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Empfohlene Beiträge

Geschrieben (bearbeitet)

jo verlängern geat, lei sein de kabel gonz schian dinn hon i keart

edith: i wil mor a olleweil uan aitian, wos hoschn du ferign??

Bearbeitet von vespascooter
Geschrieben

wieso verlängern?? normalerweis glongen de ghnua..

kafsch dr oan fir 15 ? und aui.. lei irgendwia für die ströhln miaschnen schützen. hon amol oan obnkop, der, trotz dass dr kabel lei fvorn verleg wor extreme sprüng ban gasgebn kop hot und zeitweis ba di 130 onzoag hot...

Geschrieben

Zin Foll gib's jo a nou die Funk-Digitachos. Zem brauchsch iberhaup koan Kabl mehr.

I hon obr a schun mol an Kabl verlängert, weil in bein MTB hintn montiert hon. Geat schun, muasch holt a bissl der "Löterich" sein, nor fahlt nix.

Geschrieben

so mit min motor geats guat weiter..

zu mochen sein no.

gehäuse schean mochn (schmirgeln), ausloss und kolben fräsen, lima loger fixiern ( :uargh: ) , ols zombaun, krümmer und dämpfer verlegen und ols schwoasn lossn+ onsauger cshwoasn..

also nimmer di welt

mit mindelheim ward net viel wern ha?? auto isch koans oder?

feiri mane nia mehr do oder wia weit seitsen? i wett feiri hot netamol mehr zuigschaug zu sein malle.. :grins:

und mane fohrt olm no mit sein scooter di runde... :-D

ps: feiri kensch du die schwester fan holzner fa schlonders?

Geschrieben (bearbeitet)

lima loger fixiern? :-D

hoast des do sitz isch hin odo wos? :-D

des mocht sochn...

und mane fohrt olm no mit sein scooter di runde... 

jo obo augipasst sowas konn sisch schnella ändern wia man moant :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

eben so ein scheiss :-D(

hon a slber ersch gsegn, dass dr ring von roollenloger lei so eini und ausser geat.. iaz muas i mr irgendeppes drdenken... zun foll is letzte wrat holt odrahnen und irgend a buchse einpressen. i probiers mol mit kleben und vielleicht mit a schraube far seitn blockiern.. wos sogen es, sel miaset woll gean oder??

jo, wegnen scooter, hel geat schneller als mon moant (siehe feiri..) :-D:-D

Geschrieben (bearbeitet)

gerd wia schaugs eigentlich mit dein getriebe aus? i glab do worten a poor schun sehnsüchtig drauf....

und topper wia schaugs aus mit di primilen

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben
und topper wia schaugs aus mit di primilen

hosch Du ihre zu verkafn, oder woasch Du ihre?

I hon af mein PM koa Ontwort kriag, odr vielleicht hot's es Forum gschluckt :haeh:

Wenn iament a Fuffi oder a Primi ummerfliagn hot, zun an normaln Preis, zem waret i schun intressiert.

Geschrieben
feiri mane nia mehr do oder wia weit seitsen? i wett feiri hot netamol mehr zuigschaug zu sein malle.. :grins:

bingo. mir drloadets ollaweil. geschtern honn i ober mein wosserkopf ;-) foscht fertig gmocht, lei mea die ounschliss firn wosser fahlren nou :-D .

ober mein polini motor wur schun gian, terf lei nit :-D . erscht wieder in manta in a woche :sabber: :sabber: :sabber:

hofentlich muas i nit kollaudo, sell drloadet mr olles umzubauen.

@wenne

war worscheinlich a sou ziemlich tourentauglich.

@mathi

moch amol a foto :-D

Geschrieben

nojo deine auslässe af polinikolbn und tourentauglich?

odo hosch gskolbn?

muis iaz unton porsche inne nochn wossoschlauchbruch iatz di wossopumpe schrott

scheiß wossokialung hätt i decht an käfo gnummen :-D ´

wos hoschen ob munta in a woche?

hosch du oan munat vorverbot kriag?

muisch de karre donn irgndwo vorführn?

