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Geschrieben
mane, feiri, wos ischn ba enk gestern no so ols gongenb??

@feiri

i hon mr ober schun irgendwia gedenkt, dass eppes passiern muas, so wia du obm ummergrennt bisch... :-D   ;-)   :-D

mir hoben nudel gekocht bu mir drhuam, ober der mane isch zu fria huamgongen um insere 5 sterne küche zu probieren :plemplem: :puke: .

ober mir woren als erster in latsch und afn kollege mitn scooter hoben mir gekent 5 min worten. ;-)

wear iatz amol gegn an kollege mit sip auspuff, 136er malle, 2,86er primär und 28er versager auf die 400 meter testen :-D . sel weart luschtig. :-D

Geschrieben
sell isch net a froge von die steuerzeitn sondon vom schrauba *duck* ;-)

na wegen die steuerzeiten isch es auf longstrecken nit fein fohren weils bandl spitzig isch.

achjo genau i muan mir hots die kolbenringe geputzt. morgen schrauf i in zyli or :-D

sella schimpel :-D

Geschrieben

@ mathi

wenna do gwesn warsch hascht in somsta nou kennt fohren, sem isch sie nou gongen.

hon ober lei knop 70% ober holt a ziemlich ungünstige form, die auslossoberkante isch ziemlich grod. muantz sell vertrog der olli-kolben? :-D

Geschrieben

soou iatz ge4atz sie wieder, mit uan nuien und uan olten kolbenring :-D .

konn sein dass sie selaweigen a bissele leistung verlouren hot? mir kimp fir die resowelle isch nimmr asou stork.

hon heint amol getest, gegen an 136er mit 22er getriebe und sip puff und gegen an 136er mit pm auspuff und 24er sschreigen getriebe. :-D

dei honn i olle versabelt ;-):-D;-)

Geschrieben (bearbeitet)

sogmo i tadatse schun awian günstig gestolltn di form

mindigtns a fas in do mitte aubn ziachn

wenne foschteasch wia i moan

weil do olle woche kolbnring wechsl sell hot nix

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben
sogmo i tadatse schun awian günstig gestolltn di form

mindigtns a fas in do mitte aubn ziachn

wenne foschteasch wia i moan

weil do olle woche kolbnring wechsl sell hot nix

wosch wos i sem gach für a auslossstuierzeit honn :-D

achjo er kolbenring hot an der auslossunterkante geklemp. :plemplem:

wiesou denn sel? sem war er schian rund. wos sogs eis drzua?

ober iatz hot sie ziemlich verloren, konn sel wegen in nuien kolbenring sein? hon nämlich desmol aufn einfohren verzichtet. hon mr gedenkt wegen uan kolbenring :-D

@ gerd.

danke.

wenn i drnoch in auspuff richtig oungmocht hon isch sie wieder a bissl bessr gongen :-D dr tumli hot lei komisch dringschaug ;-)

Geschrieben

so hon a foto gfunden

20040831165032.jpg

also die oberkante hon i drnoch nou mit an ordetlicher rundung versehen und die unterkante teischt auf den bild a bissl ober die sel geat schian rund zommen, eigentlich foscht wia original.

Geschrieben

I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

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Geschrieben (bearbeitet)

Gestern lous i in buazna gsuiocht und gfundl lost nocha sog oando er vogebat a "UROLTE" Vespa

nocha ungileitn

angalin sogor durchkemmen

giret aha di lompe isch nou ols klor de holt i

ins auto inne gsessn und buazn gfohrn

und wos steaht fohr mir

eine lampe untn mit GESTÄNGESCHÖLUNG nochgerüchtito tacho nochgerüschtito dämpfa alla bandbremse (ein patent giwaltig)

nou in orginaln plastikliachtscholta

erstbesitz biachl nou vorhondn lei holt 40 johr koa steure mear bezohlt

targa bz 5000 irgndeppas

mir hobn de glei augileg und glei hoamgfiart

iaz state in do werkstatt

de isch so geil sog i do giwaltig

muisch amol unschaugn kemmen

do rohmen hot zwor a poor risse obo kam roscht

so gea iaz fotos mochn

bin olm nou besoffn von begeisterung

EPSN0001.jpg

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Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben
I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

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I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

I HON A LAMPE UNTN GESTÄNGESCHOLTUNG

:plemplem:

also hot der wenne wiederamol an richtigen glückstreffer kop. :-D

geasch dei iatz restaurien?

wia wars mit a fotostory von der restauration? sel war geil :-D nor hatten mir a epas drfoun.

