i schreib odo??? :-D

1. mai isch motoweihe brunneck :love: mit anschliesender Dolomitnrundfahrt

Knedlessn, Passtroßngeheize und Zuikehrn odo so

und DU KIMMSCH SEBN MIT DO PV!!!

olle ondon sein sebn natürlich a einglodn

Bildo vom leschtn johr wenn ise find

edit bildo von leschtn johr gibs do:

so: bilda und bericht

So jetztmal meine Zusammenfassung vom 1ten Mai

Erstmal aufgestanden und zum Himmel geguvckt

Bäää Regenwetter

Aber egal

Die Berta gesattelt und mitn Stephan richtung Bruneck zur Motoweihe

Alles klar dann auf einmal Lambretta geht nimma...

Panne

F***

tn_epsn0040.jpg

dann gaschaut und achso kein Problem nur Kerzenkappe abfibriert

ä

Kappe drauf und weita

In Bruneck angekommen und vom martin (99obemar) herzlich wilkommen geworden

tn_epsn0039.jpg

dann auf zur Weihe

unser lager neben den Hells Angels aufgeschlagen

jetzt fehlt uns nix mehr

tn_epsn0036.jpg

kleine runde gemacht am platz

gleich einige Lambrettas gesichtet

tn_epsn0033.jpg

tn_epsn0023.jpg

tn_epsn0022.jpg

nach der Weihe

hunga verspührt

keine 500 meter gefahren

f+++ Gaskabel gaputt

tn_epsn0015.jpg

noch mal danke an den Martin fürs Kabel holen

und weiter kanns gayen

zum glück hat der Martin reserviert in nem Super Berggastaus

tn_epsn0008.jpg

4x knödel mit Gollasch nur 13 euros

Sehr fein

Dann im regn weiter nach ?uina? in ne urige kneipe

Mit ordentlich Ziachorglmussig

Asoa wias sich?s kcheart

tn_epsn0005.jpg

beim nachhausefahren noch auf nem Rockerfest vorbeigschaut

nachdem mir wieder die kerzenkappe abgefallen ist

tn_epsn0001.jpg

alles in allem geiler Tag :-D

und mane i woas net wia weit du bisch obo iaz isch net die Johreszeit um an perfektn rolla auzibaugn mit neulackierung primärvostörkung und so weita

sondon oanfoch de toale wos man hot irgndwia zommezisteckn damits holt grot fohrt

sischt weart des huir nixma ;-)

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Wenns mir a bissl ausgeat, nor soal i maine Rally noch Bruneck aussi. Hon eigentlich mol gwellt ibern Jaufn fohrn, obr iaz red i mol nit zi groaß. Bis zun Schluß kimmp nor eppes derzwischn, oder es regnet :-D(

Noumol wegn der Lamy:

Wenn i af Hubraumerweiterung ganget, nor tat i schun frisch gearn an 200er inni. Weil suscht konn i jo glai main 175er ausschleifn lossn.

Weil i obr a nit meine linke Niere verkafn will, um mir an Imola oder TS1 leischtn zu kennen, hon i mol gedenkt sou a Stage4-Pundl drauzuschteckn.

Wos i verschtondn hon, miaßet i zem obr die Kurbelwell a wechseln, gell?

Nor kannet man jo nou an Bigbore-Topf zuiklemmen und guat isch.

Wegnen Collaudo brauchsch Dir mit der Lammy koane sorgn zu mochn. Lai bai die Fuffilen wert die Geschwindigkeit gmessn, olls wos greaßer isch, mog la gian wiaviel's will. Zem isch es oanzige, wos Di maust, der Obgaswert (wenn zu fett) oder die Lautstärk von Auspuff, wenn der Perito a Wi***er isch.

Servus

Topper

Geschrieben (bearbeitet)

na obo do obgaswert sebn moch i mi koane sorgn weil wenn do sell net passt nocha voschenksch sowieso leischtung

und wos do mein bruido olls durchn kollaudo gibrocht hott sell isch brutal :-D

an scuuta gedrosselt oanfoch mit a beilogscheibe im auspuff une di Hauptdüse zi verklianern (isch jo a gidrosslt normal)

der hot girochn a wormo nou komplett blau und gschtunkn beim auspuff isch di siffe dohergrunnen

und bei vollgas komplett geviertaktet

i hon mi gor net gitraut mit den ding vorzifohrn weil i mir gidenkt hon do fliag i sowieso obo nocha kein problem bestanden ;-)

änliches leschte woch ban an ape

a mit beilogscheibe und viel zu gruaser hd

sebn hobmo gfrogg megn di werte 9%CO² 10% warn erlaub glab i

also sebn fürcht i mi net

wundobor nocha mog i leimo schaugn leise zi brengen des ding

megn Hubraum

do 175er Block isch ebn nou a 150a motor mit an ondon Zyli

meara als 185 gian do net leicht :-D

di 175er Zylinda solln sich auf 200 ausbohrn lossn obo mir war sell zu riskant

weils ziehmlich dünnwandig weart

Imola (bei den Block) odo TS1230 (200a block) isch bei ins sowieso net drinnen weil beade verlongen is volle Programm mit Rennauspuff und do Vergaser isch a rechts (koa luftfiltobox also laut) sell muis ingitrogn wearn sischt konsch di nimma fürchagitraudn

also oanzige möglichkeit

Niernverkauf

neuen 200erBlock aus indien

und sebn drau aubaudn

Stage 4 200

Stage 4 225

mugello 225

odo rapido 200 classic

odo es gebat nou in grantourissmo fürn kloanen Block

isch suppo verarbeitet obo holt Grauguss

hot membrane und in Vogasa(25er) schian unauffällig links

isch obo preislich auf TS1 heache :-D

und hot a lei 186ccm

wia gsogg desswegn bin i beim Mugello hongen bliebn

zin auspuff

big bore und clubman sein beade extrem laut ;-)

für des bissl wosnse brengen

big bore isch zwor leisa obo a nou zu laut

di isch nouawian lektüre

175er tuning

orginallikeanlagen

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Ahhhh...

Iaz hon i verschtondn. Des isch wia ba die Veschpm. Olls wos klianer als 200 isch, hot an kloanen Block und olls wos 200 und driber isch, hot an groaßn Block.

Zem wer i wohrscheinlich mol schaugn, wos mitn Originalzylinder lous isch und in sem, wenn er nit gonz norret dermerglt isch ausschleifn lossn. An knoppm 100er sollet die TV jo souwiesou gian.

Wenn der Zyli nimmer zu rettn isch, nor bau i holt den 185er in und gib an Fried.

Servus

Topper

P.S. bisch schu wiedo sou fria au, Werner?

Geschrieben (bearbeitet)

Höh, höh...

Meine Rally und die PX zoagn boade ca. 115 km/h un.

Hon i a mol mitn Autotacho ogmessn und der sell zoag a gleichviel un. Deswegn denk i, daß die 200er Veschpm sou ca. 100-105 km/ gian.

Die Auto zoagn jo a meischt e bissl zuviel un.

Ah jo, Werner:

Wenn Du mol Rally 200 gfohrn warsch, nor tasch des gonze Lambretta-Zuig verkafn und lai mehr Rally 200 fohrn :-D:-D :grins:

Bearbeitet von topperharley

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