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Geschrieben

@ wenne wia moansch deis mit koa gelegnheit?? (die vespa ausi zu fiarn??)

Und wenn deis mitn gerd decht nicht weart konn i nor mit dir fohrn wenne (honn mi in dr schaul schun entschuldigt :-D also isches fix !!!!!)

Geschrieben (bearbeitet)

muisch holt noch brixen kemmen

wia gsogg holb ochte autobahneinfahrt und koa minute stäta :-D

und hoppis a zelt?

odo mindigschtns schlosock miastis holt im scudo pennen :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

servus leute

soudelewoll iatz hon i mol die schnauze voll mit dear troppl :-D .

in manta isch mr dr kuplungskeil gflougn und hon die nebenwelle und die holbe kuplungsglog hiengmocht.

guat heint gwechselt! ;-)

nor hon i fein a testfahrtl gmocht und wos passiert nicht 500metr??? dr flottrkeil fliag.

toll ;-)(

also huamgschoben olles oungschaug kurbelwelle nochtrauert weil sie iatz an doppelt so großen keilsitz hot, nuien keil inni, muatr holbwegs zuatoun und zündung bissl nochgstellt.

toll!!!!

hon iatz nor noumol gschaug a ober in lepsschlauch isch kuan knick und nicht drinnen. wear iatz amol a kodi innitian, nuie zündkerze und nor die zindung nou bissl umerdranen, mol schaugen wias nor tuat.

zu stockach

also wenn dr gerd fohren tat, tat isch schun mitfohren. :wasntme: honn des iatz nit gorasou auserlesen kent ob er fohrt oder nit.

und wenn war denn des? somsta und sunta???

achjo und zu den treffen in unterlond unten tat i schu gonz gearn oifohren.

gibs do a souepas wia a programm?? gibs vieleicht a a QM :-D ???? :-D

Geschrieben

also schlofsock hon i sicher, zelr hat mein schwester, mol scvhaugn ob is kriag.

eppes ondes, i hon grod af dr kortn gschaug, stockach isch jo gor net nebm münhcen. hel isch jo nebenen bodnsea. war zem net gscheider wenn ibrn reschen fohrsch??

also net unbeding wegnen brixn fohrn, obr warsch net ibr reschn schneller??

Geschrieben

@ wenne wenda übern reschen fohrsch sem kansch jo do uan auflegen??? :wasntme:

und olle wearn mr nit an oagenes zelt brauchen odr?? wenn a zwoa leit uans mithoben sem wurn wol olle plotz hoben.

fols do wirklich meara als zwoa leit ausifohren :-D

Geschrieben (bearbeitet)

reschen isch zu weit weil olls koane autobohn und lauto passstraßlan

zum programm vom vcu-treffn

sel gibs auf der hompage (auf meine signatur klickn)

war suppo wenn olle kemmen kannatn

Feiri u des lest sich net guat bei dir

und ols lei schadn de wossn durch zuviel leischtung passiern, irgndwia isch sell jo a a trost :-D

obo i fürcht du kimsch um a ondre Kurbelwelle net ummar

weil a ausgschlogn Flottorkeil isch scheiße

du muisch bedenkn 15 hundertstel am keil sein oan grad an der Zündung

do kriagsch koan zeitpunkt mehr hin richtig

obo brummen ischen der augongen?

koan sicherungsring?

koa loctite?

odo hobn di konusse net richtig gipasst?

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

sowoll, mit die eltern hon i ols gregelt, roppl geat a, stockach steat nix in weg...

wenne passt des nor, holbe 8 einfohrt brixn, pv in scudo eini und nor andale...

sowoll kemm mr zur checklist:

wos mitnemmen??

- zelt, schlofsock, helm

- bier aus südtirol??

- liegestual (sieg i volle guat) wenne hosch zwoa, nor hommr eppes zu liegen? i9 konn mit dr vespa net guat liegestial transportieren...

follt enk no wos ein?? südtirolfohn?? na, ehr net...

Geschrieben
@ wenne wos solln ir an verpflegung mitnehmen ( :-D ....) wenn du a kist forst kafsch nor zohlö i sie..... geat sell guat???

