Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

@ wenne du bisch dr chef mir isch gleich wenn miar fohrn ... soll i in alberto umma genauer adress frogn??

@ matthi scheiße kannsch i nu abissl ba deine eltern meangen sogsch dass do a nu ondere tropplen sein als vespa (odr du geasch hinzn in scudo innr) :-D

@ feiri ba dein mindrleistungsscheiß wos i do zom fabrizieren wear brauchsch mir koane kanäle zuapicken.... :-D

edith:

@ wenne gea kannsch mr nit meran houln weil suscht kimm i nit oi nor tat i holt mit dr sad fohrn und mitn zug fa meran noch bouzn taurt ziemlich long... hell wahr echt suuupppeeeerrrrrr *bitte*

Bearbeitet von mane

so mir fohrn oidn PARMA!

i und do matthi

oa Blotz waret (iaz schreib i sogor schu vinschgerisch) nou frei

obo holt ob Bozen!

matthi hesch du a digicam? odo mindestens a Fotoapprat weil meine isch net zur verfügung

du do megn mir schun fria fohrn matthi unbedingt

wenne des lesch leit mi un

Bearbeitet von Werner Amort

DIE FOHRT NOCH PARMA ISCH TOT

weil aloan fohr i sicho net oidn

a setta hin und her di

i woas net i wear schun oando fa di oanzign sein der woa earsch eppis zuisog sobolds sicho isch :wasntme:

i hon iaz bis iaz durchgschraubt

die Lammi laft

i hon iaz vergaser gewechselt

anderen Luftfilert (Ram Air)

natürlich hon in a nui indisn gmiast (umme holb 12 nebn an wellnesshotel)

obo iaz laft se zwor laut obo schiab holbwegs

wenne, sorry noamol, woasch eh brums mr net gongen isch, on mir ischs sicher net glegn... :-D

Isch jo wurscht.

worsch motorradlmess? geil gwedn??

I wor auerwertsig obr arco a motocrossrennen zuaschaugn... zio cane volle geil. wenn meine troppl a so obgeat... :-D:-D

ok, do hom die 125er ober 45 Ps.... :love:

wia gsogg dassman mit di eltern irgndwo hinfohrt koa problem

olls in ordning

obo earschtl zuisogn obwohl net sicho sell hot obo egal

na obwohl i geschton noch der terminänderung bis mitternocht durchgschraubt hon und um 12 nou in vergaser abgeüst hon um heinte a maschine zi zi hobn bin i earschtl amol Erstkommunion gongen nocha guit gessn

umme droi Fliagn gongen

donoch mit do Lammi zin Putza ummegfohrn Motofescht

laft iaz suppo lei holt scheiße laut (->RamAir) obo wos solls

sebn hon i nocha wido an haufn untolandla Vespafohra gitroffn de wosnn in weg noch Brunneck net scheuhen :wasntme:

unter anderem a a schiane Sprint mit PK Gabel und Scheibenbremse :love:

sebn hon i dofrog am 04Juni isch in Kolter vespatreffn

bin i dobei

I frog iaz net ob sich nou oando fan die Internetrollerfohrer dobormt und kimp sig man jo wos ausakimp sebn

i fohr holt :-D

gibs schu Fotos aus Parma?

mit Stockach holt is asou

i fohr!

hät nou 2 Plätze frei und oan Rollerplotz

wenn jemand bis holb8 autobohninfohrt brixn kimp nimmin mit sischt holt alloane

PUNKT

I wor geschtern Autoslalom in Lana. Zem hon i in v50_racin' getroffn, mit seiner Flamme. Hon lai nit viel derweil ghob, weil i zwischndurch mit a poor Wagn mitgfohrn bin :-D

Außerdem hon i an Marlinger getroffn, der mit a reschtaurierter 180er SS zuwegkemmen isch. Kennt den iament von ins do? Er hot gsog, er isch nit in Forum aktiv.

Er hot mir nor a des wegnen Unterlandler Veschpatreffn gsog. Lai isch grod zem ban ins Dorffescht und i woaß nit, ob i zem helfn muaß. Wert holt wieder mol nicht wern :-D

Servus

Topper

:-D servus leute :-D

also werend eis do aweil umerstreitez und imterenett roller fohrts honn i meine pv grundiert und schworz lakiert ;-) .

heint af nobet heib i oun zomstellen und am freitog will i di erste testfohrt mochen ;-);-);-) .

stockach tat i schun gearn mitfohrn, ober brixen ausi kimm i nit :haeh: . sem miasen mir ins do epas organisiern ;-):-D .

@topper

i bin gestern a mol an schuss bun autoslalom gwesen, ober erst spater, wor gonz geil oder ;-)

@topper

i bin gestern a mol an schuss bun autoslalom gwesen, ober erst spater, wor gonz geil oder 

Jo nor wor des jo foscht an inoffiziell's Treffn :-D

I bin bis zun Schluß gebliebm. Lai iber Mittog bin i mol a zwoa Schtindlen hoamgongen.

I bin nor a ummene sieme mit den blaun M5 mitgfohrn, der en kamott ummenondschlaifn glossn hot. Sell wor nit letz :wasntme:

Die SS hosch nit gsegn?

dio dio de oltn bilder... :-D

jo, stockach fohr i sicher sicher mit. frei mi schun seit zwoa johr, lei dass i huier a in fiarerschen hon und zun foll a aloan ausifohrn konn.

I tat sogn, gscheider war wenn mr mit an normalen auto aussifohrn tatn...

also i frog amol ob is kriagn tat. zun foll fohr i ibrn vinschgau nimm zem a poor mit und mir treffen uns draussen mitn wenne...

@mane

wia tean mir mit die rohrbögen? konsch de net amol di nexstn tag zun feiri kemmen, nor brauch i net zintrigst in vinschgau auidüsen. ha, hel war decht eppes....

Hoila ole zom du wenne sorrryy obr mein votr hot a earst in somstig vormitog erfohrn dass er insr auto nemmen muas weil dr koleg hots gmiast zun mechaniker tean ..... tschuldigung i war selbr volle gearn gfohrn....

ok??

Du weign stokach helm tat mir mein votr schun bis bouzn und ev. a bis brixen fiarn.... hell hot er mir versprochen hasch du sellm sicher an plotz fir miar ( i ibrnimm 75% fa die benzinkosten+ a kist bier :-D )

Du matthi in freita fohr i wohrscheinlichzun feiri oi ok??

und meine Lammi

nana meine Lammi muis schun mit

unbediongt

drausn manond ziguzzn

wia gsogg wenn wer die Möglichkeit hätte namp i a nou a Rolla mit olm ob brixn

i hoff do schudo holtit durch die kopfdichtung isch a nimmar di beschte :wasntme:

hmm i hon leider amol koane troppl mit der i ausifohrn tat...

mane, wia gsogg wenn i is auto kriag tat i ibrn vinsch fohrn, also reschen und nor zem weiter. mol schaugn...

bringsch ihm in freita oi de 4 rehr nor kehr i amol wieder trenler zua... :-D

aio apropos ausgean. kimp den somsta sunnta jemand neimorkt or, hem isch in alps coliseum car hifi tuning veronstoltung. fete+ ausstelung + sexy car wash... :love: :love:

i und dr sax kemen vieleicht oi. mol schaugn.

i hat bis in 2wochen worscheilich schun a tropl zun mitneman. sel war ober super wenn du a auto kriagesch und nor nou durchn vinschgau fohren tasch.

war holt super wenn man des boldamol ordentlich organisiert, dass man nor nit wieder in tog drfour um 11 af nobet olles oblosen muas :wasntme: :-D:-D