Geschrieben
@feiri

wia schugan ba dir eigentlich mit dr 4. aus??ban sax isch nochn drittn jo nimmer wirklich wos los...

im viertn fahlst schun a a bissele, oober mir kimp fir sie ziacht esm besser weitr als dei von andy.

auf die 400metr brauch i in viertn schun, bin holtamol mitn viertn schnellr als mitn dritn (mit gegenwind und aufwerts ischs epas onderes) und sel isch schun amol a guates zoachn.

i hon lei olm ongst wegen meine kolbenringe.

noumol wia geat denn des mit dr auslossbreite.

also innengemessen 40mm zwischen die zwoa ausnpunkte (also sehnenmaß odr!)

nor wars jo (100*40)/57,4=69,68 und sel miasatn die ringe woll oune probleme heibm oder.

i kenn mi nimmr aus :plemplem:

Geschrieben

na, hem hotr jemand ondern gsegn. fohr ollaweil mit dr or. pv ummer, die schworze werd in keller grod ogschliffen zun neu spritzen und dr 133 motor werd no kloane behondlungen unterzogen und drnoch auf dr pv montiert...

geat seinige nor wieder?? wos hobsen eini??

Geschrieben

olls in ordnung

zur zeit isch drinnen 50er orginal mit proma

laut und koa leistung :-D:-D

di ondre motor lig bei mir in do gerage

iaz hot er a renwelle bestellt

zylindakopf brauchn mir a nou oanen

weil do pinasco stuast un beim kolbn

(und der isch asou fohrn :plemplem: )

odo i drahn den aus

evtl baumo nou an 24er vergaser in

wennmo oan findn

und in einlass kenmo a aufräßn evtl

nocha passt des schun

meaa leistung hot der decht net her ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

die 70% miasn heibm!

@ mathi

hosch kuan foto von dein ausloss?

wear morgen af nobet worscheinlich amol gegen an 135 eurocilindro parabellum wossergekialt (dear do weims interesiert (a bissle weitr unten ischer) ) auf an 29er getriebe mit rz auspuff und 34er gaser fohren auf die 400.

sell weart a gaudi. mol schaugen ob in hear hon.

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben (bearbeitet)

jo do mui earstl a aufnohme gebaut warn

wer hot den im vinschgau selle motorn????

moch bitte fotos des will i segn

fohrt jemand rovigo weil i war schun dobei al mitfohra odo so

ähm i tadat den auslass mit a fase schun in do mitte weita noch obn untn ziachn

damit di kontur ovala weartmegn di steuerzeitn mochst des nt so aus weil jo lei a geringo querschnit mehr offn isch durch di fase odo

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

jo und wos fir a aufnome gang do? a plotte mit an zopfen in dr mite denn i insponn und auf dr plotte in kopf draufschraufen. :-D ober in sem weart man holt a nit grod aufdrsponnen.

hosch du des schun amol gemocht?

je scheinpor. honnen ober nou nia gsechn. wearn mr heint nor schun nou schaugn. und ob er a guat geat weart a getestet :-D .

i konn holt lei handyfotos mochen, weil die digicam nimm i nit mit und sel weartn a nit passen wenn i seine gonze troppl oliacht ;-)

wegen ausloss wear i nocher schun noumol schaugen miasen.