<{POST_SNAPBACK}>

a ober bu mir do um jeden cent hondeln :-D:-D

jo heint isch mr dr keil wieder gflougn noch a brutaler testfohrt kennt durchn gonzen dorf huamschiaben :puke: .

iatz wear i mr gian a nuie kurblwell kafn.

achjo tat niamend a nogel nuie nia gebrauchte vollwongenwelle mit 19er konus brauchen??? 110 euro tat i sie verkafen.

Geschrieben

drausn dibs als grundnahrungsmittl rothaus tannenzapfle (supo bier :love: ) und fakerl (bauchspeck am spieß :love: )

also vom sebn her isch di versorgung gegebn

ligestuil hon i koan :-D war obo koa bleedsinn

donn schlofsock brausche zelt lei wenne empfindlich gegn mein gschnorche bisch :-D

wichtig war a digicam (mane?) weil i bin net sicho ob i de kriag

Geschrieben

@ feiri wiesou nimsch nit die vollwongenwell konsch jo a a schali well mochn sein eh ausn bessrn material als die renwelln.... und wos isch mit dein malle helm brauchsch jo a a vowe????

Geschrieben

@ wenne i hon gwellt frogn oub du deineige mitnimsch, weil mei schwestr isch meinige oigfolln iatz mocht sie leimea unschorfe bilder :puke:

hot niemant vo enk a filmkamera hell war ah volle geil(matthi hosch du oa digcam???)

Geschrieben

na i nimm kuane vollwongenwelle weil sem wear i mitn flexn jo nimmer fertig. von mathi deine super sauber gmochte und polierte schali mog i a nit.

und meine vollwongen verkaf i dass i mr konn uane mit großem konus kafen, weil i leimear in sem hon fir meiner hp flotter, weil dr kluane jo draugongen isch.

tiats eis epr olm schraufenpick auf dr muatr aui???sel wear wol nit fein sein wenn man mol eftr miaset die flottr orschraufen??

achjo kennt sich jemand bu drehzohlmesser aus???

do schaug amol

i ta uan suachen für denn i kuan bordstrom und kuane baterie brauch, also ohne externe stromversorgung und dear signal induktiv aufnimp.

also wer woas do uan???

solet holt nit viel mear als 100 euro kosten :-D

Geschrieben (bearbeitet)

i tui olm pick aubn

eigntlich auf jeder muito

Loctite mittelfescht (gibs in pracktischer Pritt-Form)

weil aubrengen tuisch de lei gleich

und is risiko di welle ausbaudn zi miasn isch zu groß :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

nor wear i mr lei miasen an sou an pick kafen

achjo kennt sich jemand bu drehzohlmesser aus???

do schaug amol

i ta uan suachen für denn i kuan bordstrom und kuane baterie brauch, also ohne externe stromversorgung und dear signal induktiv aufnimp.

also wer woas do uan???

solet holt nit viel mear als 100 euro kosten :-D

<{POST_SNAPBACK}>

woasch di nichts drzua???

Geschrieben

Manta zmorgaz hell geat guat!!! Wenne kafsch nor die kist biar??? (i zohl) Un wenn e kansch du mir (wenn dr gerd nit fohrt) um holbe ochte afn brixner bounhouf ohouln (odr gang dir bessr um 7)??? hell war voole suupperrr (i frei mi volle af stokach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

:-D:-D

Geschrieben (bearbeitet)

ok 7uhr hauptbahnhof brixen!!!

Werner *Taxi* Amort im Selbstlosen einsatz :-D

bier sell gibs jo drausn auserdem hon i ist Rothaus liaba wia de Forscht plörre *duck*

