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Empfohlene Beiträge

Geschrieben

hosch du a ohnung mein original fuffi auspuff isch genau auf 8125 U/min ausglegg...

(zem pfeift er.... :-D:-D:-D )

;-)

na obr isch wirklich fein zu fohrn. und net zu glabm wos de groaßn roafn, is seitnfachl, is vordere Fachl und dr originale kotflügl on gwicht ausmochn..

i glab de geat mit an normaln 133er schon vorn ibrschi lei ban gasgebn... :plemplem:

Geschrieben

Hey lait,

i woas dos i mein seitntatele für meinigen fuffi nimmer kriag, obr hot epper zufällig in Boazn oans in toat gfundn? Hon meinigs ebn vor 2 wochn in Boazn verlorn(wärend dr fahrt). Veileicht hot epper oans in Roat ungeoatn gekriag, oder so.... Dr lack isch net so schian, weil es selbr lackiert wordn isch.

Gruas, Hansi

Geschrieben

rodeo2.jpg

so männer

is scooterrodeo tritt näher

extrem geiles treffn im Trentino :love:

wor i leschtes johr untn

wohr wirklich Top

i wear sicho fohrn

woas lai no net wende

wohrscheinlich somstig angalign

isch jo a net weit

ob salurn nou 30 min odo so

wia schaugs aus

matthias

simon

odo sischtwear luscht

hon heinte an 200er Tage four für meine Lince gikriag

muis i nou inbaudn donn konn sich di 200a endlich amol bewährn

Geschrieben (bearbeitet)

hmm, freitig af nobnd und somstig vormittog vbielleicht,, muas in somstig auf nocht und sunntig so a bj- event auschenkn und austelln (4er Cup, so a ort dorfspiel mit an haufn stationen geschicklichkeit wissen die beste 4er gruppe gwing wos)

hm, wenn du fohrsch, bstell i mr heit no in 133 (mein elba 133 honni verkaft.. :-D ), die kw mit groasn konus, an 24 drehscieberstutzn und an nuin banane endtoal. nor bau is in donnerstig zom und freitig oi....

mol schaugn,, olm der stress... :plemplem: :-D

Ps: Ober eventuell, freitig noch dr orbet (6:00 Uhr) salurn und nor oi, warsch drbei??

Pps: Konsch a vorrausfohrn wenn wilsch.. :-D muas nor wohrscheinlich eh a bissl einfohrn.. ;-)

Edit: siehe signatur....

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

so ischs lebvm, hon af jedn foll gestern bstellt.. so iaz geat auf zun collaudo. i hon mol nix gedrosslt, geat mr auf di eier mit 45 auizugurkn...

hon gestern gschaug ba de gschwindigkeitsonzoagn 62 ebenaus mit ori. übersetzunmg und 3.00 roafn (also ca. 67 autotacho) also die 170 ausloss passn a ban 75 gonz guat...

Geschrieben (bearbeitet)

alsobei ins tasch so fliagn...

i tadat sicherheitsholbo a beiloge innin krümma inne

zur nut konnsch jo di fuffi nemmen wenne in kollaudo domochsch

fa dir aus isch des jo lei a hupf uidn :-D

Mindelheim?

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

collaudo guat gongen, hot zwor geiert, weil is vordere schwingenloger in orsch wor, und i hon gmiast obm an mechaniker suachn unds schnell austauschn, or schunsch ols guat gongen..

er hoot erstr vollgas gebm in 4t bis 50 nor isch a wian drschrockn, und schnell fan gas or, nor hot er die obgasmessung holt lei holbgas gmoicht... :-D

Geschrieben

na, obbr i hon di well a eindrhandelt, de i mr kolt (isch holt auszapressn. sel war mitn werkzuig des i mitkop hon net so guat gongen... :-D )

auf jedn foll ols guat gongn. fost zuguat, hot mi fost gsteckt heiit, weil di vordere bissl zu fest gedruckt hon..

so vespa ish weck.. :-D(

zun glick lei in dr familie..

Ps: morgn miast dr 130er unds zuig kemmen..

px raser wos tuaschn aui wella membran?

Geschrieben

@ wenne .. i tat schun mitfohrn mindelheim lei honn i mien 136er motour grod offen und i honn suscht koan motour..... hosch nit zuafellig oan umrliegn :-D ??

odr...... konn i als sozio bo dir mitfohren?? Dr stefan und sein voter sein jo immehin mit suina orginlaer vespe bis köflach keman....odr hosch suscht nu irgendwelche vourschläge??

