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Empfohlene Beiträge

Geschrieben (bearbeitet)

matthi du kansch eigntlcih a nols aua kemmen morgn

zu den verschleißteilen

des geatmo schun arg af di kandilan

megn an sellan scheiß fremdkörper :puke:

ansonsten schaugat der Kolbn würlich suppo aus

(Kolbenbild Lauffläche etc)

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

na de hot olleweil is briadole

und in ondon telaio wos i hon sebn kimp a männermotor inne :-D

hon grot 50km gimocht mitn altn Zylinda

amol testn ob der vollgastauglich isch :-D

des toal fibriart olm nou wia am earschtn tog

keine ahnung weart schu do kolbn zi schware sein odo so

mo mugello laft firbrationsfrei (odo isch gloffn)

Geschrieben

jo hon a spezial (werd grod hergrichtet, wenn i di schual mol fertig hon) und seit leschts johr a pv (primavera 125, cshaug aus wia a spezial, lei mit rundlenker und holt groaßer targa).

und wenn wegnen verkafn frogen willsch. wias auschaug kaft sie mir a kolleg fa deutschlond um 600 o...

Geschrieben (bearbeitet)

wos wilschen du?? :plemplem:

kop hon i sie a um a million lire, also... :-D

ausserdem isch schun ols mehr oder weaniger ausgmocht...

loss mi lei mochn! :-D

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

@ 100 Spezial

na i hon schun uane gpfunden fa mei n cousin mit an 112er, lei mein kolleg tat olleweil uane suachen, hosch a poor bilder irgendwou online??

Geschrieben
servus leitlen.

isch geschtern jemand in nols gwesn, wor jo vollle cool, bsunders die Maschinen Bj. 1920-1930 :-D

a vespa 150 VL3 isch a mitgfohrn :-D

<{POST_SNAPBACK}>

sogn kannasch nia nix odo?

i hons übole unzifohrn mit do lammi (du hosch eh is auto kopp odo :-D ) obo umme 11e hots noch regn ausgschaug und i hon mi net gitraut

hesch eppas gsogg nor war i dechtrort gfohrn...

hosch mindigschtns fotos?

Geschrieben (bearbeitet)
sogn kannasch nia nix odo?

i hons übole unzifohrn mit do lammi (du hosch eh is auto kopp odo :-D ) obo umme 11e hots noch regn ausgschaug und i hon mi net gitraut

hesch eppas gsogg nor war i dechtrort gfohrn...

hosch mindigschtns fotos?

<{POST_SNAPBACK}>

--> verschoben nach Blabla

:-D:-D

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben (bearbeitet)

bin i olt ?

kim i nimma mit odo wos ischen los

wos selloen de sinnfrei anmutende bemerkung aussogn

odo miasn mir iaz olle do laimo übo spielzeugvespn redn :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

scerzo wenne! hot lei so geil klungen wos du do gschrieben hosch, do hon i holt gmiast mein senf zuigebm... sorry :-D

ps: is blabla wor auf dein net oifohrn wegnen regn zutean und wor eigentlich weaniger afn topic bezogen... :-D

aio, iaz war i a zur assimoco gean: billiger+ chance stillegn zu lossn....

zohl is erste mol 282 und nexts johr 225..

in gegensotz zu 320 passt sel schun longsom wieder...

Geschrieben

mein cousin suchet olleweil a vesp fir die autobuhn also 150kubik und mehr, wisset fa enk uaner uane in sidtiroul??

@ 100 spezial: hosch du bilder fa deiner spezial irgendwou drin, weil 600? glab i tat mein koleg schun zohlen wenn sie guat banond isch??

Geschrieben (bearbeitet)

Hoila vespascooter i bin dr Manuel und bin fo Glurns .. i moch ollaweil a a spezi.......

weign a 150ziger wos will er px odr a oldie odr ev t5 (hoi wenne ;-) ) helm frogsch am besten in Gerd (v50 racin`) *schleichwerbung*

Die EDITH moant dass i fa iatzaweck nimmr dr ollgemein stix bin jahhuuuuuuu endlcih a onderer onwärter :-D;-):-D:-D

Bearbeitet von mane
Geschrieben

nana die (net in :-D ) onwärter bestimmen die altvorderen

und T5 war zwor leischtungstechnisch autobohngeeignet hot obo lei 125ccm :-D

und mit brauchn an Patch!

also kheart enkre grafikprogramme und und zeichnet!!!

a nuhme war a koa luxus

Geschrieben

@wenne i kenn mi mit photoshop ziemlich guat aus wos hosch fir vourstellungen (noumen.. südtirol odler etc??) schreib epas nor spiel i amol a bissl umr ... und wia groß solls denn sein (cm)???

