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Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Jo Werner,

wenn sie lai radiata isch, nor konn men sie oanfoch nui inschreibm, collaudo gian und guat isch.

Wenn sie demolita isch, nor geat's lai sou, wia Du die Prozedur mochsch. Ebenfolls, wenn sie radiata isch, man die Dokumente und Targa hot und men will die olte Targa koltn.

I tat's a esou ungian. Wegn den holbm Johr isch jo gleich und derfir hosch dernoch die olte roschtige Targa :grins:

Ba meiner TV muaß i ollerdings a nuie Targa nemmen, weil die olte nimmer ummer isch und's Biachl isch a nit ummer.

Geschrieben

Collaudo muaß man in Boazn mochn. Isch obr nit sou schlimm, foscht nou oanfocher als ban der nägschtn Werkschtott. Lai holt, daß man bis Boazn fohrn muaß, obr des konn men jo mit aner Ausfohrt verbindn :wasntme:

A Kolleg von mir hot a VL zem collaudiert und der Perito hot a mords Freid ghob, daß er ihm glossn hot a kloane Runde mochn. Die Hup und es Liacht sein nit gongen, obr er hot lai gmoant: "Des wersch nor woll amol richtn, gell?"

Er hot nor die nuie Targa gekriag und guat isch. Wobei i sogn muaß, daß die nuin Targn nit amol asou letz ausschaugn. Bsunders pärig find i, daß zem es Baujohr drauf steat. Schod isch, daß sie bissl greaßer sein :-D

Geschrieben

So seit longem a mol wieder wos gebastelt.

und zwor den et3 zyli den i mr letst johr münchen fa de holsoschneider um gewaltige 20 ? kaft hon fir dr pv hergrichtet..

i hoff 185/ 125 gean no mit banane...

:-D

gefühlsschrauben rulez... :-D

Geschrieben (bearbeitet)

bo vielleicht funzt des netamol so letz, hon in pv zylinder a probeweise 2mm oghoben kopp und isch untenrum netviel letzer gongen und oben extrem gwunnen..

zun foll konn i eh lei die 1,5mm dichtung aussertean und a ondre eini.. mol schaugn..

eigentlich miast dr et3 zyli durch dritten überströmer schun no guat draulegen kennen, vor ollem mid range.. net?! i hoffs mol

zun foll wirf i mol in eigenbau aui, schaugn wia groas so a resoloch wern konn.. :-D

tide moant: wos konn i eigentlich fir lürader af dr pv zündung fohrn?

geat zem is ori. v50 kontaktradl?

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

hel schun, obr kloan konus hon i leider mol nix passends. ausserdem mocht de 6v lima recht viel strom, von sem her.. lei des hurn schware pv lüra isch net grods beste.. so heit nommitog wer i sie mol zomstellen...

und von wegn zündungeinstellen, gea du mol dein vergaser einstellen schunsch muasch dein motto von fett kommt an zu fett verdreckt umändern... du mit deiner feinstaubschleider... :wasntme: :-D

Geschrieben (bearbeitet)

konsch jo nächschtes johr mitfohrn Köflach schaugn wer unkimp :-D

auserdem left de net zi fett, es sich oanfoch do auspuff der zi stork drosselt bzw net in reso geat

edit moant nou hosch du net afn Membranmotor a elektronische Zündung obn?

sebn war mir des zuviel orbat wido in kablbaum umzibaudn...

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

kabelbam muas net umgebaut wern, lei onders ongsteckt und ondre lampalen..

wos soll i tean, af kloan konus hon i schunsch nichts (mehr)

also nochn heitign nommitog bin i uzm einiges schlauer:

also v50 radl geat, isch obrviel zuu spät, als dass mans mit grundplott korigiern kannt..

gean tuat sie, lei in viertn schaugs eher moger aus... muas mehr verdichtung zombrengen, schunhsch gangs eh...

also entweder muas i mit dr quetschkant no oi (1,7, oder ondern kopf, oder die ring sein oanfoch durch..

i glab a a grund brum sie zem blockiert hot or is extreme blowback, des afn kolben gsegn hosch..

edit moant dass i wirklich lust hon mol mit a vesp ausizufphrn!!

lei wenns wieder soviel regnt not decht besser mitn auto :-D

Ps. mane mein koso tuat net gonz richtig.. bin f 10 far schwester hot er gfunzt. bar vespa zuag er unmengen zuviel on.. wor drfor kurz auf 28.000 umdrehungen.. :-D

Geschrieben

Guten Morgen die Herren, habe da ein kleines Problem, für das ich italienische Hilfe brauche:

Habe etwas von einem italienischen ebay-Verkäufer ersteigert, auf meine Frage zur Bankverbindung (IBAN und BIC) kam diese Antwort:

"hi, I hate take info on my postal office: for the payment you

must do a --vaglia postale--, I don't know translation but you

need

only my name.... and my andress: ....

sorry for my engish

ciao"

Weiß jemand, was es mit "vaglia postale" auf sich hat und wie ich darauf von D aus überweisen soll? Ist das ein italienisches Postscheckkonto oder so was?