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

uuuh

longsom weartmos unheimlich :-D

schun hob sieben und freita und i les und hear nou koane obsogn :-D

sms hon i a nou koane kriag

des isch no nia asou gwesn ;-)

muisi seggo decht longsom in beifohrasitz fa di zettl befreidn wias auschaug

i hon schun gidenk des kon i mo sporn ;-);-);-):-D

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    • Früher war das mal 1,0 mm, inzwischen sind es 1,4 mm. Man darf ja nicht annehmen,dass SIP da immer aktuell ist. 
    • Sehe ich auch so. bin gespannt auf die Bilder im Frühjahr. @Udohat ja mit 15tkm ne Zahl genannt, mit der normalerweise ne PX nicht fertig ist…die schaut ja insgesamt nicht so schlecht aus als dass hier im GSF sich nicht jemand dem Mädel annehmen würde. schlachten ist niemals ne Option 
    • Normal sollte das noch in Ordnung sein. Wird ja vom Benzin/Luftgemisch bzw. vom Lagerfett geschmiert. So sollte das eigentlich auch auf Getriebeseite sein. Wundert mich halt das es nach nur 5-8 km den Geist aufgibt. Kann es sein das der Wellendichtring eventuell verkehrtherum in der der Abdeckscheibe drin ist? Oder vllt hat sich ja dieser bei der Montage umgestülpt und der Federring ist rausgesprungen.
    • Ja aber das Ritzel macht eine Relativbewegung und kann auch definitiv anlaufen. Wir hatten es neulich erst davon in irgendeinem anderen Kupplungstopic:   Wenn der Motor läuft und dein Hinterrad steht, dann steht auch die Primär und somit das Ritzel still. Der auf die Kurbelwelle geschraubte Federteller dreht sich aber mitsamt Zwischenscheiben und besagter U-Scheibe. Zwischen Zwischenscheiben und Kulubelägen gibt es immer minimal Reibung, und wenn es nur das Öl ist. Resultierend daraus entsteht durch die Schrägverzahnung eine Querkraft und die sorgt dafür, dass das Ritzel Richtung Kurbelwelle wandern will, also gegen die besagte U-Scheibe bzw. das Ölpumpenantriebsritzel. Da sich die U-Scheibe mit der Kupplung dreht, das Ritzel aber stillsteht (beim Halten) gibt es Relativbewegung und damit Reibung. Das ist an sich kein Problem, wenn man die Kupplung richtig eingestellt hat und genügend Trennspiel vorhanden ist. Dann nutzt sich die (gehärtete) U-Scheibe nur minimal ab. Aber je mehr sie sich (und auch ihr Reibpartner Ritzel) abnutzt, um so mehr reduziert sich das Trennspiel und man hat irgendeinen der typischen Fehler: - Schlagen beim Gangeinlegen, im Extremfall auch beim Schalten in den hohen Gängen - man bekommt den Gang beim Halten im 1. oder 2. nicht mehr heraus, sobald der Motor aus ist geht es aber butterweich - Kupplung trennt nicht richtig / die Kiste will trotz gezogener Kupplung schon losfahren, je länger man steht desto schlimmer wird es - Fährt man am Berg mit Vollgas und zieht vorsichtig am Kuluhebel, hat man viel mehr Hebel-Leerspie als ohne Gas - Folgen davon sind gerne: ausgeschlagene Belagslaschen (Stahl), blau angelaufene Zwischenscheiben   Meist wird dann blind alles mögliche getauscht oder gleich ne teure CNC gekauft, wo das Problem dann u.U. weiterhin besteht, weil einfach die abgenutzte U-Scheibe nicht getauscht wurde oder weil man falsch gefertigte Nachbauteile gekauft hat. Ein Klassiker ist hier der Federteller von FA Italia, der seit min 5 Jahren zu hoch ist und das Ritzel deshalb bei gezogener Kupplung weit wandern kann und damit das Trennspiel massiv reduziert und so den Effekt massiv verstärkt!   Ich such mal noch das andere Topic, da habe ich versucht das ausführlicher zu erklären, mit Bildchen und so.   Edit: Da ist er:   @500 Miles Meine persönliche Erfahrung ist, wenn an der Kupplung alles stimmt, dann funzt das mit der originalen gehärteten U-Scheibe einwandfrei, auch bei nicht originalen Motoren (SAE30) und auch nach vielen tkm gibt es da kaum Abnutzung. Aber ich kann das Bedürfinis voll nachvollziehen - auf der "anderen Seite" ist schliesslich auch eine Reibscheibe...ich verstehe nur den Absatz zwischen Bronze und Stahlring nicht?    
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