Geschrieben (bearbeitet)

bo keine ahnung

lei will i koane vespa obn hobn :puke: :grins:

irgndwia so rockabilly 50tys style war geil

so flammen

und vespa dorf net in do bezeichng vorkemmen

scooterists

oder so eha :grins:

obo do nuhme sell war a nou auszimochtn

(kennen a di ondern vorschläge einbringen)

eidt hot grot noch motivn gegoglt und mein nuies liblingsbild gfundn

lammyshirt.jpg

harhar

:grins:

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben (bearbeitet)
Hoila vespascooter i bin dr Manuel und bin fo Glurns .. i moch ollaweil a a spezi.......

weign a 150ziger wos will er px odr a oldie odr ev t5 (hoi wenne ;-) ) helm frogsch am besten in Gerd (v50 racin`) *schleichwerbung*

Die EDITH moant dass i fa iatzaweck nimmr dr ollgemein stix bin jahhuuuuuuu endlcih a onderer onwärter  :-D   ;-)  :-D  :-D

<{POST_SNAPBACK}>

i glab im isch gleich wos fere vesp haupsoch uane, glab ober eher px oder sou, je noch zuastond und Gerd meld die bitte das i bescheid woas!

@wenne: des bild schaug gonz geil aus ;)

Bearbeitet von vespascooter
Geschrieben (bearbeitet)

aufnohme. erst amol a vespa besitzen de fohrt, nor konn dr aufstieg von onwerter diskutiert werdn... :wasntme: :-D

lastig... ;-)

ps: hon heit a schneideset fir 15 ? kaft. isch zwor sicher lei a scheiss, obr dos gleich viel kost hot wiea a M6 schneider aloan hon i holt zuagschlogn...

wegn bildo suach i amol...

wia gsogg isch no ban herrichtn, obr i wer mi onstrengen... :-D

Ps: so iaz gea i nor oin keller oi di zwoate plott verschrauben, dass i longsom material entfernen konn... :-D

Edit: wennne, irgendwia tuats mor load, dass dr oanzige südtiroler gsfler mit a lammi bisch... ;-)

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben
aufnohme. erst amol a vespa besitzen de fohrt, nor konn dr aufstieg von onwerter diskutiert werdn... :wasntme:  :-D

lastig... :-D

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versteah i nit :haeh:

Geschrieben

wenn do lei de postatn de wos a FOHRENDE Veps hobn nocha wars do gonz schian lar :wasntme: :wasntme:

und matthi vogiss in topper net

wenn er erschtamol die TV fertig hot donn vokafta /vernochlässigt sowieso olls ondre :-D

Geschrieben

@matthi mei vesp fohrt in moment genau gleich schnell wie deinige :-D

UND an OLLE wer war nor do olls drbei a veste fir runs mit an patch zu mochn .. (wenne und matthi eis sicher gell?? weill wenma oamol af souan treffn gwesn isch lots oan nimmr gean gell :love: :-D ) und feiri gerd???

UND i brauch enkre IDEEN als ersts war amol a noumen auszumochen.....

Geschrieben
wenn do lei de postatn de wos a FOHRENDE Veps hobn nocha wars do gonz schian lar :wasntme:  :wasntme:

und matthi vogiss in topper net

wenn er erschtamol die TV fertig hot donn vokafta /vernochlässigt sowieso olls ondre :-D

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hon gmunt er hot des mir gschrieben :wasntme: , tut mir load, verstas ober ollaweil nou net :-D

Geschrieben

hoi

@vespascooter

a 200 px tat do in froge kemmen, wisset do evt. uane, super zuastond (17000km) und lei uan zwoa kralerlen... i frog amol wegnen preis, ober guate 700 euros muas er für a guate 200px schun auserruckn :-D

suscht hatt i nou a 150 VB1 (noumol danke an den TOPPER), eine 150 VL2 und demnächst a RALLLLY 200 ( :-D :wasntme: ;-) ) in Silber, dei bleib ober mein.