I mechat schun umbeding ausi....Matthi fohrsch du??

Geschrieben

@100 spezial: lai di malle membran! später vlt sem noar vforce inne und noa miasats passn! hoff dassise bisn 14juli pronto hon!! scham mi obo schun fost mit asou a schäbign rohmen ausi zi fourn! ols dokrotz usw.! in ondorn honni erst ende august fertig! gib enk schun amol a poor infos:

rohmenforbe alfa grigio scuro metallic, felgn orange, sip sitzbonk dunkelgrau bezochn mit orange nähte( :-D ), bitubos wearn orange und die rechte bombola( motoroudeckung) kriag a lufthutze vorpasst! weiters kriag dor rohmn an dezentn cut! negste woche heb i un olls ouzuschleifn, donn amol richtig ferrox drau noar kitten und schleifen, donn noamol schleifen, noamol,noamol,... und donn lackiern! :-D

Geschrieben

Wos i woaß, isch des umen 6. Settembr ummer in Sarntol.

4 Stunden Fohrt

Max. 3 Fohrer

lei Fuffis

entweder orginal

oder bis max. 100ccm

Do miaßets obr a nou a Houmpeitsch gebm, hon i gheart...

Geschrieben (bearbeitet)

wear fohrt noar mindelheim? lei i und do werna?

edith sog nou zin werna obba luscht het nomitoug oa zi kem! schaugn ob i ban welle flexn olls richtig gemocht hon! :-D !

Bearbeitet von Px Racer2
Geschrieben

ah, danke..

sodale, vespa isch bol fertig:

133 gsteckt (nui .. mein erster nuier 130.. :-D )

hp4

24er

neui et3 banane

fean tuet se schun...

ajo is oanzige di well hon i bissl beorbeitet (einloszeit 190° + angspitzt)

Ps: eher laut isch se.. :-D

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    • Die Kolbendachüberhöhung beim 72,8-OOC-Kolben ist 4mm.   Ist das identisch zum 72.8mm Simoninikolben? 
    • Da gibt es sicher mehrere Vorgehensweisen....    Kurzanleitung....   1. Gehäuse ohne KW und Kickstartermechanismus montieren. Gehäusedichtung in der späteren Stärke Verwenden. Getriebe muss aus distanziert sein. 2. Mit dem Schaltkreuz gehe ich dann zwischen die einzelnen Gangräder und messe mit dem Tiefenmaß auf die Schaltstange. 3. Dadurch ermittle ich mir die theoretische perfekte Position von dem Schaltkreuz. Zudem prüfe ich dadurch, ob das Schaltkreuz zwischen den Gangräder genügend Spiel hat. 4. Anschließend die Schaltraste montieren und die einzelnen Gänge mit dem Tiefenmaß ausmessen.  5. Jetzt weißt du wo dein Schaltkreuz mit der Schaltraste liegt und wo die eigentlich perfekte Position wäre.   Um die Position anzupassen, kannst du z.B. eine weitere Unterlegscheibe zwischen Schaltstange und Schaltbolzen verwenden. Ich habe auch schon die Schaltstange der GS verwendet. Diese hat einen längeren Kopf. Den Rest feile ich an der Schaltraste.   Bei dem DRT Getriebe muss man zu 90% mit dem Schaltkreuz tiefer. Beim Benelli war es nicht so wild. Dort habe ich nur die Schaltraste nachgearbeitet.  
    • Komplett richtig. 78er Kadett C Coupe. Radio wäre bis 88 im Rahmen. Neue Blausiegel...äh Punkt, sind a) zu teuer und b) retro aber nicht Vintage. c) der Besitzer hätte gerne was zum eigenen und zum Geburtsjahr des Autos passendes beim Radio, auch wenn es bei den Boxen dann nicht 100% konsequent ist.   Ist noch nicht zu Ende gedacht, aktuell eben ein kleiner China Amp versteckt, der die renovierten Boxen antreibt und der Stream kommt über die 80s80s App, Channel EBM vom Handy. Radio Schacht hat ne NOS Blende bekommen.
    • Dann frag mal den @wladimir,der kann das gut und hat darin einige Erfahrung.   Ohne Bild ist halt immer schwierig...   
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