Danke schon mal!

Geschrieben (bearbeitet)

soweit ich weiss ist das ne überweisung über die Post. also zur post mit bargeld (ausser du hast n postkonto), überweisung ausfüllen und er kann das geld dann bei seinem postschalter abholen..

aber wieso so kompliziert??

@ wenne, ban fohren net, obr in zelt wors ba enk schun decht recht feucht... :-D:-D

ps heit hon i mein eigenbau gekürzt.. de hur warmr schun drahnen mochn... :wasntme: :sabber:

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben (bearbeitet)

Mein Motour isch ferti :-D

hintnrechtskluan6lm.jpg

linksseitkluan0uc.jpg

pmkluan1bx.jpg

rechtsseit2kluan3db.jpg

:-D

edit: lei die targa nou schnell glöscht :-D :wasntme:

zylinder isch a 136er Malossi direkt :love:

Bearbeitet von vespascooter
Geschrieben

Hon mir an oltn Zwoazylinder zuagleg

Sehr leise, obr derfir a wianig Leistung.

Nostalgisches Äußeres und richtig deftige Patina.

Ohne Papiere und Leistungsdaten, ober voll funktionstüchtig.

Har, har... :-D:-D:-D

;-);-);-)

Isch mein nuier/olter Zweitkompressor, weil de nuin Apparate olle asou laut gian, zeccane.

Fir 50 Liter 8bar Druck braucht er zwor foscht 10 min. obr sell isch jo wurscht.

Detailbilder moch i nor mol, bol in orndlich geputzt hon und wenn i stottn Handy die Kamera derbei hon.

Geschrieben (bearbeitet)

des mitn Soundfile wert sou schnell leider nichts mear, hon in motour wieder offen :-D

muas es kickstarterritzel wechsln und hon olleweil Teschts :-D

Setup konn i jo mol schreibm :-D

136er Malossi

25er Vergaser und Malossimembran ( wer irgendwenn donn gändrt :puke: )

Vollwongenkurblwell

ET3 Zindung mit HP4

27er grod

Gerhead

Gs-Kolbm

PM40

Zylinder isch leicht gfreßt, Block, Inloss und Kolbm(Inlossloch oubr Cutout und CVF)

;-)

edith: ausloss isch sou pa die 69%

Bearbeitet von vespascooter
Geschrieben

sollte i mr mol an greaßern gaser zualegn kansch mein 28er phb hom...

düsn und zuig sein massen drbei... :-D

@ olle koso drehzolonzoag spezis:

wieso funkt des hurn glump afn scooter und af dr vespa net??

ba meiner pv hon i max drehzohln fa 18.000! und ists sogs net hel war normal... :-D

wegen kontaktzündung? kerze?? jemand a ohnung? mane funkts ba dir?

Geschrieben

danke, obr wenn i mor an ondrn Vergaser richt donn an Koso :-D

obr wenn du in 28er verkafsch mogsch die lei meldn, wisset jemend der in Summr uan brauchn kannt :-D

Geschrieben (bearbeitet)

Aktuelle Frog an olle Südtiroler:

Wer von enk zohlt die Stuier fir sein iber 20 Johr olts Fohrzuig?

Fir olle Vespn und Lambrettn (unter 15 PS) hot insre gschaide Provinz jo stott 10,33 Euro seitn Vorjohr 20 Euro ungsetzt.

Olm lai, wenn men mit den Fohrzuig a wirklich zirkuliert. Wenns lai steat, brauch man nix zohln.

I wer's wieder gleich wia leschts Johr mochn und nit oane von meine 5 versichertn Kischtn verstuiern.

Mi ärgert's ebm, wenn i stott 5x10,33 iaz 5x20 Euro zohln muaß. Fir de 50 Euro Differenz gea i gonz gemiatlich mol oans kippm; oder a zwoa :-D

Servus

Topper, der Stuierflopper

Die Edith hot nou in Link zun Lond ungfügt:

Londesstuiertarife

Bearbeitet von topperharley
Geschrieben
kontrollieren tean sie di steuer obr fost als erst sollten sie die auholtn, imenne geholt häng jo fa den o... :-D

ma, i glab i wer mrs af jedn foll guat ibrlegn...

jo hem hosch recht, risiko isches schun a kluans, wiaviel strof muas men do susch eppr sou ca zohln??? :-D

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