Geschrieben

jep fohrverbot.

i woases nou nit ob i sie vorfiaren muas. hoffentlich nit.

bisch du nicht mindelheim??

nana lei polinikolben mit gemäsigtem auslass.

a kolleg mocht ollaweil an fabrizi motor mit fabrizziwelle und 145er zyli, sein des geile toaler :sabber: :sabber:

Geschrieben

hon gmiast heinte vormittog orbatn :puke:

auserdem isch mir niamand mitgfohrn (auf 2 radlan) und alloane 300km hon i a koa luscht

du feiri

obo stian hoschse schun dohoamo do

also de hobn lei in km-stond notiert und in zettl ausgschtellt odo?

Geschrieben (bearbeitet)

feiri forsch mol or nor konsch drn onschaugn... :-D schaug ziemlich motocrossmäßig aus!! :-D und wenn de net wandern tuat nor lossis sel isch fix...

fa wem hoschn fohrverbot fan votor odr di karpf?? ;-)

auto hosch oans oder?

kensch du de katrin nor?

mane wia schaugs ba dir aus.. verkafsches olls wieder bevor ibrhaup gfohrn bisch.. :plemplem:

sein eigentlich in august september no treffen af de mon fohrn konn??

i glab mir miasn mol olle mitnonder wieder eppes :-D gean...

hot dr sax eigentlich no di troppl??

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben (bearbeitet)

jo eferding köflach und udine

heinte war oans bei padova

zwor olle übo 300km entfernt obo mindigschtns oans von de hon i mir vorgnummen zi mochn mit do berta :love:

sein tuisch schun a a schiandor a woche noch an treffn wos lei 20min fohrt fa dir entfernt warat frogsche megn treffn :-D

die edit moant nou i bin zi gemein (SF-Forum)

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben (bearbeitet)

jo werner du bisch schun aprutaler kimmerle, hel muas i schun sogn, obr naja des mitn vergaseraubohren hommer iaz schun a long und broatgetreten...

ober.. :-D typisch lahmifohrer.. vergaseraubohren.. tztztz :-D

Edit: wegen denn fohren mir drloadets lei mit der pv zu fohrn, schunsch war i net aso, sicher!

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

nana doloadn tuit dirs earscht donoch

sobold du muisch olm vollgas fohrn um 110 zi holtn, wegn der kurzn übosetzung

und vollgas bei an resoauspuff und offenen motor isch net olm luschtig

oidn noch trient isch oando mit a pv mitgfohrn

der isch locko mit inns mitkemmen

nojo guat seine isch a net olle 5km geklemmt :grins:

und des sein jo übohaupt koan entfernungen

cembra warsch du jo a mit a fuffi in 30min. untn

Geschrieben (bearbeitet)

hel stimp schun, kannt mr a fost ibrlegn di 2.54 auizutean wenn i längr fohrn tat, obr i war jo net viel weitere turn forn.. und 90 echte reisegeschwindigkeit find i isch leicht genua... (ca.6800 u/min) und zem brauchsch a sicher net vollgas fohrn... :-D ausser mit dr lahmen pv.. di hel kimp net amol bis 90...

dio gestern hon i in grottn manondglossn, bin mit zwoa landeck gfohrn, hom zem gwellt ausgean. obr nor hom uns di zepf aukoltn und gsogg mir solln gscheider imst gean, isch mehr los (echt wohr.. :-D )...

hoamwerts seimer in 2h fa imst koltern gwesen... und lei fan reschen 8genau grenze passiert um 4e) bis koltern genau a stund... also i bin durchschnittich so um die hunsdert hundertzehn gfohrn...

drnocha fn tacho gschaug, Durchschnittsgeschwindigkeit 85km/h!!!!!! und 175 koane fohrt...

net letz oder

ok mir hom vinschgau lei zwoa autos gsegn, zwoa golf voll herfrisiert hnten wörtersee tour 2005 obn stean und net aus die eier kemmen...

ober die geilste stross isch fan reschen or.. zuuuuuuu geil :love: lei schod dass ols fetznoss wor und mir ollaweil die roafen eppes drzehln gwellt hom...

na wor volle geil... ;-):-D

Edit sog mit 27er seins ca 6000 umdreh. ba 90 kmh also soooo viel unterschied isch do a net.. lei imn vergaser war i miasen einitean wenn i weiter fohr, soll decht net unbeding soooooo auffällig sein...