Geschrieben (bearbeitet)

i muis iaz noch a an kopf unfertign

am oanfochstn gangats ban a zentralkörze

oanfoch an dorn dranen mir a körzngewinde vorne drau und fertig

weil sell obo lambrettas und smallframes net hobn wear i

an dorn mit a plotte vorne drau mochn nocha im kopf in di lecho gewinde einidrahnen und in kopf mit 4 hülsn auf der plotte voschraubn

asou hots do franz a gimocht ...

lei zenriern wearin donoch nou miasn mit zwa passstifltan

wenn a net 100% grod isch ischs a wurscht muis man holt di dichtfläche mit odranen

oanzig spannungsfrei sponnen isch wichtig sischt ischa donoch ausgsponnto krummp

und moch unbedingt fotos

nimm holt mi di digicam wos weartenen schun a sogn well

ob du de isz mitn händy mochsch (bringsch du de sebn übohaup aubn afn pc ?)

odo mit do cam isch woll lei is gleiche

i will iaz holt fotos segn :-D

a von deiner karre tadatn a por schiane net schodn

Bearbeitet von Werner Amort

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    • Sodele, jeztt auch montiert.....also das ist schon ein schönes gefrickel bis das mal sauber ausgerichtet ist. Sooooooo 100% zufrieden bis ich von der Montierbarkeit net...aber passform geht gut. Ich schau mal obs was einseitig klebendes gibt. Von der komprimierbarkeit gehts von 2,0 auf 0,5....das müsste dem Original entsprechen. Aber urteilt selbst.....    
    • Oder hiermit einbauen: https://www.scooter-center.com/de/demontagewerkzeug-fuer-ausbau-der-kurbelwelle-egig-performance-vespa-smallframe-z.b.-v50-pv-et3-pk-3334432?number=3334432   Entgegen der Bezeichnung ist es ein Montagewerkzeug und kein Demontagewerkzeug. Funktioniert echt gut um die Welle einzubauen.
    • Hi allerseits und vielen Dank für die sehr hilfreichen Infos!   @cisco_kid Hut ab, das Du das existierende Topic gefunden und verlinkt hast. Ich habe eine Weile gesucht, bevor ich mein Problem beschrieben habe, aber unter den Schlagworten wie PX150 und Lima Kugellager habe ich selber nix gefunden. Meine Suchstrategie scheint nicht die beste zu sein. Außerdem hast Du angemerkt, dass einige Stellen an der Dichtfläche übel aussehen. Korrekt! Unter dem Meßschieber auf dem Bild ist es noch schlimmer und ich bin nicht sicher, ob ich den Motor dicht bekomme, aber ich wollte das nicht zum Thema machen und doch hast Du's gesehen. @timo123 Auf Deinen Tipp hin, habe ich mir jetzt ein günstiges Lager bestellt. Ziel ist den Motor mit akzeptabler Leistung zum Laufen zu bringen und Erfahrung mit dem Setup zu machen. Ich gehe nicht davon aus das dieser Motor ganz viele KM abspult, bevor er nochmal auseinandergenommen wird und bis dahin wird das Lager ( so es denn reinpasst) seinen Zweck erfüllen.   Schönen Sonntag allerseits. Servus, Peter    
    • Wenn Du es Dir einfacher machen willst...Kurbelwelle ins Eisfach über Nacht. Dann kleine Hälfte mit dem Heißluftfön erhitzen und dann zuerst die Welle in die kleine Hälfte einziehen bzw sollte das recht einfach zu managen sein, die Welle in das Lager zu bekommen. Danach kann man die Hälften einfach zusammenbauen.   Für die ganz entspannten Zeitgenossen: https://www.scooter-center.com/de/rollenlager-nu204-ecp-20x47x14mm-verwendet-fuer-kurbelwelle-lichtmaschinenseite-vespa-v50-v90-ss50-ss90-pv125-et3-pk-s-pk-xl-3710002?number=3710002   Das NU204 ist geteilt auf der LiMa Seite. Einfach Lagerring erhitzen und auf die Welle fallen lassen. Kleine Motorhälfte erhitzen und den gekühlten Lagerring reinfallen lassen. Abkühlen lassen und zusammenbauen ohne "hässel" 
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