;-)

muasch holt sogn wos du mechesch :-D

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    • Normal sollte das noch in Ordnung sein. Wird ja vom Benzin/Luftgemisch bzw. vom Lagerfett geschmiert. So sollte das eigentlich auch auf Getriebeseite sein. Wundert mich halt das es nach nur 5-8 km den Geist aufgibt. Kann es sein das der Wellendichtring eventuell verkehrtherum in der der Abdeckscheibe drin ist? Oder vllt hat sich ja dieser bei der Montage umgestülpt und der Federring ist rausgesprungen.
    • Ja aber das Ritzel macht eine Relativbewegung und kann auch definitiv anlaufen. Wir hatten es neulich erst davon in irgendeinem anderen Kupplungstopic:   Wenn der Motor läuft und dein Hinterrad steht, dann steht auch die Primär und somit das Ritzel still. Der auf die Kurbelwelle geschraubte Federteller dreht sich aber mitsamt Zwischenscheiben und besagter U-Scheibe. Zwischen Zwischenscheiben und Kulubelägen gibt es immer minimal Reibung, und wenn es nur das Öl ist. Resultierend daraus entsteht durch die Schrägverzahnung eine Querkraft und die sorgt dafür, dass das Ritzel Richtung Kurbelwelle wandern will, also gegen die besagte U-Scheibe bzw. das Ölpumpenantriebsritzel. Da sich die U-Scheibe mit der Kupplung dreht, das Ritzel aber stillsteht (beim Halten) gibt es Relativbewegung und damit Reibung. Das ist an sich kein Problem, wenn man die Kupplung richtig eingestellt hat und genügend Trennspiel vorhanden ist. Dann nutzt sich die (gehärtete) U-Scheibe nur minimal ab. Aber je mehr sie sich (und auch ihr Reibpartner Ritzel) abnutzt, um so mehr reduziert sich das Trennspiel und man hat irgendeinen der typischen Fehler: - Schlagen beim Gangeinlegen, im Extremfall auch beim Schalten in den hohen Gängen - man bekommt den Gang beim Halten im 1. oder 2. nicht mehr heraus, sobald der Motor aus ist geht es aber butterweich - Kupplung trennt nicht richtig / die Kiste will trotz gezogener Kupplung schon losfahren, je länger man steht desto schlimmer wird es - Fährt man am Berg mit Vollgas und zieht vorsichtig am Kuluhebel, hat man viel mehr Hebel-Leerspie als ohne Gas - Folgen davon sind gerne: ausgeschlagene Belagslaschen (Stahl), blau angelaufene Zwischenscheiben   Meist wird dann blind alles mögliche getauscht oder gleich ne teure CNC gekauft, wo das Problem dann u.U. weiterhin besteht, weil einfach die abgenutzte U-Scheibe nicht getauscht wurde oder weil man falsch gefertigte Nachbauteile gekauft hat. Ein Klassiker ist hier der Federteller von FA Italia, der seit min 5 Jahren zu hoch ist und das Ritzel deshalb bei gezogener Kupplung weit wandern kann und damit das Trennspiel massiv reduziert und so den Effekt massiv verstärkt!   Ich such mal noch das andere Topic, da habe ich versucht das ausführlicher zu erklären, mit Bildchen und so.   @500 Miles Meine persönliche Erfahrung ist, wenn an der Kupplung alles stimmt, dann funzt das mit der gehärteten U-Scheibe einwandfrei, auch bei nicht originalen Motoren (SAE30) und auch nach vielen tkm gibt es da kaum Abnutzung. Aber ich kann das Bedürfinis voll nachvollziehen - auf der "anderen Seite" ist schliesslich auch eine Reibscheibe...ich verstehe nur den Absatz zwischen Bronze und Stahlring nicht?    
    • Ich schraube zwar keine fuffis, aber welche Bedüsung, welcher ZZP? Kompression gemessen? Motor dicht? Welche Kuwe? passt der Einlass für Membran und zur vergasergröße? Auslass gefräst und wenn ja, wie? Steuerzeiten Zylinder? Quetschkante?    Vergaser erstmal fett bedüsen, mit weniger Vorzündung als vorgesehen, dann soweit abmagern bis es gut läuft, dann mehr Zündung bis es zum klingeln anfängt, hier dann 2-3 Grad zurück und es sollte passen. 
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