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

jo ebn weil für selle beschleunigungsorgien hosch jo decht in 3tn gong und in 4tn donn als gimiatlichn tourengong!

zeccane iaz wor grot do Tom do bei ins

der isch mit do VNB graz gwesen auf an treffn :-D

alloan 500km anreise

der isch geil drauf der typ

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    • Normal sollte das noch in Ordnung sein. Wird ja vom Benzin/Luftgemisch bzw. vom Lagerfett geschmiert. So sollte das eigentlich auch auf Getriebeseite sein. Wundert mich halt das es nach nur 5-8 km den Geist aufgibt. Kann es sein das der Wellendichtring eventuell verkehrtherum in der der Abdeckscheibe drin ist? Oder vllt hat sich ja dieser bei der Montage umgestülpt und der Federring ist rausgesprungen.
    • Ja aber das Ritzel macht eine Relativbewegung und kann auch definitiv anlaufen. Wir hatten es neulich erst davon in irgendeinem anderen Kupplungstopic:   Wenn der Motor läuft und dein Hinterrad steht, dann steht auch die Primär und somit das Ritzel still. Der auf die Kurbelwelle geschraubte Federteller dreht sich aber mitsamt Zwischenscheiben und besagter U-Scheibe. Zwischen Zwischenscheiben und Kulubelägen gibt es immer minimal Reibung, und wenn es nur das Öl ist. Resultierend daraus entsteht durch die Schrägverzahnung eine Querkraft und die sorgt dafür, dass das Ritzel Richtung Kurbelwelle wandern will, also gegen die besagte U-Scheibe bzw. das Ölpumpenantriebsritzel. Da sich die U-Scheibe mit der Kupplung dreht, das Ritzel aber stillsteht (beim Halten) gibt es Relativbewegung und damit Reibung. Das ist an sich kein Problem, wenn man die Kupplung richtig eingestellt hat und genügend Trennspiel vorhanden ist. Dann nutzt sich die (gehärtete) U-Scheibe nur minimal ab. Aber je mehr sie sich (und auch ihr Reibpartner Ritzel) abnutzt, um so mehr reduziert sich das Trennspiel und man hat irgendeinen der typischen Fehler: - Schlagen beim Gangeinlegen, im Extremfall auch beim Schalten in den hohen Gängen - man bekommt den Gang beim Halten im 1. oder 2. nicht mehr heraus, sobald der Motor aus ist geht es aber butterweich - Kupplung trennt nicht richtig / die Kiste will trotz gezogener Kupplung schon losfahren, je länger man steht desto schlimmer wird es - Fährt man am Berg mit Vollgas und zieht vorsichtig am Kuluhebel, hat man viel mehr Hebel-Leerspie als ohne Gas - Folgen davon sind gerne: ausgeschlagene Belagslaschen (Stahl), blau angelaufene Zwischenscheiben   Meist wird dann blind alles mögliche getauscht oder gleich ne teure CNC gekauft, wo das Problem dann u.U. weiterhin besteht, weil einfach die abgenutzte U-Scheibe nicht getauscht wurde oder weil man falsch gefertigte Nachbauteile gekauft hat. Ein Klassiker ist hier der Federteller von FA Italia, der seit min 5 Jahren zu hoch ist und das Ritzel deshalb bei gezogener Kupplung weit wandern kann und damit das Trennspiel massiv reduziert und so den Effekt massiv verstärkt!   Ich such mal noch das andere Topic, da habe ich versucht das ausführlicher zu erklären, mit Bildchen und so.   @500 Miles Meine persönliche Erfahrung ist, wenn an der Kupplung alles stimmt, dann funzt das mit der gehärteten U-Scheibe einwandfrei, auch bei nicht originalen Motoren (SAE30) und auch nach vielen tkm gibt es da kaum Abnutzung. Aber ich kann das Bedürfinis voll nachvollziehen - auf der "anderen Seite" ist schliesslich auch eine Reibscheibe...ich verstehe nur den Absatz zwischen Bronze und Stahlring nicht?    
    • Ich schraube zwar keine fuffis, aber welche Bedüsung, welcher ZZP? Kompression gemessen? Motor dicht? Welche Kuwe? passt der Einlass für Membran und zur vergasergröße? Auslass gefräst und wenn ja, wie? Steuerzeiten Zylinder? Quetschkante?    Vergaser erstmal fett bedüsen, mit weniger Vorzündung als vorgesehen, dann soweit abmagern bis es gut läuft, dann mehr Zündung bis es zum klingeln anfängt, hier dann 2-3 Grad zurück und es sollte passen. 
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